-
www.eortologio.gr ... για να μην ξεχναμε τα αγαπημενα μας προσωπα!!!
Εδω μπορουμε να γραφουμε ευχες για τους φιλους του φορουμ.
Σημερα 20/7 χρονια πολλα στον Ηλια και την Ηλιανα (Λιανα).
-
Μεγαλη γιορτη η σημερινη...της Παναγιας...χρονια πολλα σε ολους. :)
-
Χρονια πολλα σε Σταυρους και Σταυρουλες!!! :drink:
-
19 Οκτωβριου ...
Σαν σημερα γεννηθηκε η Δημητρα...ναι η δικη μας DIMITRA!!
Της ευχομαι λοιπον ολοψυχα χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!!
Να τα εκατοστησεις Δημητρουλα!!! :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
-
19 Οκτωβριου ...
Σαν σημερα γεννηθηκε η Δημητρα...ναι η δικη μας DIMITRA!!
Της ευχομαι λοιπον ολοψυχα χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!!
Να τα εκατοστησεις Δημητρουλα!!! :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
(http://i33.photobucket.com/albums/d60/averagejoeblogs/Happy_Birthday.jpg)
-
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σας :smile_: :smile_: :smile_: :smile_:
Πολύτιμες οι ευχές σας τόσο για υγεία όσο και για....πολλά ταξιδια :clap: :dance: :clap: :dance:
-
Χρόνια πολλά κι από μένα κι ότι επιθυμείς προπάντων με υγεία .... :rose:
-
Απ όλη την παρέα με τις πιο γλυκές ευχές
(http://www.imageshack.gr/files/bizkfnbgsr3vo05qvbul.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=bizkfnbgsr3vo05qvbul.jpg)
-
Χρονια πολλα Δημητρα!αγαπη,υγεια και πολλα ταξιδια!!! :rose:
-
Απ όλη την παρέα με τις πιο γλυκές ευχές
Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Χρονια πολλα Δημητρα!αγαπη,υγεια και πολλα ταξιδια!!! :rose:
Ευχαριστώ πολύ spaniard :smile: :smile:
-
Αγαπητοί φίλοι, ο Mr DK έχει ΓΕΝΕΘΛΕΙΑ σήμερα:clap: :clap: :clap: :clap:
Να ζήσεις DK και χρόνια πολλά ταξίδια να κάνεις με τη Ξένια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να είσαι γερός, δυνατός να χαίρεσαι την οικογένεια και να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια
-
Δημήτρη να σαι πάντα καλά και να κάνεις πολλά και Ασφαλή ταξίδια
(http://www.imageshack.gr/files/x181pqa65pbje09fb0w0.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=x181pqa65pbje09fb0w0.jpg)
-
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙς :yahoo: :yahoo:
-
dk να τα εκατοστησεις .να σαι παντα καλα και να μας γραφεις παντα τοσο ωραια πραγματα
:drink: :yahoo:
-
Δημήτρη σου εύχομαι ότι επιθυμείς ..... με πάρα πολλά ταξίδια και με άτομα που αγαπάς .... :smile_:
(http://greetings.pathfinder.gr/cards/bday/15.jpg)
-
Φιλε μου δημητρη,χρονια σου πολλα!υγεια,ευτυχια και πολλα ωραια ταξιδια! :crazy: :crazy:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τα καλα σας λογια και δεν εννοω το '' να τα εκατοστησω'' αλλα εννοω ''τα καλα ταξιδια''!!! :laugh:
Ντινα τοσα κερια που εβαλες χρειαζομαι πυροσβεστικη για να τα σβησω...με κανεις να αισθανομαι συνομιλικος του Fidel, δεν βλεπεις την Ελινα που μου εβαλε μονο ενα!!! :yahoo:
Ευχαριστω admin!!! :good:
-
Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα και από μένα Δήμητρα, να είσαι πάντα καλά και να γιορτάζεις με ανθρώπους που αγαπάς.
-
Δημητρηηηηηη!!! να τα εκατοστήσεις φιλαράκι και να είσαι πάντα γερός κι ευτυχισμένος.... ευχομαι να κάνουμε πολλά πολλά ταξίδια ακόμα παρεούλα μιας και δεν έχω μάθει ακόμα να κάνω παζάρια και πρέπει να με εκπαιδεύσεις :rofl:
-
Kαλως το κολληταρι μου!!!
Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, χαιρομαι που με θυμηθηκες, μα ποιο πολυ χαιρομαι που επιτελους καταλαβες οτι κανω καλυτερο παζαρι απο σενα και μου ζητας να σε εκπαιδευσω!!! :laugh:
Θα το κανω με μεγαλη μου ευχαριστηση. :yahoo:
-
με μια μικρη καθυστερηση :crazy:
σου στελνω και εγω τις ευχες μου δημητρη.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και να εισαι παντα καλα
να κανεις πολλα ταξιδια αναψυχης σε ολο τον κοσμο
(http://i255.photobucket.com/albums/hh128/koyrsaros_gr/birthday.jpg)
-
να κανεις πολλα ταξιδια αναψυχης σε ολο τον κοσμο
Αυτη ειναι ευχη!!!
Aπο το στομα σου και στου θεου τ'αυτι. :laugh:
-
Φίλε Δημήτρη, χρόνια σου πολλά για τη γιορτή σου :rose: :rose: :rose:
Εύχομαι, για ακόμα μια φορά υγεία σε σενα και στην οικογένειά σου και πολλά, πολλα ταξίδια γεμάτα όμορφες εικόνες και περιγραφές στο forum :clap: :clap
-
Σ'ευχαριστω πολυ Δημητρα!!!
Αντευχομαι, αντευχομαι... :dance:
-
Δημήτρη και Δήμητρα χρόνια πολλά και στους δύο να είστε πάντα καλά και να κάνετε όσα ταξίδια ονειρεύεστε :rose:
-
Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!! :kiss:
-
Δημητρα και Δημητρη,χρονια πολλα και καλα, γεματα υγεια,ταξιδια κι ευτυχια! :kiss:
-
Οπα...εμφανιστηκε ο Ισπανος!!! :laugh:
Σ'ευχαριστω πολυ Μιχαλη. :drink:
-
Δημήτρη και Δήμητρα χρόνια πολλά και στους δύο να είστε πάντα καλά και να κάνετε όσα ταξίδια ονειρεύεστε :rose:
Σε ευχαριστώ Ειρήνη μου για τις ευχές σου :kiss:
-
Δημητρα και Δημητρη,χρονια πολλα και καλα, γεματα υγεια,ταξιδια κι ευτυχια! :kiss:
Σε ευχαριστώ πολύ spaniard :happy:
-
Σ'ευχαριστω πολυ Δημητρα!!!
Αντευχομαι, αντευχομαι... :dance:
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ συνονόματε, να 'μαστε καλά να τα λέμε και να ταξιδεύουμε :laugh: :laugh:
-
ΔΗΜΗΤΡΕΣ και ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ,σας εύχομαι ΥΓΕΙΑ,ΥΓΕΙΑ και επίσης ΥΓΕΙΑ :dirol: Χωρίς αυτό το αγαθό δεν κάνουμε τίποτα.Ουτε ταξίδια,ούτε μεζεδάκια,ούτε οτιδήποτε μας αρέσει και μας γεμίζει σαν ανθρώπους.Παρά μόνον πλουτίζουμε τους γιατρούς και τους φαρμακοποιούς(χωρίς παρεξήγηση) :dance:
ΔΗΜΗΤΡΗ,ιδιαίτερα σε σένα εύχομαι πάντα να είσαι όπως είσαι τώρα,ζωηρός άνθρωπος με νόημα στη ζωή του και αγάπη για τους ανθρώπους! :spin:
Σε χαίρομαι με τη ζωντάνια και την όρεξή σου και σου εύχομαι ΠΑΝΤΑ έτσι :drink:
-
Αντρεα μου σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
-
Δήμητρα, Δημήτρη ... και σε όσους γιορτάζουν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :sing: :sing:
-
Καλημερα παιδια,Αν και καθυστερημενα να ευχηθω και εγω
Δημητρα και Δημητρη χρονια πολλα καλα και με πολλα--πολλα και υπεροχα ταξιδια
:drink: :drink:
-
Γιορτάζουν σήμερα Σαβ 08 Νοε 08 : Αγγελος, Αγγελής, Αγγελική, Αντζελα, Ατζελα, Αντζυ, Αγγέλα, Αγγέλλω, Αγγελίνα, Αγγελικούλα, Γαβριέλα, Γαβρίλα, Γαβριηλίτσα, Γαβριλίτσα, Αραβέλα, Αραμπέλα, Γαβριήλ, Γαβρίλος, Γαβρίλης, Ταξιάρχης, Ματίνα, Μεταξία, Μεταξούλα, Ταξούλα, Μιχαήλ, Μιχάλης, Μιχαλός, Μιχαλιός, Μιχαλάκης, Μίχος, Μιχελής, Μιχαηλός, Ραφαήλ, Ραφαήλος, Ραφαέλος, Ραφαέλα, Ραφαήλα, Σταμάτιος, Σταμάτης, Στάμος, Σταμούλης, Σταμέλος, Σταμέλης, Σταμελάς, Μιχαέλα, Μιχαέλλα, Μιχαήλα, Μιχαηλίτσα, Μιχαλίτσα, Μισέλ, Μιχαλία, Στρατηγός, Στρατηγούλα, Στρατής (Λέσβος), Σταματία, Σταματίνα, Σταμάτα, Μάτα, Ματούλα, Σταμέλα, Σταμούλα, Ματίνα, Σταματή, Μάτω, Σταματέλλα, Ευστρατία www.eortologio.gr
Eυχομαι χρονια πολλα σε ολους τους εορταζομενους του φορουμ και ιδιαιτερα στον spaniard...
Μιχαλη χρονια σου πολλα, γεματα ταξιδια...υγεια...και ευτυχια!!! :sing:
-
Χρόνια Πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα και εύχομαι πάντα με υγεία για να μπορείτε να κάνετε ταξίδια. :dance:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον πατέρα μου, στον Σταμάτη (εύχομαι να ηρεμήσεις από την πολλή δουλειά), στον Άγγελο (κρίμα που δεν σε έστειλα στην δουλειά :bigr:) και σε όσουν γιορτάζουν!
-
Ειχαμε τοσα πολλα μελη και δεν το ηξερα ??? :angel: :laugh:
Να χαιρεσαι τον πατερα σου!!!
-
Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν.
Ελίνα, να χαίρεσαι τον πατέρα σου και ακόμα χρόνια πολλά, καλά με πολλά ταξίδια στο μέλος μας spaniard.
-
Δήμητρα σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου να 'σαι καλά.
Spaniard ... Χρόνια Πολλά. Ειρήνη να χαίρεσαι τον αδερφό σου ....
-
elgeo2(Γιωργο αν θυμαμαι καλα) νομιζες οτι θα μας ξεφυγεις?
Σου ευχομαι ολοψυχα να τα εκατοστησεις, να εχεις υγεια και ευτυχια και να πραγματοποιησεις ολα τα ταξιδιωτικα σου ονειρα!!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
ΥΓ.Κανε μου τη χαρη και φτιαξε το χαρτη σου... προβλεπω :dizzy: μολις τον δουμε!!!
-
Χρονια πολλά, καλά, ταξιδιάρικα γεμάτα ομορφες στιγμες και εμπειρίες :dance: :dance: :dance:
-
Elgeo2 σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και πολλά πολλά πολλά ταξίδια :clap:
-
σας ευχαριστω πολυ ... ειναι χαρα και τιμη να ειμαι στην παρεα σας....σας ευχομαι και εγω υγεια και καλα ταξιδια με νεες εμπειριες ...γιωργος
-
Παιδια χρονια πολλα,καλα,
και πολλα ταξιδια για οσους γιορταζουν και για τους ανθρωπους που αγαπατε :drink:
-
Δημητρη σου ευχομαι χρονια πολλα, να τα εκατοστησεις και πολλα πολλα ταξιδια...
ΥΓ.Εκμεταλλευσου το παρακατω αεροπλανο και εξαφανισου!! :laugh:
(http://www.imageshack.gr/files/dy86b7licxi0fjlahd1e.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=dy86b7licxi0fjlahd1e.jpg)
-
Aντρεα (taxidiari) σου ευχομαι χρονια πολλα, γεματα ταξιδια και σου αφιερωνω την παρακατω φωτογραφια για δυο λογους...
Πρωτον γιατι εισαι μαυροσκουφης οπως ο ΤΣΕ και δευτερον γιατι εχει σχεση με την ΚΟΥΒΑ που καποια στιγμη πρεπει να παμε!! :laugh:
(http://www.imageshack.gr/files/cip6oxam0ahteax2bpdg.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=cip6oxam0ahteax2bpdg.jpg)
-
Χρόνια πολλά Taxidiari, εύχομαι υγεία, ευτυχία και χρόνια καλά γεμάτα ταξιδιωτικές εμπειρίες :yahoo: :rose:
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας να είστε όλοι καλά και να κάνουμε πολλά,πολλά,πολλά ταξίδια σε όλο τον κόσμο!!! :yahoo:
Δημήτρη η παρομοίωσή σου με τον ΤΣΕ είναι φοβερή!! :dirol:
Και φυσικά να θυμηθούμε τον Δημήτρη που έχει γενέθλια.Χρόνια του πολλά με υγεία και ΤΑΞΙΔΙΑ!!!!!!!!!! :dance:
-
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)...XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...Δημητρη να εισαι γερος και καλα ταξιδια......κατι ακουσα για κουβα ....εαν θελετε παρεα ευχαριστως θα ερθω .....και του χρονου με υγεια.......επισης χρονια πολλλλα σε οσους σημερα εορταζουν ......
-
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...Δημητρη να εισαι γερος και καλα ταξιδια......κατι ακουσα για κουβα ....εαν θελετε παρεα ευχαριστως θα ερθω .....και του χρονου με υγεια.......επισης χρονια πολλλλα σε οσους σημερα εορταζουν ......
Εlgeo2 δεν ξερω αν εννοεις εμενα, αλλος Δημητρης εχει γενεθλια σημερα.
Παντως Κουβα εγω θελω να παω...οσο για την παρεα...με μεγαλη μου ευχαριστηση!!
-
Δημήτρη Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα ... με πολλά ταξίδια :bigr:
Ανδρέα (taxidiari) σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ταξιδιάρικα :bigre:
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές. Ανδρέα, χρόνια πολλά και καλά!
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη να τα εκατοστήσεις :clap:
-
Σημερα 1 Δεκεμβριου εχει γενεθλια η tzzo, η οποια εχει πολυ καιρο να εμφανιστει.
Δεν πειραζει ομως...χρονια της πολλα...γεματα ταξιδια!!! :rose:
-
χρονια πολλα καλα και ταξιδιαρικα σε οσους γιορταζουν :drink:
-
καλησπερα.....δημητρη διαβασα για γιορτη και ευχες εστειλα . :rose: :rose:.το σιγουρο ειναι οτι ηταν ευχες με την καρδια μου...και οπως λενε ειδα φως και μπηκα....οσο αφορα την κουβα η οποιον αλλο προορισμο μακρυνο ειμαι μεσα ....παντα ομως χωρις πρακτορειο <group >.εχει αλλη χαρη η ελευθερια...
-
Kαλα εκανες!!
Στο κατω κατω ευχες εδωσες...δε θα σου παρουμε και το κεφαλι!!! :laugh: :laugh:
Αστειευομαι...Τωρα για την Κουβα, δεν σου υποσχομαι τιποτα...αλλα αν το αποφασισουμε ενα ειναι σιγουρο...θα το μαθεις πρωτος, αφου θα γραφτει εδω!!! :reading:
-
Xρονια πολλα sisy.....χρονια πολλα και ταξιδιαρικα!!! :yahoo:
-
Χρόνια Πολλά, καλά, ευτυχισμένα, ταξιδιάρικα!!!!!!!!!!!!!! :rose:
-
Νικο (thailandbethere ) σου ευχομαι χρονια πολλα για την ονομαστικη σου εορτη και παντα να ταξιδευεις!!! :drink:
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδάκια για τις ευχές!
Κι εσείς να είστε καλά και ό,τι προορισμό επιθυμείτε να τον κατακτήσετε :kiss:
-
ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΙΣΣΥ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ :drink: :drink:
-
Ευχομαι Καλα Χριστουγεννα σε ολα τα μελη του φορουμ και μια νεα χρονια γεματη με υγεια, σωματικη και ψυχικη, δημιουργια,ονειρα...και τι αλλο...ταξιδια!
-
ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΛΕΙΨΟΥΝ ΕΝΤΟΣ & ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ,ΕΙΤΕ ΘΑ ΑΦΟΣΟΙΩΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ,
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΧΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ :drink: :drink:
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ,ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ
ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. :bye: :bye:
ΣΤΑΘΗΣ
-
Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους. Εύχομαι υγεία πάνω απ' όλα ... για να μπορούμε να ταξιδεύουμε :bigr:
Προσοχή σε όσους θα ταξιδέψουν
(http://www.imageshack.gr/files/qxs3esv4z5sr128ug5dy.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=qxs3esv4z5sr128ug5dy.jpg)
-
Εύχομαι σε όλους,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :bye: ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ :drink: ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ :rose:
:clap: Κ Α Λ Α Τ Α Ξ Ι Δ Ι Α :dirol:
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΑΣ :yahoo:
(http://www.imageshack.gr/files/hbyjnd0613q9byjqapzf.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=hbyjnd0613q9byjqapzf.jpg)
-
Κι εγω με τη σειρα μου ευχομαι σε ολους σας χρονια πολλα και καλα Χριστουγεννα!!!
-
Καλά Χριστούγεννα !!! :rose: Καλή Χρονιά!!! :rose: να 'μαστε καλά να ταξιδεύουμε και να μοιραζόμαστε τις εμπειρείες μας :kiss:
-
Αγαπητοί συνταξιδιώτες εύχομαι να μαστε όλοι καλά.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά :kiss:
-
Koυρσαρε...χρονια πολλα, πολυχρονος και να ταξιδευεις παντα μαζι με την Ταυρινα σου!!!
Ταυρινα...να τον χαιρεσαι!!!
-
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Κουρσάρε!!!!!!! :rose:
-
Χρόνια πολλά σε όλους και από εμένα!
Νίκος
-
Eύχομαι σε όλους χρόνια πολλά, ευτυχισμένο και γεμάτο ταξίδια το 2009 !!!
(http://www.imageshack.gr/files/ac2x21tag72fa78dbs67.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=ac2x21tag72fa78dbs67.jpg)
(http://www.imageshack.gr/files/qozyv3l0d0wxc0zwweys.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=qozyv3l0d0wxc0zwweys.jpg)
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ , ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ, ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!! :rose:
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ 2009 ΝΑ ΚΥΛΆΕΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΉ, ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΙ, ΛΥΠΕΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ, ΠΛΟΥΤΗ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΙΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΜΑΣ !! :dirol:
Υ.Γ. Δημήτρη συγγνώμη για τα κεφαλαία,αλλά θέλω να δώσω έμφαση :bigre: :bigre:
-
Εύχομαι το 2009 να ναι μια χρονιά γεμάτη χαμόγελα και ταξίδια :kiss:
-
Καλη Χρονια σε ολους, γεματη υγεια και καθε ονειρο σας να πραγματοποιηθει!
-
Γιαννα μου (paragianna) σου ευχομαι ολοψυχα, χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!!
(http://www.imageshack.gr/files/69908y736msze8hmp6g0.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=69908y736msze8hmp6g0.jpg)
-
Χρόνια Πολλά σε όλους τους Ιωάννηδες και τις Ιωάννες, να είναι καλά όλοι και να ταξιδεύουν :dirol: :yahoo: :yahoo:
-
Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη για τις ευχές σου και εύχομαι με τη σειρά μου χρόνια πολλά στους εορτάζοντες αυτές τις μέρες και καλή χρονιά σε όλους με πολλά πολλά ταξίδια!
-
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά και από εμένα παιδιά.
Έχουμε καιρο να τα πούμε αλλά δεν προλαβαίνω ούτε να ανοίξω τον υπολογιστή μου πολλές φορές περνάει
και εβδομάδα για να μπω, έχω δίδυμα μωρά και καταλαβαινεται τι γίνεται.
Δουλειά - σπίτι - Δουλειά
φιλιά πολλα
ΒΙΒΗ
-
Βιβί να σου ζήσουνε τα ζουζούνια και ας μην έχεις καθόλου χρόνο για το forum. :kiss:
-
cat Χρόνια Πολλά και να τα εκατοστήσεις ...
(http://img132.imageshack.us/img132/9490/bdaycakeyk3.gif) (http://img132.imageshack.us/my.php?image=bdaycakeyk3.gif)
-
Κατερινα κι εγω με τη σειρα μου σου ευχομαι χρονια πολλα, γεματα ταξιδια!!! :rose:
-
Σημερα εχει γενεθλια η admin...Ελινα νομιζες πως θα μου ξεφυγεις για να γλυτωσεις το κερασμα?
Καλα που επισκεπτομαι συχνα το facebook και επεσα πανω στα γενεθλια σου.
Σου ευχομαι χιλιοχρονη, με υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια...σου αφιερωνω δε την παρακατω καρτουλα...
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
ΕΛΙΝΑ ΜΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ.ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ, ΥΓΙΗΣ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ :drink: :drink:
-
Χρόνια Πολλά !!!! :rose: πάντα να ταξιδεύεις, να ζήσεις με υγεία έχοντας δίπλα σου τους άνθρώπους που αγαπάς :kiss:
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και εύχομαι σε όλους υγεία και πολλά ταξίδια :bigr:
-
Ελίνα Χρόνια πολλά κορίτσι μου, να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη.
-
Χρόνια Πολλά ΕΛΙΝΑ :rose: Να ζήσεις αρκετά χρόνια και καλά ,με ευχή να γυρίσεις ΟΛΟΝ τον κόσμο και να δείς πολλά πράγματα :drink: :drink:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
-
Γενέθλια: * Doug * (26)
Xρονια πολλα Ακη...και ας εχεις χαθει!!!
Υγεια, ευτυχια και πολλα, πολλα ταξιδια.
-
Γενέθλια: taxidiaris (43)
Αντρεα...σου ευχομαι χρονια πολλα, υγεια, ευτυχια...και πολλα πολλα πολλα ταξιδια!!!
Επισης σου ευχομαι να πραγματοποιησεις οσο γρηγοροτερα γινεται το ταξιδι-ονειρο στη Γουινέα Μπισάο!!! :yahoo:
-
Αντρέα, χρόνια πολλά καλά και ταξιδιάρικα :clap:
-
Taxidiari σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Ταξιδιάρικα ... (http://img5.imageshack.us/img5/6417/birthdaycakepx5.png) (http://img5.imageshack.us/my.php?image=birthdaycakepx5.png)
Άλλωστε εμείς οι Υδροχόοι έχουμε στο αίμα μας τα ταξίδια .... :yahoo: :yahoo:
-
Γενέθλια: Destinova (29)
Χρονια σου πολλα!!!
-
Γενέθλια: majestus (29)
Χρονια σου πολλα!!!
-
Happy birthday!!!
-
Γενέθλια: dimitrisv (35)
Δημητρη...χρονια σου πολλα !!!
-
Tων Αγιων Θεοδωρων σημερα και θελω να ευχηθω χρονια πολλα στον Θοδωρη (thch81) που βρισκεται στο Λονδινο λογω σπουδων. :bye:
-
Χρόνια πολλά και απο μένα Θοδωρή!!!!!!!!!!!
-
Ημέρα της Γυναίκας σήμερα!!!
Κορίτσια να σας χαιρόμαστε... :kiss: :rose:
-
Τι καλός που είσαι βρε.........αλλά να μη μας θυμάστε μόνο στις 8/3......
-
Εχεις και παραπονο?
Προσωπικα εσενα...θυμαμαι ολες τις γιορτες σου...19 και 26 Οκτωβριου αλλα και 8 Μαρτιου...σημερα δηλαδη. :laugh:
-
Οχι!!!! κανένα παράπονο..... :kiss:
-
Μariana χρονια σου πολλα...γεματα ταξιδια!!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
Ευχαριστώ πολύ! :drink:
Καλά μας ταξίδια! ...Κι επίσης καλώς σας βρήκα!
Σου ειπα τα χρονια πολλα σαν Mariana στα λεω και σαν xuzam γιατι μολις ειδα πως το διορθωσες!!!
-
Χρόνια πολλά xuzam :clap: :clap: :kiss:
-
Eμεις εδω τα νεα μελη μας που εχουν γενεθλια τα υποδεχομαστε ετσι...
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα Δημο...γεματα ταξιδια!!!
-
Ευχαριστώ πολύ!! Νάστε όλοι καλά και να (μας) ταξιδεύετε.
-
dimosf πολύχρονος και με πολλά ταξίδια
-
Χρόνια πολλά και καλά !!!!
-
Σημερα γιορταζει ο φιλος μου ο vagantos...που δεν ειναι μελος του φορουμ, αλλα μας εχει δωσει μια ωραια ιστορια κι ενα απιθανο βιντεακι!!!
Φιλε Βαγγελη σου ευχομαι χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!!
Εδω θα βρειτε τα...του vagantou: http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,446.0.html
-
Γενέθλια: vasiliki (34)
Xρονια πολλα vasiliki...να τα εκατοστησεις...και τα χρονια σου, αλλα και τα ταξιδια σου!! :rose:
Aλλα γενεθλια σημερα εχει αλλη μια ψυχη και δεν το εχει γραψει...χρονια πολλα Ειρηνη να τα εκατοστησεις...ευχομαι πολλα πολλα ταξιδια!!! :rose:
(http://www.imageshack.gr/files/or24vonz3952x3dgunf7.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=or24vonz3952x3dgunf7.jpg)
-
Ευχαριστω πολυ !!!! να σαι καλα! :yahoo:
-
ευχαριστώ Δημήτρη για τις ευχές, εύχομαι να ταξιδεύουμε παρέα όλοι μαζί όπως και πέρσι, χαίρομαι που με θυμήθηκες...
-
Παρακαλω κοριτσια!!!
Ειστε μελη στο ιδιο φορουμ...σας αρεσουν τα ταξιδια...εχετε γενεθλια την ιδια μερα...θα γνωριστειτε και στο Θησειο...κανονιστε καθε 26 Μαρτιου να τα γιορταζετε μαζι!!! :laugh: :laugh:
-
Χρόνια πολλά κορίτσια, να τα εκατοστήσετε :clap: :clap: :clap:
-
Χρόνια Πολλά στα κριαράκια Ειρήνη και Vasiliki. Εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια!!!
-
Mπορει να μην το εγραψες πουθενα...αλλα εγω το γνωριζω...χρονια πολλα mariasunny...χρονια πολλα φιλαρακι...χρονια ευτυχισμενα και γεματα υγεια!!!
Ευχες και απο την Ξενια!!! :kiss:
-
Γενέθλια: FOTINI (41)
Χρονια πολλα FOTINI...γεματα ταξιδια!!!
-
Γενέθλια: FOTINI (41)
Χρονια πολλα FOTINI...γεματα ταξιδια!!!
Χρονια πολλα FOTINI... :smile_: Πολυχρονη... :smile_: οτι επιθυμεις. πολλα , ομορφα και απροβληματιστα ταξιδια σου ευχομαι. :smile_:
-
Aφιερωμενο στη Δημητρα που μας φευγει αυριο!!!
http://www.filaki.gr/cards_fill.php?cardID=1503 (http://www.filaki.gr/cards_fill.php?cardID=1503)
-
Ευχαριστώ!!! :kiss: :kiss: :kiss:
Με συγκινείς :blush: :blush:
-
Δημο(dimosf)...xρονια πολλα...πολυχρονος!! :clap:
-
Δημο(dimosf)...xρονια πολλα...πολυχρονος!! :clap:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Δημο και απο εμενα. :clap: :clap: :clap: Πολύχρονος. :smile_: Οτι επιθυμεις. :smile_:
-
ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ.. :drink:.
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΥΓΟΥΝ Η ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. :drink:
ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ SORRY ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΤΡΕΞΙΜΟ..
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ(dk) ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ
ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ....ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΩΡΑ...
-
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ(dk) ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ
ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ....ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΩΡΑ...
Ενημερωση εκανα Σταθη μου...κινδυνευες να μεινεις απο απουσιες!!! :laugh: :laugh:...Black humor.
Οταν ζεις μαζι με καποιους ανθρωπους πολλες ωρες την ημερα εστω και διαδικτυακα...η απουσια καποιου απο αυτους γινεται ευκολα αισθητη και στη προκειμενη περιπτωση η δικη σου.
Οποτε λιγο ανθρωπινο ενδιαφερον δε βλαπτει.
Χαιρομαι που ηρεμησες και...εδω ειμαστε να τα λεμε καθημερινα. :yahoo:
-
(http://i698.photobucket.com/albums/vv350/bonbon_album/BluenewblueGothic.gif)
Κι εγω με τη σειρά μου σας εύχομαι ολόψυχα Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους που γιορτάζουν την ονομαστική τους εορτή!
Εύχομαι ο Αναστάς Χριστός να φέρει γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα των ανθρώπων όλου του κόσμου.
-
(http://img411.imageshack.us/img411/6071/newz.gif) (http://img411.imageshack.us/my.php?image=newz.gif)
Δυστυχώς από χθες προσπαθώ να στείλω e-mail σε όλα τα μέλη του travelchat, αλλά υπάρχει πρόβλημα με τον server.
Εύχομαι σε όλους Καλές Γιορτές, Καλή Ανάσταση, Καλό ταξίδι σε όσους φύγουν.
-
Γενέθλια: Marios (36)
Χρονια πολλα Μαριε...γεματα ταξιδια!!! :clap:
-
Καλή Ανάσταση σε όλους!!!! Να χαίρεστε τις οικογένειες!!!!
-
Χρονια πολλα σε ολους και ολες που γιορταζουν σημερα!!!
Χρονια πολλα Σισυ!
-
Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία ,χαρά και πολλα ταξίδια!! :kiss:
-
taVrina σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς ... πολλά μηχανόβια ταξίδια ....
(http://img5.imageshack.us/img5/6417/birthdaycakepx5.png) (http://img5.imageshack.us/my.php?image=birthdaycakepx5.png)
Να την χαίρεσαι koyrsaros_gr
-
taVrina xρονια πολλα...γεματα ταξιδια!!!
Να σε χαιρεται ο koursaros σου!!! :clap:
-
Tavrina, χρόνια καλά και ταξιδιάρικα!! :kiss:
-
Χρόνια πολλά στους Γιωργους και στις Γεωργίες και συγκεκριμένα στο φίλο GNS χρόνια καλα και ταξιδιάρικα :kiss:
-
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες του φορουμ...GNS και Elgeo2 !!! :yahoo:
Ευχομαι χιλιοχρονοι και να ταξιδευετε παντα!!
Χρονια πολλα και στον Γιωργο...τον συζυγο της Ντινας...υπομονη φιλε θα γεννησει και θα ησυχασεις!!! :laugh:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν σήμερα (και είναι πολλοί) και ιδίως στον GNS και Elgeo2.
Λίγα λόγια : Ο Άγιος Γεώργιος (γνωστός στην Ορθόδοξη Εκκλησία ως Τροπαιοφόρος) είναι από τους πιο γνωστούς αγίους της σε ολόκληρο τον Χριστιανικό (και μη) κόσμο. Γιορτάζει στις 23 Απριλίου ή για τις Εκκλησίες που πηγαίνουν σύμφωνα με του Ιουλιανό ημερολόγιο, εάν η ημέρα συμπέσει πριν το Πάσχα, μετατίθεται την Δευτέρα της Διακαινισίμου. Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται Άγιος της Καθολικής Εκκλησίας, της Αγγλικανικής Εκκλησίας, της Ορθόδοξης Εκκλησίας και επίσης για κάποιες διαμαρτυρόμενες ομολογίες που αποδέχονται την απόδοση τιμών σε Αγίους.
Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων και των Προσκόπων. Ως πολεμικός άγιος και ελευθερωτής συγκεντρώνει πολλές θαυμάσιες διηγήσεις και παραδόσεις, από τις οποίες η σπουδαιότερη είναι αυτή που μιλάει για το φόνο του δράκοντα και της σωτηρίας της βασιλοπούλας. Το θηρίο αυτό φυλούσε το νερό μιας πηγής κοντά στη Σιλήνα στη Λιβύη και το άφηνε να τρέχει μόνον όταν εύρισκε κάποιον άνθρωπο να φάει. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκοντα. Ολόκληροι στρατοί είχαν αντιταχθεί με αυτό το τέρας, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο κλήρος έφερε και την σειρά της βασιλοπούλας, την οποία έσωσε ο Άγιος Γεώργιος φονεύοντας τον δράκο.
-
Πως και τετοιο αφιερωμα στον Αη Γιωργη ???
Του Αγιου Δημητριου που γιορταζα εγω...ενα ξερο χρονια πολλα ελαβα!! :laugh:
-
Ετσι....ετσι...πές τα συνονόματε!!! :laugh:
Για το δικό μας τον Αγιο......τίποτα...... :cray:
-
Χρόνια πολλά και από μένα Γιώργηδες ταξιδευτές.
-
ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ.. :drink:.
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΥΓΟΥΝ Η ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. :drink:
ευχαριστουμε σταθη. :smile_: επισης και σ εσενα. ελπιζω να περασες καλα αυτες τις ημερες.
χριστος ανεστη και χρονια πολλα. με υγεια σε εσενα και στους δικους σου. :smile_:
Κι εγω με τη σειρά μου σας εύχομαι ολόψυχα Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους που γιορτάζουν την ονομαστική τους εορτή!
Εύχομαι ο Αναστάς Χριστός να φέρει γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα των ανθρώπων όλου του κόσμου.
να εισαι καλα δημητρη. ελπιζω να περασες καλα στη σαλα-μυκονο...!!! :smile_:
χριστος ανεστη και χρονια πολλα. :smile_: τα ειπαμε τηλεφωνικα βεβαια αλλα να γραψω και εδω 2 λογια γιατι στο χωριο δεν ειχα ιντερνετ. :mad:
Δυστυχώς από χθες προσπαθώ να στείλω e-mail σε όλα τα μέλη του travelchat, αλλά υπάρχει πρόβλημα με τον server.
Εύχομαι σε όλους Καλές Γιορτές, Καλή Ανάσταση, Καλό ταξίδι σε όσους φύγουν.
χρονια πολλα ελινα. :smile_:χριστος ανεστη. :smile_:οπου και εαν πηγες , οτι και εαν εκανες ελπιζω να περασες καλα. :drink:
και του χρονου να ειμαστε καλα. :yahoo:
Γενέθλια: Marios (36)
Χρονια πολλα Μαριε...γεματα ταξιδια!!! :clap:
να πω και εγω τα χρονια πολλα εστω και με καθυστερηση αρκετων ημερων... :mad:
μαριε χρονια πολλα για τα γενεθλια σου. πολυχρονος. οτι επιθυμεις. :smile_:
με πολλα ταξιδια. :smile_:
Χρονια πολλα σε ολους και ολες που γιορταζουν σημερα!!!
Χρονια πολλα Σισυ!
χρονια πολλα σισυ. :smile_: οτι επιθυμεις. :smile_: να περνας καλα και να γεμιζεις τις μπαταριες σου με πολλα και ευχαριστα ταξιδια. :yahoo:
taVrina xρονια πολλα...γεματα ταξιδια!!!
Να σε χαιρεται ο koursaros σου!!! :clap:
Λιτσα χρονια σου πολλα. :smile_: πολυχρονη.οτι επιθυμεις. :smile_:
χρηστο να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις. :smile_:
-
Πως και τετοιο αφιερωμα στον Αη Γιωργη ???
Του Αγιου Δημητριου που γιορταζα εγω...ενα ξερο χρονια πολλα ελαβα!! :laugh:
Του χρόνου θα κάνω ολόκληρο αφιέρωμα :laugh: :laugh:
-
Χρόνια πολλά στους Γιωργους και στις Γεωργίες και συγκεκριμένα στο φίλο GNS χρόνια καλα και ταξιδιάρικα :kiss:
Χρόνια πολλά και από μένα Γιώργηδες ταξιδευτές.
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες του φορουμ...GNS και Elgeo2 !!! :yahoo:
Ευχομαι χιλιοχρονοι και να ταξιδευετε παντα!!
Χρονια πολλα και στον Γιωργο...τον συζυγο της Ντινας...υπομονη φιλε θα γεννησει και θα ησυχασεις!!! :laugh:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν σήμερα (και είναι πολλοί) και ιδίως στον GNS και Elgeo2.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΥΣ.ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
Χρονια πολλα στους ταξιδιαρηδες Γιωργηδες και οχι μονο ....
Δήμητρα, Δημήτρη, Ελίνα, Στάθη, karmela, σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας. να ειστε καλα. κ εσεις οτι επιθυμειτε. :smile_:
Ντίνα σ ευχαριστω πολυ. ανταποδιδω τις ευχες για το Γιωργο σου. να τον χαιρεσαι και να τον καμαρωνεις.
συντομα καλη λευτερια σου ευχομαι και να πανε ολα καλα. να αποκτησετε ενα υγιεστατο μωρακι. :smile_:
Αντρέα ταξιδιαρη ,σ ευχαριστω πολυ για το μηνυμα σου. να εισαι καλα. :smile_:
Χρονια πολλα να πω και εγω με την σειρα μου στο φιλο και πολυταξιδεμενο Γιώργο Εlgeo2.
φιλε να εισαι γερος και δυνατος και να συνεχισεις να κανεις πολλα και ταξιδιαρικα χιλιομετρα. :smile_:
-
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΥΣ.ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
-
Χρονια πολλα στους ταξιδιαρηδες Γιωργηδες και οχι μονο ....
-
καλημερα σε ολους απο θεσσαλονικη......σας ευχαριστω για τις ευχες σας και ευχομαι σε ολους υγεια και ............πολλλλλλλλλα ταξιδια ...... :dance: :dance: :dance:
-
Eυχομαι στο φιλαρακι μου...την Ειρηνη...χρονια πολλα, υγεια, ευτυχια και πολλα ταξιδια...ακους ξινομηλια...πολλααααα ταξιδιααααα!!! :laugh:
(http://i289.photobucket.com/albums/ll215/ariadni_bucket/XroniaPolla213.gif)
-
Χρόνια Πολλά Ρένα και Ειρήνη και εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια
Λίγα λόγια :
Η Αγία Ειρήνη η Μεγαλομάρτυς έζησε περί τον 4ο αιώνα. Ήταν από τη Μενεγή, κόρη του Πέρση στο θρήσκευμα τοπικού άρχοντα Λικίνιου.
Το αρχικό όνομά της ήταν Πηνελόπη. Όταν όμως ασπάσθηκε τον Χριστιανισμό βαπτίσθηκε Ειρήνη. Η χριστιανική παράδοση αναφέρει πως ήταν εξαιρετικής ομορφιάς και μόρφωσης και με ιδιαίτερη ευφράδεια και έντονο θρησκευτικό ζήλο. Ανέλαβε ιεραποστολικά καθήκοντα στη Περσία επί Σαπώρ Β΄ όπου και υπέστη μεγάλη καταδίωξη.
Τελικά η Ειρήνη κατέφυγε στην Έφεσο συνεχίζοντας να διδάσκει με ακόμη εντονότερο ζήλο και με λαμπρά αποτελέσματα ως το θάνατό της που έλαβε χώρα στην ίδια πόλη. Η Ορθόδοξη Εκκλησία ανακήρυξε την Ειρήνη Αγία και μεγαλομάρτυρα και όρισε να τιμάται η μνήμη της στις 5 Μαΐου κατ΄ έτος.
Κατά τη Φραγκοκρατία το λείψανο της φυγαδεύτηκε στην Πάτρα, όπου στη συνοικία Ριγανόκαμπος, υπήρχε ο σταυροπηγιακός ναός της Αγίας Ειρήνης που είχε χτιστεί για να φιλοξενήσει το λείψανο της αγίας. Στις 5 Μαρτίου του 1231 ο Λατίνος Αρχιεπίσκοπος Πάτρας Αντέλμος φυγάδεψε , από την Πάτρα στη Δύση, πολλά ιερά κειμήλια ανάμεσα στα οποία και το ιερό λείψανο της Αγίας Ειρήνης κάνοντάς το δώρο στο μοναστήρι του Hautecombe στη Σαβοΐα της Ιταλίας. Το λείψανο της Αγίας Ειρήνης επιστράφηκε στις 5 Οκτωβρίου 2002 και φυλάσσεται σήμερα στο ναό της Αγίας Ειρήνης στο Ριγανόκαμπο. Ο ναός αυτός είναι χτισμένος στην τοποθεσία όπου βρισκόταν ο παλιός. Κάθε χρόνο στις 5 Μαρτίου γίνονται λατρευτικές εκδηλώσεις στη μνήμη της Αγίας Ειρήνης.
-
Λίγα λόγια :
Η Αγία Ειρήνη η Μεγαλομάρτυς έζησε περί τον 4ο αιώνα...
Ποτε γραφουμε το τεστακι κοπελια...?? :laugh:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!! ΕΙΡΗΝΗ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ. ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ !!!! :smile_: :smile_: :smile_: :smile_: :kiss:
-
Χρόνια πολλά Ειρήνη!!!! :kiss:
-
Μάνα, μητέρα, μαμά
Από την πρώτη στιγμή της σύλληψης μέχρι εκείνη της γέννησης είμαστε μαζί. Αχώριστοι συνοδοιπόροι...
Η πρώτη εικόνα της ζωής μας και η τελευταία!
Ένα χάδι, η μυρωδιά - τόσο ξεχωριστή που την αναγνωρίζουμε ακόμη και με κλειστά μάτια - μια αγκαλιά γεμάτη αγάπη. Δυο χέρια σας φτερούγες που αφήνουν όλα τα άσχημα από έξω. Μας προστατεύουν.
Μάνα, μανούλα, μαμά... η πρώτη μας λέξη και παντοτινή!
Από τη Μήδεια μέχρι την Παναγία, έχουν γραφτεί μύδροι για τον ρόλο της μητέρας στην οικογένεια. Την συμβολή της στην ιστορική μας εξέλιξη. Ποιητές, λογοτέχνες, ιστορικοί έχουν χύσει τόνους μελάνι και έχουν αφιερώσει χιλιάδες λέξεις στη μάνα.
Διάσημοι ζωγράφοι έχουν χρωματίσει με τα πιο ζωηρά χρώματα στον καμβά τη μητρική φιγούρα.
Εσείς έχετε σκεφτεί πώς θα ήταν η ζωή σας χωρίς τον άνθρωπο που σας γεννά;
Βιολογική ή θετή η μανούλα είναι ο μοναδικός άνθρωπος στέκεται δίπλα μας ακόύραστος φρουρός.
Θα μας βάλει κρύες κομπρέσες όταν έχουμε πυρετό.
Θα περιποιηθεί με ιώδιο στις πληγές μας. Ασπίδα στο κακό.
Βάζει σε κίνδυνο την ίδια της τη ζωή μόνο για μας. Και μας αγαπά αστείρευτα!
Η μητέρα είναι ξεχωριστή πάνω από όλα και όλους.
Μυρίζει μπισκότο και έχει μονίμως αλεύρι στα χέρια της. Αχ, τα χέρια της, πεντακάθαρα και δροσερά τυλίγονται γύρω μας και μας ταξιδεύουν. Μακριά από όσα μας τρομάζουν!
Αυτή τη μνήμη ανακαλούμε ασυναίσθητα όταν είμαστε στενοχωρημένοι ή φοβισμένοι.
Να σκεφτείτε ότι καμία φορά θα ήθελα να ξαναγίνω μικρή. Μόνο για να χαθώ στην αγκαλιά της και να τα ξεχάσω όλα. Να μερώσει το κλάμα μου, να απαλύνει τον πόνο μου και να τον εξαλείψει. Το ίδιο κι εσείς;
Η φωνή της σαν πουλί μας φτερουγίζει χαρούμενα για λίγο και μετά χάνεται... Απλά για να μας θυμίσει το χρεός μας. Να μην ξεχνάμε!
Ακόμη και για να μας επαναφέρει στην τάξη. Λες και μας βλέπει από κάποια γωνιά ακόμη και όταν δεν είμαστε μαζί. "Νάσο, έπλυνες τα δοντάκια;" Παρ' όλη την κούραση πρέπει να το κάνουμε. Σέρνουμε βαριεστημένα τα βήματά μας. Η νοερή επιβράβευση έρχεται, "Μπράβο το παιδί μου".
Για την μητέρα είμαστε τα πιο έξυπνα, τα πιο όμορφα και τα πιο σπάνια παιδάκια στον κόσμο. Νιώθουμε ξεχωριστοί!
Τα μάτια της είναι μια θάλασσα απέραντης αγάπης. Μόνο αγάπη έχει για μας. Αν κάποτε μας μαλώσει είναι παροδικό, το επόμενο κιόλας λεπτό έχει μετανιώσει και δυο φιλιά όμοια με τις μελισσούλες ζουζουνίσουν τη γύρη, κάνουν το κεφαλάκι μας να γέρνει προς το μέρος της.
Το πρώτο μας χαμόγελο αφιερωμένο στην μητέρα. Επιβράβευση που φύσηξε πνοή μέσα μας.
Τι κι αν τα χρόνια περάσουν και γίνουμε οι ίδιοι γονείς για την μανούλα θα είμαστε πάντα το μωράκι της. "Γερνάω, μαμά" θα πούμε για να μας απαντήσει, "Σώπα εσύ είσαι παιδί ακόμη".
Στα μάτια της δεν απέχετε πολύ από τότε που στριφογυρίζατε στον καθρέπτη με την ροζ στολή μπαλαρίνας και έλεγε, "Είσαι η καλύτερη χορεύτρια".
Αφού για την μητέρα τα περιττά κιλά ήταν μπόι, τα στραβά πόδια προνόμιο και οι ατσούμπαλες κινήσεις, ταλέντο!
Ή λέγατε ότι θα γίνετε αεροπόροι καθώς πιλοτάρατε το κόκκινο αεροπλανάκι σας πάνω από βουνά-καναπέδες και τα γυαλιά μυωπίας σας βάραιναν το πρόσωπό σας.
Γι' αυτό είναι η μαμά. Να μετατρέπει τα ελαττώματα σε προτερήματα. Να αγιάζει τα προβλήματα και να μας δίνει φτερά να πετάμε...
Ο πόνος απλώνεται βαρύς με τον χαμό της. Η ορφάνια και η μοναξιά φωλιάζουν στην ψυχή μας. Πεθαίνει ένα κομμάτι του εαυτού μας. Αυτό της ξεγνοιασιάς.
Μάνα, μητέρα, μαμά...
Αν ερχόταν, λοιπόν, ένας άγγελος και μου ζητούσε να του περιγράψω την ιδανική μητέρα δεν θα ήθελα να έχει ούτε οκτώ χέρια για να προλαβαίνει να μαγειρεύει, να σιδερώνει και να πλένει ούτε να τρέχει γρήγορα για να τα προλαβαίνει όλα. Ούτε να είναι όμορφη, διάσημη, λευκή ή μαύρη, χριστιανή ή μουσουλμάνα.
Δεν θα με ένοιαζε αν θα μπορεί να βλέπει, να ακούει ή αν θα είχε κάποια αναπηρία.
Θα ζητούσα να έχει μόνο μια μεγάλη αγκαλιά για να κουρνιάζω, δυο φιλιά για να γιατρεύει τον πόνο μου και τις πιο τρυφερές λέξεις για να πει το "Σ' αγαπώ"! Έτσι είναι η μάνα.
(Το κείμενο είναι αφιερωμένο σε όλες της μητέρες του κόσμου, τις μητέρες μας που γιόρταζαν χθες 10 Μαΐου. Χαρίστε τους ένα χαμόγελο μόνο αυτό σας ζητούν. Αλλά ακόμη κι αν δεν έχετε μητέρα, ευχηθείτε της χρόνια πολλά. Σίγουρα θα φθάσει σε εκείνη η αγάπη σας και θα σας το ανταποδώσει - ίσως είναι το χάδι της το αεράκι που θα χαϊδέψει το μάγουλό σας...)
www.zougla.gr
-
Χρονια πολλα στην μητερα μου που γιορταζε χθες και ηθελε πολυ να ειμαι κοντα της (μοναχογιος, μοναχοπαιδι βλεπετε....) :mocking:
αλλα δεν γινοταν λογω αποστασης....και λογω μαθηματων και υποχρεωσεων.... :mocking:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ολες τις μητερες του φορουμ..... :smile_:να ειστε παντα καλα, και διπλα στα παιδια σας. :smile_:
γιατι ειστε μοναδικες.... :smile_:
-
Γενέθλια: microcosm (44)
Σου ευχομαι χρονια πολλα...να τα εκατοστησεις...και να κανεις πολλα πολλα ταξιδια!!!
-
Γενέθλια: microcosm (44)
Σου ευχομαι χρονια πολλα...να τα εκατοστησεις...και να κανεις πολλα πολλα ταξιδια!!!
ΠΟΛΥΧΡΟΝH...!!!! Οτι επιθυμεις. :smile_:
-
Kωνσταντινου και Ελενης σημερα!!!
Χρονια πολλα στη Ντινα μας που σε λιγες μερες θα φερει στον κοσμο το δευτερο παιδακι της...φιλαρακι σου ευχομαι πολυχρονη και να πανε ολα καλα!!
(http://i289.photobucket.com/albums/ll215/ariadni_bucket/XroniaPolla213.gif)
Χρονια πολλα και στον kosta...(plokami)...πολυχρονος φιλε.
-
Mr dk ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Χρόνια πολλά κι από μένα σ όλους τους Κωστάκηδες τις Ντινούλες και τις Ελενίτσες,που δεν είναι και λίγοι :kiss:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΤΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Ντίνα Χρόνια μας Πολλά. Να μας χαίρονται όσοι μας αγαπούν και αγαπούμε!!! :kiss: :kiss:
-
Το Ελίνα απο που βγαίνει?
Xρόνια σου πολλά, να σε χαιρόμαστε!!!!! Εύχομαι πολλά πολλά ταξιδια γεμάτα όμορφες εικόνες και εμπειρίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Ντίνα Χρόνια μας Πολλά. Να μας χαίρονται όσοι μας αγαπούν και αγαπούμε!!! :kiss: :kiss:
Χρονια πολλα admin...δεν ηξερα πως εισαι Ελενιτσα!!!
Ευχομαι πολλα πολλα ταξιδια... :rose: :rose: :rose: :kiss:
Επισης χρονια πολλα στην Ελενη...συζυγος taxidiari...που μπορει να μη γραφει στο φορουμ...αλλα συμμετεχει στις συναντησεις μας!!!
Ευχομαι να ειστε γεροί και να ταξιδευετε παντα!! :rose: :rose:
-
Χρονια πολλα και απο εμενα!! Ευχομαι οοοοτι καλυτερο !! :kiss: :kiss:
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.
Δήμητρα, δεν ξέρω πως βγαίνει το Ελίνα από το Ελένη, αλλά έτσι με φώναζαν οι γονείς μου από μικρή. :innocent:
-
Χρονια πολλα σε ολους και ολες σας.... :dance: :yahoo: :smile_: :kiss: :kiss: :kiss:
Ντινα καλη λευτερια σου ευχομαι.με ενα πονο, και να πανε ολα καλα. :smile_:
Ελινα δεν το ηξερα.... :scratch: :scratch: :sorry: :sorry: Πολυχρονη....!!! Να σαι χαιρομαστε.Οτι επιθυμεις ευχη μου :smile_:
κωστα-plokamii...bloker. Πολυχρονος και οτι επιθυμεις. :smile_:
Χρονια πολλα και στις κυριες-συζυγους της παρεας του φορουμ. :smile_:
Αντρεα και Σταυρε να τις χαιρεστε και να τις καμαρωνετε. :smile_:
-
Χρονια πολλα στους εορταζομενους του forum και στον μισο πληθυσμο της Ελλαδας :kiss:
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ :drink: (ΕΛΙΝΑ ΝΤΙΝΑ ΚΛΠ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΑΝΕ :drink:
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ :dance: :dance:
-
χρονια πολλλλα εαν και λιγο καθυστερημενα σε ολους και σε ολες στο forum ...ιδιαιτερα στην ντινα και την ελινα......να ειστε υγιεις και οτι επιθυμειτε............... :kiss: :kiss: :kiss:
-
Χρόνια Πολλά ,έστω και καθυστερημένα σε όλους τους Κώστηδες και Ελένες και ΠΑΝΤΑ να είναι υγιείς και χαρούμενοι :good: :good:
Δημήτρη ευχαριστώ για τις ευχές σου. Τώρα μπήκα στο site γιατί με τέτοια ζέστη που να κάτσεις μέσα!!! Ολο έξω είμαστε και έχει και ωραία μέρη εδω κάτω στην Πάτρα για καφέ κλπ. :drink: :drink:
-
Γενέθλια: pollyser (28)
Xρονια σου πολλα...γεματα ταξιδια!!! :smile_:
-
χρονια πολλα
παντα υγεια και με τεραστια διαθεση για πολλα
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
-
PASTA σου εύχομαι υγεία πάνω απ' όλα και πολλά-πολλά-πολλά-πολλά ταξίδια :kiss: :kiss: :kiss:
-
Σταθη...σου ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα...γεματα ταξιδια, υγεια κι ευτυχια!!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ..ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
-
Χρόνια πολλά, καλά, και ταξιδιάρικα!!!!!!!!!!!!!! :rose: :rose:
Να τα εκατοστήσεις :clap:
-
Σταθη...σου ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα...γεματα ταξιδια, υγεια κι ευτυχια!!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Φιλε Σταθη σορυ που γραφω τωρα αλλα ελειπα 1 εβδομαδα απο το φορουμ. οποτε εστω και με αρκετες ημερες καθυστερηση
να σου ευχηθω και εγω με την σειρα μου ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ...!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ....!!!! :dance: :dance: :dance: Υγεια ευχομαι πρωτα και καλα ταξιδια να εχεις. :smile_:
-
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ..... :bigr: :bigr:
-
Ντινα...Γιωργο...να σας ζήσει...
(http://dl9.glitter-graphics.net/pub/1169/1169889f18mud57hv.gif)
...ο παιδαράς!!!
(http://dl5.glitter-graphics.net/pub/824/824775l92qr2vvhk.gif)
-
NA ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ....!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙ....!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
ΝΤΙΝΑ + ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΙΔΑΡΟ....!!!! :smile_:
-
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εύχομαι η ζωή του να είναι όμορφη, έντονη, γεμάτη συγκινήσεις και να έχει γύρω του ανθρώπους να τον αγαπούν και τους αγαπά και βεβαιως....................να κάνει πολλά πολλά πολλά ταξιδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΟΥ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΣΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ-ΛΙΤΣΑ
-
Ντίνα μου να σας ζήσει ο κούκλος.
Εύχομαι υγεία και χαρά :yahoo: :yahoo:
-
ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ.... :yahoo:
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.. ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ
-
Xρονια πολλα Ελενη...και να ταξιδευεις παντα!!! :happy:
(http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/51/81/53857210.gif)
-
(http://img5.imageshack.us/img5/6417/birthdaycakepx5.png) (http://img5.imageshack.us/i/birthdaycakepx5.png/)
Χρόνια Πολλά κουκλίτσα και σου εύχομαι πολλά ταξίδια
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ μικρη..... :bigr: :bigre: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ....!!!! :dance: :dance: :clap: :clap: :yahoo: :yahoo:
Να εισαι ΓΕΡΗ και ΔΥΝΑΤΗ και σου ευχομαι να κανεις πολλα και ασφαλη ταξιδια σε ολο τον κοσμο. :smile_: :smile_: :rose: :rose:
-
Χρόνια πολλά !!!!!!!!!!!!!!!! να τα εκατοστήσεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Κι εγω με τη σειρα μου να ευχηθω σε Ντινα και Γιωργο...''ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΠΑΙΔΑΡΑΣ'' :clap:
palaiohelen...χρονια πολλα!!
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας :blush:
-
Να στε όλοι καλά , και ευχαριστούμε για τις τόσο όμορφες ευχές σας.
Συγγνώμη για την τόσο αργοπορημένη απάντησή μου αλλά ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ανύπαρκτος.
Πιστεύω σε λίγες μέρες και εγώ να μπω πάλι στην ταξιδιωτική σας παρέα.
Και πάλι ευχαριστώ πολύ. :kiss:
-
Δεν πειραζει...το φορουμ ειναι εδω...δεν φευγει...ασχολησου με το μωρο...γιατι κλαιει!!! :laugh:
(http://www.imageshack.gr/files/2opk5yj750roebwz9d3t.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=2opk5yj750roebwz9d3t.jpg)
-
Γενέθλια: thch81 (28)
Χρονια πολλα Θοδωρη...να τα εκατοστησεις!!
-
Γενέθλια: thch81 (28)
Χρονια πολλα Θοδωρη...να τα εκατοστησεις!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Θοδωρή...!!!! Πολυχρονος... Οτι επιθυμεις. :smile_:
-
Πολύχρονος Θοδωρή !!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Θοδωρή :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:
-
Γενέθλια: tassaras (28) :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance:
φιλε τασο χρονια σου πολλα...!!!! :smile_:ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ και οτι επιθυμεις....να το παθεις... :rofl:
συντομα ομως... :laugh:ετσι ...:mocking: :mocking: :mocking:
-
Γενέθλια: tassaras (28)
Χρονια πολλα Τασο!!! :dance:
-
Χρόνια πολλά :rose:
-
Θοδωρή και tassara σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :rose: :rose:
-
Αισίως τελείωσε η βάρδια και γύρισα σπίτι. Οφείλω να ζητήσω ένα συγγνώνη για την καθυστερημένη ανταπόκριση στις ευχές σας :sad:, αλλά ημέρα μου χθες ήταν λίγο έως πολύ φορτωμένη.
Μέχρι να με εγκαταλείψουν και οι τελευταίες δυνάμεις μου, μπορώ έστω και καθυστερημένα να αντευχηθώ.
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά, να είστε καλά και να προσέχετε τους εαυτούς σας.
(Και εννοείται καλάκαι όμορφα ταξίδια)
Καλημέρα σε όλους.
-
Να πω κι εγω χρονια πολλα σε ολους και ολες που γιορταζαν τις τελευταιες μερες (ειχα καιρο να μπω).
-
σήμερα
Δευ 06 Ιουλ 09
Λυκίας, Λυκία, Λύκιος, Σάτυρος, Σάτος
αύριο
Τρι 07 Ιουλ 09
Κυριακή, Κυριάκος, Κική, Κίκα, Κικίτσα, Κίτσα, Κορίνα, Σάντυ, Κίτσος, Ντομένικα, Ρία, Ύρια, Ια
μεθαύριο
Τετ 08 Ιουλ 09
Θεόφιλος, Θεοφίλη, Θεοφίλης, Θεοφιλίτσα, Φιλιώ, Προκόπιος, Προκόπης, Προκοπία, Προκοπή
www.eortologio.gr
-
σήμερα
Δευ 06 Ιουλ 09
Λυκίας, Λυκία, Λύκιος, Σάτυρος, Σάτος
Χρονια πολλα...GNS :laugh: :laugh: :rofl: :rofl:
-
:dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....!!!!!
:laugh: :laugh: :laugh: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
-
Γιορτάζουν (γνωστές γιορτές)
σήμερα
Τρι 14 Ιουλ 09
Ακύλας, Νικόδημος, Νικοδήμη, Δήμος, Δήμη
αύριο
Τετ 15 Ιουλ 09
Βλαδίμηρος, Βλαντίμηρος, Ιουλίττα, Ιουλίτα, Ιουλίττη, Ιουλίτη, Γιουλίττα, Γιουλίτα, Γιουλίττη, Γιουλίτη, Κήρυκος
μεθαύριο
Πεμ 16 Ιουλ 09
δεν υπάρχει μια γιορτή πάρα πολύ γνωστή
www.eortologio.gr
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (34)
(http://www.imageshack.gr/files/bizkfnbgsr3vo05qvbul.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=bizkfnbgsr3vo05qvbul.jpg)
Φιλε Χρηστο ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ ....!!!! :smile_: ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ....!!!!!! :yahoo: και οτι επιθυμεις..... :bigr: :bigre:
Λιτσα να τον χαιρεσαι και να τον καμαρωνεις .....τον κουρσαρο σου. :smile_:
*********************************************************************************************
Γιορτάζουν (γνωστές γιορτές)
σήμερα
Σαβ 18 Ιουλ 09
Αιμιλιανός, Αιμιλιανή
αύριο
Κυρ 19 Ιουλ 09
Γαρυφαλλιά, Γαριφαλιά, Διός, Δίας, Μακρίνα
μεθαύριο
Δευ 20 Ιουλ 09
Ηλίας, Λιάς, Ηλιάκος, Λιάκος, Λίτσος, Λιάκουρας, Ηλιάνα, Λιάνα
www.eortologio.gr
-
Χρήστο - koursaros_gr ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
(http://img5.imageshack.us/img5/6417/birthdaycakepx5.png) (http://img5.imageshack.us/i/birthdaycakepx5.png/)
Λίτσα (TaVrina) να τον χαίρεσαι ...
Πολλές ευχές από τον Δημήτρη dk .... εκεί που βρίσκεται δεν έχει internet και μόλις μιλήσαμε στο τηλ.
-
σας ευχαριστω παρα πολυ ολους σας για τις ευχες σας.
-
Πολλές ευχές από τον Δημήτρη dk .... εκεί που βρίσκεται δεν έχει internet και μόλις μιλήσαμε στο τηλ.
Ευχαριστω Ελινα που μεταβιβασες τις ευχες μου...koyrsare πολυχρονος...taVrina να τον χαιρεσαι...και συντομα στη Ρωμη!! :yahoo:
-
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΑ KOYRSARE ΧΡΗΣΤΟ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ :drink:ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ,ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
-
Χρόνια πολλά koursaros !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss:
Να είσαι πάντα γερός και υγειής και να κάνεις με τη Tavrina σου πολλά πολλά ταξίδια!!! :good:
-
Χρόνια πολλά κι από μένα!!! :kiss:
-
εχουμε καποιον ΗΛΙΑ ή ΗΛΙΑΝΑ...στο φορουμ και δεν το θυμαμαι...?
-
Γιορτάζουν σήμερα Κυρ 26 Ιουλ 09 :
Ερση, Παρασκευή, Εύη, Εβίτα, Βίβιαν, Βιβή, Βέτη, Βέττη, Παρασκευούλα, Βούλα, Παρασκευάς, Πάρης, Πάρις, Ωραιοζήλη, Ωραιοζηλία, Ζήλια, Ζήλη, Ζέλια, Ερμόλαος, Ερμολία, Λία
www.eortologio.gr
ΥΓ.Εμεις εχουμε Vivi, vivia, vivie, evimikro και evina...ισως γιορταζουν...χρονια τους πολλα λοιπον!!! :rose:
-
Γενέθλια: GNS (36)
Χρονια πολλα φιλε...να εισαι γερός και να ταξιδευεις παντα!!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
Γενέθλια: GNS (36)
Χρονια πολλα φιλε...να εισαι γερός και να ταξιδευεις παντα!!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Να σε πάντα καλά φίλε, να τα εκατοστήσεις και τα χρόνια και τα ταξίδια! :bigr: :kiss: :hbd:
-
[move]ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...
[/move]
και ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.... ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
-
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕ
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ
(http://i255.photobucket.com/albums/hh128/koyrsaros_gr/birthday.jpg)
ΧΡΗΣΤΟΣ-ΛΙΤΣΑ
-
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
Γιώργο σου εύχομαι .... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ... ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ ... ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ... ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ...
-
Χρονια Πολλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
:hbd:ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Γιώργο :hbd:
Εμείς το κέρασμα το πήραμε από τον Γιώργο ήδη την περασμένη Πέμπτη και ήταν και πολύ γενναιόδωρο.... :drink_:
-
Χρόνια πολλά κι απο μενα Γιωργο, να τα εκατοστησεις!! :hbd:
-
Πέμπτη 6 Αυγούστου...Γενέθλια: paragianna (34)
Επειδη θα λειπω και δεν ξερω αν θα μπορεσω να γραψω εκεινη τη μερα...γραφω τις ευχες μου σημερα.
Γιαννα σου ευχομαι να τα εκατοστησεις...και τα χρονια σου...και τα ταξιδια σου!!
-
καλησπερα στην παρεα του φορουμ. εχει μεινει καποιος ή εχετε φυγει ολοι διακοπες...?
θελω πρωτα να ζητησω ενα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ που απανταω σημερα μετα απο τοσες ημερες στις ευχες σας για τα γενεθλια μου... :sorry: :sorry: :sorry:
και στη συνεχεια να πω ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε ολους και ολες σας για τις ευχες σας.
Να ειστε ολοι και ολες καλα με υγεια και αντευχομαι και σε σας πολλα μα παρα πολλα ταξιδια..... :good: :good: :good: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
ευχες και φιλια σε ολους σας για καλες διακοπες και να γυρισετε με γεματες τις μπαταριες σας.... :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Γενέθλια: paragianna (34)
:hbd: Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα με πολλά ταξίδια :hbd:
-
Χρόνια πολλά καλά γεμάτα υγεια και ευτυχία :hbd:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ :drink: :drink:
-
Πέμπτη 6 Αυγούστου...Γενέθλια: paragianna (34)
Επειδη θα λειπω και δεν ξερω αν θα μπορεσω να γραψω εκεινη τη μερα...γραφω τις ευχες μου σημερα.
Γιαννα σου ευχομαι να τα εκατοστησεις...και τα χρονια σου...και τα ταξιδια σου!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....!!!!! ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ.... :smile_: οτι επιθυμεις με πολλα ταξιδια στη ζωη σου. :smile_:
-
Γενέθλια: Sakis_m (40)
Χρονια πολλα βαζελε...μας ξεχασες...εμεις εδω ειμαστε καθημερινα!!! :bigr:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΑΚΗ...!!!! ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ...... :dance: :dance: :drink: :drink: :yahoo: :yahoo:
-
:hbd: NoName Χρόνια Πολλά ... ευτυχισμένα και με πολλά ταξίδια :hbd:
-
:hbd: NoName να τα εκατοστήσεις!!!!
-
Χρονια πολλα φιλε...να τα εκατοστησεις...και τα χρονια σου...και τα ταξιδια σου!!
Μια καρτουλα για την περισταση... :yahoo:
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΣΑΚΗ :drink: :drink:
-
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΣΑΚΗ :drink: :drink:
Ο Σακης ηταν πριν μερικες μερες...σημερα εχει γενεθλια ο Φωτης!!
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...ΠΟΛΥ...ΠΟΛΥ....
και για εσάς και τις οικογένειες σας πάντα υγεία και ευτυχία
-
THANKS ΔΗΜΗΤΡΗ
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ :wacko:
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΩΤΗ...
-
Χρονια πολλα Φωτη!! :hbd:
-
:hbd: Φωτη :clap:
-
9/9/1989 στον Αγιο Σπυρίδωνα του Πειραιά...dk και xenia ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου!!
Σημερα 9/9/2009 ...20 χρονια μετα...απλα ευχομαι να τα εκατοστησουμε!!!
(http://dl.glitter-graphics.net/pub/1717/1717751orqs46cw9g.gif)
-
Εύχομαι να τα εκατοστήσετε :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
:clap: Να ζήσετε και να είστε γεροί κι ευτυχισμένοι !!!!!! :clap: :dance:
-
Να τα εκατοστήσετε!!!!!!!!!!!!!!!
Να είστε πάντα γεροί, ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι πάντα!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rose:
-
Ευχαριστω πολυ...κοριτσια!!! :kiss:
Και στα δικα σας!! :laugh:
-
Να ζήσετε, να είστε ευτυχισμένοι, γεροί και να καμαρώνετε τα αγοράκια σας όπως επιθυμείτε...
-
Eυχαριστουμε πολυ!! :smile_: :kiss:
-
να ζήσετε!!!!
-
Με μεγαλη καθυστερηση και με ενα μεγαλο συγνωμη να πω και εγω με την σειρα μου ... :sorry: :sorry: :sorry:
ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο φιλο ΦΩΤΗ για τα γενεθλια του. :sorry: :sorry: :sorry:
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ φιλε μου με ΥΓΕΙΑ πρωτα και οτι επιθυμεις....!!!!!
και στο ΔΗΜΗΤΡΗ και στη ΞΕΝΙΑ να ευχηθω χρονια πολλα και να ειναι μαζι εως τα βαθια γεραματα....
γεματοι υγεια και να καμαρωνουν τους παιδαρους .....pk και nk
-
Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο. :smile_:
-
Nα ζησετε ,ευτυχισμενοι και αγαπημενοι !!!! :kiss: :kiss:
-
Eυχαριστω πολυ!! :smile_:
-
Σας ευχαριστουμε πολυ ολους!!
-
Γενέθλια: xenia (43)
Χθες επετειος γαμου...σημερα γενεθλια η xenia!!!
Να τη χαιρομαι...να τα εκατοστησει...και να ταξιδευουμε παντα μαζι!!! :happy:
Χρονια πολλα γυναικα!!!
(http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/51/81/53857210.gif)
-
:hbd: ΧΕΝΙΑ :hbd:
Σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια στο πλευρό του dk και όμορφες στιγμές :hbd:
-
Ξένια μου, εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια.....πολλά πολλά πολλά φιλιά και ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Χρόνια πολλά και καλά Ξένια! Να τα χιλιάσεις!!!
-
Ξενάκι μου χρόνια σου πολλά!!!
Να είσαι πάντα γερή και χαμογελαστή :kiss:
-
Σορρυ φιλενάδα που άργησα!!!!
Χρόνια πολλά γλυκειά μου, να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα ευτυχισμένη, γερή και γελαστή όπως σε ξέρω
-
Σας ευχαριστω πολυ!!!! :happy:
-
Toυ Σταυρού σημερα...χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν!!!
Χρονια πολλα στο φιλο μου τον Σταυρο που μενει στη Λαμια...μελος του φορουμ κι αυτος αλλα χωρις ποστ...τον ψηνω!! :laugh:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΞΕΝΙΑ...!!!!! :kiss: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ...!!! :kiss: ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ...!!!!!! :smile_: :smile_: :smile_:
Δημητρη να την χαιρεσαι.!!!! :dance: Ευχομαι υγεια σε εσας και στην οικογενεια σας. :smile_:
Φιλε Σταυρο απο την Λαμια ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ για την ονομαστικη σου εορτη. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ....!!!!
Οτι επιθυμεις.!!!!! :smile_: Υγεια ευχομαι σε ολη την οικογενεια. :smile_:
-
Ευχαριστω πολυ Γιωργο. :smile_:
-
(http://i288.photobucket.com/albums/ll176/yescomm/sorry/sorry005.jpg)
χιλια συγνωμη για τις καθυστερημενες ευχες...
ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΞΕΝΙΑ
να ειστε παντα χαμογελαστοι
ετσι οπως σας ξερουμε και σας αγαπαμε
να ζησετε και να τα εκατοστησετε με παρα πολλα ταξιδια
-
Ευχαριστουμε πολυ!! :happy:
-
Χρονια πολλα Σταθη (PASTA) για την ονομαστικη σου εορτη!!!
Ευχομαι υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!
-
Eστω και με καθυστερηση φιλε Σταθη... :sorry: Χρονια Πολλα για την ονομαστικη σου εορτη. :yahoo: :yahoo: :yahoo:
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ φιλε μου. :yahoo: :yahoo: οτι επιθυμεις. :dance: :dance:
Υγεια πρωτα και πολλα πολλα ταξιδια σου ευχομαι. :smile_: :smile_:
-
Χρόνια Πολλά Στάθη, γεμάτα ευτυχία και πολλά ταξίδια :yahoo: :yahoo:
-
Χρόνια πολλά Στάθη!!!!!!!!!!!! :kiss:
-
χρονια πολλα και απο εμας
κουρσαρος + ταυρινα
-
Γενέθλια: *The_Mexican* (23)
Xρονια πολλα Νικο...αν και εχεις να μπεις ενα χρονο στο φορουμ!! :diablo:
-
:bigr: :bigr:
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ
ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ...
-
Γενέθλια: Vivi (36)
Χρονια πολλα Βιβη!! :hbd:
Ευχομαι υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Χρονια πολλα
-
(http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/51/81/53857210.gif)
Dimitra και xrisa...σας ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα...γεματα υγεια...ευτυχια...και ταξιδια!! :yahoo:
Σας αφιερωνω δε...το παρακατω βιντεακι!! :mocking:
-
Ευχαριστώ πολυ πολυ πολύ για τις όμορφες ευχες σου φίλε μου... :kiss: :kiss: :kiss:
-
Ειδες το βιντεακι? :mocking:
-
Βέβαια!!!! Ουδέν σχόλιο!!!
Το καλύτερο το έλαβα απο ξαδέρφο, μεσο κινητού μια φωτογραφία του ανηψιού μου ο οποίος κρατάει ένα χαρτι που γράφει με μεγάλα γράμματα "Χρόνια Πολλά Δήμητρα ετών 25"!!!!!!!! Δεν είναι πολύ γλυκός? (δε θέλω σχόλιο για την ηλικία!!! :diablo:)
-
:hbd: στις εορτάζουσες :hbd:
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
-
Να τα εκατοστήσετε κορίτσια τα χρόνια σας και να χιλιάσετε τα ταξίδια σας :drink:
-
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας, Δημήτρη το φιλμάκι πολύ γλυκό και χαριτωμένο, Φώτη χαθήκαμε!!!!!!!!!! καιρός να μαζευτούμε πάλι. θα φροντίσω για αυτό με την βοήθεια του Δημήτρη και όσοι πιστοί προσέλθετε, σας ευχαριστώ και πάλι.
-
:hbd: Xρονια πολλα κοριτσια!!! :yahoo:
:rose: :rose: :rose: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Ευχαριστώ Ξένια, θα τα πούμε σύντομα....
-
Χρονια πολλα :kiss: :kiss: ευχομαι οοοοοοτι καλυτερο!
-
Χρόνια Πολλά Δημήτρη! Ότι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα!! Πάντα υγεία και πολλά ονειρεμένα ταξίδια!
Επίσης καθυστερημένα χρόνια πολλά στις κοπέλες! Εύχομαι ότι καλύτερο! :drink:
-
Εστω και με καθυστερηση χρονια πολλα :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΤΑ στα κοριτσια μας.
ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΣ και οτι επιθυμειτε να το παθετε....συντομα.... :rofl: :rofl: :rofl:
δημητρα σε περιμενω ακομη βολο για τσιπουρακι στο μπατη ή οπου αλλου θελεις... :drink: :drink: :drink:
χρυσα σε περιμενω αθηνα στο γνωστο σημειο...βλεπε δραμι.... :drink: :drink: :laugh: :laugh: :laugh:
και για τον καλο μου φιλο :yahoo: :yahoo: ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ....!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
οτι επιθυμεις φιλε μου ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΤΑ. πολλα πολλα ταξιδια ευχομαι. :good: :good: :smile_: :smile_:
ΞΕΝΙΑ να τον χαιρεσαι...!!!! :smile_: :smile_: :smile_: :smile_:
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :happy:
-
Δήμητρα και Χρύσα :hbd: για χθες. Εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια :rose:
Δημήτρη :hbd: :hbd: και σε σένα. Πολύχρονος με υγεία. Εύχομαι να φτάσει ο χάρτης σου 100% !!!
Ξένια να τον χαίρεσαι :kiss:
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας....... :kiss: :kiss:
Δημήτρη μου....χρόνια πολλά, καλά!! γεμάτα υγεία!!! με πολύ πολύ αγάπη!!! και πολλά πολλά πολλά ταξίδια!!!!!!! :kiss: :kiss: :kiss:
-
:hbd:
Χρόνια πολλά Δημήτρη, να είσαι γερός, να τα χιλιάσεις και να μεγαλώσεις τον χάρτη σου!
-
Ευχαριστω πολυ!! :dance:
-
:hbd: ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ
-
Ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!! :yahoo:
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη... πάντα γερός και πάντα έτοιμος για μικρά και μεγάλα ταξίδια...
-
Ρε φίλε να τα εκατοστήσεις :drink: Πάντα γερός να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς και να σε χαίρονται κι αυτοί :yahoo:
-
Σας ευχαριστω ολους!!!: :happy:
-
Nα ευχηθω κι εγω με τη σειρα μου στον συζυγο μου dk...χρονια καλα με ταξιδια πολλα!! :kiss: :kiss:
-
:hbd:ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :hbd:
Φιλαράκι να είσαι πάντα καλά με καλά ταξίδια
-
Σας ευχαριστω και τις δυο...και τη γυναικα μου αλλα και το φιλαρακι μου!!
Υ.Γ.Χρυσα σε 6 μερες γιορταζω...κοιτα να κανεις το ενατο (9) σου post. :laugh:
-
Υ.Γ.Χρυσα σε 6 μερες γιορταζω...κοιτα να κανεις το ενατο (9) σου post. :laugh:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
με πολλά ταξίδια ! παντού σε όλο τον κόσμο !
εγώ πάντως σε περιμένω ! θα με βρείς κάπου στην νοτιοανατολική ασία !
-
Eυχαριστω πολυ Νικο...οργανωσου εσυ εκει και καποια στιγμη -οχι ομως συντομα- θα με ξεναγησεις στα μερη σου!! :good:
-
Χρονια πολλα Δημητρη με υγεια και χαρα !! :kiss:
-
Σ'ευχαριστω πολυ Βασιλικη!!
-
Δημήτρη,
Χρόνια Πολλά,να τα εκατοστήσεις , να σαι πάντα καλά και να κάνεις υπέροχα ταξίδια.
Ότι επιθυμείς!
-
Σ'ευχαριστω πολυ Στελλα!! :smile_:
-
ΧΡΟΝΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΕΣ ΤΟΥ TRAVEL CHAT :drink: :drink:
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. :drink:
-
Χρόνια Πολλά Δημήτρη, Δημήτρη (dk), Δήμητρα και όσους ακόμα γιορτάζουν σήμερα.
Λίγα λόγια : (για να μην γκρινιάζει ο dk!!!)
Ο Άγιος Δημήτριος γεννήθηκε περί το 280-284 μ.Χ. και πέθανε το 303 ή το 305 μ.Χ. στη Θεσσαλονίκη και αποτελεί έναν από τους Μεγαλομάρτυρες της Χριστιανοσύνης. Ο Δημήτριος ήταν γόνος αριστοκρατικής οικογένειας στη Θεσσαλονίκη. Σύντομα ανελίχθηκε στις βαθμίδες του Ρωμαϊκού στρατού με αποτέλεσμα σε ηλικία 22 ετών να φέρει το βαθμό του χιλιάρχου. Ως αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού κάτω από τη διοίκηση του Τετράρχη (και έπειτα αυτοκράτορα) Γαλερίου Μαξιμιανού, όταν αυτοκράτορας ήταν ο Διοκλητιανός, έγινε χριστιανός και φυλακίστηκε στην Θεσσαλονίκη το 303, διότι αγνόησε το διάταγμα του αυτοκράτορα Διοκλητιανού «περί αρνήσεως του χριστιανισμού». Μάλιστα λίγο νωρίτερα είχε ιδρύσει κύκλο νέων προς μελέτη της Αγίας Γραφής.
Σύμφωνα με την παράδοση, μέσα στη φυλακή ευλόγησε τον μαθητή του Νέστορα "κατασφραγίσας το μέτωπο αυτού δια του σταυρού", να νικήσει τον ειδωλολάτρη παλαιστή Λυαίο "μεγέθει σώματος και ρώμη τους κατ΄ αυτόν υπεβάλλων". Η νίκη του Νέστορα εξόργισε τον Αυτοκράτορα Μαξιμιανό που παρευρίσκετο στο στάδιο και έτσι ο μεν Νέστορας αποκεφαλίστηκε, ο δε Δημήτριος δολοφονήθηκε με λογχισμό στα πλευρά ("λόγχη τρωθείς την πλευράν").
Στη συνέχεια οι παρευρισκόμενοι χριστιανοί παρέλαβαν το μαρτυρικό λείψανο και το έθαψαν και πάνω στο τάφο το 412 ο έπαρχος του Ιλλυρικού Λεόντιος "την τε δόξαν λαμπρός, την τε προς τον Χριστόν πίστιν μάλα θερμός", έκτισε ναό "μέσον του σταδίου και του δημοσίου λουτρού κάλλιστα διηρημένου".
Οι συγγραφείς εγκωμίων του Αγίου Δημητρίου, Ευστάθιος Θεσσαλονίκης, Γρηγόριος ο Παλαμάς και Δημήτριος Χρυσολωράς, αναφέρουν ότι το σώμα του Αγίου ετάφη στον τόπο του μαρτυρίου, ο δε τάφος μετεβλήθη σε βαθύ φρέαρ που ανέβλυζε μύρο, εξ ου και η προσωνυμία του Μυροβλήτου.
Στις βυζαντινές εικόνες αλλά και στη σύγχρονη αγιογραφία ο Άγιος Δημήτριος παρουσιάζεται αρκετές φορές ως καβαλάρης με κόκκινο άλογο να πατά τον άπιστο Λυαίο.
Είναι πολιούχος της Θεσσαλονίκης, όπου βρίσκεται ο ομώνυμος ναός πάνω από τον τάφο του. Εορτάζει στις 26 Οκτωβρίου. Στο Μηνιαίον της 26ης Οκτωβρίου αναγράφεται η μνήμη του μετά μικρής βιογραφίας και ιδίας ακολουθίας που περιέχει δύο κανόνες των οποίων ποιητές φέρονται ο Θεοφάνης ο Γραπτός και ο Πατριάρχης Φιλόθεος της Κωνσταντινούπολης.
-
Ευχαριστώ για τις ευχές!!!!!!
DK, χρόνια μας πολλά, να είμαστε καλά να ταξιδεύουμε και γενικά........να μας χαίρονται!!!!!!!!!! :kiss:
-
DK & Dimitra Χρόνια Πολλά και καλοτάξιδα!
:kiss:
-
:kiss:Χρόνια καλά και με πολλά πολλά ταξίδια :kiss:
Δήμητρα και Δημήτρη σας εύχομαι τα καλυτερότερα :drink:
-
ΔΗΜΗΤΡΗ (dk) & ΔΗΜΗΤΡΑ ( dimitra)
Xρόνια Πολλά και Καλά για εσάς και όσους αγαπάτε και σας αγαπούν !!!
Καλά και όμορφα ταξίδια σε όλους
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες και τα καλα σας λογια!!
Δημητρα σου ευχομαι κι εγω με τη σειρα μου χρονια καλα με ταξιδια πολλα!!
Ελινα πολυ καλο το αφιερωμα στον Αγιο... :thank:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!! :kiss:
-
Χρόνια πολλά σε Δημήτρηδες και Δημητρούλες!!! Πολλά και καλά ταξίδια!!!!
-
:thank: :thank: :thank: :thank: :thank: :thank: :thank: :thank: :thank: :thank:
-
Nα πω κι εγω χρονια πολλα στον συζυγο dk...αλλα και στη Δημητρα!! :yahoo:
-
Στο dk στη Dimitra αλλά και σε οσους γιορτάζουν από τη παρέα εύχομαι χρόνια ,πολλά καλά και ταξιδιάρικα. :rose:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ φιλαράκι!!!!!!! :rose:
-
Ευχαριστω πολυ!! :kiss:
-
Σας ευχαριστώ ολους παρα πολυ για τις ευχες σας!!!! :kiss: :kiss:
-
Χρόνια Πολλά σε όλους τους Δημήτρηδες και Δήμητρες και ιδιαιτέρως στο φίλο μας Δημήτρη dk και τη φίλη μας τη Δήμητρα.
Οτι καλύτερο εύχομαι σε όλους με ΥΓΕΙΑ πάνω απ΄όλα με ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ :dance: :dance:
-
Ευχαριστω πολυ!!!
-
Χρονια πολλα dk και Δημητρα !ευχομαι οτι καλυτερο ! :smile_: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Σ'ευχαριστω πολυ Βασιλικη!! :kiss:
-
Ευχαριστώ πολύ :kiss:
-
καλησπερα ...χρονια πολλλλλα σε ολους ...χρονια πολλα δημητρη και δημητρα... :yahoo: :yahoo:
-
Ευχαριστω πολυ Γιωργο!! :smile_:
-
Ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου!!!! :kiss:
-
η γιορτη λενε κραταει 40 ημερες.... :blush: :sorry: εστω και με καθυστερηση (δεν ειχα ιντερνετ...σορυ. :sorry: )
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο ΔΗΜΗΤΡΗ και στη ΔΗΜΗΤΡΑ. να ειστε καλα γεματοι ΥΓΕΙΑ για να γυριζετε τον κοσμο. :smile_:
να σας χαιρομαστε. :smile_:Ξενια να τον χαιρεσαι. :smile_:
-
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές φίλε μου!!! :kiss:
-
η γιορτη λενε κραταει 40 ημερες.... :blush: :sorry: εστω και με καθυστερηση (δεν ειχα ιντερνετ...σορυ. :sorry: )
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο ΔΗΜΗΤΡΗ και στη ΔΗΜΗΤΡΑ. να ειστε καλα γεματοι ΥΓΕΙΑ για να γυριζετε τον κοσμο. :smile_:
να σας χαιρομαστε. :smile_:Ξενια να τον χαιρεσαι. :smile_:
Eυχαριστω Γιωργο. :smile_:
-
Ημερα γιορτινη σημερα...ευχομαι χρονια πολλα σε ολους τους εορταζοντες και ιδιαιτερα στον spaniard!!
Mιχαλη πολυχρονος. :happy:
-
Μιχάλη πολύχρονος!!!!!
-
χρονια σου πολλα Μιχαλη ,οτι επιθυμεις !!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο Μιχάλη (spaniard), στον Μιχάλη (levimor), στην Αγγελική (kiki), στον Άγγελο (disorder) σε όλα τα μέλη και μη που γιορτάζουν σήμερα, και ιδιαίτερα στον πατέρα μου και στον Σταμάτη.
Λίγα λόγια:
Στις 8 Νοεμβρίου η εκκλησία μας γιορτάζει τη σύναξη των Αρχαγγέλων Μιχαήλ, Γαβριήλ, Ραφαήλ και όλων των άλλων αγγέλων.
Ο αριθμός των αγγέλων είναι πολύ μεγάλος. «Μυριάδες μυριάδων και χιλιάδες χιλιάδων…». Διαιρούνται σε εννιά τάξεις ή τάγματα, τα εξής: Σεραφείμ,
Χερουβίμ, Θρόνοι, Κυριότητες, Δυνάμεις, Εξουσίες, Αρχές, Αρχάγγελοι, Άγγελοι.
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι άγγελος ο οποίος εμφανίζεται κυρίως στην Παλαιά Διαθήκη, και μάλιστα από τις πρώτες στιγμές της δημιουργίας του κόσμου. Επίσης, τον βλέπουμε να αγγέλλει στον Αβραάμ την ανάγκη θυσίας του γιου του, Ισαάκ. Στη συνέχεια μετά από την εντολή του Θεού επανεμφανίζεται για να αποτρέψει τη θυσία και να σώσει τον Ισαάκ. Επίσης ο Μιχαήλ, ήταν αυτός που οδήγησε το λαό του Ισραήλ στη φυγή από την Αίγυπτο.
Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ παρουσιάζεται περισσότερο στην Καινή Διαθήκη. Τον συναντάμε να παρουσιάζεται στο Ζαχαρία για να αναγγείλει τη γέννηση του Ιωάννη του Βαπτιστή και μετά από έξη μήνες να παρουσιάζεται στην παρθένο Μαρία , στη Ναζαρέτ, για να της αναγγείλει ότι θα γεννήσει τον Υιό του θεού. Γενικά τον Αρχάγγελο Γαβριήλ παρακολουθούμε να εκτελεί το θέλημα του θεού σε ότι έχει σχέση με την ενανθρώπιση του Κυρίου.
-
Kicky...νομιζω πως κι εσυ εισαι Αγγελικη...χρονια σου πολλα λοιπον!! :yahoo:
-
Χρόνια πολλά και ταξιδιάρικα σε όλους όσους γιορτάζουν :yahoo:
-
Xρονια πολλα σε ολους-ες που γιορταζαν!! :happy:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο Μιχάλη (spaniard), στον Μιχάλη (levimor), στην Αγγελική (kiki), στον Άγγελο (disorder) σε όλα τα μέλη και μη που γιορτάζουν σήμερα, και ιδιαίτερα στον πατέρα μου και στον Σταμάτη.
ΧΡONIA ΠΟΛΛΑ σε ολους σας. πολυχρονοι/ πολυχρονες. :yahoo: :yahoo: :smile_: :smile_: :dance: :dance:
Ελινα χρονια πολλα για τον πατερα σου. πολυχρονος. να τον χαιρεσαι. :smile_: :smile_: :yahoo: :yahoo:
επισης ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ στον elgeo2. ΓΙΩΡΓΟ χρονια πολλα για τα γεννεθλια σου.με ΥΓΕΙΑ ευχομαι. :smile_: :smile_: :yahoo: :yahoo:
-
Γενέθλια: elgeo2 (51)
Γιωργο...χρονια πολλα, γεματα ταξιδια!!!
Να τα εκατοστησεις. :hbd:
-
:hbd: elgeo2 σου εύχομαι πολλά-πολλά ταξίδια και εμπειρίες :hbd:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
-
Xρονια πολλα κι απο μενα!! :hbd:
-
Και από εμένα πολλές ευχές :clap:
-
σας ευχαριστω ολους μεσα απο την καρδια μου..να ειστε καλα και πανω απο ολα υγιεις και χαρουμενοι ...γιωργος θεσσαλονικη
(http://img515.imageshack.us/img515/5909/dsc01583b.jpg) (http://img515.imageshack.us/i/dsc01583b.jpg/)
παρακαλω παρτε κατι , παρτε κατι................... :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Eυχαριστουμε πολυ!!!
Οι ακριδες σου ηταν υπεροχες. :laugh:
-
Πρώτη φορά κερνάει κάποιος κι εσύ dk με τον καλό λόγο :laugh: :laugh: :laugh:
-
δημητρη , απο οτι καταλαβα δεν σου αρεσε το μενου ......
εψαξα λοιπον και βρηκα ενα εστιατοριο οπου ο ιδιοκτητης εχει να πει ενα καλο λογο για την συζυγο του............μαλλον εδω θα παμε............
(http://img682.imageshack.us/img682/2676/dsc04174f.jpg) (http://img682.imageshack.us/i/dsc04174f.jpg/)
-
:laugh: :laugh: :laugh:
-
Αν και καθυστερημέρα, χρόνια πολλά, καλά και ταξιδιάρικα!!!!! :hbd:
Οσον αφορά το...κερασμά σου......ευχαριστώ δε θα πάρω κάνω διαίτα!!!!!!!!! :laugh: :laugh:
-
δημητρα σε ευχαριστω... :drink: :drink:
-
elgeo2
Καθυστερημένα Χρόνια Πολλά!! Δεν ήξερα ότι είχες γεννέθλια, τώρα το είδα.Σου εύχομαι ότι επιθυμείς! Υγεία πάνω από όλα! Και φυσικά πολλά ταξίδια!
-
Γενέθλια: tasmar (71)
Δεν ετυχε να σε γνωρισουμε...αλλα αφου εισαι μελος μας...χρονια πολλα!! :hbd:
-
Τα Εισόδια της Θεοτόκου
Στις 21 Νοεμβρίου γιορτάζουμε τα Εισόδια της Θεοτόκου. Πατέρας της Παναγιάς μας ήταν ο Ιωακείμ και μητέρα της η Άννα. Μέχρι τα βαθιά τους γεράματα δεν είχαν αποκτήσει παιδί. Υποσχέθηκαν λοιπόν, στο Θεό, πως αν τους χαρίσει ένα παιδάκι, μόλις γίνει τριών ετών θα το αφιερώσουν στο ναό Του.
Το κοριτσάκι που απέκτησαν οι ευσεβείς αυτοί άνθρωποι το ονόμασαν Μαρία. Όταν έγινε τριών ετών, οι γονείς της την οδήγησαν στην εκκλησία. Αυτή η είσοδος της Μαρίας στο ναό ονομάστηκε «Εισόδια της Θεοτόκου».
Την υποδέχτηκε ο Αρχιερέας Ζαχαρίας, ο οποίος την οδήγησε στο ιερό του Ναού, στα Άγια των Αγίων. Δώδεκα χρόνια έμεινε η Παναγία μας στο ναό.
Η Παναγία είναι η μόνη γυναίκα σ’ όλο τον κόσμο που συγκέντρωνε όλες τις αρετές, ήταν δηλαδή «κεχαριτωμένη». Αυτήν την κεχαριτωμένη και καθαρή από αμαρτίες παιδούλα, διάλεξε ο Θεός και την αξίωσε να γεννήσει το Σωτήρα του κόσμου, το Χριστό μας.
Χρονια πολλα σε οσες γιορταζουν!!
-
Χρονια πολλα στις Κατερινες μας!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά Κατερινούλες!!!!! :kiss:
-
χρονια πολλα σε οσες γιορταζουν. :smile_:
και στην μητερα μου να ειναι γερη πρωτα και πολυχρονη. :smile_:
-
Stella...χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!
Evi...μεταβιβασε τις ευχες μας γιατι η Στελλα μας ξεχναει!! :mocking:
-
Χρόνια Πολλά σε όλα τα μέλη : Στέλιο και Στέλλα
-
Stella...χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!
Evi...μεταβιβασε τις ευχες μας γιατι η Στελλα μας ξεχναει!! :mocking:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΕΛΛΑ....!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Οτι επιθυμεις............................................. :smile_: :dance: :clap: :good: :kiss: :yahoo:
-
Χρονια πολλα Στελλα!! :smile_:
-
Γενέθλια: dimitris (37)
Χρονια πολλα Δημητρη!! :hbd:
Ανδρέας
Χρονια πολλα taxidiari...πολυχρονος!!
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
-
Γενέθλια: dimitris (37)
Χρονια πολλα Δημητρη!! :hbd:
Ανδρέας
Χρονια πολλα taxidiari...πολυχρονος!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ φιλοι μου....!!!! ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ...!!! με ΥΓΕΙΑ πρωτα
και πολλα ΤΑΞΙΔΙΑ ευχομαι και στους δυο σας.
:smile_: :smile_: :smile_: :drink: :drink: :drink: :dance: :dance: :dance: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
:hbd: Δημήτρη.
Χρόνια Πολλά taxidiari (Ανδρέα)
Σας εύχομαι Υγεία και πολλά ταξίδια.
-
Πολύχρονος taxidiari!!!!! εύχομαι υγεία και πολλά πολλά ταξίδια!!!!
-
XRONIA POLLA
-
taxidiari ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ.............. :drink:
-
:hbd: Δημήτρη!!!! να τα εκατοστήσεις!!!!
-
Xρόνια πολλά και καλά στους εορτάζοντες
-
Παιδιά,μεταβίβασα τις ευχές σας στην Στελλα. Θα μπει να γράψει και η ίδια να σας ευχαριστήσει και να τα πείτε γενικότερα.
Δεν ήξερα ότι ο Ταξιδιάρης λεγόταν Αντρέας. Χρόνια Πολλά λοιπόν! Φίλε μου , σου εύχομαι ότι επιθυμείς!
Χρόνια πολλά και στον Δημήτρη για τα γεννέθλιά του!
-
Γενέθλια: tzzo (37)
Αν και εχεις πολυ καιρο να μπεις στο φορουμ...χρονια πολλα!! :hbd:
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις θερμές ευχές σας! Δυστυχώς στην γιορτή μου δούλευα πολλές ώρες οπότε δεν την ευχαριστήθηκα όσο θα ήθελα.
-
Γενέθλια: tzzo (37)
Αν και εχεις πολυ καιρο να μπεις στο φορουμ...χρονια πολλα!! :hbd:
χρονια πολλα και καλα. :smile_:
-
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας. :good: Εύχομαι η παρέα μας να μεγαλώνει και με τον καιρό να συναντιόμαστε και απο κοντά εστω και λίγοι λίγοι κάθε φορά.Οι εμπειρίες του καθενός πολύτιμες για τον άλλον :dance: Να είστε καλά .
Αντρέας. :drink:
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (35)
Χρονια πολλα σε ολους!!! :yahoo:
sisy να τα εκατοστησεις :hbd:
thailandbethere...kokomilko...πολυχρονοι!! :drink:
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (35)
Χρονια πολλα!! :rose:
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (35)
Χρονια πολλα σε ολους!!! :yahoo:
sisy να τα εκατοστησεις :hbd:
thailandbethere...kokomilko...πολυχρονοι!! :drink:
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.....ΤΑΞΙΔΙΑ..... :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Σας ευχαριστώ πολύ να είστε καλά :kiss:
-
Χρόνια πολλά sissy (έστω και λίγο καθυστερημένα!)
Χρόνια πολλά στις Άννες σήμερα!
:kiss:
-
Χρόνια πολλά στις Άννες σήμερα!
Μια φορα κι εσυ εγραψες χρονια πολλα πριν απο μενα και δεν εχουμε καμια!! :mocking:
-
Χρόνια πολλά στις Άννες σήμερα!
Μια φορα κι εσυ εγραψες χρονια πολλα πριν απο μενα και δεν εχουμε καμια!! :mocking:
Όοοοοολες τις ξέρεις πια!!!!! :bigre:
-
Όοοοοολες τις ξέρεις πια!!!!! :bigre:
Kι ομως...δεν εχουμε καμια!! :laugh:
-
Χρόνια Πολλά Σπύρο και σε όσους γιορτάζουν σήμερα
Λίγα λόγια : Ο Άγιος Σπυρίδωνας (περ. 270-348) ήταν επίσκοπος της Τριμυθούντας.
Γεννήθηκε περί το 270 στο τώρα κατεχόμενο χωριό Άσσια (Άσκια) της Κύπρου. Στα νεανικά του χρόνια ζούσε ως απλός αλλά ενάρετος βοσκός. Παντρεύτηκε και απόκτησε μια κόρη, την Ειρήνη. Μετά τη χηρεία του ασπάσθηκε το μοναχικό βίο, μελέτησε πολύ, απόκτησε μεγάλη σοφία και χάρη στις θρησκευτικές του αρετές έγινε Επίσκοπος της Τριμυθούντας και υπήρξε πολέμιος του Αρειανισμού. Έλαβε μέρος στην Α' Οικουμενική Σύνοδο το 325. Πέθανε το 348.
Ο Άγιος Σπυρίδων τιμάται ως άγιος από την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία και τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Η μνήμη του γιορτάζεται στις 12 Δεκεμβρίου στην Ανατολή και στις 14 Δεκεμβρίου στη Δύση.
-
Χρόνια Πολλά leftergr
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα Λευτέρη, Ελευθερία και Ανθούλα
-
leftergr...χρονια πολλα!!
-
Χρονια πολλα Λευτερη. :clap: οτι επιθυμεις. :smile_: να περνας καλα. :yahoo:
-
Χρονια πολλα!! :smile_:
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλους και 2010 ευχές για τη νέα χρονιά!
Θα τα πούμε...του χρόνου!
-
Kαλα Χριστούγεννα Kicky!!
(http://img340.imageshack.us/img340/9215/image001uv.jpg) (http://img340.imageshack.us/i/image001uv.jpg/)
-
Καλές γιορτές να έχουμε και καλά ταξίδια το 2010!!!! :bye:
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!! Να έχουμε υγεία και να ταξιδεύουμε!!!! :kiss:
-
καλες γιορτες ευχομαστε για ολους
καλα Χριστουγεννα και καλη πρωτοχρονια
(http://farm3.static.flickr.com/2317/2113159646_7260d69640.jpg)
-
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ :drink:
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ 2010 :dance: :drink:
-
Καλές Γιορτές, ταξιδιάρικες!!!!
(http://img193.imageshack.us/img193/1543/mcda.jpg) (http://img193.imageshack.us/i/mcda.jpg/)
-
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑΑΑ...
-
Εύχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σε όλους, με υγεία και ευτυχία
Καλά να περάσουμε .... :smile_:
-
καλα χριστουγεννα και χρονια πολλα σε ολες και ολους ....ευχομαι καλη χρονια με υγεια και πολλα ταξιδια ....με υγεια :dance: :dance: :dance:
-
Kαλα Χριστουγεννα!!
-
Χρονια πολλα στους δικους μας...koyrsaros_gr, xrisa, tropicaleasy, ChristosGk.!!!
Να ειστε καλα και να ταξιδευεται παντα!!
(http://img259.imageshack.us/img259/8914/2538971.jpg) (http://img259.imageshack.us/i/2538971.jpg/)
-
Xρονια πολλα στους εορταζομενους...koyrsaros_gr και ChristosGk. αλλα και στη φιλεναδα μου xrisa!! :drink:
-
Γιορταζουν σημερα...Εμμανουέλα, Εμμανουήλ, Μανώλης...χρονια πολλα λοιπον!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες....και καλά ταξίδια!!!!! :kiss:
-
ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σας
χρονια πολλα σε ολους μας
παντα υγεια και πολλα ταξιδια
-
χρονια πολλα σε ολους μας
παντα υγεια και πολλα ταξιδια
-
Χρονια πολλα στους Στεφανους...και στον δικο μας Stefanos D. :smile_:
-
Χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία, ευτυχία και πολλά και καλά ταξίδια!!!
-
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ FORUM
ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ
(http://img39.imageshack.us/img39/1126/happynewyearm.jpg) (http://img39.imageshack.us/i/happynewyearm.jpg/) (http://img39.imageshack.us/img39/happynewyearm.jpg/1/w468.png) (http://g.imageshack.us/img39/happynewyearm.jpg/1/)
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΤΕ !!!
-
Καλη χρονια Φωτη!!
Χρονια πολλα σε ολους!! :yahoo:
-
Λίγο πρίν τον νέο χρόνο (και λίγο πριν φύγω για το ρεβεγιόν) σας αφιερώνω ένα τραγουδάκι που ταιριάζει με την ώρα της αλλαγής του χρόνου και που μου αρέσει πολύ...
http://nonamegr.blogspot.com/
Round Midnight
Miles Davis Quintet
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!
-
Καλή χρονιά 2010 !!!!
σε όλους !
-
καλη χρονια με υγεια και ....ουριους ανεμους ,,,,,,,,,,
-
Εύχομαι ολόψυχα σε όλα τα μέλη του travelchat, το 2010 να χαρίσει υγεία, ευτυχία, χαρά και να βοηθήσει να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες τους. Στην elina και στον dk επιπροσθέτως να δίνει όρεξη και κουράγιο, για να συνεχίσουν να μας ενημερώνουν για τα διάφορα ενδιαφέροντα με τον ίδιο ρυθμό.
-
Καλή και "φευγάτη" χρονιά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου! :yahoo:
-
2010 ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ. ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΤΑΞΙΔΙΑ
Στην elina και στον dk επιπροσθέτως να δίνει όρεξη και κουράγιο, για να συνεχίσουν να μας ενημερώνουν για τα διάφορα ενδιαφέροντα με τον ίδιο ρυθμό.
Χρήστο, εύχομαι να έχεις αρκετό χρόνο και όρεξη για να διαβάζεις συνεχώς τα καινούργια θέματα στο forum :smile_:
NoName το τραγουδάκι που αφιέρωσες ήταν ότι έπρεπε ...
Βασιλική σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλά με πολλά ταξίδια.
Σε όλους όσους γιορτάζουν τις καλύτερες ευχές μου :rose:
-
(http://img11.imageshack.us/img11/1071/13789790.jpg) (http://img11.imageshack.us/i/13789790.jpg/)
Ευχομαι σε ολους χαρουμενο, ευτυχισμενο και γεματο ταξιδια 2010 !!! :happy:
Επισης χρονια πολλα στη Βασιλικη μας...πολυχρονη και να ταξιδευεις παντα φιλαρακι!! :yahoo:
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν.
Vasiliki ... :rose:
-
Χρονια πολλα,καλη χρονια με υγεια,ευτυχια για ολους και πολλααααααααα ταξιδια :yahoo: :dance:
-
Χρονια πολλα σε ολους κι ευτυχισμενο το 2010.
Βασιλικουλα χρονια πολλα γεματα υγεια και ταξιδια!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά!!! καλή χρονιά με υγεία και πολλά πολλά ταξίδια μέσα στο 2010!!!!
Επίσης πολλές ευχές στη Vassiliki και σε όσους σήμερα γιορτάζουν!!! :kiss: :kiss: :kiss:
-
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :drink: :drink:.........
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΘΑ "ΑΝΑΦΕΡΩ" ΑΡΓΟΤΕΡΑ
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ
-
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :drink: :drink:.........
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΘΑ "ΑΝΑΦΕΡΩ" ΑΡΓΟΤΕΡΑ
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ
Καλη χρονια και σε σενα!Περιμενουμε την ''αναφορα'' σου!
-
Χρόνια πολλά και καλοτάξιδα σε όλους!
Καλή χρονιά!
:smile_:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες ,να ειστε ολοι καλα, δυνατοι και χαρουμενοι :kiss: :kiss: :kiss:
-
Των Φωτων σημερα...χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν και ιδιαιτερα στο φιλο Φωτη (NoName) που βρισκεται στη Ρωμη!!
Πολυχρονος φιλε και να περνας καλα!! :yahoo:
-
Χρόνια Πολλά NoName και σε όσους γιορτάζουν σήμερα
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΩΤΗ(No name) ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ... :happy:
-
Χρόνια πολλά και καλά στους Γιάννηδες και τις Ιωάννες!
-
Ιωάννη, Ιωάννα και Πρόδρομε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
Λίγα λόγια : http://www.matia.gr/7/72/7203/7203_2_12.html
-
Χρονια πολλα σε ολα τα μελη που γιορταζουν!! :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά...
Χρόνια πολλά στους Γιάννηδες και Ιωάννες (?)
-
:hbd: Kicky :hbd:
Να τα εκατοστήσεις. Σου εύχομαι πολλά ταξίδια
-
Ευχαριστώωωωωωωωωω Ελινάκι!!!!!!! :kiss:
-
Πολύχρονη Kicky!!! :kiss:
-
Kicky να εκατοστήσεις τα χρόνια σου!!!!!!!!!! Τα ταξίδια από 1000 και πάνω! :hbd:
-
:hbd: Kicky...ευχομαι υγεια, ευτυχια και πολλα, πολλα ταξιδια!!!
-
Xρονια πολλα Kicky ,χαρουμενα και ταξιδιαρικα ! :kiss:
-
:hbd: leftergr ... σου εύχομαι ότι επιθυμείς
-
Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!
:kiss:
-
ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ kicky :drink:...ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ
-
Γενεθλια leftergr (33)
:hbd: leftergr...να τα εκατοστησεις!!
-
Χρόνια Πολλά στον Αντώνη και στην Αντωνία
-
Χρόνια πολλά στον Θανάση και στην Αθανασία!! :smile_:
-
Κική χρόνια πολλά έστω και καθυστερημενα. Χρόνια πολλά στους Θανασηδες. Έχουμε κανέναν;
-
Καποιοι ειναι γραμμενοι...οχι ενεργοι ομως!!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ σε ολους και ολες τους εορταζοντες και στις εορταζουσες
των ημερων αυτων που δυστυχως :sorry: :sorry:
δεν μπορεσα να γραψω χρονια πολλα για τον λογο που ξερετε οι περισσοτεροι... :sorry: :sorry:
χρηστο, χρυσα, βασιλικη , φωτη και στην υπολοιπη παρεα οτι επιθυμειτε με ΥΓΕΙΑ
και πολλα πολλα ΤΑΞΙΔΙΑ :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ σε ολους και ολες τους εορταζοντες και στις εορταζουσες
των ημερων αυτων που δυστυχως :sorry: :sorry:
δεν μπορεσα να γραψω χρονια πολλα για τον λογο που ξερετε οι περισσοτεροι... :sorry: :sorry:
χρηστο, χρυσα, βασιλικη , φωτη και στην υπολοιπη παρεα οτι επιθυμειτε με ΥΓΕΙΑ
και πολλα πολλα ΤΑΞΙΔΙΑ :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Γιώργο σε ευχαριστώ νάσαι πάντα καλά και εύχομαι όλα να πάνε καλύτερα φέτος για εσένα και όλους όσους αγαπάς
-
Σημερα γιορταζει η xenia...της ευχομαι χρονια πολλα, υγεια, ευτυχια και να κανουμε μαζι πολλα πολλα ταξιδια!!
(http://img523.imageshack.us/img523/9253/00253.gif) (http://img523.imageshack.us/i/00253.gif/)
-
Πολύχρονη Ξένια μου!!! να σε χαίρονται όσοι σ' αγαπούν!!!!
-
Eυχαριστω πολυ!!! :kiss:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ.
:rose: :rose: :rose:
-
xenia σου εύχομαι να τα εκατοστίσεις με πλήρη υγεία και με πολλά ευχάριστα ταξίδια πάντα με την παρέα του dk.
-
Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη!!
-
Χρονια σου πολλα :kiss: :kiss: παντα με υγεια και χαρα !
-
Χρόνια Πολλά Ξένια
Σου εύχομαι πολλά ταξίδια, υγεία και ευτυχία :kiss: :kiss:
-
Χρονια πολλά Ξένια! Υγεια και πολλά ταξιδια!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΞΕΝΙΑ
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ, ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΕΞΑΤΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.
-
ΞΕΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ...
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!!! :kiss: :kiss:
-
Γενέθλια: kat (27)
Μας εχεις ξεχασει αλλα δεν πειραζει...Χρονια πολλα Κατερινα!!! :rose: :rose:
-
Γενέθλια: elina (36)
Χρόνια πολλά Admin!!! :kiss: :rose:
(http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/51/81/53857210.gif)
-
Να τα εκατοστήσεις, να τα χιλιάσεις (χρόνια και ταξίδια. Διαλέγεις και παίρνεις) και καλό κουράγιο με μας τους βαρεμένους εδώ μέσα!!!
-
Σας ευχαριστώ για τις ευχές. :kiss:
dimosf θα διαλέξω τα ταξίδια γιατί λένε "όσο ταξιδεύεις τόσο σοφότερος γίνεσαι..." και εύχομαι να πλησιάσω το 100% του χάρτη μου :smile_:
-
Γενέθλια: * Doug * (27)
Χρονια πολλα Ακη!!
Μας ξεχασες αλλα καποια στιγμη θα επανελθεις. :smile_:
-
Χρονια πολλα Ελινα και οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει!! :kiss: :kiss:
-
Να ζήσεις Ελίνα και χρόνια πολλά!!!! :sing: να κάνεις ταξιδια με κεφια πολλά!!! :sing:
Να τα εκατοστήσεις admin, να έχεις υγεία και να έχεις δίπλα σου όσους αγαπάς και σ' αγαπούν.....
-
Elina σου ευχόμαστε ολόψυχα (εγώ και η Μίνα) χρόνια πολλά, με υγεία και πραγματοποίηση όλων των επιθυμιών σου.
Υ.Γ. Οι ευχές είναι μάλλον ετεροχρονισμένες, αλλά τώρα το πήρα είδηση.
-
χρονια πολλα Ελινα! ευχομαι να εισαι παντα γερη και ευτυχισμενη και να πραγματοποιησεις τα πιο ονειρεμενα σου ταξιδια ! :kiss: :kiss:
-
Χρόνια Πολλά και από εμένα
Ότι επιθυμείς εύχομαι να γίνει πραγματικότητα.
Καθυστέρησα :pardon: αλλά εχτές γύρισα μετά από 9 μέρες
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας :kiss: :kiss:
-
ΕΛΙΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ..ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΕΣ :drink: :drink:
-
Γενέθλια: taxidiaris (44)
Χρονια πολλα Αντρεα...γεματα καλα ταξιδια!!! :yahoo: :hbd:
-
Χρονια πολλα
-
:hbd: taxidiari με πολλά ταξίδια
-
Χρόνια πολλά xaris και CUBA. Πολύχρονοι και με πολλά ταξίδια
-
Γενέθλια: Destinova (30)
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: majestus (30)
:hbd: :hbd:
-
Χρονια πολλα Θοδωρη (thch81)...χρονια πολλα Δωρα!!!
TeoAlmal γιορταζεις?
-
Χρόνια πολλά στους Θοδωρήδες και τις Θεοδώρες!!
-
Γενέθλια: dimitrisv (36)
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: activious (27)
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: xuzam (26)
Χρονια πολλα Μαριανα!! :hbd: :hbd:
-
:hbd: Να τα εκατοστήσεις xuzam
-
ouuxx ευχαριστώ πολυ!!!! :kiss: :kiss: :kiss:
Να 'σαι καλά Ελίνα και dk!!Πρόποση να κάνουμε πολλά ταξίδια αυτό το έτος!
:drink:
-
ouuxx ευχαριστώ πολυ!!!! :kiss: :kiss: :kiss:
Να 'σαι καλά Ελίνα και dk!!Πρόποση να κάνουμε πολλά ταξίδια αυτό το έτος!
:drink:
Καλως την εξαφανισμενη ασωτη κορη!! :mocking:
-
Καλως την εξαφανισμενη ασωτη κορη!!
Ε όχι που δε θα είχε και μπιχτή!!
>:D
-
εστω και με καθυστερηση :sorry: Να τα εκατοστήσεις xuzam. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
πολυχρονη. :smile_:
-
Γενέθλια: dimosf (54)
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
....μεγαλος να γινεις με ασπρα μαλια, παντου να σκορπιζεις της γνωσης το φως και ολοι να λενε να ενας...........ταξιδιαρης!!! :yahoo:
-
:hbd: Δήμο. Πολύχρονος και με πολλά χιλιόμετρα...
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Υγεία και ευτυχία για εσένα και όσους αγαπάς και σε αγαπάνε.
Καλά ταξίδια
-
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
Nα εισαι καλα και να ταξιδευεις παντα. :smile_:
-
Σας ευχαριστώ από καρδίας όλους και εύχομαι να είστε εσείς και όσοι αγαπάτε και σας αγαπούν γεροί! Και φυσικά εύχομαι σε όλους σας καλούς δρόμους όπου γης!!
Δημήτρη λείπουν άλλες 24 φατσούλες :laugh:
Γιόρτασα σήμερα τα γενέθλιά μου με καμιά 40ριά μαθητές μου και 3 συναδέλφισσες αλλά όχι στην Αθήνα. Σε ένα ορεινό χωριό της Αρκαδίας που ούτε ο (συμβατικός) χάρτης δεν το έχει. Πολύ ωραία εμπειρία!! Φυσικά το ζουζούνι η Μίνα έβαλε το χεράκι της και μου οργάνωσε ίσως τα καλύτερα γενέθλια που έκανα ποτέ και με τόσους καλεσμένους που θα ήταν αδύνατο να έχω. Την ευχαριστώ ξεχωριστά και από εδώ.
-
Φυσικά το ζουζούνι η Μίνα έβαλε το χεράκι της και μου οργάνωσε ίσως τα καλύτερα γενέθλια που έκανα ποτέ και με τόσους καλεσμένους που θα ήταν αδύνατο να έχω. Την ευχαριστώ ξεχωριστά και από εδώ.
Εμεις το ξεραμε απο χθες!! :laugh:
-
Αμ, δεν το ξερω; :laugh:
-
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α ......!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Πολυχρονος φιλε Δημο. :smile_:Οτι επιθυμεις. :smile_:
-
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: Δήμο να τα εκατοστήσεις, να ταξιδεύεις πάντα με ή χωρίς τους τυχερούς μαθητές σου, να χαίρεσαι και να σε χαίρεται η οικογένειά σου!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! :kiss:
-
Στις 25 Μαρτίου εορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Την χαρμόσυνη δηλαδή είδηση, που έφερε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ στην Παναγία, ότι μέσω αυτής θα ενσαρκωθεί ο Υιός του Θεού.
Αφιερωμενο λοιπον το παρακατω βιντεο στους εορταζομενους toumpiotis, taVrina και evi (αν και για την τελευταια δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι Ευαγγελια)
-
να τους χαιρομαστε πολλα ταξιδια και με υγεια..
και με δημιουργικο εργο και πολλες ταξιδιωτικες ιστοριες
-
Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα όμορφα ταξίδια σε όλους τους εορτάζοντες σήμερα!
-
Αφιερωμενο λοιπον το παρακατω βιντεο στους εορταζομενους toumpiotis, taVrina και evi (αν και για την τελευταια δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι Ευαγγελια)
Xρονια πολλα κι απο μενα!! :happy:
-
Χρόνια πολλά και καλά κι απο μένα σε ολους τους εορτάζοντες :kiss:
-
χρονια πολλα σε ολους και ολες. να σας χαιρομαστε...... :smile_:
-
Χρονια πολλα και καλα .. :kiss: :kiss:
-
Αφιερωμενο λοιπον το παρακατω βιντεο στους εορταζομενους toumpiotis, taVrina και evi (αν και για την τελευταια δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι Ευαγγελια)
Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορταζόμενους :clap:
-
Γενέθλια: Ειρήνη (49), vasiliki
(http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/51/81/53857210.gif)
Βρε θηρια και οι δυο την ιδια μερα :mocking:...σας ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα...γεματα υγεια...ευτυχια...και ταξιδια!! :yahoo:
Σας αφιερωνω και το παρακατω βιντεακι!! :mocking:
-
:hbd: vasiliki
:hbd: Ειρήνη
Σας εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια.
-
:hbd:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ.
ΚΑΘΕ ΟΝΕΙΡΟ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ.
(http://img263.imageshack.us/img263/2204/seasonalbouquet03.jpg) (http://img263.imageshack.us/i/seasonalbouquet03.jpg/)
-
Χρόνια πολλά γεμάτα ταξιδιωτικές εμπειρίες, υγεία και αγάπη!!! :kiss:
-
(http://i137.photobucket.com/albums/q224/BROWNBEAR_album/Birthday%20Cards/TravelBirthday.jpg)
-
Αφιερωμενο λοιπον το παρακατω βιντεο στους εορταζομενους toumpiotis, taVrina και evi (αν και για την τελευταια δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι Ευαγγελια)
ευχαριστουμε για τις ευχες :bigr:
αλλα την ταυρινα την λενε ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ :crazy:
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές... να είστε καλά!
-
αλλα την ταυρινα την λενε ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ :crazy:
... και γιορταζει με τους μπαξεδες ??? :laugh:
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Μόλις τώρα μπόρεσα να τις δω. Χρόνια πολλά και από εμένα σε όλους τους εορτάζοντες αυτών των ημερών. :drink:
-
:kiss: ευχαριστω πολυ παιδια για τις ευχες , να ειστε καλα! :kiss:
-
Χρονια Πολλα Ειρηνη. :smile_:
Χρονια Πολλα Βασιλικη. :smile_:
Πολυχρονες και οι δυο σας. να σας χαιρομαστε. :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Χρονια Πολλα και Καλη Ανασταση σε ολους!! :happy:
(http://img411.imageshack.us/img411/6071/newz.gif) (http://img411.imageshack.us/my.php?image=newz.gif)
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
(http://img709.imageshack.us/img709/3356/easterbycocodrillo.jpg) (http://img709.imageshack.us/i/easterbycocodrillo.jpg/)
-
Kαλο Πασχα σε ολους. :smile_:
-
ευχομαι σε ολους σας καλη ανασταση και χρονια πολλα... :yahoo:
-
Εύχομαι και εγώ με την σειρά μου σε όλους σας Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! :drink:
-
Χρόνια Πολλά και Καλό Πάσχα και από εδώ την ξενητιά :laugh:
-
Χρόνια Πολλά και Καλό Πάσχα
-
(http://img534.imageshack.us/img534/9816/cardl.gif) (http://img534.imageshack.us/i/cardl.gif/)
Χρόνια Πολλά σε όλους. Υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια
-
:hbd: Stella :rose:
Eυχομαι υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
Εγώ της τα είπα και από κοντά, αλλά οι ευχές καλό είναι να επαναλαμβάνονται! Χρόνια πολλά Στελίτσα! :drink:
-
Χρονια πολλα Στελλα ! οτι επιθυμεις ! :happy:
-
:hbd: με υγεία και ευτυχία Στέλλα
-
Χρονια πολλα sisy και Anastasia...υγεια και πολλα ταξιδια!! :happy:
-
Χρόνια πολλά στην Sissy και σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα. :drink:
-
Stella :hbd: :rose:
sisy και Anastasia χρονια πολλα!! :rose:
-
Γενέθλια: FOTINI (42)
:hbd: :hbd:
-
Χρόνια πολλά σε ολους όσους γιορταζαν το Πάσχα (εστω και καθυστερημένα..) :kiss:
-
10 Απριλίου γιορτάζει ο Δήμος
Χρονια πολλα Δημο για την ονομαστικη σου εορτη, καθυστερημενα βεβαια μα εκει που ημουν δε μπορουσα να γραψω...μονο σας διαβαζα.
-
Γενέθλια: Marios (37)
:hbd: :hbd:
-
:hbd: Μάριε. Σου εύχομαι ότι επιθυμείς
-
Γενέθλια: taVrina (36)
:hbd: :hbd: :hbd:
Λιτσα να τα εκατοστησεις!!
-
Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη!!!
-
:hbd: taVrina :hbd:
Σου εύχομαι υγεία και πολλά ταξίδα
-
(http://content.pyzam.com/graphics/birthdays/MJZ408.gif)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ
-
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ-ΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.
ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.
-
Tavrina,
τις καλύτερες μου εύχές για τα γενέθλιά σου!!! Μόνο όμορφες στιγμές να έχεις! :drink:
-
Tavrina, χρόνια πολλά, καλά γεμάτα υγεία και πολλά πολλά ταξίδια!! :kiss:
Koursare, να χαίρεσαι τη tavrina σου!! :happy:
-
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και τις γιωργιες σημερα...
με υγεια
-
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και τις γιωργιες σημερα...
με υγεια
Aύριο δεν γιορτάζουν?
-
Οι Γιώργιδες αύριο γιορτάζουν!!!
-
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και τις γιωργιες σημερα...
με υγεια
23 βρε famek ...23 αυριο γιορταζουν !!! Πεταω αυριοοοο.... :dance: :dance: :yahoo: :laugh:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ
Μωρο μου... να τη χαιρεσαι!!!! :laugh: :laugh:
-
Χρονια πολλα,να τα χιλιασεις!
-
Λιτσα... :hbd: :hbd:
-
Tavrina χρονια πολλα κι ας μη σε ξερω...ακομα :happy:
να'σαι παντα ευτυχισμενη και τυχερη...πολυ τυχερη! καλα ταξιδια κ παντα με καλη παρεα :smile_:
-
23 βρε famek ...23 αυριο γιορταζουν !!! Πεταω αυριοοοο.... :dance: :dance: :yahoo: :laugh:
εγω τα λεω απο σημερα μια και αυριο δεν θα μπορω μαλλον καθολου δουλευω....
εμμανουελα να τον χαιρεσαι και ολα βολικα και ελπιζω να αξιζει τις θυσιες που κανεις για αυτον.. κ οταν τελειωσει να γραφτει και αυτος...
-
εγω τα λεω απο σημερα μια και αυριο δεν θα μπορω μαλλον καθολου δουλευω....
εμμανουελα να τον χαιρεσαι και ολα βολικα και ελπιζω να αξιζει τις θυσιες που κανεις για αυτον.. κ οταν τελειωσει να γραφτει και αυτος...
αχ καλη μου famek! σα τη μαμα μου μιλας... :smile_: σε ευχαριστω παρα πολυ φιλεναδα...θα γραφτει.αφου πρωτα τον παω κανα ταξιδι και του κανω μια mini πλυση εγκεφαλου.. :blum: χεχε...
-
Χρόνια πολλά στους Γιωργηδες του forum... GNS και elgeo2 :yahoo:
Κι εσυ manelaki να χαιρεσαι τον δικο σου. :happy:
-
Εμείς οι ξενύχτηδες είμαστε οι πρώτοι που ευχόμαστε στους Γιώργηδες! :shout:
Χρόνια πολλά elgeo και GNS! Ότι επιθυμείτε παιδιά!! Elgeo , σου εύχομαι πολλά όμορφα ταξίδια στην Ασία και να πραγματοποιήσεις τον επόμενο προορισμό σου!!
GNS, μια και δεν σε ξέρω τόσο καλά , σου εύχομαι να μην έχεις ποτέ να κάνεις με ερπετά!! :laugh: Να είσαστε καλά και οι δύο σας!! :drink:
Να προσθέσω και εγώ τις ευχές μου για το αγόρι σου manelaki! Να τον χαίρεσαι και να είναι πάντα καλά!
-
Eχουμε κι αλλον Γιωργο...πως να τον θυμαμαι ομως οταν γραφει ενα μνμ το εξαμηνο!!! :laugh:
Sv2 πολυχρονος!!! :dance:
-
Να ευχηθω κι εγω.η τριτη ξενυχτω της παρεας,βλεπετε ξυπνησα και τωρα δε μπορω να ξανακοιμηθω :blum:
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες και στις Γεωργιες! :smile_:
Σας ευχαριστω παρα πολυ :bigr: να ειστε καλα...
-
Να ευχηθω κι εγω.η τριτη ξενυχτω της παρεας,βλεπετε ξυπνησα και τωρα δε μπορω να ξανακοιμηθω :blum:
Ti ωρα πετας και ξυπνησες απο τωρα ???
-
Χρόνια Πολλά με πολλά ταξίδια elgeo2 και GNS.
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα :clap:
-
σας ευχαριστω ολους ....να ειστε καλα με υγεια και χαμογελο ...και φυσικα ωραια ταξιδια σε ολη την γη ....και στα αλλα μελη του forum που εορταζουν ευχομαι και εγω χρονια πολλα..... :kiss: :dance:
-
σας ευχαριστω ολους ....να ειστε καλα με υγεια και χαμογελο ...και φυσικα ωραια ταξιδια σε ολη την γη ....και στα αλλα μελη του forum που εορταζουν ευχομαι και εγω χρονια πολλα..... :kiss: :dance:
Για να γραφεις στις 10.00 ή κοπανα την εκανες ή ρεπο εχεις!!! :laugh:
-
χρόνια πολλά σε όλους τους Γιώργιδες του Forum, εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα με υγεία, ευτυχία και αμέρτητα ταξίδια με μοναδίκες στιγμές!!!
-
ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΕΣ... :kiss:
SORRY ΚΟΡΙΤΣΙΑ :blush:
-
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και γεωργιες του φορουμ....
καλα ταξιδια να εχουμε
-
Πολλά χρόνια, πολλά ταξίδια σε όλα τα κορίτσια και τα αγόρια του φόρουμ που γιορτάζουν σήμερα!!!!!
-
[/quote]
Για να γραφεις στις 10.00 ή κοπανα την εκανες ή ρεπο εχεις!!! :laugh:
[/quote]
δημητρη , ειμαι αθωος....νομιμος....οικιακα .... :laugh: :laugh:
-
Eχουμε κι αλλον Γιωργο...πως να τον θυμαμαι ομως οταν γραφει ενα μνμ το εξαμηνο!!! :laugh:
Sv2 πολυχρονος!!! :dance:
Δημήτρη σ΄ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για το καρφί... :bigr:
-
Χρόνια πολλά elgeo2 και GNS...πολύχρονοι!!!
Επίσης σε όλους του Γεωργιδες και Γεωργιες του forum χρόνια πολλά καλά γεμάτα πολλά πολλά ταξίδια!!! :kiss: :kiss:
-
Χρόνια πολλά σε Γιώργους / Γεωργίες!
Ό,τι επιθυμείτε παιδιά...καλοτάξιδοι!
:kiss:
-
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΗΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΙΕΣ :drink:
-
Xρονια πολλα σε ολους... :pardon: ειχα μερες να μπω.
-
Γενέθλια: taVrina (36)
:hbd: :hbd: :hbd:
Λιτσα να τα εκατοστησεις!!
ξεκιναω απο εδω.... λιτσα χρονια σου πολλα. πολυχρονη. οτι επιθυμεις.
χρηστο να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις. :smile_:
Χρόνια πολλά στους Γιωργηδες του forum... GNS και elgeo2 :yahoo:
....και συνεχιζω...δημητρη σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου. εμεις τα ειπαμε και τηλεφωνικα
πολλες ευχες και χρονια πολλα στον γιωργο elgeo2. :smile_:να εισαι γερός και δυνατος και να γυρισεις ολον τον κοσμο....οχι μονο την ασια. :smile_:
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και τις γιωργιες σημερα...
με υγεια
ησουν απο τις πρωτες που μας ευχηθηκες. :smile_: :smile_:σ ευχαριστω πολυ. να εισαι καλα. :smile_:
-
...και συνεχιζω...
Εμείς οι ξενύχτηδες είμαστε οι πρώτοι που ευχόμαστε στους Γιώργηδες! :shout:
Χρόνια πολλά elgeo και GNS! Ότι επιθυμείτε παιδιά!! Elgeo , σου εύχομαι πολλά όμορφα ταξίδια στην Ασία και να πραγματοποιήσεις τον επόμενο προορισμό σου!!
GNS, μια και δεν σε ξέρω τόσο καλά , σου εύχομαι να μην έχεις ποτέ να κάνεις με ερπετά!! :laugh: Να είσαστε καλά και οι δύο σας!! :drink:
Ευη σ ευχαριστω πολυ και εσενα για τις ευχες σου. ελπιζω αυτη για τα ερπετα να πιασει τοπο. :rofl: :rofl: :rofl:
Να ευχηθω κι εγω.η τριτη ξενυχτω της παρεας,βλεπετε ξυπνησα και τωρα δε μπορω να ξανακοιμηθω :blum:
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες και στις Γεωργιες! :smile_:
Κι εσυ manelaki να χαιρεσαι τον δικο σου γιωργο. :happy:
Χρόνια Πολλά με πολλά ταξίδια elgeo2 και GNS.
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα :clap:
Ελινα σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου. να εισαι καλα. :smile_:
-
....ελπιζω να μην με βρισετε με αυτο που κανω.... :sorry:
χρόνια πολλά σε όλους τους Γιώργιδες του Forum, εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα με υγεία, ευτυχία και αμέρτητα ταξίδια με μοναδίκες στιγμές!!!
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και γεωργιες του φορουμ....
καλα ταξιδια να εχουμε
Λιτσα κ Χρηστο σας ευχαριστω πολυ. ευχομαι μαζι να γυρισετε ολον τον κοσμο. :smile_:
Πολλά χρόνια, πολλά ταξίδια σε όλα τα κορίτσια και τα αγόρια του φόρουμ που γιορτάζουν σήμερα!!!!!
φιλε δημο σας ευχαριστω πολυ.να ειστε καλα. :smile_:
-
...ελπιζω ο δημητρης το πρωι που θα τα δει να μην τρομαξει..... :scratch: :sorry: :sorry:
Eχουμε κι αλλον Γιωργο...πως να τον θυμαμαι ομως οταν γραφει ενα μνμ το εξαμηνο!!! :laugh:
Sv2 πολυχρονος!!! :dance:
φιλε και συν-ονοματε γιωργο πολλες ευχες για την οναμστικη σου εορτη. οτι επιθυμεις. :smile_:
Χρόνια πολλά elgeo2 και GNS...πολύχρονοι!!!
Επίσης σε όλους του Γεωργιδες και Γεωργιες του forum χρόνια πολλά καλά γεμάτα πολλά πολλά ταξίδια!!! :kiss: :kiss:
Χρόνια πολλά σε Γιώργους / Γεωργίες!
Ό,τι επιθυμείτε παιδιά...καλοτάξιδοι! :kiss:
Δημητρα και Κικη σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας.να ειστε καλα. και εσεις οτι επιθυμειτε. :smile_:
-
....τελειωνω... :sorry: :sorry:
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΗΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΙΕΣ :drink:
Xρονια πολλα σε ολους... :pardon: ειχα μερες να μπω.
Φωτη και Ξενια σας ευχαριστω πολυ.να ειστε καλα και εσεις. :smile_: :smile_: :smile_:
Υ.Γ. Δημητρη συγνωμη :sorry: αλλα δεν ηθελα να απαντησω με ενα ξερο ευχαριστω σε ολους.
μπορει να εκανα μια ωρα copy-paste αλλα πιστευω οτι αξιζε τον κοπο.
Υ.Γ. 2 Ελινα συγνωμη που γεμισα τη βαση δεδομενων.... :sorry:
-
:hbd:
Γενέθλια: ChristosGk. (74)
:hbd:
(http://www.balloonmaniacs.com/images/redroadstercarhappybirthdayballoon.jpg)
ChristosGk. σου ευχομαι να τα εκατοστησεις...να εισαι γερός και δυνατός...και να ταξιδευεις παντα!!! :happy:
-
Φίλε Χρήστο πολλά τα χρόνια, πολλά τα χιλιόμετρα και του χρόνου να είμαστε κάπου μακριά στα γενέθλια σου όπως πέρυσι στην Τουρκία και πρ'οπερσι στα Γρεβενά. Πάντα όρθιος!!
-
Χρόνια Πολλά!!
Εύχομαι ότι καλύτερο στον Χρήστο!!! Πολλά ταξείδια! Και πολλές ωραίες στιγμές γενικά στην ζωή του! :drink:
-
χρονια πολλα :drink:
-
:hbd: Χρήστο. Εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά χιλιόμετρα στα ταξίδια σου
-
Χρήστο
-
ΧΡΗΣΤΟ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ :dance: :clap: :drink:
-
Χρήστο. Εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά χιλιόμετρα στα ταξίδια σου
Χρόνια Πολλά!!
Εύχομαι ότι καλύτερο στον Χρήστο!!! Πολλά ταξείδια! Και πολλές ωραίες στιγμές γενικά στην ζωή του!
ChristosGk. σου ευχομαι να τα εκατοστησεις...να εισαι γερός και δυνατός...και να ταξιδευεις παντα!!!
Φίλε Χρήστο πολλά τα χρόνια, πολλά τα χιλιόμετρα και του χρόνου να είμαστε κάπου μακριά στα γενέθλια σου όπως πέρυσι στην Τουρκία και πρ'οπερσι στα Γρεβενά. Πάντα όρθιος!!
χρονια πολλα
Χρήστο
ΧΡΗΣΤΟ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ :dance: :clap: :drink:
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες και όλους για τις ευχές σας.
Με τόσες πολλές και καλές ευχές, δεν μπορεί, σίγουρα θα γιορτάσω αρκετά ακόμα γενέθλια και θα κάνω και πολλά ακόμα ταξίδια, αν και για το τελευταίο θα πρέπει να βάλει το χεράκι του και ο υπουργός οικονομικών, ή μάλλον να μην το βάλει βαθειά στις τσέπες μας.
ΥΓ 1. Αγαπητέ Δημήτρη υποπτεύομαι ότι εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω.
Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω και για τους οδηγούς για
Νορβηγία και Σουηδία που μου δάνεισες. Γράφουν αναλυτικά
τόσα πολλά, που μπερδεύομαι και δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω,
γιατί οι μέρες που θα διαθέτω θα είναι το πολύ είκοσι πέντε.
ΥΓ 2. Φίλε Δήμο βλέπω και του χρόνου να είμαστε κάπου εδώ κοντά,
καθ’ ότι στις 30 του μηνός εσύ θα έχεις σχολείο.
ΥΓ 3. Coolalexis πολύ ωραίο που μου τα είπες με τραγούδι και μουσική.
-
Γενέθλια: coolalexis (32)
Bρε συ...εγινες 32?
Σου ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα γεματα υγεια και ταξιδια!! :hbd:
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
Coolalexis,
Χρόνια πολλά και από εμένα!! Ότι επιθυμείς!! Να ζήσεις πολλές, χαρούμενες στιγμές στην ζωή σου! :drink:
-
xρονια πολλα κ ευτυχισμενα κ κυριως ταξιδιαρικα ΑΛΕΞΗ
-
:hbd: Αλέξη. Εύχομαι υγεία και πολλά-πολλά ταξίδια :hbd:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ
-
Coolalexis σου εύχομαι χρόνια πολλά, με πλήρη υγεία και πραγματοποίηση όλων των επιθυμιών σου.
ΥΓ. Δυστυχώς εγώ δεν ξέρω να σου τα πω με μουσική.
-
Πολύχρονος, ευτυχισμένος και πολυταξιδεμένος!!!!!!!!!!!
-
:thank: :thank: :thank: :thank: Χίλια ευχαριστώ σε όλους...Ελπίζω και εύχομαι οτι όλοι μας θα μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε όσα περισσότερα ταξίδια μπορούμε...
-
Χρονια πολλα στην Ειρήνη μας!!! :rose: :rose:
Πολυχρονη φιλαρακι!! :kiss: :kiss:
-
Πολύχρονη και ότι αγαπάς!!!
-
rena και Ειρήνη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Σας εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια
-
Χρόνια πολλά στα κορίτσια μας :rose: και ένα λουλουδάκι για δωράκι
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
στην φίλη και ταξιδιάρα ΕΙΡΗΝΗ :good:
Με ΥΓΕΙΑ και χωρίς ΑΓΧΟΣ για να μπορείς να ταξιδεύεις ΠΑΝΤΟΥ
-
Χρόνια πολλά Ειρήνη :rose: με υγεια και πολλά ταξίδια!!!
-
χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες εστω και καθυστερημενα....!!!
-
Μπράβο zandesiro!!! Σωστός!!
Χρόνια πολλά στις μανούλες!!! :rose:
-
Σας ευχαριστούμε που μας φέρατε στη ζωή...Χρόνια πολλά :cool:
-
Γενέθλια: microcosm (45)
:hbd:
-
Kωνσταντίνου και Ελένης σήμερα!!!
Μεγαλη γιορτη και για το φορουμ...Ελινα χρονια σου πολλα (ναι η Ελινα ειναι Ελενη) και να ταξιδευεις παντα!! :rose: :kiss:
Επισης χρονια πολλα σε ολα τα μελη που γιορταζουν αλλα και τους-τις συζυγους αυτων!! :drink:
-
Χρόνια πολλά σε όλους που γιορτάζουν σήμερα. Καλούς δρόμους νάχετε!! :smile_:
-
να χαιρομαι την γυναικα μου (Λυδια) :bigr:
-
Να τη χαίρεσαι αλλά να σε χαίρεται κι αυτή!
-
Ελίνα χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και καλοτάξιδα!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους τους Κώστηδες / Ελένες / Κωνσταντίνες του forum!
:kiss:
-
ελινα χρονια πολλα με υγεια και χαμογελο.....
και σε ολους οσους γιορταζουν...σημερα
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και ιδιαίτερα στην Ελίνα μας.
Ελινάκι χρόνια πολλά!!!!!!!!!! γεμάτα χαμόγελα, υγεία και πολλά ταξίδια!! :kiss:
-
ΕΛΙΝΑ , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ ,ΤΑΞΙΔΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ..
ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΝΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
-
χρονια πολλα στους Κωνσταντινους και τις Ελενες.
Ιδιαιτερως χρονια πολλα στην Ελινα. :rose:
-
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη, dimosf, Kicky, famek, Dimitra, Pasta και panpan για τις ευχές σας.
Xρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν και καλά ταξίδια.
panpan να χαίρεσαι στην γυναίκα σου
-
.
panpan να χαίρεσαι στην γυναίκα σου
[/quote]
να εισαι παντα καλα με πολλα και καλα ταξιδια
-
Eλινα χρονια πολλα σε σενα και σε οσους γιορταζουν σημερα. :smile: :rose:
-
Χρονια σου πολλα Ελινα! :kiss: :kiss:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ELLINA :rose:
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ Η ΈΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ
-
Επισης χρονια πολλα στις συζυγους του pan pan, taxidiari και leon00 αλλα και στη Νeni, στη Lena, στην elenanda87, στο lenaki, στον kostikal και στον kosta (plokami). :smile_:
-
elina σου ευχόμαστε να τα εκατοστίσεις με πλήρη υγεία και να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σου.
-
leon00 μεταβίβασε τις καλύτερες ευχές μας στη σύζυγό σου, για τη γιορτή της.
-
taxidiari χρόνια πολλά και καλά στη σύζυγό σου.
-
Επισης χρονια πολλα στις συζυγους του pan pan, taxidiari και leon00 αλλα και στη Νeni, στη Lena, στην elenanda87, στο lenaki, στον kostikal και στον kosta (plokami). :smile_:
gracias
-
λοιπον να ευχηθω την γυναικα ειδικα του λεον που την λενε δαφνη=ελενη και γιορταζει μια που το εμαθα..απο την φιλη της επμινα=ολυμπια... εδω που μαι...
καλα τι μικρος που ναι ο κοσμος..παντου ταξιδιαρηκες ψυχες συναντας...
-
Έστω και καθυστερημένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους τους φιλους Κωνσταντίνους ,Κωνσταντίνες και Ελένες που βρ´ισκοντα στο forum.
-
Καθσυτερημένα Χρόνια Πολλά στους Κωνσταντίνους και στις Ελένες!!! :kiss:
Χρόνια Πολλά και στον zandesirio για τα γεννεθλιά του!!
-
Γενέθλια: zandesiro (33)
Χρονια σου πολλα φιλε μου... γεματα ταξιδια!!! :hbd:
-
:hbd: zandesiro
-
zandesiro σου εύχομαι :hbd: με υγεία και πολλά ταξίδια
-
Sweet Happy Birthday Zandesiro! :rose:
-
:hbd: Zandesiro!
-
αφου ζητησω ενα μεγαλο συγνωμη απο την καλη μου φιλη να ευχηθω και εγω με την σειρα μου τα
Καθυστερημένα Χρόνια Πολλά στους Κωνσταντίνους και στις Ελένες!!! :kiss:
ΕΛΙΝΑ χρονια πολλα. :kiss: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ. οτι επιθυμεις στο ευχομαι απο καρδιας. :smile_:
ΥΓΕΙΑ ευχομαι και πολλα πολλα ταξιδια..... :smile_:
χρονια πολλα και στις γυναικες σας που γιορταζαν φιλοι μου. :smile_:
να τις χαιρεστε και να τις καμαρωνετε. :smile_:
Χρόνια Πολλά και στον φιλο zandesiro για τα γεννεθλιά του!!! να τα χιλιασεις φιλε μου. :smile_:
-
Γενέθλια: alexandra1987 (23)
:hbd: alexandra :hbd:
-
Γενέθλια: pollyser (29)
:hbd: κι ας μην σε γνωρισα ποτε!! :bigr:
-
PASTA, χρόνια Πολλά!! Ευτυχισμένα γενέθλια και ότι επιθυμείς! Πολλά και όμορφα ταξίδια!!! :drink:
-
:hbd: PASTA
-
Γενέθλια: PASTA (42)
:hbd: φιλε Σταθη... να εισαι καλα και να ταξιδευεις παντα. :good:
-
Πολύχρονος και πολυταξιδεμένος :clap: :clap:
-
:hbd: :drink_:
-
Στάθη :hbd:
Πολύχρονος και πολυταξιδεμένος
-
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ...
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΕ. :blush: :happy:..ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ...
-
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ...
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΕ. :blush: :happy:..ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ...
χρονια πολλα σταθη .... να ζησεις και ευτυχισμενος.. μαλλον σημερα δεν δουλευεις για αυτο εισαι εδω...
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΑΓΑΖΙ ,ΞΕΚΛΕΒΩ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ..
-
Πολύχρονος κι από μένα... :bigre:
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΑΓΑΖΙ ,ΞΕΚΛΕΒΩ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ..
τι μαγαζι μηπως και σε χρειαστουμε?
-
ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ...ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ Honda και Kawasaki
ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ . ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ.
-
δυστυχως σε μενα θα σαι..... δεν ανεβαινω καν σε μοτοσυκλετα... :sad:
-
Χρόνια σου πολλά pasta... :hbd: :hbd: :hbd: και πολυταξιδεμένα
-
:hbd: toumpiotis
-
Για να το γραφει ο panpan... κατι ξερει... :hbd: toumpioti!! :happy:
-
:hbd: palaiohelen (27) ... Μας ξέχασες τελείως...
:hbd: yannis_ (33)
-
:hbd: palaiohelen (27) ... Μας ξέχασες τελείως...
:hbd: yannis_ (33)
:hbd: και απο μενα
-
Να τα εκατοστήσετε με πολλά πολλά αλλά κυρίως καλά ταξίδια :smile_:
-
:hbd: palaiohelen (27) :hbd: yannis_ (33)
-
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα στους εορτάζοντες
-
Γενέθλια: Elvira (22)
Να τα εκατοστησεις καλη μου!! :hbd:
-
Γενέθλια: TeoAlmal (28)
:hbd: φιλε μου!!
-
Γενέθλια: Phmorpheus (28)
Βασίλη σου εύχομαι :hbd: ... και μην μας ξεχνάς...
-
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: thch81 (29)
:hbd: Θοδωρη!!
-
Γενέθλια: thch81 (29)
:hbd: Θοδωρη!!
:hbd:
-
Χρονια πολλα για την ονομαστικη σου εορτη wotan1975 (Αποστολη)... μολις σε θυμηθηκα... αλλα δεν εχει αλλαξει η μερα... σου ευχομαι να ταξιδευεις οσο μπορεις!! :yahoo:
-
Γενέθλια: tassaras (29)
:hbd: :hbd:
Menia21 (Αργυρω)... πολυχρονη!!!
Ευχομαι να ταξιδευεις παντα. :smile_:
-
:hbd: tassara
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα
-
Κι από μένα επίσης χρόνια πολλά στους εορτάζοντες... :kiss: :happy:
-
Γενέθλια: tassaras (29)
:hbd: :hbd:
Menia21 (Αργυρω)... πολυχρονη!!!
Ευχομαι να ταξιδευεις παντα. :smile_:
ΦΙΛΕ ΤΑΣΟ χρονια σου ΠΟΛΛΑ....!!!! :yahoo: :yahoo: :dance: :dance:
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ...!!!!!! :drink: :drink: :drink: :drink:
εμεις τα ειπαμε και τηλεφωνικα νωρις νωρις σημερα. :smile_: :smile_:
να περνας καλα στην πατριδα και να πιειτε στο getto και για μενα μια μπυρα... :drink: :drink:
ΑΡΓΥΡΩ- ΜΕΝΙΑ χρονια σου πολλα...!!!! :yahoo: :yahoo: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ...και οτι επιθυμεις. :drink: :drink:
χρονια πολλα σε οσους ειχαν την ονομαστικη τους εορτη σημερα. :smile_: :smile_: :drink: :drink:
-
χρονια πολλα Evi
-
panpan, να είσαι καλά. Ευχαριστώ πάρα πολύ!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ...ΚΑΙ ΚΑΛΑ... :rose:
-
Eυηηηηη.... μπαινουμε και στο facebook οποτε ξερουμε ποτε εχεις γενεθλια!!
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
:hbd: :hbd: NA TA EKATOΣΤΗΣΕΙΣ ΕΥΗ
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας! Εύχομαι και σε εσάς ό,τι επιθυμείτε! :kiss:
-
ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗ ΕΥΗ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ...
-
:hbd: :hbd: Εύη. Πολύχρονη και Πολυταξιδεμένη :kiss:
-
Χρονια πολλα!!! να'σαι παντα τυχερη κι ευτυχισμενη! και με μια βαλιτσα στο χερι εννοειται :bigr: :kiss:
-
Να είστε καλά όλες σας!! :kiss:
-
Γενέθλια: Sub8Routine (32)
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Πολυχρονη Ευή, να 'σαι πάντα καλά, να περνάς υπέροχα και να ταξιδεύεις ασταμάτητα!!! :hbd:
-
:hbd: NA TA EKATOΣΤΗΣΕΙΣ ΕΥΗ :hbd:
:hbd: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ :hbd:
Γενέθλια: Sub8Routine (32)
:hbd: :hbd: :hbd:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και απο εμενα. :smile_: οτι επιθυμεις. :drink:
-
Γενέθλια: sezar (46)
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: pliroforisi (53)
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: pliroforisi (53)
:hbd: :hbd:
χρονια σου πολλα και οτι επιθυμεις....πρεπει να σε γνωρισω μια που εχουμε γενεθλια μαζι...
-
χρονια σου πολλα και οτι επιθυμεις....πρεπει να σε γνωρισω μια που εχουμε γενεθλια μαζι...
Χρονια πολλα Σοφια... να τα εκατοστησεις!!! :yahoo:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
να σαι καλα δημητρη... πολλα καρκινακια μαζευτηκαμε εδω.. τελικα...και ξερεις ε...αυτοι οι τυποι εχουν ενα κοινο το κανουν σπιτι της τους.. :bigr: αν και λενε οτι ειναι του σπιτιου εδω μαλλον αποδικνυουμε οτι ειμαστε του ταξιδιου..... :mocking:
-
:hbd: :hbd: :hbd: και στους δύο...
-
Γενέθλια: sezar (46)
:hbd: :hbd:
Γενέθλια: pliroforisi (53)
:hbd: :hbd:
χρονια σου πολλα και οτι επιθυμεις....πρεπει να σε γνωρισω μια που εχουμε γενεθλια μαζι...
Χρονια πολλα Σοφια... να τα εκατοστησεις!!! :yahoo:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
χρονια πολλα και στους τρεις σας. :yahoo: Σοφια Πολυχρονη :smile_:. οτι επιθυμεις. :smile_: :smile_:
-
κ παλι σας ευχαριστω κ πολλα ταξιδια με υγεια κ χρημα...
-
:hbd: :hbd: :hbd: και στους δύο...
και στους τρεις... :bigr: :bigr:
-
:hbd: Σοφία με πολλά - πολλά ταξίδια :hbd:
-
:hbd: Σοφία, να είσαι πάντα καλά και να ταξιδεύεις ανά το κόσμο!!! :kiss:
-
κοριτσια να στε καλα και σας ευχαριστω πολυ πολυ.....
-
Καθυστερημένα χρόνια πολλά Σοφία!! :kiss:
-
μην ανησυχεις δεν αργησες....... μονο το κουφετακι με ξεχασε.... :sad:
αλλα δικαιολογειτε καπου θα σερπετιαζει.... :bigr:
-
και εγω :blush: Χρονια σου πολλα
-
:cray: :cray: :cray: συγνωμη! ειλικρινα.... :blush: καθυστερημενες αλλα πιο θερμες ευχες απ'ολες σου στελνω! να'σαι ευχτυχισμενη και να εχεις παντα διπλα σου ανθρωπους να σ'αγαπουν :kiss:
-
Μεθεορτίως (λόγω απουσίας) και από εμένα πολλές πολλές ευχές :clap: :clap:
-
Χρόνια πολλά και καλάααααααά
:blush: sorry τωρα το είδα
-
famek ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ :drink: :drink:
-
παιδια ειστε πολυ γλυκα... με συγκινειτε.... αντε να σας στειλω και τσιχλες χιωτικες...απο δω.... για κερασμα... αν και δοκιμασα κατι καραμελες χιωτικες... κολαση.... :bigr:
-
μην μας κολαζεις :bigr: :bigr: :bigr:
-
:hbd: koyrsare μου γλυκε και μοναδικη μου αγαπη :hbd:
σου ευχομαι χρονια πολλα και να τα εκατοστησεις.
να εχεις παντα μοναδικες στιγμες με υπεροχα ταξιδια και αξεχαστες εκδομες.
να εισαι παντα καλα και να μου χαμογελας παντα.
Σ' ΑΓΑΠΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
-
Koυρσαρεεεεεεεε...
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Χρόνια πολλλά Κουρσάρε!!!! Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι να γίνει πραγματικότητα!!! Και να περάσετε τέλειες διακοπές!!!!
-
Χρόνια πολλά και από μένα και τη Μίνα Κουρσάρε με υγεία και πολλά πολλά ταξίδια, πάντα με την taVrina.
-
Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας.
καλο καλοκαιρι να εχουμε ολοι και πολλα ευχαριστα ταξιδια
-
Χρήστος πολύχρονος, με πολλά ταξίδια και πάντα όρθιος :drink:
-
:hbd: Χρήστο :hbd: . Πολύχρονος και Πολυταξιδεμένος
taVrina να τον χαίρεσαι και να περνάτε υπέροχα :kiss:
-
ευχαριστω
-
Κουρσάερ να είσαι πάντα ευτυχισμένος.Σου εύχομαι να κάνεις με την tavrina σου όσα περισσότερα ταξίδια θέλεις...
-
Χρονια πολλα!!! δυστυχως χθες δε το θυμηθηκαμε εγκαιρως... Να'σαι παντα ευτυχισμενος και τυχερος! Καλα και πολλα ταξιδια ακομα σου ευχομαι :bigr:
-
Πολυχρονος Χρήστο, να 'σαι πάντα καλά!!!!
-
thanks :happy:
-
:hbd: κουρσαρε οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθη
-
Γιορτή: Ηλίας
Γενέθλια: Γιώτα (16)
Χρονια πολλα ilias33
:hbd: Γιώτα
-
Χρόνια πολλά και πολυταξιδεμένα στους εορτάζοντες...
-
Χρηστο κουρσαρε χρονια σου πολλα....!!!! :dance: :dance: :drink: :drink: :yahoo: :yahoo:
Πολυχρονος. οτι επιθυμεις. :smile_: :smile_: Λιτσα να χαιρεσαι και να καμαρωνεις τον αντρα σου. :smile_:
Υ.Γ. 1 συγνωμη που σας γραφω σημερα.η καταραμενη πιστοποιηση με εχει αποξενωσει απο το διαδικτυο. :mad:
Υ.Γ. 2 Λιτσα χρηστο τα καταφερα. :yahoo: :yahoo: ξεπερασα τις φοβιες μου και καταφερα να περασω την μηχανη μονος μου και με την αξια μου.... :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Γενέθλια: GNS (37)
Φιλαρακι να τα εκατοστησεις και καλη επιτυχια στις εξετασεις σου!!
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
GNS
(http://img.xcitefun.net/users/2009/12/127139,xcitefun-happy-birthday.jpg)
-
GNS :hbd:
-
Δημητρη, Αλεξη, Παναγιωτη σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας. :smile_:
Να ειστε καλα. :smile_: και εσεις οτι επιθυμειτε. :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:
-
χρονια σου πολλα
:hbd:
-
Γιώργο σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ταξιδιάρικα :hbd:
Χρόνια Πολλά Παντελή
-
ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ............ :drink:
-
Γενέθλια: marnek1 (45)
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Χρηστο+Λιτσα, Ελινα, Σταθη... :smile_: Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας. :smile_:
να ειστε καλα, παντα γεροι και δυνατοι ευχομαι και να κανετε ατελειωτα ταξιδια. :smile_:
υ.γ. φιλε γιωργο (Elgeo2) ευχαριστω πολυ για το μηνυμα σου για τις ευχες σου και για το ανεκδοτο :good:
ευχομαι :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: σε ολη την παρεα μας.
καλο καλοκαιρι. καλες διακοπες. ραντεβου το σεπτεμβρη απο κοντα ευχομαι και ελπιζω.
-
:hbd: marnek1
-
Γιώργο, χρόνια πολλά κι απο μένα.
Συγνώμη για τη καθυστέρηση αλλά δεν πρόλαβα να μπώ στο forum αυτές τις μέρες.
Να είσαι γερός, πάντα χαμογελαστός και να κάνεις πολλά πολλά πολλά ταξίδια!!!! :kiss:
-
ΓΙΩΡΓΟ 1000 ΣΥΓΝΩΜΗ :blush:
ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ
ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΥΓΙΗΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ
ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ :sad:
-
ΧΡΟΝΝΙΑ ΠΟΛΛΑ mamek
-
Γενέθλια: paragianna (35)
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Μεγάλη γιορτή σήμερα
Η Κοίμηση της Θεοτόκου είναι μια Θεομητορική εορτή των Χριστιανικών Εκκλησιών, η οποία εορτάζεται στις 15 Αυγούστου. Στην Ελλάδα γιορτάζεται με ιδιαίτερη λαμπρότητα σε πολλά μέρη της χώρας, ονομάζεται δε και «Πάσχα του καλοκαιριού».
Κατά την παράδοση, όταν η Παναγία πληροφορήθηκε άνωθεν τον επικείμενο θάνατό της, προσευχήθηκε στο όρος των Ελαιών, ετοιμάστηκε και ανέφερε το γεγονός στους Αποστόλους. Επειδή κατά την ημέρα της κοίμησης δεν ήταν όλοι οι Απόστολοι στα Ιεροσόλυμα, μια νεφέλη τους άρπαξε και τους έφερε κοντά της. Την τοποθέτησαν στο μνήμα της Γεσθημανής. Μετά από τρεις μέρες ο τάφος ήταν άδειος. Η Παναγία ανελήφθη στους ουρανούς.
http://www.iator.gr/2010/08/10/august-15-the-assumption/
http://www.inout.gr/showthread.php?t=45139
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν (panpan αν γιορτάζεις σου στέλνω τις ευχές μου)
-
Όντως μεγάλη ημέρα. Χρόνια πολλά σε όλλους! Δεν ξέρω αν έχουμε Μαρίες και Διονυσίες. Παναγιώτη έχουμε όμως, Χρόνια Πολλά panpan!! Να περνάς υπέροχα όπου κι αν βρίσκεσαι!
-
Αφιερωμένο στον panpan... :laugh:
(http://img41.imageshack.us/img41/8990/kerasma.jpg) (http://img41.imageshack.us/i/kerasma.jpg/)
... μα εσύ είσαι στη Μαδρίτη!!!
'Ομως δεν πειράζει, εμείς σου ευχόμαστε...
(http://img580.imageshack.us/img580/913/xroniapolla.jpg) (http://img580.imageshack.us/i/xroniapolla.jpg/)
... γεμάτα ταξίδια, υγεία κι ευτυχία για σένα και την οικογένεια σου!!
Να 'σαι γερός φίλε μου και να υποδέχεσαι τα μέλη μας εκεί στη Βαρκελώνη όπως έκανες και με μένα.
Επισης χρονια πολλα στον υιο μου... τον μικρο pk αλλα και στα μελη μας mariasunny, Mariangela και Marios που εχουν χαθει. :bigr:
-
ευχαριστω για τις ευχες σας :bigr:
-
χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες...να είστε πάντα ευτυχισμένοι και να πραγματοποιείτε πολλά ταξίδια...
-
χρονια πολλα ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ :thank:
-
Χρόνια πολλά στους Σταμάτηδες και τις Σταματίες...Έχουμε κανέναν??? ???
-
Χρονια πολλά Panpan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss:
Να χαίρεσαι την οικογένεια αλλά να σε χαίρονται κι έκεινοι!!! :clap: :clap:
Επίσης, χρόνια πολλά, σε ολους τους εορταζόμενους του 15Αυγουστου......!!!
-
Γενέθλια: manelaki (19)
Χρονια πολλα κορη μου... να τα εκατοστησεις!!! :bigr:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
κουφετακι χιλιοχρονο με υγεια κ πολλα πολλα ταξιδια..... :yahoo:
-
χρονια πολλα Μανελακι :hbd:
-
(http://a.imageshack.us/img843/8025/97789289.gif) (http://img843.imageshack.us/i/97789289.gif/)
Τις καλύτερες ευχές μου για το manelaki
-
(http://4.bp.blogspot.com/_B2NUwOrhyLA/SHd5Unb41EI/AAAAAAAAAPc/OKeZ0Vhv5ek/s400/Serviette_Happy_Birthday_Blumen_Flowerpower.jpg)
manelaki οι επιθυμίες σου ευχές μου...
-
χρονια πολλα Μανελακι
-
:hbd: manelaki!!
Να τα εκατοστήσεις!!! :kiss:
-
Πολλά καθυστερημένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για την manelaki!!! :drink: Συγγνώμη φίλη μου, ήμουν εκτός Αθηνών και πρόσβασης στο διαδίκτυο, μόλις το είδα!
-
το κουφετακι εχει κανει κοπανα διαρκειας μαλλον... :laugh:
-
Το κουφετακι ναι εκανε διακοπεεες! Σημερα γυρισα και εχω αρχισει να φρικαρω.... :help:
Σας ευχαριστω παρα πολυ ολους!!! :kiss: Κι εγω σας ευχομαι οτι πιο ομορφο :happy:
-
καλε τι διακοπες κοπανα διαρκειας εκανες.. λες και ξενιτευτηκες...... :mocking:
-
Γενέθλια: Sakis_m (41)
:hbd: :hbd:
-
alexandra1987
Χρονια πολλα Αλεξανδρα και να περνας καλα εκει στη μακρινη Ν.Ζηλανδια. :smile_:
-
Γενέθλια: miaparos (29)
:hbd: :hbd: :hbd:
-
alexandra1987
Χρονια πολλα Αλεξανδρα και να περνας καλα εκει στη μακρινη Ν.Ζηλανδια. :smile_:
Κι εγώ γιόρταζα χθες αλλά... :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:
-
ναι δυστυχως ξεχασαμε
:oops:
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΞΗ
-
:o :o :o
Σου εύχομαι ότι επιθυμείς Αλέξη
-
Κι εγώ γιόρταζα χθες αλλά... :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:
A ρε φιλαρακι... χιλια συγνωμη :sorry: :sorry: :sorry: :sorry:
Αυτο το cool μπροστα εκανε τη ζημια... κοιταξα τη λιστα μελων μονο στο Α για να δω ποιοι γιορταζουν!!!
Αny way στην Ελλαδα η γιορτη κρατα 40 μερες οποτε ειμαστε μεσα :bigr:
Ευχομαι χρονια πολλα γεματα ταξιδια, υγεια κι ευτυχια για σενα και την οικογενεια σου!!!
-
ΑΛΕΞΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.. :drink:
-
Σας ευχαριστώ πολύ...
-
αλεξανδρε χρονια πολλα κ οτι επιθυμεις κ παντα τυχερος....με πολλα ταξιδια
-
χρονια πολλα αλεξη. :yahoo: :yahoo: :drink: :drink:
να εισαι γερος και δυνατος :clap: :clap: :drink: :drink:
γεματος υγεια και παντα να εισαι COOL....!!!! :smile_: :smile_: :drink: :drink:
-
Χίλια συγγνώμη βρε Αλέξη, και εγώ το ξέχασα τελείως. Πάντως οι ευχές είναι το ίδιο θερμές κι ας είναι μια ημέρα καθυστερημένες. Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί!!! Να είσαι πάντα ευτυχισμένος!
-
Γενέθλια: NoName (50)
Χρονια σου πολλα φιλε Φωτη....!!!! :yahoo: :yahoo: :dance: :dance: :dance: :drink: :drink: :drink:
Πολυχρονος. :smile_: :smile_: :smile_: :drink: :drink: :drink:
Υγεια ευχομαι πρωτα και μετα οτι επιθυμεις. :smile_: :smile_: :smile_:
-
Καλέ τι είναι αυτό σήμερα! Δεν προλαβαίνω να εύχομαι!! Πάντα χαρές να έχουμε.
Χρόνια Πολλά και από εμένα No Name!! Πολύχρονος, πολλές ευτυχισμένες στιγμές να σε βρουν!!
-
:hbd: Χρονια πολλα!!! Αλλα τοσα χρονια σου ευχομαι! :bigr:
-
Χρονια πολλα Φωτη... γεματα υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!! :yahoo:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Ευχαριστώ πολύ για τι ευχές σας...Τις ανταποδίδω
NoName χρόνια σου πολλά...Ευτυχισμένα και πολυταξιδεμένα...
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
χρονια πολλα και απο εμας
-
:hbd: NO NAME KAI ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ
-
:hbd: NoName με υγεία και πολλά ταξίδια
Χρόνια πολλά στις εορταζόμενες σήμερα :smile_:
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!!!
-
EYXAΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ... ΠΟΛΥ.... ΠΟΛΥ..... ΠΑΙΔΙΑ
Περνάω και μια περιπέτειούλα με την υγεία μου τώρα που φάνηκε αρκετά σοβαρή αλλά ευτυχώς δεν είναι τόσο οπότε οι ευχές ακούγονται ευχάριστα και πάνω στην ώρα θα έλεγα... :mocking:
Αλέξη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ....
κερασματάκι... έστω και έτσι
(http://img205.imageshack.us/img205/9826/dsc7875.jpg) (http://img205.imageshack.us/i/dsc7875.jpg/)
-
ΓΙΑΜΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :food:
-
:hbd: Noname
Αμαν τι γλυκο ειναι αυτο?? μας πεσανε τα σαλια
-
:hbd: Νoname!!!
Λιγο καθυστερημένα, να σου ευχηθώ κι εγώ πολυχρονος με υγειά και πολλα ταξίδια!!! :good:
-
:hbd: Νoname!!!
Λιγο καθυστερημένα, να σου ευχηθώ κι εγώ πολυχρονος με υγειά και πολλα ταξίδια!!! :good:
Eυχαριστώώώώ
-
thailandbethere χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!! :happy:
:hbd: :hbd: :hbd:
-
xenia,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!! Σου εύχομαι ότι καλύτερο!! Πάντα ευτυχισμένη με πολλά ταξίδα!! Να χαίρεσαι τους άντρες σου και όλους όσυς αγαπάς! :drink:
-
ξενια χιλιοχρονη και μακρια απο κακοτοπιες και ατυχηματα..
πολλα ταξιδια .... και την νεα για σενα χρονια... μεγαλυτερη χαλαροτητα και ηρεμια... :bigr:
-
Ξενια μου σου ευχομαι χρονια σου πολλα
Οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει
:hbd:
-
Eγω της τα ειπα πρωι πρωι αλλα να της ευχηθω και μεσα απο το φορουμ να ειναι χιλιοχρονη, με υγεια και τα ταξιδια θα ερχονται απο μονα τους!! :kiss: :kiss:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Πολύχρονη, να χαίρεστε ο ένας τον άλλο και κυρίως τους λεβέντες σας!!
-
Χρόνια πολλά Ξενάκι !!!
Να είσαι γερή και πάντα να χαμογελάς :kiss:
-
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ
ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ Σ'ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ.
-
:hbd: :hbd:
ΞΕΝΙΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΣΟΥ
(ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ)
-
Ξένια μου, πολύχρονη!!
Να σε χαίρονται οι άντρες σου και ιδιαίτερα ο Δημήτρης σου...να εχεις υγεία και πάντα να χαμογελάς!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
Φίλε DK να χαίρεσαι τη Ξένια σου... :kiss:
-
Χρονια πολλα ξενια!!! Να'σαι παντα ευτυχισμενη και χαμογελαστη.... Να τα εκατοστησεις κι οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει :kiss:
-
Χρόνια πολλά Ξένια μου, να είσαι πάντα γερή, ευτυχισμένη και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!! :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!
ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ !!!!
dk Ξηλώσου για δωράκι :mocking:
-
Ξένια μου σου εύχομαι :hbd: και ότι επιθυμείς :smile_: :smile_: να το αποκτήσεις (πάντα με τον dk στο πλάι σου!)
-
Xenia χρόνια πολλά και καλά...Να είσαι πάντα ευτυχισμένη...
Δημήτρη ελπίζω το δωράκι να είναι κανένα καλό ταξίδι...
-
Χρόνια πολλά σε όλους και από μένα!
Με όμορφα ταξίδια οτι και αν σημαίνει αυτό για τον καθένα, γιατί καμιά φορά ταξίδι είναι και οι άνθρωποι γύρω μας, τα χόμπυ μας και οτι γενικά μας κάνει να ξεχνιόμαστε! :roll:
-
Ξενια μου χρονια πολλα και καλα γεματα μοναδικες στιγμες και υπεροχα μακρινα ή κοντινα ταξιδια.
Δημητρη να χαιρεσαι την υπεροχη γυναικαρα σου!!!
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!! :happy: :happy: :happy:
-
Χίλια συγνώμη Ξένια μου! Ξέχασα τα γεννέθλιά σου! Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις και ότι επιθυμείς!!! Πάντα όμορφα ταξίδια να κάνεις!
Πολλά φιλιά και συγνώμη για την αργοπορία
-
Του Σταυρού σημερα... χρονια πολλα στα μελη που γιορταζουν. :happy:
-
Του Σταυρού σημερα... χρονια πολλα στα μελη που γιορταζουν. :happy:
:good:
-
Χρόνια πολλά!!!
-
Χρόνια Πολλά στην δική μας Σοφία, την famek!! Να είσαι καλά , να είσαι ευτυχισμένη και να έχεις πάντα όμορφες στιγμές! Χρόνια Πολλά!
-
Δεν θα τα διαβασει... απεχει απο το φορουμ για μια εβδομαδα γιατι δεν κανονισαμε το ταξιδι στο Λονδινο σε αλλη ημερομηνια που να ταιριαζει η πτηση της Αθηνας με την πτηση της Θεσ/νικης... λες και ηταν στο χερι μας να τις ταιριαξουμε.
Ουτε τουριστικο γραφειο να μασταν... δεν πειραζει ομως... χρονια πολλα famek.
-
Το'πε και το'κανε? :scratch: Χρονια πολλα παντως! Να'σαι καλα και χαρουμενη :bigr:
-
Το'πε και το'κανε?
Εγω να δεις τι αγυριστο κεφαλι ειμαι... αρβανιτικο!! :nea:
-
Σοφία Χρόνια Πολλά... εμείς σε αγαπάμε :bigr:
Χρόνια πολλά σε όσες γιορτάζουν σήμερα :kiss:
-
ευχαριστω οσους με θυμηθηκαν
και εσεις καλα να περνατε
-
Χρονια πολλα Σταθη (PASTA) να εισαι καλα, να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να κανετε μαζι πολλα πολλα ταξιδια!! :happy:
(http://img580.imageshack.us/img580/913/xroniapolla.jpg) (http://img580.imageshack.us/i/xroniapolla.jpg/)
-
Χρόνια Πολλά Στάθη και πολυταξιδεμένα
-
Χρόνια Πολλά και από εμένα Στάθη! Ότι επιθυμείς. :drink:
-
καλα που υπαρχουν οι γιορτες και μαθαινουμε και τα μικρα σας..
καλη δυναμη με υγεια
και πολλα ταξιδια ζωης και ονειρου
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ.. :drink:
famek ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΙΟΡΤΗ..
-
να εισαι καλα σταθη
ευχαριστω
-
Γενέθλια: Vivi (37)
:hbd: :hbd:
-
Taxidiari,
Χρόνια Πολλά!! :drink: Σου εύχομαι ότι επιθυμείς!
-
Πολύχρονος :clap: :clap: :clap:
-
Αντρεα πολυχρονος!!!
:hbd: :hbd:
-
taxidiari σου εύχομαι πολλά και ταξιδιάρικα χρόνια :hbd:
-
Γενέθλια: Take-off (37)
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: vasilhs (44)... xrisa (47) και Dimitra (?)
Nα τα εκατοστησετε... να ειστε υγιεις και να ταξιδευετε παντα!!
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Πολύχρονοι, γεροί και με πολλά ταξίδια :clap:
-
Αντε... σας πηρα και τουρτα!! :yahoo:
(http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/51/81/53857210.gif)
Σβηστε τα κερακια. :mocking:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Xrisa :rose: :-*
-
Να τα εκατοστησετε. :yahoo:
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας!!! :kiss:
-
Δημητρουλα τα χρονια πολλα κι απο μενα!!
-
χρονια πολλα με πολλα ταξιδια.... :bigr:
-
Σας ευχαριστω πολυ κοριτσια!!! :kiss:
-
χρονια πολλα σε ολους με υγεια και πολλα ταξιδια
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Xrisa :rose: :-*
Ευχαριστώ πολύ Φώτη, dk και Ξένια.... :)
-
Βρε Δήμητρα, δεν το πήρα χαμπάρι, συγγνώμη! Πολλές ευχές, ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι! Υγεία, χαρά, πολλά ταξίδια, πάντα ευτυχισμένη και γερή! :drink:
-
Χρόνια Πολλά Δημήτρη μου!! Να χαίρεσαι την Ξένια, τα παιδιά και όλους όσους αγαπάς! :drink: Να σε χαιρόμαστε και εμείς και να διοργανώνουμε πάντα όμορφες εκδρομές και συναντήσεις!! Υγεία, χαρά και ό,τι ποθείς να το βρεις μπροστά σου! Χιλιόχρονος!!
-
:hbd: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :hbd: Δημήτρη.... με υγεία και ότι άλλο επιθυμείς, πολλά - πολλά ταξίδια :rose:
-
:thank: Ευη.. :thank: xrisa... εμεινες συνδεδεμενη για να μου τα πεις εεε... :laugh:
-
μπορει εδω η μερα να μην αλλαξε ακομα,αλλα :hbd: Δημητρη με υγεια και ευτυχια στην οικογενεια σου :bigr: :bigr:
-
Βρε βρε βρε ποιος έχει γενέθλια σήμερα!!!!!!
Πολύχρονος και ότι λαχταρά η ψυχή σου!!!!
-
:hbd: Πολύχρονος με υγεία και έναν καταπράσινο χάρτη!!! :hbd:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!! ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!
:drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:
-
(http://img.xcitefun.net/users/2009/09/114777,xcitefun-happybirthday8.gif)
Χρόνια πολλά Δημήτρη. Σου εύχομαι υγεία, χαρά, ταξίδια και κάθε ευτυχία για την οικογένειά σου. Ξένια να τον χαίρεσαι :smile_:
Χρόνια πολλά Δήμητρα και Χρύσα. Οι επιθυμίες σας ... ευχές μου :smile_:
:hbd: :hbd:
-
happy birthday Mητσακο με πολλα αξεχαστα, μοναδικα, μακρινα ταξιδια με την αγαπημενη σε ολους μας υπεροχη γυναικαρα σου.
-
Συσσωμο το travelchat θα σου ευχηθει σημερα!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Δημητρη!
-
Φίλε DK εύχομαι να τα εκατοστήσεις, να είσαι γερός να χαίρεσαι την οικογένεια και να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια μαζί με τη Ξένια συνοδηγό της ζωή σου και των ταξιδιών σου!!! :kiss: :kiss: :kiss:
-
χρονια πολλα δημητρη
γερος δυνατος και παντα ακουραστος και με χιουμορ....
με γεματο πορτοφολι και με πολλα ταξιδια...[αυτα πανε δυστυχως μαζι]
να σε χαιρεται η Ξενια και τα παληκαρια σου....
και φυσικα και εμεις.....
:bigr:
-
(http://www.lippsisters.com/wp-content/uploads/2009/01/birthday-cake-best.jpg)
Xρονια πολλα και πολυ καλα!!! Να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενος να σε χαιρονται οι δικοι σου ανθρωποι.
Πολλα ομορφα ταξιδια και υγεια στη ζωη σου dk... :smile_:
-
:hbd: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΗΤΡΗ :hbd:
ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ
-
Χρονια πολλα δημητρη
Οι επιθυμιες σου ευχες μου ...
-
ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :hbd: :hbd: ΜΕ ΥΓΕΙΑ ,ΕΥΤΥΧΙΑ ..ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΕΙΡΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ..
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ...ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΣ
-
Χρόνια πολλά,χαρούμενα γενέθλια!!!Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται κι εκείνοι!Ευχομαι να πραγματοποιήσεις όλα τα όνειρα σου και μαζί με την Ξένια σου να γυρίσετε όλο τον κόσμο!!!!!!! :smile_:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ φίλε ΔΗΜΗΤΡΗ, πάντα να γελάς,πάντα να χαίρεσαι, να λυπάσαι με μέτρο, να εχεις πάντα γεμάτο το πορτοφόλι της ψυχής σου και το κυριότερο ....... ΥΓΕΙΑ σε σένα και την οικογένειά σου :dance:
-
Αγαπητέ Δημήτρη χρόνια πολλά και από μένα και τη Μίνα. Σου ευχόμαστε να περάσεις όλη σου τη ζωή υγιής, ευτυχισμένος, με πολλά οικογενειακά ταξίδια και να χαρείς μέχρι και τρισέγγονα.
-
Τοσες πολλες ομορφες ευχες μαζεμενες... οι μισες να πραγματοποιηθουν θα ειμαι ευτυχισμενος!!!
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!! :yahoo:
-
(http://radiourgiesnet.pblogs.gr/files/114092-%C3%97%C3%B9%C3%B1%C3%9F%C3%B2%20%C3%B4%C3%9F%C3%B4%C3%AB%C3%AF.jpg)
Δημήτρη χρόνια πολλά και πολυταξιδεμένα...Να σε χαίροντα όσοι σε αγαπούν και αγαπάς...
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη μου, σου εύχομαι να είσαι πάντα γερός, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και να συνεχίζεις ακούραστα να ανακαλύπτεις καινούρια μέρη!
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :kiss:
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :kiss:
Ωραία τα κοτσιδάκια... να τα διατηρήσεις :mocking: :mocking: :mocking:
-
Ωραία τα κοτσιδάκια... να τα διατηρήσεις :mocking: :mocking: :mocking:
Εχω βαλει την Ξενια να στελνει φιλια!! :mocking:
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη, με πολλά ταξίδια !!
-
Χρονια πολλα στις δικες μας Dimitra και superdimitra... καθως και στον νιοπαντρο Dimitri... επισης σε ολα τα μελη μας που γιορταζουν!! :dance:
(http://grhomeboy.files.wordpress.com/2007/04/happy_name_day.jpg)
-
χρονια πολλα σε ολους τους δημητρηδες και τις δημητρες που τελικα δεν ειναι και λιγοι..
παιδια να στε γεροι δυνατοι και ταξιδιαρηδες... :kiss: :kiss:
-
Χρόνια πολλά πολυταξιδεμένα σε όλους που γιορτάζουν σήμερα! Να σας χαιρόμαστε!!!
-
χρονια πολλλλα στον δημητρη και στην δημητρα ....να ειστε γεροι και πολλλλα ταξιδια.. :drink:
-
:drink: :drink:ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΡΤΑΖΟΝΤΕΣ (ΣΤΟΝ
DK ΣΤΙΣ ΔΗΜΗΤΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΧΝΑΩ..)
-
Καλημέρα, χρόνια καλά & χρόνια πολλά σε όλους/ες τους/τις εορτάζουσες. Ό,τι καλύτερο παντού & πάντα. Να είστε καλά & να περνάτε ακόμη καλύτερα...
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη και Δήμητρα και σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα... ότι επιθυμείτε!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Δημήτρη και Δήμητρα. Εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια σε όλους. :kiss: :kiss:
-
Χρόνια μας πολλά λοιπόν!
-
Χρόνια πολλά σε οοοοοολα τα ταξιδιάρικα παιδάκια που γιορτάζουν σήμερα!!!
Να είστε γεροί και να κάνετε πολλά πολλά ταξίδια :kiss:
-
Χρόνια πολλά σε όλους τους φίλους...Ευτυχισμένοι για πάντα με ταξιδιάρικη διάθεση...
-
χρονια πολλά Δήμητρη,πολύχρονος και χρονια πολλά και στις Δήμητρες του φορουμ...με υγεια και πολλά ταξιδια...
-
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΟΣΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ!!! :drink:
-
χρονια πολλα πολλα σε ολα τα παιδια που ακουν στο ονομα Δημητρης + Δημητρα.
καλα ταξιδια και μοναδικες στιγμες.
dk + Dimitra + superdimitra
φιλακια πολλα παιδια και οτι καλυτερο απο καρδιας.
-
Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!! Δημήτρη, Δήμητρα, superdimitra!!Πάντα χαρές εύχομαι σε όλους !! :drink:
-
Χρόνια πολλά, γεμάτα από ευχάριστα ταξίδια με καλή παρέα, στον Δημήτρη (dk), καθώς και σε όλους τους Δημήτρηδες και τις Δήμητρες του TravelChat.
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες σας!!! :dance:
-
:laugh: :laugh:ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΗΤΡΗ και ΔΗΜΗΤΡΑ ευχομαι υγεια ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια.
-
ΔΗΜΗΤΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ, SUPERΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ :drink:
-
ΔΗΜΗΤΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ, SUPERΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ :drink:
Καλά! Την πάτησα σαν ηλίθια! Μπήκα από το κομπιούτερ της Εύης να σας ευχηθώ διότι το δικό μου είναι ξεφόρτιστο... και δεν άλλαξα τον user :nea:! Πάντως οι ευχές ισχύουν από τα βάθη της καρδιάς μου! Να μας ζήσετε!
-
χρονια πολλα Δημητρη,οτι ποθεις να πραγματοπιοιθει,
επισεις χρονια πολλα στις Δημητρες
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΥΣ ΟΣΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΥΓΙΗΣ :drink:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη και Δήμητρες!!!Να σας χαίρονται οι αγαπημένοι σας άνθρωποι και σεις να χαίρεστε κάθε στιγμή της ζωης σας!!!
-
zivot, χρόνια πολλά!!! :drink: Πολύχρονη και ό,τι επιθυμείς, πάντα όμορφα ταξίδια και υγεία!!
-
Σάρα (zivot)... σου ευχομαι ολοψυχα πολυχρονη, υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια μαζι με την οικογενεια σου!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
χρονια πολλα Σαρα κ να σε γνωρισουμε κ απο κοντα...ελπιζω.. μια που σαι βορεια..
-
(http://depi.pblogs.gr/files/126505-vg-happy-birthday.jpg)
ZIVOT HAPPY BIRTHDAY
-
Πολύχρονη κι ευτυχισμένη. Να χαίρεσαι τους άντρες σου και να σε χαίρονται κι αυτοί :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Ταξιάρχης, Σταμάτης, Άγγελος, Αγγελική, Μιχαήλ, Γαβριήλ
Μεγαλη γιορτη σημερα... χρονια πολλα σε ολους-ες!!
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα
-
Καλησπέρα σε ολους!!!
Αν και αργησα....λιγο...ευχαριστω ολους για τις ευχες σας!!!
-
Γιώργο, μια και είμαι η ξενύχτρω της παρέας, σου εύχομαι Χαρούμενα Γεννέθλια!! Να είσαι ευτυχισμένος και να πραγματοποιηθούν οι επιθυμίες σου!! :drink:
-
Γιώργο (elgeo2) σου εύχομαι πολλά ταξίδια και ατελείωτες εμπειρίες :kiss:
-
Elgeo χρονια σου πολλά και ταξιδιάρικα...
-
Χρόνια πολλά και γεμάτα!!!
-
γιωργο χρονια πολλα με πολυ ασια...
-
Χρονια πολλα Γιωργο... να τα εκατοστησεις!!
-
:hbd:
-
Γώργο, χρονια πολλα, καλά και πολυταξιδεμένα!!!!!
-
Σήμερα Γιορτάζουν
Πεμ 11 Νοε 10 : Βικέντιος, Βικέντης, Βικεντία, Βίκτωρ, Βίκτορας, Βικτωρία, Βικτορία, Βικτόρια, Δράκων, Δράκοντας, Δράκος, Δρακούλης, Δρακούλα, Μηνάς, Μηναίς, Μήνα, Μίνος, Μίνως, Μίνα
(πηγή : www.eortologio.gr)
Χρονια πολλα στη Μίνα... συζυγος ChristosGk. :smile_:
-
Χρονια πολλα στη Μίνα... συζυγος ChristosGk. :smile_:
Της τα μεταβίβασα και σε ευχαριστεί πολύ. (Με την ευκαιρία πώς τα πάς με την ίωση;).
-
Της τα μεταβίβασα και σε ευχαριστεί πολύ. (Με την ευκαιρία πώς τα πάς με την ίωση;).
Μεχρι το μεσημερι χτυπαγα σχεδον 40αρια (πυρετο)... τωρα ειμαι πολυ καλυτερα!!
-
Χρήστο, μου διέφυγε τελείως η Μίνα, παρακαλώ πεσ της τις ευχές μου έστω και καθυστερημένες!!
Χρόνια πολλά σε όλους τους Παναγιώτηδες και Μαρίες!
-
Χρήστο, μου διέφυγε τελείως η Μίνα, παρακαλώ πεσ της τις ευχές μου έστω και καθυστερημένες!! .....................
Δεν πειράζει evi και ετεροχρονισμένες οι ειλικρινείς ευχές πιάνουν. Σε ευχαριστεί πολύ.
-
Χρήστο, μου διέφυγε τελείως η Μίνα, παρακαλώ πεσ της τις ευχές μου έστω και καθυστερημένες!!
Χρόνια πολλά σε όλους τους Παναγιώτηδες και Μαρίες!
Και από μένα πολλές ευχές, έστω και καθυστερημένα...
-
.........................................................
Και από μένα πολλές ευχές, έστω και καθυστερημένα...
Elina σ’ ευχαριστούμε πολύ. Να είσαι καλά.
-
Χρόνια πολλά στις Κατερίνες :smile_:
-
Δεν ξέρω αν έχουμε κάποια Κατερίνα στο φόρουμ , όπως κι αν έχει Χρόνια Πολλά στις Κατερίνες.
Δήμητρα, χρόνια πολλά στην μητέρα σου!
-
Χρόνια πολλά στη Στέλλα και τον Στέλιο (όσες και όσους έχουμε) :bigr: :bigr:
-
Στελλα χρονια πολλα γεματα υγεια και ταξιδια!! :happy:
-
στελλα χρονια πολλα με υγεια και πολυ θεατρο και ταξιδια
-
ΣΤΕΛΛΑ χρόνια πολλά με ότι ποθεί η ψυχή σου!!!
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις ευχές σας! Πολλά φιλιά σε όλους και υπέροχα ταξίδια!!! Να είστε πάντα καλά
-
χρονια σου πολλα Στελλα ,
οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ Παναγιώτη να είσαι πάντα καλά! Και εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου
-
Στέλλα σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια. :kiss:
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ Ελίνα μου. Κι εσύ ότι επιθυμείς και πολλά ταξίδια!!! Φιλάκια
-
Στέλλα μου, αν και καθυστερημένα σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά με υγεία, ευημερία και πολλά πολλα ταξίδια!!!
-
Δήμητρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κι εσύ να είσαι πάντα καλά, ευτυχισμένη και να ταξιδεύεις! Πολλά φιλιά
-
σημερα εχει γενεθλια η γυναικα μου.
Να την χαιρομαι :hbd:
-
να την χαιρεσαι..παναγιωτη
σημερα γιορταζει το Κιλκις τον πολυουχο της 15 μαρτυρες που τα λειψανα τα εφεραν... οι Στρωμιτσιωτες απο την τοτε Τιβεριουπολη και νυν...Στρωμιτσα...
ολος τυχαιως αυτη που τα εφερε ηταν η συνονοματι γιαγια μου...
ηρθαν σημερα στο Κιλκις απο οτι εμαθα 5 λεωφορεια.... απο την Στρωμιτσα
απο οτι εμαθα υπηρχαν δρακοντια μετρα μη κλεψουν τα λειψανα... μια που τα διεκδικουν και ... αυτα...οι σκοπιανοι...
-
σημερα εχει γενεθλια η γυναικα μου.
Να την χαιρομαι :hbd:
Να τη χαίρεστε όλοι εκεί!!!
-
Να χαίρεσαι την γυναίκα σου Παναγιώτη!! :drink:
-
:thank:
οτι επιθυμειτε να πραγματοποιηθει
-
Να χαίρεσαι τη γυναίκα σου!!! :hbd:
-
Πολλές ευχές από μένα και τον Δημήτρη στην γυναίκα σου Παναγιώτη
Υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια :kiss:
-
Λυδια πολυχρονη και οτι επιθυμεις γρηγορα να πραγματοποιηθει!!!
ΥΓ. Σε πηγε πουθενα αυτος αχαϊρευτος ο αντρας σου? :laugh: :laugh:
-
Λυδια πολυχρονη και οτι επιθυμεις γρηγορα να πραγματοποιηθει!!!
ΥΓ. Σε πηγε πουθενα αυτος αχαϊρευτος ο αντρας σου? :laugh: :laugh:
μπα δεν πηγαμε πουθενα γιατι ηταν αρρωστη.
-
μπα δεν πηγαμε πουθενα γιατι ηταν αρρωστη.
Μου φαινεται πως δεν την προσεχεις καθολου!! :bigr:
-
Γιορτή: Ανδρέας
Γενέθλια: dimitris (38)
Taxidiari σου ευχομαι χρονια πολλα γεματα ταξιδια. :clap: :smile_:
Dimitri ευχομαι να τα εκατοστησεις και μαζι με την Ελινα σου να γυρισετε ολο τον κοσμο!! :yahoo: :hbd:
-
Χρόνια Πολλά Ταξιδιάρη!! :drink: Και χρόνια πολλά σε όλους τους Ανρδέηδες σήμερα! Να χαίρομαι και την αγαπημένη μου θεία που έχει γεννέθλια ( κλέινει τα 81!,να είναι καλά!)
Χρόνια Πολλά Δημήτρη!! Πάντα ευτυχισμένοι να είσαστε, ό,τι επιθυμείτε!! :drink:
-
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα :hbd:
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα. ο Ανδρέας, η Ανδιάνα η Πάτρα και οι μισοί Πατρινοί και Πατρινιές. Το κακό είναι που δεν επαληθεύται η παροιμία που λένε εκεί χάμου. "Του Αγια Ντρεός που αντριεύει ο καιρός" Το γαϊδουροκαλόκαιρο καλά κρατεί.
Και φυσικά ο Δημήτρης. Να τα εκατοστήσεις βρε!!!
-
(http://img834.imageshack.us/img834/5609/happybirthdaytomeo.gif)
Να τα εκατοστήσεις Δημήτρη μου... σου εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια
-
Χρόνια πολλά taxidiari και σε όσους γιορτάζουν σήμερα
-
Χρόνια πολλά στους ... Ανδρέηδες! Ευχαριστώ για τις ευχές για τα γενέθλιά μου.
-
Χρόνια πολλά στους ... Ανδρέηδες! Ευχαριστώ για τις ευχές για τα γενέθλιά μου.
:hbd:
ευτυχως που υπαρχουν και τα γενεθλια και γραφουν και τα παλια μελη :blum: :blum:
Χρονια πολλα και οτι επιθυμεις
-
Γενέθλια: Neni (33)
Xρονια πολλα Ελενη, υγεια, ευτυχια και πολλα ταξιδια!!
-
Χρόνια Πολλά Sisi!!! Ό,τι επιθυμείς!!! Να τα εκατοστήσεις και πάντα όμορφα ταξίδια στον δρόμο σου!!! :drink:
-
χρονια πολλα sisy και οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει
-
Χρόνια Πολλά σε όλους τους Νικολάδες !
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (36)
@ sisy να τα εκατοστησεις και να ταξιδευεις παντα.
@ leon00 πολυχρονος, Dafni να τον χαιρεσαι και μαζι να γυρισετε ολο τον κοσμο!!
@ thailandbethere πολυχρονος και καλη επιτυχια στη νεα σου δουλεια εκει στο μακρινο Βιετναμ.
@nikosfp χρονια πολλα... που χαθηκες.
@ kokomilko, Νικολας, nikos32... χρονια πολλα και σε σας.
-
χρονια πολλα σε ολους που γιορταζουν...
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (36)
@ sisy να τα εκατοστησεις και να ταξιδευεις παντα.
@ leon00 πολυχρονος, Dafni να τον χαιρεσαι και μαζι να γυρισετε ολο τον κοσμο!!
@ thailandbethere πολυχρονος και καλη επιτυχια στη νεα σου δουλεια εκει στο μακρινο Βιετναμ.
@nikosfp χρονια πολλα... που χαθηκες.
@ kokomilko, Νικολας, nikos32... χρονια πολλα και σε σας.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ :rofl: :rofl:
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (36)
@ sisy να τα εκατοστησεις και να ταξιδευεις παντα.
@ leon00 πολυχρονος, Dafni να τον χαιρεσαι και μαζι να γυρισετε ολο τον κοσμο!!
@ thailandbethere πολυχρονος και καλη επιτυχια στη νεα σου δουλεια εκει στο μακρινο Βιετναμ.
@nikosfp χρονια πολλα... που χαθηκες.
@ kokomilko, Νικολας, nikos32... χρονια πολλα και σε σας.
Χρόνια Πολλά σε όλους...
-
Και από μένα χρόνια πολλά!!!!!
-
Ξέχασα και τους Νίκηδες και τις Νικολέτες. Χρόνια Πολλά και σε αυτούς!!
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! :kiss:
Καλά ταξίδια σε όλους μας :yahoo:
-
Sissy XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και στους εορτάζοντες σήμερα
-
καλα που μου το θυμησες παναγιωτη,, χρονια πολλα και στη μπουκουκα και με την νεα χρονια.... του ευχομαι να φαει πιο πολλα γλυκα μπας και γλυκανει λιγο... :bigr:
-
panpan να χαιρομαστε τους υιους μας!!! :smile_:
Μεταβιβασε τις ευχες μου στον μικρο ξεναγο. :bigr:
-
panpan να χαιρομαστε τους υιους μας!!! :smile_:
Μεταβιβασε τις ευχες μου στον μικρο ξεναγο. :bigr:
να χαιρεσε τον υιο :drink:
τις μεταβιβασα :blum:
-
Να τους χαίρεστε βρε!!!!
-
Σας ευχαριστω για τις ευχες σας και γω με τη σειρα μου ευχομαι χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν και σ'ολους καλα ταξιδια :clap: :clap: :clap:
-
LeonOO τις καλύτερες ευχές σε σένα και σε όλες και όλους τους εορτάζοντες, των οποίων τα ονόματα με τα οποία εμφανίζονται στο Forum δεν γνωρίζω, για να ευχηθώ ονομαστικώς.
Πολλές ευχές και σε σένα Sisy για τα γενέθλιά σου. Να τα εκατοστίσεις κάνοντας πολλά και ευχάριστα ταξίδια.
-
Χρόνια Πολλά και στους υιούς Νίκους!! :drink:
-
:drink: μερσιιι
-
:thank: :thank:
-
χρόνια πολλά και από μένα σε leon00,υιούς Νίκους :laugh:
και όλους όσους γιορτάζουν σήμερα..να είστε πάντα καλά! :smile_:
-
Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν! Ότι καλύτερο εύχομαι και πάρα πολλά όμορφα ταξίδια!
-
Strogylos, Χρόνια Πολλά!!! Να τα εκατοστήσεις!! :drink:
-
Χρόνια πολλά Strogylos και πάντα χαρούμενα.
-
Σπυρίδων
Γενέθλια: Strogylos (36)
Strogyle σου ευχομαι :hbd: :hbd: με υγεια και πολλα ταξιδια.
SpirosN. ευχομαι χρονια πολλα για την ονομαστικη σου εορτη, υγεια και πολλα ταξιδια με τρενο!! :dance:
-
Αχ, είχα ξεχάσει τον φίλο μας τον SpirosN. Χρόνια Πολλά και καλά!! :drink:
-
Ηλία σου εύχομαι :hbd: με υγεία, ταξίδια και ότι πραγματικά επιθυμείς
Χρόνια Πολλά στον Σπύρο (SpirosN) και στην Σπυριδούλα που γιορτάζουν σήμερα
-
Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, ταξίδια πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα!!!!!
-
Γιορτάζουν Ελευθέριος, Ανθή
Χρονια πολλα Λευτερη (leftergr) υγεια, ευτυχια και να μπαινεις συχνοτερα στο φορουμ!! :bigr:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες... Διονύσιος, Δανιήλ
Pliatsiko χαρούμενα γενέθλια...
-
Γενέθλια: pliatsiko (25)
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
:hbd: pliatsiko και σε όσους γιορτάζουν σήμερα...
-
Χρόνια Πολλά και από εμένα pliatsiko!! :drink:
-
Σπύρο, Χρόνια Πολλά!! Ό,τι επιθυμείς για τα γεννέθλιά σου!! :drink: Μας ξέχασες!! Μας καλόμαθες με τα ταξίδια σου στην Αμερική και όχι μόνο και μας λείπουν τα φωτορεπορτάζ σου. Θα χαρούμε να σε ξαναδούμε εδώ!!
-
Γενέθλια: SpirosN. (54)
Ευχομαι υγεια, ευτυχια και πολλα ταξιδια!!
:hbd: :hbd: :hbd:
-
:hbd: SpirosN με πολλά ταξίδια (με τρένο ή χωρίς...)
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες :drink: :drink: :drink:
-
:hbd: to you Spiros...
-
ILIA χρόνια σου πολλά και καλά ταξίδια.................. :clap: :clap: :clap:
-
Xρονια πολλα Γιτσα (ILIA)... με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :yahoo:
-
χρονια πολλά κι απο δω,με υγεια πρωτα απο ολα ,και με οτι αλλο επιθυμεις
-
Πολύχρονη!!!!!!!
-
ILIA, χρόνια πολλά!!!Ό,τι επιθυμείς!! :drink:
-
Εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια ILIA :smile_:
-
Αφιερωμένο σε όλες και όλους με τις θερμότερες ευχές μου για ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ :rose:
Bάζω και τα λόγια γιατί έχουν την σημασία τους...
Have yourself a merry little Christmas,
Let your heart be light
From now on,
our troubles will be out of sight
Have yourself a merry little Christmas,
Make the Yule-tide gay,
From now on,
our troubles will be miles away.
Here we are as in olden days,
Happy golden days of yore.
Faithful friends who are dear to us
Gather near to us once more.
Through the years
We all will be together,
If the Fates allow
Hang a shining star upon the highest bough.
And have yourself A merry little Christmas now.
-
(http://static.photaki.com/%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%AC-%CE%A7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1_343381.jpg)
Bιντεακι αφιερωμενο σε ολους σας... ακουστε φωνη να παθετε πλακα και... παρατηρηστε καλα το 2.58 λεπτο στο βιντεο. :bigr:
-
:thank:
Ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για τις ευχές!!! :bigr:
Θα επιστρέψω με μικρό φωτορεπορτάζ από Καβάλα σύντομα..
Coolalexi βοήθησαν πολύ οι περιγραφές σου! :good:
-
τωρα αν πω οτι τον ξερω αυτον τον τυπο στο 2.58 θα με πιστεψεις?
-
τωρα αν πω οτι τον ξερω αυτον τον τυπο στο 2.58 θα με πιστεψεις?
Εγω ναι... :bigr:
-
Bιντεακι αφιερωμενο σε ολους σας... ακουστε φωνη να παθετε πλακα και... παρατηρηστε καλα το 2.58 λεπτο στο βιντεο. :bigr:
Μαλλον ομως δεν το ειδαν Παναγιωτη... :bigr:
-
Τώρα αν σου πω ότι από όλους αυτούς μόνο τον panpan αναγνώρισα στο 2.58, τι θα μου πεις;;; Ωραίο τραγουδάκι, προσωπικές φωτογραφίες μιας παρέας. Πάντα όμορφες αναμνήσεις να έχουμε όλοι!
-
αυτη που τραγουδα ειναι η νυφη μου
στο 2.58 ειναι ολη η οικογενεια μου με τα συμπεθερια
-
Να την χαίρεσαι! Μια χαρά κοπέλα είναι και με ωραία φωνή!
-
(http://img831.imageshack.us/img831/7084/christmascards.jpg)
Καλές γιορτές σε όλους... ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΧΡΗΜΑΤΑ και φυσικά ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ :tree:
-
αυτη που τραγουδα ειναι η νυφη μου
στο 2.58 ειναι ολη η οικογενεια μου με τα συμπεθερια
Μήπως το πλάνο με τον Παναγιώτη έχει αρχίσει από το 2.56; :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΌΛΟΥΣ :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree:
-
:tree: :tree: :tree: :tree: :tree:
χρόνια πολλά με πολλά καλά, όμορφα, γεμάτα ταξίδια
στα μέρη της καρδιάς όλων μας..
δύναμη, υγεία, ευτυχία γα το 2011
:tree: :tree: :tree: :tree: :tree:
-
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!! :drink: Καλά να περάσετε με υγεία και χαρά!!! :drink:
-
Χρονια πολλα κι απο'μενα :tree: Καλη δυναμη σε ολους και ευτυχισμενα χριστουγεννα να εχετε με ολους οσους αγαπατε... :smile_:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....
:tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree:
[/youtube]
:tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree:
&feature=related[/youtube]
-
Καλά χριστούγεννα σε όλους!!!Να φάτε πολύ :food:,να πιείτε πολύ :drink: και να περάσετε όλοι όσο καλύτερα μπορείτε γιατί τελικά για αυτες τις όμορφες μέρες ζούμε!!!Τις καλύτερες μου ευχές για τον καθένα ξεχωριστά και μία μεγάλη ευχή για όλους μας...πολλά πολλά πολλά ταξίδια :yahoo:
-
Χρόνια Πολλά koyrsaros_gr, ChristosGk, xrisa και σε όλους όσους γιορτάζουν. Εύχομαι υγεία και κάθε ευτυχία
-
koyrsaros_gr και ChristosGk πολυχρονοι, με υγεια και πολλα ταξιδια!!!!
Η xrisa δεν γιορταζει. :bigr:
-
Χρόνια Πολλά στον Κουρσάρο και στον κύριο Χρήστο!! :drink: Ό,τι επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί!!!
-
Δεν άντεξα να μην το βάλω αυτό, μου φαίνεται καταπληκτικό βιντεάκι. Και πάλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!
-
Πολύχρονοι, πολυτάξιδοι και ευτυχισμένοι οι εορτάζοντες και οι εορτάζουσες (αν έχουμε)!!
-
Καλά Χριστούγεννα σ' όλους!! Χρονια πολλα, καλα και ταξιδιαρικα!!
-
Ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλους και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.............. :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
τωρα αν πω οτι τον ξερω αυτον τον τυπο στο 2.58 θα με πιστεψεις?
μόλις το είδα..και εγώ τον ξέρω αυτόν τον τύπο στο 2.58...
κάτσε να δεις πως τον λένε,πως τον λένε?? :bigre: :bigre:
να τους χαίρεσαι όλους panpan και αυτόν τον τύπο στο 2.58!! :laugh:
-
Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά σε όλους.Αυτές τις ημέρες ας αφήσουμε όλες τις δύσκολες στιγμές στην άκρη και όλοι μαζί να ονειρευτούμε ατελείωτα μακρινά ταξίδια...
Καλά Χριστούγεννα...
-
(http://bp3.blogger.com/_uh_2vKPeLgY/SDPSypkkpmI/AAAAAAAACFU/Iq1QnHkt-Uc/s320/HappyEverything0605.jpg)
Λίγες γραμμές πολλές ευχές για μια ζωή όλο χαρές.
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα manelaki με πολλά πολλά ταξίδια!!
-
Manelaki, Χρόνια Πολλά!!!! Πολλά ταξίδια, υγεία και πολλές, μικρές ευτυχισμένες στιγμές!!! :drink:
-
Manelaki χρόνια πολλά και καλά...Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να ταξιδέψεις όσο περισσότερο μπορείς...
-
Σας ευχαριστω παρα πολυ που με θυμηθηκατε!!! :bigr: :kiss: :kiss: :kiss: Ανταποδιδω τις υπεροχες ευχες σε ολους.
dk η καρτουλα σου ειναι καταπληκτικη, ευχαριστω :smile_:
-
Manelaki πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη!!
-
Χρόνια πολλά και πολλές ευχές manelaki
-
Manelaki πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη!!
Χρόνια πολλά και πολλές ευχές manelaki
Ευχαριστω πολυ πολυ :kiss:
-
Manelaki ή μαναράκι (όπως σε λέει χαρακτηριστικά ο 10χρονος γιος μου που παρακολουθεί το forum ) σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά..................... :kiss: :kiss: :kiss:
-
Manelaki ή μαναράκι (όπως σε λέει χαρακτηριστικά ο 10χρονος γιος μου που παρακολουθεί το forum ) σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά..................... :kiss: :kiss: :kiss:
:laugh: φιλια στον υιο :kiss: κι ευχαριστω πολυ. :smile_:
-
χρονια πολλά σε ολους κι απο μενα,με υγεια ,χαρουμενα και ομορφα
-
μάλλον γιορτάζει το manelaki απ' ότι καταλαβαίνω από τις ευχές. Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου λοιπόν. Χρόνια Πολλά και σε όσους γιορτάζουν αυτές τις μέρες. Να περάσετε όμορφα τις γιορτές μ' αυτούς που αγαπάτε :smile_:.
-
Εμμανουέλα μου χρόνια σου πολλά!!! Εύχομαι το ταξίδι μας στο Λονδίνο να είναι η αρχή για πολλά πολλά ταξίδια και να επισκεφθείς ολο το κόσμο!!! :happy:
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
-
Manelaki χρόνια σου πολλά όπως και στους Χρήστους για χτές!Έυχομαι σε όλους υγεία πάνω απ'όλα,προσωπική ευτυχία και βέβαια τι άλλο ...ταξίδια!!!
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
:oops: Χρήστο χρόνια πολλά για χθές.
Συγνώμη που δε συνδιασα εγκαίρως το nick name σου με το πραγματικό σου όνομα..... :rose:
Πολλές πολλές ευχές για υγεία, πολλά χαμόγελα και αισιοδοξία!!!
Tavrina, να τον χαίρεσαι!!!! φιλιά!!!
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ....
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε koyrsaros_gr και ChristosGk
επίσης Manelaki πολύχρονη!
Πολλά πολλά ταξίδια σε όλους
Συγνώμη που άργησα να ευχηθώ αλλά έλειπα εκτός Αθηνών :blush:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
Σε όοοολα τα παιδάκια που γιόρταζαν αυτές τι μέρες!!
:kiss: :kiss:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
(και σ'αυτους που γιορταζουν και στους αλλους :mocking:)
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας, τόσο εσάς που μου ευχηθήκατε ονομαστικά, όσο και όλους τους άλλους που ευχήθηκαν γενικά τους εορτάζοντες. Να είστε όλοι καλά.
-
Γενέθλια: GEORGE KARALIS
Γιωργο σου ευχομαι χρονια πολλα, υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
:hbd: Γιώργο με υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια
-
GEORGE KARALIS
Χρόνια Πολλά και από εμένα! Πολύχρονος!!
-
:hbd: George :hbd:
Πάντα υγιής και ευτυχισμένος
-
Σας λέω τα ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ και σας εύχομαι μιά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ μέ μιά εκτέλεση που δεν είναι πολύ γνωστή αλλά είναι πολύ χαρακτηριστική.
-
Γιώργο πολύχρονος!!!!!
Καλή χρονιά σε όλους!!!!
-
GEORGE KARALIS τελευταια μερα του χρονου αποφασισες να ξεμυτισεις? :bigr: Χρονια πολλα και καλα με την οικογενεια σου παντα ευτυχισμενος :smile_:
-
Καλή Πρωτοχρονιά!!! :drink:
Με το καλό να μας μπει το 2011!!!! Μόνο υγεία, χαρά και ευτυχία σε όλους μας!!! Και πολλά ταξίδια!! :drink:
-
χρονια πολλα Γιωργο,υγεια και ευτυχια να εχεις. :hbd:
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και πολλά ταξίδια............. :bye: :bye: :bye:
-
Γιώργο Χρόνια σου πολλά.Ότι επιθυμείς με το νεο έτος να πραγματοποιηθεί...
Εύχομαι σε όλους τους φίλους καλή χρονιά με υγεία πάνω απ'όλα.Το 2011 να είναι δημιουργικό για όλους.Να προσφέρει μόνο χαρά και ευτυχία και φυσικά πολλά ταξίδια...Να είστε όλοι πάντα καλά.Να περάσετε όσο μπορείτε καλύτερα τον ερχομό του νέου χρόνου...Καλή Πρωτοχρονιά!!!
-
Χρόνια πολλά σε όλα τα μέλη του TravelChat , με υγεία και ο νέος χρόνος να περάσει με ωραία ταξίδια και μόνον με ευχάριστα γεγονότα.
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Kαλη χρονια σε ολους!!!!!! (http://ak.imgag.com/imgag/product/preview/flash/bws8Shell_fps24.swf?ihost=http://ak.imgag.com/imgag&brandldrPath=/product/full/el/&cardNum=/product/full/ap/3166187/graphic1)
-
vasiliki και fei
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQi1rSL4CNVJx-E2JL-RQb-HW9qdTHcLer8DmmBztyUZPYTQyIeJdrA1vU) :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
καλη χρονια σ ολους
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στις εορτάζουσες και μια καλή δημιουργική και γεμάτη υγεία χρονιά σε όλους
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Vasiliki, Fei και σε όσους γιορτάζουν σήμερα!
-
Kαλη χρονια σε ολους σας!!! Να'στε αγαπημενοι και τυχεροι. :bigr: Χρονια πολλα...
-
Vasiliki και fei χρόνια σας πολλά.............. :clap: :clap: :clap:
-
Vassiliki Χρόνια Πολλά!!!
Fei, δεν ήξερα ότι γιόρταζες, Χρόνια Πολλά!!!
Ό,τι επιθυμείτε και οι δυο σας, υγεία και πολλά ταξίδια!! :drink:
-
Χρόνια πολλά σε ολους τους εορτάζοντες!!! πολλές ευχές για καλή χρονια και τη πραγματοποιηση πολλώ ταξιδιών!!!
-
Πολλές - πολλές ευχές και από μένα και σε όσους γιόρταζαν αυτές τις ημέρες και χαρούμενο 2011σε όλους . Με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία να ξεπεραστούν τα προβλήματα που ανέκυψαν τον προηγούμενο χρόνο και να έχουμε μια ήρεμη χρονιά γεμάτη χαρές και .... υπέροχα ταξίδια!!! :tree: :tree: :tree:
-
Καλή χρονιά σε όλους με πολύχρωμες και χαρούμενες ευχές!
:happy: :happy: :happy:
-
Χρόνια πολλά και από εμένα σ΄όλους!!!
καλή,χαρούμενη,δημιουργική και ταξιδιάρικη χρονιά να έχουμε! :tree: :tree: :tree:
-
ευχομαι ολες οι ευχες σας να πραγματοποιηθουν...
-
:hbd: notos με υγεία και ευτυχία
-
Γενέθλια: notos (33)
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, να είστει πάντοτες καλά και να περνάτε καλά...!!!
-
Σας ευχαριστω ολους ! :kiss: ευχομαι καλη χρονια σε ολους γεματη υγεια, αισιοδοξια και πολλα ταξιδια
-
Notos,
Χρόνια Πολλά!! Πολύχρονος και ό,τι ποθείς!! :drink:
-
(http://2.bp.blogspot.com/_F3hEmm0AqHs/TLxboA3P-nI/AAAAAAAAB6U/8dswwhOjhzw/s1600/RECENZII+RESTAURANT+NAME+DAY+engl.jpg)
Φώτη (NoName)... :dance:
Χρόνια πολλαααααααααααααααα!!!!!! :yahoo:
-
:thank: :thank:
:drink: Μετά την Δευτέρα ( που θα έχω ξεμπερδέψει με τις συνταγές) κανόνισε ... κερνάω... :drink:
-
:drink: Μετά την Δευτέρα ( που θα έχω ξεμπερδέψει με τις συνταγές) κανόνισε ... κερνάω... :drink:
Ετοιμος ειμαι... δεν ειδες τη φωτογραφια? :laugh:
-
Φώτη σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλά
-
Φώτη σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλά
:thank: :thank: :rose: :rose:
:rose: :rose:
-
No Name, Χρόνια Πολλά!!! :drink: Να γίνει πραγματικότητα ό,τι ποθείς!
-
No Name πατριώτη, χρόνια σου πολλά... :clap:
-
και από μένα χρόνια πολλά,πατριώτη του πατριώτη μας! :smile_:
-
χρονια πολλα στους εορταζοντες :)
-
Γιάννηδες, νέοι και παλιοί ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ... :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Χρόνια Πολλά σε όλους τους Γιάννηδες και τις Γιάννες!!! :drink:
-
χρονια πολλα στους Γιαννηδες και τις Γιαννες :drink:
-
Εορταζομενοι και εορταζομενες... :happy:
(http://www.happynameday.info/images/happynameday.jpg)
-
Μεγάλη γιορτή σήμερα :dance: Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν
-
χρονια γονιμα με υγεια δημιουργικοτητα και πολλα ταξιδια για τους γιαννηδες και τις ιωαννες.....και καλη φωτιση...σε ολους μας να αντεξουμε τις δυσκολιες και να αλλαξουμε οτι μπορει να αλλαξει
-
Kαλημέρα και ευχαριστώ για τις ευχές σας εχτές αλλά δεν μπόρεσαν να μπώ και να ευχαριστήσω εγκαίρως
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΙΩΑΝΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ
-
Xρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!!!!!!Ευχαριστώ όλους σας για τις ευχές στην ονομαστική μου εορτή!Χρόνια πολλά Φώτη και Γιάννη!!Δεν μπόρεσα να απαντήσω νωρίτερα γιατί μόλις επέστρεψα από τον θεσσαλικό κάμπο όπου πέρασα 10 πολύ ξέγνοιαστες μέρες με πολλές εκδρομές και πολύ καλό φαγητό!
-
ευχαριστουμε πολυ!!χρονια πολλα σε ολους....
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιόρταζαν χθες και σήμερα
-
Kicky, Πολύχρονη και ό,τι επιθυμείς!!! :drink:
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιόρταζαν χθες και σήμερα
:thank:
-
kicky χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα με επιτυχιες στην επαγγελματικη σου ζωη
:hbd:
-
Πολύχρονη κι ευτυχισμένη!!!
-
Γενέθλια: leftergr (34)
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Μήπως έχουμε καμιά Τατιάνα και μου διαφεύγει;
-
Μήπως έχουμε καμιά Τατιάνα και μου διαφεύγει;
Εχουμε μια... την αδελφη της alexandra1987 που μενει Ν.Ζηλανδια.... δεν ειναι μελος αλλα γραφει πότε-πότε στη θεση της αδελφης της.
Χρονια πολλα Τατη!!! :rose:
-
Σήμερα έχει γενέθλια ένας καλός μας φίλος που αν και δεν είναι μέλος στο φόρουμ είναι σα να είναι. Ο φίλος μας ο Βαγγέλης από τη Βέροια (βλ. και http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,446.0.html) ή κατά ίντερνετ vagantos.
Και εδώ λοιπόν: Πολύχρονος Βαγγέλη, όρθιος και νικητής!!!!!! Σε σκεφτόμαστε
-
Σήμερα έχει γενέθλια ένας καλός μας φίλος που αν και δεν είναι μέλος στο φόρουμ είναι σα να είναι. Ο φίλος μας ο Βαγγέλης από τη Βέροια (βλ. και http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,446.0.html) ή κατά ίντερνετ vagantos.
Και εδώ λοιπόν: Πολύχρονος Βαγγέλη, όρθιος και νικητής!!!!!! Σε σκεφτόμαστε
To φιλαρακι μου... ο συγκατοικος του Αγιου Ορους... χρονια πολλα Βαγγελη και γρηγορα ορθιος!!!
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Τζένη, χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστήσεις και πολλά πολλά πολλά ταξίδια...
-
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες!!!!!!
-
Χρόνια Πολλά και σε όσες - όσους γιορτάζουν σήμερα!!!
-
Γενέθλια: nikosfp (54)
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Χρόνια πολλά σε όσους - όσες γιορτάζουν!!!
Χιλιόχρονος nikosfp[54]!!!
-
:hbd: nikosfp
-
:hbd: Nikosfp
Που χαθηκε αυτος?
-
Χρόνια Πολλά Αγνή, Μάξιμε, Νεόφυτε!!!
-
Γιορταζουν σημερα: Ξένη
(http://xeniagreekmuslimah.files.wordpress.com/2010/08/xenia1.gif)
Χρονια πολλα στη δικη μου xenia... να την χαιρομαι και να την ταξιδευω οσο περισσοτερο μπορω...
(http://www.greek-names.info/wp-content/uploads/2010/05/roses-pink-01-300x300.jpg)
... της αφιερωνω δε και το ιδιο τραγουδι που της αφιερωσα πριν 23 χρονια που την γνωρισα!!!
-
Ξένια, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! :drink: πάντα ευτυχισμένη, να χαίρσεσαι τους άντρες σου και να σε χαίρονται και αυτοί!!! :drink:
-
Χρ όνια Πολλά Ξένια !!!
-
Πολύχρονη!!!! Να σε χαίρονται και εσύ αυτούς!!!
-
Χρόνια πολλά Ξενάκι με υγεία και ό,τι λαχταράς να το βρεις σύντομα!!!! :kiss:
-
Χρόνια Πολλά Ξένια, Πολύχρονη με υγεία και ευτυχία.
Να σε χαίρονται όσοι σ' αγαπούν :kiss:
-
Xρονια πολλα στη πολυαγαπημενη μου Ξενια.... :kiss: να'ναι παντα τοσο ευδιαθετη να τους κανει ολους να γελανε πολυ οπως εμενα :bigr:
-
χρονια πολλα Ξενια κ οτι επιθυμεις.. και να μην χασεις το χιουμορ σου
-
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΞΕΝΙΑ
να ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
:rose: :rose: :rose:
-
Χρόνια πολλά Ξένια. Να είσαι καλά και να πραγματοποιήσεις ότι επιθυμείς... :bye:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες σας. :happy:
-
Χρονια πολλα Ξενια ,να χαιρεσε την γιορτη σου και οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει :rose: :rose:
-
Ξένια χρόνια πολλά και καλά...Να είσαι πάντα υγιέστατη να μπορείς να ταξιδεύεις...
-
Σας ευχαριστω πολυ. :happy:
-
Χρόνια Πολλά στους Γρηγόριδες!!! :hbd: :hbd: :hbd: LATINA 18 !!!
-
:hbd: στη συνομήλικη LATINA!!! :bigr:
-
σημερα εχει και η κορη μου η Ροζα γενεθλια :hbd:
-
σημερα εχει και η κορη μου η Ροζα γενεθλια :hbd:
Να την χαιρεσαι Παναγιωτη, πολυχρονη ναναι!! :hbd:
Κι εμενα ο μικρος μου γιος... ο pk :yahoo:
-
Να σας ζήσουν η κόρη και γιός, panpan και db, χιλιόχρονοι!!! :hbd:
-
Pan pan, Χρόνια πολλά στην κόρη!!! :drink: Να την χαίρεσαι και να την δεις όπως ποθείς.
Δημήτρη, εύχομαι χρόνια πολλά για τον υιό!!! :drink: Να είναι πάντα ευτυχισμένος και καλότυχος!
-
σημερα εχει και η κορη μου η Ροζα γενεθλια :hbd:
Κι εμενα ο μικρος μου γιος... ο pk :yahoo:
Πολύχρονοι, να σας ζήσουν :clap:
-
:thank: :thank: :thank:
-
:thank: :thank: :thank:
:hbd: στον Pk
-
Ξένια μου χρόνια πολλά αν και καθυστερημένα! Ότι επιθυμείς! Να χαίρεστε και τον γιο σας! Να τον δείτε χαρούμενο και ευτυχισμένο!
Παναγιώτη να χαίρεσαι την κόρη σου! Πάντα ευτυχισμένη να είναι!
Και πάλι χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν!
-
Να την χαιρεσαι Παναγιωτη, πολυχρονη ναναι!! :hbd:
Κι εμενα ο μικρος μου γιος... ο pk :yahoo:
Συμπτωση ομως ρε φιλε... τα παιδια μας γενεθλια την ιδια μερα... :smile_:
-
Να χαίρεστε τα σπλάχνα σας!!!!
-
Με την ωρα μου το ειδα!Και εγω σημερα εχω γενεθλια!Χρονια πολλα σε ολους τους εορταζοντες! :bigre:
-
:hbd:
καλα τελικα σημερα πολλοι εχουν γενεθλια
-
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες...
Latina χιλιόχρονη και πολυταξιδεμένη...
σημερα εχει και η κορη μου η Ροζα γενεθλια :hbd:
Παναγιώτη να την χαίρεσαι...Να είναι πάντα ευτυχισμένη...
Κι εμενα ο μικρος μου γιος... ο pk :yahoo:
Δημήτρη ότι επιθυμείς για τον γιο σου...
Και εγω σημερα εχω γενεθλια!
:hbd:
-
Με την ωρα μου το ειδα!Και εγω σημερα εχω γενεθλια!Χρονια πολλα σε ολους τους εορταζοντες! :bigre:
:hbd: wotan1975. Πολύχρονος
-
Αποστόλη, χρόνια πολλά!!! :drink: :drink:
-
Με την ωρα μου το ειδα!Και εγω σημερα εχω γενεθλια!Χρονια πολλα σε ολους τους εορταζοντες! :bigre:
:hbd: :hbd:
-
Αποστόλη χρονια πολλά κι απο 'μένα!! :hbd:
-
Χρόνια Πολλά στους Ξενοφώντες!!!
-
Γενέθλια: ILIA
Χρονια πολλα Γίτσα... να εισαι γερή και να ταξιδευεις παντα!!! :yahoo:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
χρονια πολλα γειτσα μου κι απο δω ...με υγεια ,με πολλά ταξιδια και οτι αλλο επιθυμεις
-
:hbd: :hbd: :hbd: ILIA
-
Χρόνια πολλά ILIA,πολύχρονη!DK αν και καθυστερημένα να χαίρεσαι το γιο και την υπέροχη Ξένια σου!!!
-
Πολύχρονη :drink: :drink: :drink: :drink:
-
Γίτσα μου, χρόνια σου πολλά να σε χαιρόμαστε... :clap:
-
Γίτσα, χρόνια πολλά!! Πολύχρονη!!!Ό,τι επιθυμείς!!!! :drink:
-
:hbd: ILIA. Σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια :hbd:
-
:hbd: ILIA
εστω και καθυστερημενα
-
Μόλις διάβασα τις ευχές σας (είχα πρόβλημα σύνδεσης με ιντερνετ το σ/κο αυτό).
Σας ευχαριστώ πολύ - πολύ όλους. Να είστε καλά. :smile_: :smile_: :smile_:
-
έστω και καθυστερημένα :blush: χρόνια πολλά και από εμένα σ΄όλους..
α,να μη ξεχάσουμε να μετρηθούμε οι υδροχόοι...σαν πολλοί να είμαστε
μου φαίνεται εδώ μέσα!! :yahoo:
-
α,να μη ξεχάσουμε να μετρηθούμε οι υδροχόοι...σαν πολλοί να είμαστε
μου φαίνεται εδώ μέσα!! :yahoo:
Είμαστε... είμαστε :bigr:
-
ειμαστε-ειμαστε :bigr:
-
καλά κάνουμε-καλά κάνουμε :bigr:
-
Α γι'αυτο εχω κολλησει εδω μεσα;;; :blum: Εχω ιδιαιτερη αδυναμια στους υδροχοους... :bigr:
-
Α γι'αυτο εχω κολλησει εδω μεσα;;; :blum: Εχω ιδιαιτερη αδυναμια στους υδροχοους... :bigr:
κι εμείς σε σένα :bigr:
-
Α γι'αυτο εχω κολλησει εδω μεσα;;; :blum: Εχω ιδιαιτερη αδυναμια στους υδροχοους... :bigr:
κι εμείς σε σένα :bigr:
:kiss: :happy: :happy: :happy:
-
Γενέθλια: giannisqq (30)
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Χρόνια Πολλά και από εμένα, πολύχρονος! :drink:
-
γιαννη χιλιοχρονος :bigr:
-
:hbd: :hbd: :hbd: και από μένα!!!
-
Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς!
-
Γενέθλια: kat (28)
:thank: :thank:
-
:hbd: :hbd: :hbd: kat!!!
-
Γενέθλια: elina (37)
(http://4.bp.blogspot.com/_YPP0zuZI0g0/TRmuNiROuHI/AAAAAAAAAb0/pwE0_fZ99wM/s1600/elina2010.jpg)
-
Χρόνια Πολλά Ελίνα μου!!!! :drink: :drink: Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι να πραγματοποιηθεί: υγεία πάνω από όλα και πολλά πολλά όμορφα ταξίδια!!!!!
-
Χρόνια πολλά elina!!! :drink_:
-
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
να τα εκατοστησεις
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας :thank: :thank:
-
Χρόνια πολλά elina
-
:hbd: Ελίνα !!!
-
Πολύχρονη και σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις τα φετινά σου σχέδια... :yahoo:
-
Σου εύχομαι υγεία για σένα και όποιους αγαπάς και κάθε σου επιθυμία να πραγματοποιηθεί !
(http://img705.imageshack.us/img705/2098/happy2t.jpg) (http://img705.imageshack.us/i/happy2t.jpg/)
-
Xρονια πολλα και παντα με υγεια! Να τα εκατοστησεις και να'σαι ευτυχισμενη και χαμογελαστη και τα 100 χρονια :kiss:
-
Χρόνια πολλά elina
-
Χρόνια πολλά elina!!!Τις καλύτερες ευχές μου,να'σαι πολύχρονη και φυσικά τι άλλο... πολλά πολλά πολλά ταξίδια :smile_: :smile_: :smile_: !!!!!!!
-
χρονια πολλα γερη κ δυνατη κ δικαιη...
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΙΝΑ!!!! Ότι επιθυμείς! Να είσαι πάντα υγειής και ευτυχισμένη και να κάνεις πανέμορφα ταξίδια και μαγευτικές καταδύσεις!
Να περάσεις υπέροχα σήμερα!!!!
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Βρε, ποιος έχει γενέθλια σήμερα!!!!!!!
να τα εκατοστήσεις, να έχεις ότι ποθήσεις και να δίνεις και σε εμάς εδώ λιγουλάκι από όσα μπορείς να κάνεις :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές. Να 'στε καλά. :kiss: :kiss:
-
Elina να τα εκατοστίσεις με πλήρη υγεία και με πολλά και χαρούμενα ταξίδια με τον σύντροφό σου.
-
κ δικαιη...
Δίκαιη? :scratch:
-
Nαι... δινει εξετασεις για εισαγγελεας. :laugh: :rofl:
-
Αντε panpan ερχεται η σειρα σου... μια ωρα εμεινε. :bigr:
-
Elina να τα εκατοστίσεις με πολλά και χαρούμενα ταξίδια!
Σε περιμένω στο Βιετνάμ !
-
Αντε panpan ερχεται η σειρα σου... μια ωρα εμεινε. :bigr:
κρατας σημειωσεις βλεπω.
Για μενα ειναι 2 ωρες :bigr:
-
κρατας σημειωσεις βλεπω.
Για τα φιλαρακια μου παντα!! :drink:
-
Elina να τα εκατοστίσεις με πολλά και χαρούμενα ταξίδια!
Σε περιμένω στο Βιετνάμ !
Σίγουρα θα τα πούμε από κοντά :mocking:
-
Γενέθλια: panpan (52)
(http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMEZB1uN8GzqIml7Zxsjk3pVTwZPsQkyZ4f4eCLKoHPeovQhj2ug&t=1)
(http://www.muchoestilo.com/graphics/data/media/12/Feliz%20Cumpleanos.gif)
-
στο λεπτο απανω :drink: :drink: :drink:
-
στο λεπτο απανω :drink: :drink: :drink:
Εψαχνα να βρω τσιπουρο γι' αυτο αργησα. :bigr:
-
:hbd: Pan pan!!!Πολύχρονος και ό,τι επιθυμείς!!
-
:drink: :drink: :drink: evi
-
dk η φωτογραφια πανω ξερεις τι γραφει?
-
dk η φωτογραφια πανω ξερεις τι γραφει?
Στην πρωτη σειρα γραφει... happy birthday... αυτο το matarhumanos δεν το ξερω... :mocking:
-
χωρισε την λεξη matar humanos
βαλτην στην μεταφραση
-
(http://img51.imageshack.us/img51/8526/hape.jpg) (http://img51.imageshack.us/i/hape.jpg/) panpan Πάντα υγιής και χαρούμενος με πολλά ταξίδια...
-
dk η φωτογραφια πανω ξερεις τι γραφει?
Χρονια πολλα δολοφονε... :kill: :laugh: :rofl: :rofl: :rofl:
-
:hbd: :hbd: :hbd:panpan
-
dk η φωτογραφια πανω ξερεις τι γραφει?
Στην πρωτη σειρα γραφει... happy birthday... αυτο το matarhumanos δεν το ξερω... :mocking:
:rofl: :rofl: :rofl:
:kill: :kill: :kill:
:rofl: :rofl: :rofl:
-
:drink: :drink: :drink:
ευχαριστω παιδια ,ναστε καλα με πολλα και καλα ταξιδια :bigr: :bigr:
-
Πολύχρονος Παναγιώτη και ότι επιθυμείς. :hbd: :rose:
-
Πολύχρονος ξενιτεμένε μας!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Πολύχρονος Παναγιώτη και ότι επιθυμείς. :hbd: :rose:
σ ευχαριστω Ελινα μου ,νασε καλα και οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει
-
Πολύχρονος ξενιτεμένε μας!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Σ ευχαριστω Δημο μου ,οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει.
-
(http://3.bp.blogspot.com/_TWrQoFZQ3aw/S62BvEuX-4I/AAAAAAAAAJ4/H-Ka_134K54/s1600/Feliz_Cumpleanos.gif)
-
Παναγιώτη χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!! Να έχεις υγεία, να χαίρεσαι τη ζωή σου, αυτούς που αγαπάς και ό,τι αγαπάς. Και ... πάντα όμορφα ταξίδια!!!
:hbd: :hbd: :hbd:
Εξακολουθώ να μετράω υδροχόους, έτσι όπως ξεμυτάμε ένας - ένας, και είμαστε αρκετοί!
-
παιδια σας ευχαριστω για τις ευχες σας και εσεις οτι επιθυμειτε
:drink: :drink: :drink: :drink:
-
Παναγιώτη χρόνια σου πολλά, ευτυχισμένα, με υγεία...hasta la proxima :bye:
-
:hbd: :hbd: :hbd:
Ελίνα,Παναγιώτη χρόνια πολλά,με υγεία και ευτυχία!!
πολλά υπέροχα ταξίδια σ΄όλους σας!!!!
-
:hbd: :hbd: :hbd:
Ελίνα,Παναγιώτη χρόνια πολλά,με υγεία και ευτυχία!!
πολλά υπέροχα ταξίδια σ΄όλους σας!!!!
:drink: :drink: :drink:
muchas gracias ANEL
-
Elina και Panpan, ευχομαι ολοψυχα να είστε πάντα ευτυχισμένοι, χαρούμενοι και αισιοδοξοι!!!
Να χαιρεστε την οικογενειά σας και τους ανθρώπους που σας αγαπούν!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ! Πάντα υγειής και ευτυχισμένος! Ότι καλύτερο σου εύχομαι!
-
Dimitra,Stella
σας ευχαριστω κοριτσια για τις ευχες σας :thank:
-
Xρονια πολλα! Να'σαι παντα γερος και δυνατος να καμαρωνεις την οικογενεια σου :smile_: Χαρουμενα γενεθλια :hbd:
-
:thank: :thank: :thank: :rose:
-
Γενέθλια: dimitrisv (37)
:hbd: :hbd:
-
FEI , Χρόνια πολλά και καλά!!! :drink: Να είσαι ευτυχισμένη και χαρούμενη, πάντα υγεία και πολλά ταξίδια!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!Και να σε χαίρονται και αυτοί!!! :drink:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΑΝΤΑ
-
Fei Χρόνια σου πολλά
-
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη!!!!
-
fei... :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Fei χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Πάντα με όμορφα ταξίδια! Πολύχρονη!
-
χρονια πολλα :hbd: :hbd:
-
:hbd: fei. Χρόνια Πολλά και καλά με υγεία, ταξίδια και ότι επιθυμείς.
-
:hbd: fei!!!
Να χαίρεσαι την οικογενειά σου!!
-
fei χρόνια σου πολλά, να σε χαίρονται όλοι και να πραγματοποιηθούν οι επιθυμίες σου πολύ πολύ πολύ σύντομα... :drink: :drink: :drink:
-
:hbd: Fei
Να πραγματοποιηθουν ολα οσα επιθυμεις
-
:hbd: fei!
:rose:
-
Σας ευχαριστώ όλους πολύύύύ!!!!!!!!!! :kiss:Πριν λίγο έσβησα τα τριάντα μου κεράκια παρέα με τον αγαπημένο μου αντρούλη και τις κορούλες μου κι αυτή είναι η μεγαλύτερη ευτυχία :inlove: :inlove: :inlove:.
Μέσα από την καρδιά μου έυχομαι να είστε όλοι καλά,να περνάτε πάντα υπέροχα όπου κι αν βρίσκεστε και φυσικά... καλούς δρόμους να έχουμε!!! :smile_: :smile_:
-
Αφιερωμένο σε όλες τις γυναίκες του forum επ΄ ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας
-
Χρόνια Πολλα στις Γυναίκες όλου του κόσμου!
-
:hbd: cobra 89
-
Xρονια πολλα κοριτσια!!! :happy:
-
ευχαριστουμε Μητσακο μας!!! :kiss:
-
Ευχαριστούμε, να είστε καλά
-
Γενέθλια: xuzam (27), Σπύρος (57)
Χρονια πολλα!!! :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Ευχαριστώ πολύ dk! :drink:
-
Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς!. Πάντα με όμορφα ταξίδια!
-
Ευχαριστώ πολύ stella!!!
-
Χρόνια Πολλά Σπύρο!!! :drink: Ό,τι επιθυμείς!!
-
Ευχαριστώ πολύ evi!!! :thank:
-
:clap: :clap: :clap:
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ
-
Nάσαι καλά! :thank: :thank: :thank:
-
Χρόνια Πολλά Σπύρο!!!
Με πολλά ταξίδια !!!!!!!!
-
Σπύρο και xuzam να τα εκατοστήσετε :smile_:
:hbd: :hbd: :hbd:
-
:thank: :thank: :thank:tailanbethere και εσύ ότι επιθυμεις!
-
Ευχαριστώ πολύ elina!!! :happy: :drink:
-
Πολύχρονοι και με πολλά και καλά ταξίδια!!
-
:thank:dimosf, και εσύ ότι επιθυμεις!!! :happy:
-
:hbd: :clap: :clap: :clap: :clap:
-
:thank: dimitra :happy: και εσύ ότι επιθυμεις! :happy:
-
Σπύρο πολύχρονος και ότι επιθυμείς με υγεία και αγάπη... :bye:
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! :happy: :happy: :happy:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σπυρο
Να σε χαιρομαστε
-
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, panpan, να είσαι καλά! :happy: :happy: :happy:
-
Δήμο , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! Να είσαι πάντα ευτυχισμένος, υγιής και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!! :drink: :drink: Και πολλά και όμορφα ταξίδια. :bigr:
-
Xρόνια πολλά και ευτυχισμένα! :hbd: :hbd: :hbd:
-
Χρονια πολλα φιλε με υγεια κι ευτυχια διπλα στις γυναικες της ζωης σου!!! :hbd:
Ααα και καλα ταξιδια. :yahoo:
-
:hbd: Δήμο!!!Να χαίρεσαι την οικογενεια σου και σου έυχομαι πολλές και ωραίες αποδράσεις!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :hbd:
-
:hbd: Δήμο. Σου εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
-
:hbd: Δήμο!!!!
Σου ευχομαι χρόνια πολλά, πάντα να είσαι καλά να κάνεις πολλά πολλά ταξιδια και να τα μοιράζεσαι μαζί μας...(μη ξεχνιόμαστε κιολας!!) :smile_: :smile_:
-
:hbd: Δημο μας!!!
Να εισαι παντα καλα και ευτυχιμενος με την οικογενεια σου και να γυρισετε ολο τον κοσμο!!! :kiss:
-
Xρονια πολλα Δημο. :hbd: :hbd:
-
Δήμο
Υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια για εσένα και όσους αγαπάς
(http://img832.imageshack.us/img832/699/dimos.jpg) (http://img832.imageshack.us/i/dimos.jpg/)
-
Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα, με υγεία και δύναμη...
-
Σας ευχαριστώ όλους πολύ!! Νάστε γεροί ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ και να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σας!
-
Dafni σου ευχομαι ολοψυχα να τα εκατοστησεις!! :hbd: :hbd:
Υγεια και ευτυχια για σενα και τον leon00 και να πραγματοποιησετε ολα τα ταξιδιωτικα σας ονειρα!!!
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
Να τα εκατοστήσεις :hbd:
-
:hbd: Dafni. Σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια με τον leon00
-
:hbd: :hbd:
-
Dafni, Πολύχρονη και ευτυχισμένη με πολλά και όμορφα ταξίδια!!!
-
σας ευχαριστω πολύ ολοους,να στε γεροι και να κανετε οσα ταξιδια ονειρευεστε....
-
happy :hbd:
και ότι επιθυμείς
-
:hbd: :hbd: :hbd:
-
:hbd: Dafni!!!
Να τα εκατοστήσεις!!! :clap:
-
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
Δημο και Dafni
Να σας χαιρομαστε
-
Dafni, πολύχρονη και πολύχρωμη, με πολλά πολλά ταξίδια και με ακόμη περισσότερη... Κων/πολη. :good:
-
Χρόνια Πολλά στους εορταζόμενους σήμερα :smile_:
-
Χρ'ονια Πολλά και καλά στους εορτάζοντες σήμερα! :drink:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και ιδιαίτερα στα κορίτσια μας Tavrina και Evi!!!!
Κορίτσια χρόνια πολλά και καλά γεματα απο ταξιδια ομορφα με τους ανθρώπους που αγαπάτε!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και ιδιαίτερα στα κορίτσια μας Tavrina
Η tavrina δεν γιορταζει... ειναι Γαρυφαλια. :mocking:
-
(http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSiU9Kbk2Eu16zFZAHw_NHaf7T-37jz6yN4a6VzyJaq0Ve8LRZy)
Ευη πολυχρονη... υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!! :yahoo: :yahoo:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και ιδιαίτερα στα κορίτσια μας Tavrina
Η tavrina δεν γιορταζει... ειναι Γαρυφαλια. :mocking:
Αααα δε το ηξερα...... :blush:
-
ευχαριστω πολύ για τις ευχες...
Ευη ,χρονια πολλα ,πολυχρονη και παντα γερη και χαρουμενη...
-
Πολύχρονη και με ακόμα περισσότερα ταξίδια!!!!!!
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας για τις ευχές σας!!! Να είστε καλά και ό,τι επθυμείτε και εσείς!!
-
:hbd: Ειρήνη :hbd: vasiliki :hbd:
Πολύχρονες και πολυτάξιδες!!
-
Γενέθλια: Ειρήνη, vasiliki
Πολυχρονες και οι δυο κοριτσια!! :yahoo:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Vassiliki , Ειρήνη Χρόνια Πολλά και στις δυο σας!!! Ό,τι επιθυμείτε κορίτσια!! Και πολλά ταξίδια!!( μην ξεχνιόμαστε!!)
-
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
Vasiliki , Ειρηνη
-
:hbd: Κορίτσια!! :kiss:
-
Ευχαριστώ πολυ παιδιά ! να ειστε καλα :kiss: :kiss:
-
Χρόνια πολλά και από μένα σε Δάφνη, Εύη και Δήμο. Να είστε γεροί, χαρούμενοι και περισσότερα υπέροχα ταξίδια.
:bye: :bye: :bye:
-
Λυδία
Πολυχρονη η γυναικα σου panpan... να της δωσεις πολλα χαιρετισματα και :kiss: :kiss:
-
Αν και καθυστερημένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και από εμένα.. αλλά έλειπα :pardon:
-
Λυδία
Πολυχρονη η γυναικα σου panpan... να της δωσεις πολλα χαιρετισματα και :kiss: :kiss:
καλα που το θυμηθηκες εσυ γιατι εγω :blush: :blush:
-
Παναγιώτη να χαίρεσαι την γυναίκα σου... τα χαιρετίσματά μας
-
Παναγιώτη Χρόνια Πολλά και από εμένα για την γυναίκα σου!! :drink: Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!
-
παιδια σας ευχαριστω εκ μερους της :drink: :drink:
-
:hbd: Dafni,vasiliki,Ειρήνη!!!Πολύχρονες!!!
Έυη χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου!!!Και φυσικά καλά ταξίδια σε όλες σας!!!
-
:hbd: Στελλακο μας :hbd:
ευχομαι να εισαι παντα καλα, γεματη υγεια, ευτυχια και μοναδικες στιγμες σε ολο τον κοσμο!!!
καλοταξιδη και οτι ποθεις να το εχεις!!! :kiss:
-
Να πω κι εγώ από εδώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην καλύτερη μου φίλη και αδελφή μου Στέλλα!!! :drink: Ό,τι επιθυμείς φιλενάδα να το βρεις μπροστά σου να σε περιμένει με ανοιχτές αγκάλες!!!! :laugh: Πάντα ευτυχία, ό,τι και αν σημαίνει αυτό!! :drink:
-
Χρονια πολλα Στελλιτσα...υγεια, ευτυχια και πολλα, πολλα ταξιδια!! :yahoo: :hbd:
-
:hbd: :hbd: :hbd: Stella :drink:
-
:hbd: Στέλλα!!!Πολύχρονη να είσαι και πάντα χαρούμενη!Σου έυχομαι κι άλλους τρελλούς προορισμούς στο μέλλον!!!
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους! Να είμαστε όλοι πάντα καλά και να κάνουμε όλοι τα ταξίδια που ονειρευόμαστε! Και πάλι σας ευχαριστώ πάρα πολύ! :kiss:
-
Χρονια πολλα Στελλιτσα... να εισαι καλα και να ταξιδευεις παντα. :drink: :hbd:
-
:hbd: stella!!!!
Να είσαι πάντα καλά, να εχεις δίπλα σου τους ανθρωπους που αγαπάς και να συνεχίσεις να ταξιδεύεις!!! :kiss:
-
Στελλίτσα πολλές - πολλές ευχές και από μένα. Να είσαι πολύχρονη, ευτυχισμένη και πολυταξιδεμένη!!!
-
Πολύχρονη και ότι ποθείς να το "πάθεις"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα!
-
χρονια πολλα στελλα,χαρουμενα και με υγεια .....να τα κατοστισεις...
-
:hbd: Στελλα οτι επιθυμεις να σου συμβει
-
Χρόνια Πολλά Stella και ότι επιθυμείς :cake:
-
χρονια πολλα κ απο μενα
-
Πολύχρονη και ευτυχισμένη πάντα :hbd:
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους! Να είστε πάντα καλά!
-
Γιορτή: Δήμος
Γενέθλια: flysky
Χρονια πολλα Δημο!! :yahoo:
Πολυχρονη Φωτεινη!! :hbd:
-
οπα,και γιορτη και γενεθλια.
Χρονια πολλα και στους δυο :drink: :drink: :drink: :drink:
-
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες!!! :clap:
-
Χρόνια πολλά Δήμο! :drink: :drink: :drink:
:hbd: tubarao3 και flysky :hbd:
-
χρόνια πολλά Δήμο :drink:!!!
Φωτεινή να'σαι πολύχρονη και καλά να περάσεις στο Βιετνάμ,10 και σήμερα!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Χρόνια Πολλά Δήμο, να είσαι ευτυχισμένος πάντα με την οικογένειά σου! Χρόνια πολλά και στην νέα φίλη μας , την Φωτεινή! :drink:
-
dimo ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ πάντα υγιής και ευτυχισμένος
-
Χρόνια Πολλά και καλά Δήμο!
:hbd: tubarao3
:hbd: flysky
-
Σήμερα δέχθηκα ευχούλες από ένα τυπογραφικό λάθος που έκανα για την ημέρα των γενεθλίων μου, είναι 04/10 και όχι 10/04!!!!!!
Σας ευχαριστώ όμως και περιμένω ξανά τιις ευχες σας τον Οκτώβριο.
Χρόνια πολλά στους υπόλοιπους εορταζοντες!!!!
Φιλιά σε όλους.
-
Ευχαριστώ πολύ αν και ποτέ δεν γιόρταζα μιας και με λένε Δημοσθένη. Το Όσιο Δήμο τον ανακάλυψα, μαζί με πολύ κόσμο τα τελευταία χρόνια από το σάΙτ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ. Νά είστε όλοι καλά.
-
Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους σας!!! Να περάσετε όμορφα με τους δικούς σας όπου και αν πάτε!!! :drink:
-
Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους σας!!! Να περάσετε όμορφα με τους δικούς σας όπου και αν πάτε!!! :drink:
καλο πασχα και καλη ανασταση εκει μακρια που πας
-
Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους σας!!! Να περάσετε όμορφα με τους δικούς σας όπου και αν πάτε!!! :drink:
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!! :kiss:
Εύχομαι να περάσεις πολύ πολύ καλά ότι και άν κάνεις!!
-
Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους σας!!! Να περάσετε όμορφα με τους δικούς σας όπου και αν πάτε!!! :drink:
Καλές γιορτές!!!
Αλήθεια που πας;
-
Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους σας!!! Να περάσετε όμορφα με τους δικούς σας όπου και αν πάτε!!! :drink:
Καλές γιορτές!!!
Αλήθεια που πας;
για ν.Αφρικη την βλεπω
-
Καλές γιορτές και καλούς δρόμους να έχετε όλοι!!
(http://img7.imageshack.us/img7/6543/11dfc.jpg)
-
Καλή Ανάσταση σε όλους!!!
Να περάσετε υπέροχα και να επιστρέψετε γεμάτοι με νέες εμπειρίες και πανέμορφες εικόνες!
:kiss:
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/card.jpg)
Εύχομαι σε όλους ολόψυχα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
-
Εύχομαι σε ολους Καλό Πάσχα και η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει γαλήνη, ειρήνη και αγάπη στις καρδιες ολον μας!!!!
Οσοι φύγουν να εχουν καλο δρόμο και ολοι μαζί να ανταμώσουμε παλι στη παρεα αυτή για να ανταλλάξουμε τις ταξιδιωτικές μας εμπειριες!!! :kiss:
Καλο Πάσχα!!!!!!!!!!!! :kiss:
-
Καλο Πασχα και σε σενα Δημητρα... καλη Ανασταση!! :smile_:
-
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους
(http://img851.imageshack.us/img851/1586/resurrectiondominikosth.jpg) (http://img851.imageshack.us/i/resurrectiondominikosth.jpg/)
-
ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ:yahoo:
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ :good:
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ :drink:
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ :drink:
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ :happy:
:cool:
-
Λιτσά μου , πολύχρονη, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και πάντα ευτυχισμένη. Φιλιά από το Νότιο Ημισφαίριο.
-
:hbd: taVrina :hbd:
-
χρονια πολλα tavrina να σε χαιρομαστε :bigr:
:hbd:
-
Πολυχρονη taVrina!!!
Αφιερωμενο... :mocking:
-
Χρόνια Πολλά taVrina :cake:
-
Σας ευχαριστω παρα πολυ ολους για τις υπεροχες ευχες!!!
Καλη Ανασταση να εχουμε με τις οικογενεις και φιλους μας, παντα καλοταξιδοι και ευχομαι για ολα τα μελη να δουμε ολο τον κοσμο!!!
φιλια πολλα και καλο Πασχα!!! ♥♥♥
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
p/s Μητσακο μου, μοναδικο το video και υπεροχο το χορευτικο!!!
χαχαχαχα
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Καλή Ανάσταση σ΄όλους και να περάσουμε όμορφα και αυτό το Πάσχα! :smile_:
-
Παιδιά, Καλή Ανάσταση και Χαρούμενο Πάσχα σε όλους! Υγεία, χαρά και Καλά Ταξίδια! :good:
-
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση ( ψυχής πάνω από όλα!) σε όλους μας!!
-
ευχομαι καλη ανασταση σε ολους μας
-
(http://1.bp.blogspot.com/_MffVeQx8iD4/S7fEBIg7hMI/AAAAAAAAB4w/-Zzy7OZ9tcU/s1600/227706-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82+%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B7+3.jpg)
-
sisy και flying... πολυχρονοι!! :drink:
-
Χριστός Ανέστη :smile_:
Εύχομαι σε όλους υγεία (πάνω απ' όλα), αγάπη και ευτυχία :smile_:
-
Ανστασία Χρόνια Πολλά , να είσαι πάντα ευτυχισμένη.
Χρόνια Πολλά και στον Flying!
Καλή Λαμπρή σε όλους!!! Η Ανάσταση του Θεού να σας φέρνει ανάσταση στην ζωή σας!!
-
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες... GEORGE KARALIS, GNS, GiorgosD και snejana-georgos :dance: :drink:
-
Χρόνα Πολλά στους Γιώργηδες και από εμένα παιδιά!! Ό,τι επιθυμείτε να εκπληρωθεί σύντομα και πάνα με υγεία!! :drink:
-
Χρόνια Πολλά σε Γιώργους Γεωργίες ! :drink:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες...και για χθες και για σήμερα...
-
χρονια πολλα, χρονια καλα, χρονια γεματα χαρες, υγεια, ευτυχια και μοναδικες στιγμες σε ολους τους Γιωργιδες και τις Γεωργιες!!!
-
Γυρίσαμε πριν λίγο...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ έστω και καθυστερημένα σε όλους όσους γιόρταζαν και γιορτάζουν σήμερα
-
χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν σήμερα και ιδιαιτερα στον George Karalis ,μέλος της ωραιας παρεας μας στην Πατρα...
-
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες... GEORGE KARALIS, GNS, GiorgosD και snejana-georgos :dance: :drink:
Χρόνια πολλά σε όλους :drink:
-
Σαν εκπρόσωπος των Γιώργηδων, σας ευχαριστούμε όλους θερμά. :clap:
-
χρονια πολλα σε ολα τα παιδια της παρεας μας
-
Γυρίσαμε πριν λίγο και στέλνω ένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ΟΛΟΥΣ και ακόμα ένα σε όσους γιορτάζανε!
-
Χρονια πολλα & απο μενα!Ελπιζω να περασατε ολοι καλα,αν & δεν βοηθησε ο καιρος αλλα τα χει "χασει" μου φαινεται & αυτος!! :dizzy:χαχα.... Και του χρονου λοιπον!! :good:
-
Γενέθλια: ChristosGk. (75)
(http://llerrah.com/images/happybirthdaytop75.jpg)
(http://llerrah.com/images/happybirthdaytitle.gif)
Wishing you a Happy Birthday and many more to come
(http://llerrah.com/images/birthdaysmall75.jpg)
Have a Fantastic 75th Birthday
(http://llerrah.com/images/happybirthdaybar.gif)
-
Χρόνια Πολλά Χρήστο!!!!Πολύχρονος και πάντα υγεία, πολλά ταξίδια και πολλές χαρές!! :drink:
-
Χρόνια ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία και πολλά ταξίδια
-
Μας την έσκασε φέτος και δεν κάνουμε τα γενέθλια σε ταξίδι. Το 2008 τα κάναμε στα Γρεβενά, το 2009 στην Τουρκία. Βέβαια χθες για προεόρτια την κάναμε τη βόλτα μας.
Πολύχρονος φίλε και με το καλό......................η Νορβηγία το καλοκαίρι :drink: :drink: :yahoo: :yahoo: :clap: :clap: :clap:
-
χρονια πολλα Κε Χρηστο!!!
ευχομαι υγεια, ευτυχια και παρα πολλα ταξιδια με την υπεροχη συζηγο!!!
:kiss: :kiss: :kiss:
-
Χρόνια πολλά και καλά ChristosGk :cake: :cake: :cake:
Πολύχρονος με υγεία
-
:hbd: :hbd: :hbd:
Παλυχρονος κ. Χρηστο. :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές και πιστεύω ότι θα πιάσουν και θα πραγματοποιηθούν όλες, γιατί είναι ειλικρινείς. Σας ευχαριστώ.
-
Μας την έσκασε φέτος και δεν κάνουμε τα γενέθλια σε ταξίδι. Το 2008 τα κάναμε στα Γρεβενά, το 2009 στην Τουρκία..........................................................
Για τη σχετική ταξιδιωτική απραξία φίλε ας όψεται το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, που καθυστερεί τόσους μήνες την έκδοση σύνταξης της Μίνας.
-
χρονια πολλα και χαρουμενα κι απο μας κυριε Χρηστο(λιγο αργοπορημενα βεβαια αλλα δεν το πηρα ειδηση εγκαιρα :indif: )....να στε καλα και να περνατε ομορφα(πολλους χαιρετισμους και στην κυρια Μινα) :hbd:
-
.....................................................................................
Πολύχρονος φίλε και με το καλό......................η Νορβηγία το καλοκαίρι :drink: :drink: :yahoo: :yahoo: :clap: :clap: :clap:
Από το στόμα σου και στου Γενικού Λογιστηρίου το αυτί.
-
χρονια πολλα και χαρουμενα κι απο μας κυριε Χρηστο(λιγο αργοπορημενα βεβαια αλλα δεν το πηρα ειδηση εγκαιρα :indif: )....να στε καλα και να περνατε ομορφα(πολλους χαιρετισμους και στην κυρια Μινα) :hbd:
Σας ευχαριστώ πολύ Dafni. Και οι αργοπορημένες ευχές είναι εξ ίσου ευπρόσδεκτες.
(Οι χαιρετισμοί μεταβιβάστηκαν και σ’ ευχαριστεί).
-
Αλέξη, Χρόνια Πολλά!! Πολύχρονος, πολλά ταξίδια και πάντα υγεία!! :drink:
-
:hbd: Coolalexis
-
Γενέθλια: coolalexis (33)
Χρονια πολλα φιλε... οτι επιθυμεις!! :cake:
:hbd: :hbd: :hbd:
ΥΓ. Αν το ηξερα θα στα ελεγα απο χθες. :mocking:
-
Χρόνια πολλά coolalexis! Ότι επιθυμείς! Να είσαι πάντα ευτυχισμένος και να κάνεις όμορφα ταξίδια!
-
Χρόνια Πολλά Αλέξη :cake: :cake: :cake:
Πολύχρονος με υγεία και πολλά ταξίδια
-
Χρόνια Πολλά
-
Αλέξη πολύχρονος, με όποιους και ότι αγαπάς!!!
-
Πολύχρονος φίλε Αλέξη παρέα με ότι αγαπάς... :clap:
-
χρόνια πολλά Αλέξη,ότι επιθυμείς σου έυχομαι να το ζήσεις!
-
χρονια πολλα και με υγεια αλεξη
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας.
Σας εύχομαι κι εγώ ότι καλύτερο!!!
-
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ :blush:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
Υγεία επαγγελματικές και προσωπικές επιτυχίες πάνατ
-
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ :blush:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
Υγεία επαγγελματικές και προσωπικές επιτυχίες πάνατ
:thank:
-
Γιορτάζουν σήμερα Πεμ 05 Μαι 11 :
Ειρηναίος, Ειρηναία, Ειρήνη, Ειρήνα, Ρένα, Ρήνα, Ρηνιώ, Ρηνούλα, Ειρήνγκω, Ρένια, Ευφραίμ, Ευφραίμιος, Ευφραίμης, Ευφραιμάκης, Ευφραιμία, Ευφραιμίτσα, Εφραίμ www.eortologio.gr
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSzqUFfckAfsAsagGl0v61wQZK98vfiKBW6zXTKGO2yVmeEPNgtRw)
Να εισαι καλα, να χαιρεσαι το Νασο σου και να κανεις πολλα, πολλα ταξιδια.... μαζι μας!!! :yahoo: :rose: :kiss:
-
Ειρήνη και Ρένα Χρόνια Πολλά για την ονομαστική εορτή σας.
Υγεία, αγάπη, ταξίδια :smile_:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ!!!!
-
Πολύχρονες και πολυτάξιδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Χρονια σου πολλα Ειρηνη και οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει.
-
Xρόνια Πολλάάάάάά
-
Χρόνια Πολλά και από εμένα Ειρήνη, ό,τι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί!! :drink:
-
Ευχαριστώ για τις ευχές σας, να είστε καλά, ευτυχισμένοι και να ταξιδεύετε...
-
Ειρήνη χρόνια σου πολλά και καλά ταξίδια :drink:
-
Γιορτή της Μητέρας
Στην αρχαία Ελλάδα, μια γιορτή ανοιξιάτικη ήταν αφιερωμένη στη Θεά Γαία (Μητέρα Γη), μητέρα των θεών και των ανθρώπων. Αυτή ήταν και η πρώτη μορφή εορτασμού της Μητέρας.
Τη γιορτή αυτή διαδέχθηκε η γιορτή η αφιερωμένη στην κόρη της Γαίας, τη Ρέα. Η Ρέα ήταν η σύζυγος του Κρόνου και η Μητέρα του Δία και όλων των Θεών της αρχαίας Ελλάδας.
Στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, συναντάμε τη Γιορτή της Μητέρας ως γιορτή αφιερωμένη στη Θεά Κυβέλη, που γινόταν κάθε Μάρτιο.
Στη συνέχεια, φτάνουμε στην Αγγλία του 15ου-16ου αι. μ.Χ., όπου γιορταζόταν η "Mothering Sunday", δηλ. η "Κυριακή της Μητέρας", την 4η Κυριακή της Σαρακοστής, και ήταν αφιερωμένη στις μητέρες. Εκείνη τη μέρα όλοι οι υπηρέτες έπαιρναν από τα αφεντικά τους μία μέρα άδεια, για να επισκεφτούν τα σπίτια τους και να περάσουν την μέρα τους μαζί με τις μητέρες τους.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, στις αρχές του 20ού αιώνα, η δασκάλα Άννα Τζάρβις (Anna Jarvis) από τη Φιλαδέλφεια, αγωνίστηκε για την καθιέρωση της Γιορτής της Μητέρας, τη 2η Κυριακή του Μαΐου. Ήθελε να τιμήσει τη μητέρα της που αγωνίστηκε για τη συμφιλίωση Νοτίων και Βορείων Αμερικανών μετά τη λήξη του Αμερικανικού Εμφυλίου πολέμου το 1864. Οι αγώνες της Άννας Τζάρβις δικαιώθηκαν το 1914, όταν το Κογκρέσο όρισε την επίσημη εθνική Γιορτή της Μητέρας τη γιορτή αυτή.
Στην Ελλάδα, γιορτάστηκε για πρώτη φορά η Γιορτή της Μητέρας στις 2 Φεβρουαρίου του 1929, για να συνδυαστεί η Γιορτή αυτή με τη χριστιανική γιορτή της Υπαπαντής. Τελικά, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, η γιορτή μεταφέρθηκε από τις 2 Φεβρουαρίου στη 2η Κυριακή του Μαΐου.
Εμείς, όμως, να δείχνουμε την αγάπη μας στη Μάνα μας όχι μόνο τη 2η Κυριακή του Μαΐου, αλλά κάθε μέρα και κάθε στιγμή, όπως και εκείνη μας δείχνει την αγάπη της κάθε στιγμή. Ανθοδέσμες, γλάστρες, σοκολατάκια είναι ασήμαντα δώρα μπροστά σε ένα φιλί και μια σφιχτή αγκαλιά που θα δίνουμε κάθε μέρα στη μάνα μας.
(http://users.sch.gr/mstamati/MANA/mothers-day-flower.jpg)
-
Marizaki, χρόνια Πολλά!!! :drink: Ό,τι επιθυμείς, πάντα ευτυχισμένη και με πολλά και πάνω από όλα ταξίδια όπου θέλεις εσύ!!
-
(http://cdnet.myxer.com/tn/c/1056721/big/?t=20081219200055)
:hbd: :cake: :rose: :kiss: :band:
-
(http://www.filaki.gr/cards/roz-filosofies.gif)
:hbd:
-
Χαχα! Σας ευχαριστώ πολύ. Μια χαρά να ξεκινάει έτσι η μέρα στη δουλειά (ναι ναι χαζεύω αυτή τη στιγμή!). :drink:
-
Πολύχρονη marizaki και ότι επιθυμείς :cake: :cake: :cake:
-
:hbd: :rose: :hbd:
Χρόνια πολλά με υγεία, επιτυχίες και πολλά ταξίδια
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές!
:kiss:
-
Έστω και καθυστερημένα, ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Επίσης καθυστερημένα,χρόνια πολλά και πολλές ευχές κι από μένα για τα γενέθλιά σου!
-
Γενέθλια: superdimitra
Χρονια πολλα Δημητρα!! :hbd: :cake: :rose: :kiss:
(http://farm4.static.flickr.com/3511/3969374024_336f9e8bc5.jpg)
-
Χρονια πολλα Σουπερδημητρα!!! Πολυχρονη και πολυταξιδεμενη! :yahoo:
-
:hbd:
Δημητρα
-
:hbd: :hbd: :hbd:
Χρόνια Πολλά Δήμητρα!
:cake: :cake: :cake:
-
Πολύχρονη Δήμητρα. Σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια :cake: :cake:
-
Χρόνια Πολλά και από εμέμα Δήμητρα!! Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι!!
-
Ευχαριστω ολους σας για τις ευχες σας!!!
Dk αυτη την τουρτα πολύ τη λιμπίστηκα!! Ειναι και σε ροζάκι!!
-
:hbd: :cake: :hbd:
:rose: :rose: Xρόνια Πολλά και να πραγματοποιούνται οι επιθυμίες σου :rose: :rose:
-
Πολύχρονη και ότι ποθείς να το πάθεις :bigr: :bigr:
-
ΧΡΟΟΟΟΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :rose: :rose:
-
Γενέθλια: persival (35), peiratina7 (32)
Xρονια πολλα!! :cake: :hbd:
-
Χρόνια πολλά Superdimitra......εύχομαι να εισαι πάντα καλά, να είσαι χαμογελαστή και πολυταξιδεμένη!!!! :kiss:
-
Xρονια πολλα!
-
Χρονια πολλα στις Λυδιες :drink:
-
Χρονια πολλα στις Λυδιες :drink:
Γιορτάζει η γυναίκα σου σήμερα? Αν ναι... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ :drink:
-
Χρονια πολλα στις Λυδιες :drink:
Γιορτάζει η γυναίκα σου σήμερα? Αν ναι... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ :drink:
Παλι?
Ποσες φορες το χρονο γιορταζει? :mocking:
-
4-5 φορες τον χρονο,εχει και πολλα ονοματα γμτ.
-
4-5 φορες τον χρονο,εχει και πολλα ονοματα γμτ.
NA THN ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ :drink:
(ασύμφορο τα πολλά ονόματα :laugh: )
-
Ξυλώσουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!
Να σου ζήσει και να την χαίρεστε όλοι σας!!!
-
4-5 φορες τον χρονο,εχει και πολλα ονοματα γμτ.
(ασύμφορο τα πολλά ονόματα :laugh: )
@@@@@@@ Την ατυχια μου
-
Ξυλώσουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!
Μπααα,κανω τον Γερμανο :happy:
-
Γιορταζουν σημερα Ελένη, Κωνσταντίνος
Χρονια πολλα στα κοριτσια μας... elina (απο Ελενη), Dafni και ΑNEL.
Σας ευχομαι υγεια, ευτυχια και πολλα ταξιδια. :yahoo:
-
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες...και ιδιαίτερα στα κορίτσια από τη Πάτρα ANEL και Dafni με πατριωτικούς χαιρετισμούς :yahoo:
-
χρονια πολλα στις Ελενες μας και τους Κωνσταντινους και Κωνσταντινες. :drink:
-
χρονια πολλα
(http://instructional1.calstatela.edu/lkamhis/tesl565_sp02/ife_mel/fireworks.gif)
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα :kiss:
-
Πολύχρονες και πολύχρονοι οι φίλοι του φόρουμ!!!! Και αυτοί που ξέρουμε και αυτοί που δεν ξέρουμε
-
Χρονια πολλα κοριτσια!!!! Και σε ολους οσους γιορταζουν! :smile_:
-
Χρονια Πολλα!! :dance:
-
Τις καλύτερες ευχές μου στην elina, στη Dafni, καθώς και σε όλα τα υπόλοιπα μέλη του travelchat, που γιορτάζουν σήμερα και των οποίων τα μικρά ονόματα δεν γνωρίζω.
-
Χρονια πολλα με υγεια, τυχη και πραγματοποιησιμες ευχες! :kiss:
-
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες...
-
Χρόνια πολλά σε όλες και όλους που γιορτάζουν.
Elina πάντα χαρούμενη και υγιής :rose:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και ιδιαίτερα στην Ελίνα μας!!!! πολλά φιλιά!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
σ'οσους γιορταζουν χρονια πολλα!!!! :drink:
-
Χρόνια Πολλά Ελίνα , Dafni και σε όλους όσους γιορτάζουν!!! :drink: Έστω και λόγο καθυστερημένα!!!Μόλις επέστρεψα από γιορτή!!!! :bigr:
-
ευχαριστω πολύ ολους σας...να στε καλα ....πολλες ευχες και απο μενα σε οσους γιορταζαν χθες....
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ, ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ (ΕΛΙΝΑ DAFNI ΚΛΠ)
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ...
-
Zandeziro, Χρόνια Πολλά και ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι!! :drink:
-
Γενέθλια: zandesiro (34)
Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα :cake: :cake:
-
Γενέθλια: zandesiro (34)
Xρονια πολλα Γιαννη!! :hbd: :hbd: :cake: :cake: :band:
-
Πολύχρονος!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Λίγο καθυστερημένα αλλά.......................
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
-
Γενέθλια: alexandra1987 (24)
:hbd: :cake: :hbd:
-
Pasta, πλύχρονος!!!!Πολλά ταξίδια και ό,τι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρεις!!! :drink: :drink:
-
Pasta χρόνια σου πολλά. :hbd:
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες
-
Χρόνια Πολλά Στάθη :cake: :cake:
-
χρονια πολλα!
-
Χρόνια Πολλά Πολλά Πολλά....
-
Χρονια πολλα Σταθη!! :cake:
:hbd: :band:
-
:thank: :thank:
ΑΝ ΚΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ , ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ
ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ..ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ...
-
Mια και γραφεις μονο με κεφαλαια θα σου πω
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
-
(http://dl.glitter-graphics.net/pub/851/851791l3by6pmnml.gif)
Δήμητρα να σου ζήσει και να είναι πάντα γερός και δυνατός!!! :yahoo:
-
:yahoo: :dance:ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ Ο ΓΙΟΣ,
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ
-
Να ζήσει το νέο μας μέλος και να είναι αυτός με τον πιο πράσινο χάρτη. Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται κι αυτός :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Να σου ζήσει ο γιος Δήμητρα :yahoo: :yahoo:
Εύχομαι να γίνει πολυταξιδεμένος σαν κι εσένα :kiss: :kiss:
-
Aυτά κι αν είναι ευχάριστα νέα!
Να σου ζήσει Δήμητρα ο μικρούλης σου,να τον καμαρώσεις όπως ονειρέυεσαι!!!Ευχομαι πραγματικά μέσα από την ψυχή μου το ταξίδι της ζωής του που μόλις ξεκίνησε να είναι γεμάτο με τις πιο όμορφες,χαρούμενες και ενδιαφέρουσες εμπειρίες!!!!!!
-
Γενέθλια: palaiohelen (28), yannis_ (34)
Αν και μας εχετε ξεχασει... :hbd: :hbd:
-
Πολύχρονοι
-
να σου ζησει Δημητρα, να ειναι γερο και καλοτυχο σε ολη του τη ζωη !! :kiss: :kiss:
-
Γιορτη του πατερα σημερα!
Χρονια πολλα στους μπαμπαδες του forum! Να ειστε γεροι και υγιεις διπλα στα παιδια σας και γιατι οχι να ταξιδευετε μαζι τους! :smile_:Οι υπολοιποι να χαιρομαστε τους δικους μας μπαμπαδες :dance:
Το google σημερα: (http://www.google.gr/logos/2011/fathersday11-hp.jpg)
-
Γιορτη του πατερα σημερα!
Χρονια πολλα στους μπαμπαδες του forum!
Eυχαριστουμε manelaki... κι εσυ να χαιρεσαι τον δικο σου!! :drink:
-
Ευχαριστω Πολυ! :bigr: :bigr: :bigr:
-
Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε!!
-
Ευχαριστούμε. Βαστάτε γερά πατεράδες... :clap:
-
(http://dl.glitter-graphics.net/pub/851/851791l3by6pmnml.gif)
Δήμητρα να σου ζήσει και να είναι πάντα γερός και δυνατός!!! :yahoo:
να σας ζησει το νεο μελος της οικογενειας και να εισται σιδερενιοι
-
Καλημέρα σ' ολους τους φίλους του forum.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σας!!!!!
Ενας νέος ταξιδευτής γεννήθηκε!!! :smile_: :smile_: :smile_: :smile_:
Στο επομένο ταξίδι του forum θα έχουμε νέο επιβάτη....!!! :clap:
-
Τι ωραια!!! Να σου ζησει ο μπεμπης σου. :bigr: Eλπιζω να τον δουμε σε καμια συναντηση :dance:
-
Να σας ζησει.
-
Γενέθλια: TeoAlmal (29)
:hbd: :hbd:
-
Τι ωραια!!! Να σου ζησει ο μπεμπης σου. :bigr: Eλπιζω να τον δουμε σε καμια συναντηση :dance:
Και βέβαια θα τον δείτε....!!!
-
Γιορτή Απόστολος
Χρονια πολλα wotan1975!! :drink:
-
Χρόνια πολλά wotan1975 και καλά ταξιδια!!
-
χρονια πολλα :happy:
-
Πολύχρονος Αποστόλη
-
Eυχαριστω πολυ παιδια,να'στε καλα!Να εχετε-εχουμε την υγεια μας και να ταξιδευουμε!
-
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ :drink:
ΕΥΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ :clap: :drink: :drink:
-
Eυη χρονια σου πολλα!!! να'σαι παντα ευτυχισμενη και να'χεις μια ζωη γεματη με ταξιδια :hbd: :hbd: :hbd:
(https://s3.amazonaws.com/753cbd11df671a94ff2d86119d72aa2-images.redstamp.com/product_images/122997/PK-plane_detail.jpg)
-
Χρόνια Πολλά Εύη μου :cake: :cake: :cake:
Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη :kiss:
-
Να ζήσεις Evi και χρόνια πολλά,ταξίδια να κάνεις να παίρνεις χαρά,τη γη να γυρίζεις για έτη πολλά!!!!!!! :kiss:
:yay: :hbd: :yay:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
-
χρονια σου πολλα Ευη
Να σε χαιρομαστε,με υγεια και πολλα ταξιδια
-
:hbd: :hbd: evi :cake: :cake:
Nα τα εκατοστησεις!!
-
χρονια σου πολλα Ευη
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας για τις ευχές σας!!!Να είστε και εσείς καλά και να αποκτήσετε ό,τι επιθυμείτε!! :bigr:
-
Χρονια πολλα Ευη! :kiss:
-
χρονια πολλα Εύη,να σαι παντα καλα και να πραγματοποιησεις ολα σου τα ονειρα :hbd:
-
Εμείς γιατί δεν το πήραμε χαμπάρι; Ε:
Πολύχρονη και τρισευτυχισμένη!!! :dance: :dance: :dance:Πολυτάξιδη και πολυγραφότατη :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!!! Να είστε καλά παιδιά!Ό,τι επιθυμείτε και εσείς να πραγματοποιείται!!!
-
Evi μου πολύχρονη!!! να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!! :kiss: :kiss: :kiss:
-
Να είσαι καλά Δήμητρα!!Ευχαριστώ πάρα πολύ! :kiss:
-
:hbd: :hbd: :hbd: Χρήστο. Πολύχρονος και πολυταξιδεμένος. :cake:
Λίτσα να τον χαίρεσαι. Σας εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια
-
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
Χρονια πολλα κουρσαρε, ευχομαι υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια. :cake:
-
χρονια σου πολλα Χρηστο :drink: :drink: :hbd: :hbd:
-
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ :drink: :drink:
-
Κουρσάρε χρόνια πολλά και να έχετε καλό ταξίδι με τη μηχανή, μια και το διήμερο για τη Σόφια, όπως είχες αναφέρει αν θυμάμαι καλά, είναι μεθαύριο.
-
Χρόνια Πολλά Χρήστο!! Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι. Υγεία, πολλά ταξίδια και χαρά!! :drink:
Λίτσα μου, να τον χαίρεσαι!!
-
σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας
:good: :good:
καλα ταξιδια να εχουμε ολοι μας
-
Ηλίας
Γενέθλια: Γιώτα (17)
Xρονια πολλα!!
-
Γενέθλια: GNS (38)
Χρονια πολλα φιλαρακι!! :cake:
:hbd: :band: :hbd: :band: :hbd:
-
Γενέθλια: marnek1 (46)
Μαλλον το Νεπαλ ηταν το δωρο σου για τα γενεθλια σου εεε? :bigr:
Χρονια πολλα Μαρια... με πολλα πολλα ταξιδια!!! :cake: :yahoo:
:hbd: :band: :hbd: :band: :hbd:
-
:hbd: GNS :cake:
:hbd: marnek1 :cake:
-
:hbd: :band: :cake: :hbd: :band: :cake:
-
Xρονια πολλα παιδια να τα εκατοστησετε,με πολλα και καλα ταξιδια.
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: GNS (38)
Χρονια πολλα φιλαρακι!! :cake:
:hbd: :band: :hbd: :band: :hbd:
Σας ευχαριστω πολυ ολους σας που εστω και απων εδω και μηνες με θυμαστε ακομη..... :good:
Δημητρη σ ευχαριστω πολυ. :drink:
φιλια και χαιρετισμους σε ολη την παρεα. :kiss: :kiss: :kiss: :drink: :drink: :drink:
-
(http://dl.glitter-graphics.net/pub/851/851791l3by6pmnml.gif)
Δήμητρα να σου ζήσει και να είναι πάντα γερός και δυνατός!!! :yahoo:
Να σας ζησει Δημητρα. :yahoo: :yahoo:
υ.γ. ..............εχω χασει πολλα απο το φορουμ. συγνωμη. :scratch::sorry:
-
Γενέθλια: paragianna (36)
Xρονια πολλα Γιαννα.... με πολλα πολλα ταξιδια!! :cake:
:hbd: :band: :hbd: :band: :hbd:
-
Γενέθλια: Light Rider (40)
:hbd: :hbd:
-
Δέσποινα, Μαρία, Παναγιώτης
Μεγαλη γιορτη σημερα... να σας χαιρομαστε ολους-ες λοιπον!!!
panpan, marizaki, Peppas, Mariankar και οσους-ες ξεχασα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
:band: :band: :band: :band:
-
ευχαριστω νασαι καλα
-
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες και μη!Η Παναγία βοήθεια μας στις καλές και στις κακές στιγμές μας!
Να χαίρομαι κι εγώ την κορούλα μου,το Δεσποινάκι μου :kiss:
-
Χρόνια σας πολλά παιδιά...Να είστε πάντα ευτυχισμένοι με υγεία...
-
Να χαίρομαι κι εγώ την κορούλα μου,το Δεσποινάκι μου :kiss:
Nα την χαιρεσαι fei... εχει το ονομα της μανας μου. :smile_:
Κι εγω να χαιρομαι τον μικρο pk. :happy:
-
Χρόνια Πολλά και Καλά! ! !
-
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα :drink:
-
Χρόνια πολλά
-
:hbd: Χρόνια πολλά manelaki. Ότι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να βρεις!!! :cake:
-
Χρόνια πολλά Μανελάκι! :rose:
Κάθε επιθυμία σου ολόψυχη ευχή μου!!!
-
Μανελάκι σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για τα γενέθλιά σου. Να είσαι γερή, χαρούμενη και να ταξιδέψεις με την ψυχή σου. :hbd:
-
Χρονια πολλα manelaki... με πολλα πολλα ταξιδια!!!
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Χρόνια πολλά manelaki - μαναράκι. Εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλες τις επιθυμίες σου... :clap:
-
Χρόνια πολλά
-
Λίγο καθυστεριμένα, αλλά σου στέλνω πολλές πολλές ευχές και φιλιά για τα γενεθλιά σου!!!
Πολυχρονη και πολυταξιδεμενη!!! :kiss:
-
Σας ευχαριστω!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Αλέξανδρος - coolalexis
(http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcROebKAdP-RvuEanyov5MI3bMMLUvaaVAZbS-n4zLI14riKRXfu)(http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSdOwC_IquyblXxRhoVvku51T1IMRih1TOqIb4--m3Iql8hSOFqVw)
-
χρονια πολλα Αλεξ, να σε χαιρομαστε
-
Χρονια πολλα,Αλεξη!
-
Πολύχρονος Αλέξη και ότι επιθυμείς :smile_:
-
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΛΕΞΗ ...ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...
-
Πολύχρονος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
XΧρόνια Πολλά !!!
-
Φίλε Αλέξη χρόνια σου πολλά...
-
Γενέθλια: miaparos (30)
Χρονια πολλα Μαρια!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονη!!! :cake:
-
Nomame :hbd: Πολύχρονος και ότι επιθυμείς :cake:
maryx1988 :hbd:
Χρόνια πολλά σε όσες γιορτάζουν σήμερα :drink: Αντιγόνη πολύχρονη
-
Xρονια σας πολλα!!!
NoName :hbd: :hbd: :hbd: :yay: :yay: :yay: :clown:
-
Πολύχρονοι όλοι σας!!!
-
Φιλαρακι (Noname) πολυχρονος!!! :drink:
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
Χρονια πολλα και στους υπολοιπους!!! :drink:
-
ε ψιτ noname
:hbd:
να σε χαιρομαστε
-
:hbd:
Κερκυραια
-
Γενέθλια: κερκυραια (35)
Χρονια πολλα!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
-
Σας ευχαριστω πολυ παιδια!!!!!! :good:
-
Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη Κερκυραια :hbd: :cake:
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας...
-
Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη Κερκυραια :hbd: :cake:
Ευχαριστω Elina!!!!!! :smile_:
-
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ....
ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ
-
Γενέθλια: kagklinou0 (28)
:hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: Peppas (46)
Χρονια πολλα Μαιρη!!! :dance:
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
-
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ... :drink:
-
Ξένια, Χρόνια Πολλά!! Να πραγματοποιηθούν τα όνειρά σου!!! Πολλά ταξίδια και να χαίρεσαι τον άντρα και τα παιδιά σου!!! :kiss:
-
Γενέθλια: xenia (45)
Ευχομαι στην Ξενια μου να ειναι χιλιοχρονη και παντα διπλα μου!!! :rose:
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
Κι επειδη χθες ειχαμε και την 22η επετειο του γαμου μας, θα της αφιερωσω αυτο το τραγουδι που της αφιερωσα οταν την γνωρισα...
-
Πολύχρονη(οι)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να χαίρεστε ο ένας τον άλλο και μαζί τα παλλικάρια σας!!!!
-
Ξένια χιλιόχρονη!!! :kiss:
Να χαίρεστε την οικογενειά σας και να πραγματοποιήσετε με τον Δημήτρη πάντα μαζί τα ονειρά σας!
-
Χιλιόχρονη υγιής και χαρούμενη.
Δημήτρη να ζήσετε ευτυχισμένοι.
-
χρονια πολλα Ξενια.
Νασαι παντα χαρουμενη και ευτυχισμενη
-
Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας!!! :kiss:
-
Ξένια χρόνια σου πολλά!!! Να είσαι γερή, ευτυχισμένη και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
-
Ξενια μου Χρονια πολλα! να εισαι παντα γερη και χαρουμενη ! :kiss:
-
Σταυρούλες και Σταύροι πολύχρονοι με πολλά πολλά ταξίδια :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:
-
Χρονια πολλα STAV!!!!
-
Stav χρόνια πολλά γεμάτα τρελά ταξίδια!!!!!!!
-
XRONIA ΠΟΛΛΑ STAV.KAI EYTYXIΣΜΕΝΑ
-
Πολύχρονος STAV και ευτυχισμένος.
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν :smile_:
-
Γιορτή - Αγάπη, Ελπίδα, Σοφία
Χρονια πολλα στις Σοφίες μας... soder, famek και τη Sophia που ηταν μαζι μας στο Λονδινο.
Δημο να χαιρεσαι τη Σοφια σου (συζυγο), να ειστε καλα και μαζι να οργωσετε ολο τον κοσμο!!! :drink:
-
Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!
Και από μένα χρόνια πολλά σε κάθε Σοφία, Αγάπη, Ελπίδα και Πίστη!!!
-
Δήμο ,χρονια πολλα στη Σοφια,να τη χαιρεσαι και να στε παντα ευτυχισμενοι...
δωστης πολλες ευχες και χαιρετισμους
-
ευχαριστω για τις ευχες σας
-
Χρονια πολλα στην ariadni απο το Ρόττερνταμ!!! :drink:
-
Γιορτη Ευστάθιος
PASTA χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!! :dance:
-
Στάθη πολύχρονος και ότι λαχταράς!!!!!
-
PASTA Πολύχρονος με υγεία και πολλά ταξίδια :smile_:
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ...ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΟΦΙΕΣ...
-
Γενέθλια: Vivi (38)
:hbd: :cake: :hbd:
-
χρονια πολλα
-
Γενέθλια: taxidiaris (45)
Xρονια πολλα Αντρεα!!!
:hbd: :cake: :hbd:
-
Χρόνια πολλά :clap:
-
Χρόνια Πολλά taxidiari :cake:
-
Γενέθλια: flysky
Xρονια πολλα Φωτεινη!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονη και σε πολλά ακόμα "Βιετνάμ" :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Χρόνια πολλά Φωτεινούλα! :kiss:
-
:hbd:
-
Γενέθλια: traveler-eirini (21)
:hbd: Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη :cake:
-
Χρονια πολλα traveler-eirini!!!
:hbd: :cake: :hbd:
Τελικα μαζευτηκαμε πολλοι Ζυγοι εδω... :bigr:
-
Πολύχρονη και πολυτάξιδη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
χρονια πολλα Ειρηνη
-
Χιλιόχρονη!!! :cake:
-
Σας ευχαριστώ όλους πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σας κερνάω και μια virtual μπύρα: :drink: Στην υγειά σας και πολλά ταξίδια εύχομαι σε όλους!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Δημήτρη!!!!!!
Να τα εκατοστήσεις!!!!
Εύχομαι να είσαι πάντα γερός και δυνατός, ευτυχισμένος και χαμογελαστός, τυχερός και αισιόδοξος!!!!
-
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd: :cake:
-
χρονια σου πολλα,με υγεια και πολλα ταξιδια :hbd: :hbd:
-
και πολλα ταξιδια :hbd: :hbd:
Με τι λεφτα... :laugh: :rofl: ... σ' ευχαριστω πολυ παντως... και σενα Σπυρο... και σενα Αγγελικουλα.
-
λεφτα υπαρχουν
μονο που ταχουν αλλοι
-
λεφτα υπαρχουν
Ετσι ελεγε κι ο Παπανδρεου... τον πιστεψαμε... και τωρα τραβαμε τα μαλλια μας. :laugh: :laugh:
-
λεφτα υπαρχουν
μονο που ταχουν αλλοι
Ποιοί άλλοι; :sorry:
Εγώ δεν έχω τίποτε! :mocking:
-
Χρόνια Πολλά Δημήτρη!!! Να χαίρεσαι την οικογένεια και να σε χαίρονται και αυτοί!!! Υγεία πάνω από όλα- όπως έλεγαν και οι γιαγιάδες μας που έζησαν και αυτές άσχημα χρόνια!!!!- Και πάντα αισιοδοξία και όμορφα ταξίδια να έχουμε!!
-
Δημήτρη χιλιόχρονος!!!Να είσαι αισιόδοξος...τα καλύτερα έρχονται!!!
-
Σας ευχαριστω πολυ και τις δυο!!!! :dance: :yahoo:
Παω ομως για υπνο τωρα γιατι θα ξυπνησω στις 5.00... :mocking:
-
λεφτα υπαρχουν
μονο που ταχουν αλλοι
Ποιοί άλλοι; :sorry:
Εγώ δεν έχω τίποτε! :mocking:
αν δεν τα εχεις ουτε εσυ τοτε καποιοι αλλοι :blum:
-
Χρονια σου πολλα, και καλα. :kiss:
Με υγεια προ παντος και ευημερια. Ξερω οτι το τελευταιο ειναι λιγο δυσκολο πια, αλλα οχι ακατορθωτο.
Που ξερεις , μπορει να σου πεσει το λαχειο :yahoo:
-
Που ξερεις , μπορει να σου πεσει το λαχειο :yahoo:
Για να μου πεσει πρεπει να αγοραζω... και δεν μου περισσευουν. :laugh: :laugh:
Παντως σ' ευχαριστω πολυ για τις ευχες. :happy:
-
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ Κε ΓΕΝΙΚΕ , ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ... :drink:
-
Σας ευχαριστω πολυ και τις δυο!!!! :dance: :yahoo:
Παω ομως για υπνο τωρα γιατι θα ξυπνησω στις 5.00... :mocking:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Να έχεις υγεία-τύχη, καλούς φίλους και υπέροχα ταξίδια. Εύχομαι αυτές οι ευχές να κρατήσουν μιά ζωή.!!!
-
:hbd: :hbd: :hbd:
Δημήτρη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, πολύχρονος, πολυταξιδεμένος και πάνω απ' όλα με υγεία.
Ξένια μου να τον χαίρεσαι
(http://static.photaki.com/%CE%93%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CE%B8%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%94%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%91%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-296900.jpg)
-
Καλημερα
Χρονια πολλα απο μενα και την Ελενη
να σε χαιρονται αυτοι που σ'αγαπανε :clap:
-
Αγαπητέ Δημήτρη ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ από εμένα και την Μίνα, με πλήρη υγεία, με πάντα χαρούμενες μέρες στην οικογένειά σου και τα επόμενα γενέθλια να τα γιορτάσεις κάνοντας ένα πολυήμερο οδικό ταξίδι, για να μας γράψεις εντυπώσεις και πληροφορίες.
-
(http://img545.imageshack.us/img545/5653/hhappybirthday.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/545/hhappybirthday.jpg/)
Πάντα υγιής και χαρούμενος εσύ και η οικογένεια σου να μπορείτε να κάνετε πολλά πολλά ταξίδια...
-
Πολλά νάναι τα χρόνια σου χωρίς πολλές σκοτούρες αλλά με πολλες αποδράσεις!!!
-
Δημήτρη πολύχρονος με υγεία και ευτυχία... :yahoo:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ομορφες ευχες σας... αν πραγματοποιηθουν θα ειμαι ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος του κοσμου..... λετε να γινω? :mocking:
Μακαρι!!!!!!! :yahoo:
-
ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ρε φιλαράκι γιατί όχι ? :drink:
-
Βέβαια!!! Γιατί τι σου λείπει δηλαδή; :good: :drink:
-
Δεν το βλεπω φιλοι μου... τα προβληματα πολλαπλασιαζονται καθημερινα κι οχι μονο σε μενα αλλα σε ολους μας... δεν το βλεπετε... καθε μερα που περναει ολο και χειροτερα... γι' αυτο λοιπον την υγεια μας να 'χουμε και εχει ο θεος... μολις μας δωσει (ο θεος) θα παμε κανα ταξιδακι... :mocking:
-
Χρονια πολλα,να τα χιλιασεις!
-
Ευχαριστω πολυ!!!
-
Χρονια πολλα κι απο'μενα dk! Ευτυχισμενα μαζι με την οικογενεια σου :hbd: :hbd: :clown: :clown: :yay: :yay: :medieval: :zorro: :pirate: :clown: :yay: :hbd:
-
Ευχαριστω πολυ κοριτσακι μου!!! :good:
-
Πολυχρονος φιλε μου!!!!!!!!!!!!!!!!
Σου ευχομαι να εχεις υγεια, πολύ πολύ πολύ ευτυχια..ολα τα υπολοιπα με καλή προσπάθεια θα ερθουν!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Ευχαριστω πολυ Δημητρουλα... να μου φιλησεις τον μπεμπη!!! :kiss:
-
Χρόνια Πολλά Δημήτρη (dimitris)(dk)(dimitrisv)(dimitrish81)(dimitris2010), Δήμητρα (dimitra)(superdimitra) και όσους ακόμα γιορτάζουν σήμερα :kiss:
-
Χρόνια πολλά φιλαράκι και πάντα χαρούμενος :drink:
-
Χρόνια πολλά και στους άλλους εορτάζοντες και εορτάζουσες
-
Nα ειστε καλα φιλαρακια... σας ευχαριστω πολυ!!!
Κι εγω με τη σειρα μου να ευχηθω χρονια πολλα... στον Δημητρη της Ελινας... στον jimo της Φαιης, στον dimitrisv απο την Κρητη... στους dimitrish81 και dimitris2010 αλλα και στα κοριτσια μας... Dimitra και superdimitra!!! :yahoo:
-
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ DK ,ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ :drink:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΗΤΡΕΣ...
-
Δήμητρες και Δημήτρηδες χρόνια πολλά γεμάτα ταξίδια!!!
-
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες !!! :band:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους... να 'στε καλα!!! :good:
-
Δημήτρη (dk) για τη γιορτή σου Χρόνια πολλά και καλά.
-
Χρόνια πολλά και με Υγεία, σε όλα τα μέλη του Forum που έχουν σήμερα την ονομαστική τους γιορτή.
-
Ευχαριστω πολυ Χρηστο!! :drink:
-
Εδβ Κρητη!Χρονια πολλα,να χαιρεσαι το ονομα!
-
Ευχαριστω πολυ την Κρητη!!! :mocking:
-
DK, χρονια πολλα & καλα! :smile_:
-
Δημήτρη (DK) φίλε μου Χρόνια σου πολλά...Να είσαι πάντα υγιής να απολαμβάνεις τα ταξίδια που τόσο αγαπάς...
Χρόνια πολλά και σε όλα τα υπόλοιπα μέλη του Forum...Να είστε πάντα καλά...
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :happy:
-
χρονια πολλλλλλλα δημητρη και δημητρα απο θεσσαλονικη ...να ειστε γεροι και πολλλλλα ταξιδακια ..... :dance:
-
Χρονια πολλα dk!!! :smile_: Σου ευχομαι ο,τι καλυτερο :bigr:
-
Eυχαριστω πολυ!!!
-
dk κσι σε όλους τους εορτάζοντες, χρόνια πολλά από τη Πάτρα... :yahoo:
-
Eυχαριστουμε πολυ Πατρα!!! :drink: :laugh:
-
Δημήτρη ευχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ομορφα ταξιδια και πολλες ταξιδιωτικες εμπειριες.
Αλλα πάνω από ολα Υγεία για να υλοποιείς τα παραπάνω. :yahoo: :yahoo:
-
Σ' ευχαριστω πολυ Αντρεα!!! :good:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΗΤΡΗ :clap: -(Ξενια να τον χαιρεσαι)
και σε ολους τους εορταζοντες :drink:
-
Ευχαριστω πολυ!!!!
-
Χρόνια πολλά με υγεία και δύναμη σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα.
Δημήτρη πολύχρονος!
-
δημητρη χρονια σου πολλα και σου ευχομαι να αποκτησεις μεγαλυτερη ψυχραιμια... :bigr:
-
Σας ευχαριστω πολυ!!!
Παντα ειμαι ψυχραιμος Σοφια μου... :bigr:
-
Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους τους Δημήτρηδες και Δημητρούλες!!
Δημήτρη σου εύχομαι να είσαι γερός κι ευτυχισμένος και να χαίρεσαι την Ξένια σου και τα παιδιά σας!!
Δημητρούλα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα για σένα, τον καλό σου και το μικρούλι σας!!
Σουπερδημητρούλα πολλές ευχές για υγεία και ότι επιθυμείς με την καρδιά σου.
-
Σ' ευχαριστω πολυ Γιτσα!!! :good:
-
Σας ευχαριστώ ολους παρα πολύ για τις θερμές ευχές σας!!!
Χρόνια πολλά φιλε DK!!
Ελίνα να χαιρεσαι το Δημητρη σου!!!
Superdimitra, χρονια πολλα!!! και σε οσους ισως ξεχνω πολλές ευχες για υγεια, δυναμη και ευτυχία!!!!!
-
το μισο φορουμ γιορτοζει σημερα :clap: :clap:
Χρονια πολλα φιλαρακια μου :kiss: :kiss: :yahoo: :yahoo:
-
Ευχαριστουμε πολυ φιλαρακι!!! :dance: :drink:
-
Χρόνια Πολλά Δημήτρη (dimitris)(dk)(dimitrisv)(dimitrish81)(dimitris2010), Δήμητρα (dimitra)(superdimitra) και όσους ακόμα γιορτάζουν σήμερα :kiss:
χρονια πολλα στους εορταζοντες δημητραδες και στις δημητρουλες του φορουμ.
φιλε δημητρη dk διπλα χρονια πολλα και για τα γενεθλια σου.
πολυχρονος. οτι επιθυμεις. ξενια να τον χαιρεσαι.
-
Eυχαριστω πολυ Γιωργο!!! :good:
-
αν και με μικρή καθυστέρηση...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
-
Σ' ευχαριστουμε πολυ!!! :dance:
-
Ημερολόγιο ημέρας ΠΑ 28/10/2011
Επέτειος του ΟΧΙ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.μαλλον θα χρειστει να πουμε ακομη ενα ΟΧΙ......
-
αν και με μικρή καθυστέρηση...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
Ευχαριστούμε!!!!
-
Με μεγάλη καθυστέρηση Χρόνια Πολλά στον Δημήτρη, στην Δήμητρα και σε όποιον άλλον γιόρταζε!!! :drink: Συγγνώμη παιδιά, ήμουν εκτός Ελλάδας και είχα πολλά άλλα να κάνω, να σκεφτώ και ουδεμία πρόσβαση σε ιντερνετ. ΟΙ ευχές πάντως είναι το ίδιο θερμές.
Jimo, χρόνια πολλά για τα γεννέθλιά σου σήμερα!!! :drink: Ό,τι επιθυμείς εύχομαι! Να χαίρεσαι την Βάσω και τα παιδιά σου!!
-
Χρονια πολλα Jimo :hbd:
-
:hbd: jimo. Πολύχρονος και να χαίρεσαι την οικογένειά σου :cake:
-
Πολύχρονος και να χαίρεσαι τις γυναίκες σου (και να σε χαίρονται κι αυτές βεβαίως βεβαίως) :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Χρόνια σου πολλά, να είσαι γερός εσύ και τα κορίτσια σου...περιμένω νέες ιστορίες σου... :yahoo:
-
Xρονια πολλα jimo, υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
-
Με μεγάλη καθυστέρηση Χρόνια Πολλά στον Δημήτρη, στην Δήμητρα και σε όποιον άλλον γιόρταζε!!! :drink: Συγγνώμη παιδιά, ήμουν εκτός Ελλάδας και είχα πολλά άλλα να κάνω, να σκεφτώ και ουδεμία πρόσβαση σε ιντερνετ. ΟΙ ευχές πάντως είναι το ίδιο θερμές.
Η γιορτη λενε κραταει 40 μερες... οποτε εισαι εντος χρονικου οριου!!! :laugh:
Σ' ευχαριστω πολυ!!
-
:hbd: :hbd: :hbd: jimo !
-
χρονια πολλα και απο μενα αν και λιγο αργα
-
Σας ευχαριστώ πολύ :kiss: !!!
Εύχομαι σε όλους υγεία ... ούτως ή άλλως μόνο αυτό μας μένει αφού για κάθε τι άλλο ... λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν .
Και πάνω που έφαγα μία δεκαετία να συνηθίσω ότι πλέον δεν είμαι teenager, άντε τώρα να συνηθίσω ότι είμαι 30something . :mad:
Μπορεί να έφυγε το κεράκι Νο 2 μπροστά από την ηλικία, τουλάχιστον μου έμεινε η γλύκα της τούρτας, των φιλιών των γυναικών μου και του "να ζήσεις μπαμπάκα και χλόνια πολλά ..." .
Η σημερινή μου απορία ... εγώ Ιταλία θα πάω τελικά??? :scratch:
-
Αν δεν μπορεις να πας Ιταλια { λογω ελλειψης χρηματων} ελα ισπανια, σπιτι εχετε { θα σας φιλοξενησουμε εμεις} . Μονο εισητηρια χρειαζεσαι.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
Οσοι θελετε ενα ταξιδι για να γλυτωσετε εστω και για λιγο απο την "ελληνικη" καθημερινοτητα, το σπιτι μας στην Ισπανια
Βαρκελωνη ειναι ανοιχτο για ΟΛΟΥΣ!!!
-
Αν δεν μπορεις να πας Ιταλια { λογω ελλειψης χρηματων} ελα ισπανια, σπιτι εχετε { θα σας φιλοξενησουμε εμεις} . Μονο εισητηρια χρειαζεσαι.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
Οσοι θελετε ενα ταξιδι για να γλυτωσετε εστω και για λιγο απο την "ελληνικη" καθημερινοτητα, το σπιτι μας στην Ισπανια
Βαρκελωνη ειναι ανοιχτο για ΟΛΟΥΣ!!!
Και μόνο που μας το έγραψες μπήκες στην καρδιά μου!!!Σε ευχαριστούμε!!!
Έτσι είναι ο Έλληνες βρε παιδιά,έτσι μου τον έμαθε η γιαγιά μου να εχει ανοιχτη την καρδιά και το σπίτι του!
Παλιά έρχοντουσαν οι μετανάστες συγγενείς και έτρεχε όλο το σόι να τους υποδεχτεί,να τους φιλοξενήσει,να φτιάξει το καλύτερο φαγητό.Εγώ το βίωσα αυτό μικρή και το θυμάμαι.
-
σ ευχαριστω fei και εσας σαν νοιωθω σαν οικογενεια μου :kiss:
-
Γιορτή: Ταξιάρχης, Σταμάτης, Άγγελος, Αγγελική, Μιχαήλ, Γαβριήλ
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα :drink:
-
Χρονια πολλα σε ολους!!
-
Γενέθλια: elgeo2 (53)
Χρονια πολλα Γιωργο... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονος!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
:hbd: ELGEO2
-
χρονια πολλα
-
Χρόνια Πολλά Γιώργο! :drink:
-
Χρόνια Πολλά στις Κατερίνες και στους Μερκούριδες !!! :yay:
-
Πολύχρονες (-οι)
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
(ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ) :happy: :yay:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
(ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ) :happy: :yay:
Χρόνια της Πολλά !!! :drink:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
(ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ) :happy: :yay:
Xρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν και στην μανούλα σου ιδιαιτέρως!Γρήγορη ανάρρωση εύχομαι!!!
-
χρονια της πολλα , να την χαιρεσαι
και σ ολες τις υπολοιπες Κατερινες και Μερκουρηδες :yay:
-
χρονια πολλα λοιπον
-
Χρονια πολλα κι απο μενα!!!!
-
Χρονια πολλα στους Στελιους και τις Στελλες... Ναναι καλα το φορουμ, εγω το ειχα ξεχασει...
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
(ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ) :happy: :yay:
Πως μας τα φερνει η πουτ@ν@ η ζωη καμια φορα... προχθες σου ευχομασταν χρονια πολλα για τη μητερα σου και σημερα πρεπει να σου εκφρασουμε τα θερμα μας συλλυπητηρια... κουραγιο φιλε... ευχομαι ο Θεος να αναπαυσει την ψυχη της.
-
Kαι απο μερους, μας pan-pan και carmen, τα ολοθερμα συλλυπητηρια koyrsaros.
Κουραγιο......
-
Nα ζήσεις να τη θυμάσαι.
-
Τα πιο θερμά μου συλλυπητήρια. Να είστε καλά να τη θυμόσαστε πάντα...
-
Θερμά συλλυπητήρια. Υγεία σε σένα και την οικογένεια σου για να την θυμάστε.
-
Χρήστο θερμά συλλυπητήρια για τη μητέρα σου και από εμένα και τη Μίνα.
-
Χρήστο Θερμά συλλυπητήρια κι από εμάς!!
-
χρονια σου πολλα Carmen Να σε χαιρετε ο αντρα σου :blum: :hbd: :hbd: :hbd:
-
Xρονια πολλα Carmen!!! :drink:
-
Πολύχρονη :clap: :clap: :clap: :drink: :drink: :drink:
Να τους χαίρεσαι όλους και να σε χαίρονται και αυτοί!!
-
Carmen, σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με πολλές ταξιδιωτικές και προπάντων υγεία. :cake:
Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν!!! :smile_:
-
Χρόνια Πολλά Κάρμεν!!!!!!
:hbd: :yay: :hbd:
Με υγεία και χαρά! :kiss:
-
Πολύχρονη :clap: :clap: :clap: :drink: :drink: :drink:
Να τους χαίρεσαι όλους και να σε χαίρονται και αυτοί!!
Ευχαριστω Δημο, ναστε ολοι καλα :kiss:
-
χρονια σου πολλα Carmen Να σε χαιρετε ο αντρα σου :blum: :hbd: :hbd: :hbd:
Να με χαιρεσαι αντρα μου... σ ευχαριστω...Να ζησουμε αλλα τοσο χρονια να αγαπιομαστε ακομα πιο πολυ :kiss:
:inlove:
-
Xρονια πολλα Carmen!!! :drink:
Πολυ ομορφο το βιντεακι σου , σ ευχαριστω για τις ευχες σου!!!
muchas gracias
-
Carmen, σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με πολλές ταξιδιωτικές και προπάντων υγεία. :cake:
Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν!!! :smile_:
Σ ευχαριστω Ελινα, νασαι καλα και συ με υγεια :kiss:
-
Χρόνια Πολλά Κάρμεν!!!!!!
:hbd: :yay: :hbd:
Με υγεία και χαρά! :kiss:
Σ ευχαριστω Ειρηνουλα... { εισαι το μικρο μας ..γιαυτο το υποκοριστικο :laugh:}
Νασαι και εσυ παντα γελαστη και χαρουμενη
-
Χρόνια πολλά CARMEN ... να σε χαίρεται ο PanPan και όλοι οι φορουμίτες .
(.....Αλάσκα εγώ θα πάω τελικά ?)
-
[ Invalid YouTube link ]
Μήνυμα Νο2 γιατί το πρώτο βγήκε κουτσό , sorry !
-
χρονια πολλα να τα εκατοστησεις και οτι επιθυμεις να το αποκτησεις με πολλα πολλα ταξιδια :happy:
-
:cake: Χρόνια σου Πολλά ! :cake:
-
[ Invalid YouTube link ]
Μήνυμα Νο2 γιατί το πρώτο βγήκε κουτσό , sorry !
Εγω αυτο δεν το βλεπω...αλλα ισως ειναι καλυτερα...αφηνω την φαντασια μου να οργιασει
Σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, περιμενω , οπως ειπα και την fei, να μου ερθουν οι νεες προσφορες.
Το οτι θα παμε...θα παμε...ακομα και κολυμπωντας :laugh: :laugh:
aaaaaaαααα τωρα φανηκε !!!! πολυ ωραιο ...Ο κερμιτ ειναι??? :laugh: :laugh: Και παλι σ ευχαριστω
{ να πω την αληθεια φανταστηκα κατι τελειως διαφορετικο :bigr:}
-
:cake: Χρόνια σου Πολλά ! :cake:
ΩΩΩΩΩΩ, σ ευχαριστω για τις ευχες και για την ωραια τουρτα
...με γλυτωσες απο τον κοπο να κανω μια :laugh: :laugh:
Νασαι καλα !!
-
Xρόνια σου πολλά carmen, με πλήρη υγεία και με μόνο χαρούμενες μέρες στο υπόλοιπο της ζωής σου.
-
:hbd: :hbd: :hbd:
Carmen
Χρόνια σου πολλά και καλά.
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και υγιής.
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Carmen πολύχρονη!!!Εύχομαι υγεία πάνω απ'όλα για να πραγματοποιήσεις όλα τα όνειρά σου,πολλά ταξίδια μέχρι τα πέρατα της γης και αγάπη,πολύ αγαπη που είμαι σίγουρη ότι την εχεις!!! :rose:
Υ.Γ PanPAN να χαίρεσαι την γυναίκα της ζωής σου!
-
Χρόνια σου πολλά carmen, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις τις επιθυμίες σου με το τρόπο που θέλεις εσύ... :yahoo:
-
xronia polla
-
:hbd: :hbd: :hbd:
Carmen
Χρόνια σου πολλά και καλά.
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και υγιής.
:hbd: :hbd: :hbd:
Σ ευχαριστω πολυ Νο Νame, νασαι παντα καλα και συ ο,τι επιθυμεις...
-
xronia polla
Σ ευχαριστω πολυ Χρηστο, νασαι σιγουρος οτι αυτες τις δυο μερες θα τις θυμομαστε και οι δυο
...κουραγιο
-
Χρόνια σου πολλά carmen, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις τις επιθυμίες σου με το τρόπο που θέλεις εσύ... :yahoo:
Σ ευχαριστω πολυ George . Και σε σενα ευχομαι , οτι καλυτερο στην ζωη σου
-
Χρόνια Πολλά Κάρμεν!!!!!!
:hbd: :yay: :hbd:
Με υγεία και χαρά! :kiss:
Σ ευχαριστω Ειρηνουλα... { εισαι το μικρο μας ..γιαυτο το υποκοριστικο :laugh:}
Νασαι και εσυ παντα γελαστη και χαρουμενη
Ευχαριστώ κι εγώ! :) Και για την ωραία ευχή και για το υποκοριστικό!
-
Carmen πολύχρονη!!!Εύχομαι υγεία πάνω απ'όλα για να πραγματοποιήσεις όλα τα όνειρά σου,πολλά ταξίδια μέχρι τα πέρατα της γης και αγάπη,πολύ αγαπη που είμαι σίγουρη ότι την εχεις!!! :rose:
Υ.Γ PanPAN να χαίρεσαι την γυναίκα της ζωής σου!
Ευχαριστω πολυ κουκλα, μου και το ξερεις next stop Alaska !!! Ναμαστε γερες να παμε παρεα :yahoo:
-
Ευχαριστω πολυ κουκλα, μου και το ξερεις next stop Alaska !!! Ναμαστε γερες να παμε παρεα :yahoo:
Μακάρι :yahoo:!!!
-
Ανδριανή, Ανδρέας
Γενέθλια: dimitris (39)
Χρονια πολλα Δημητρη με υγεια και κανα ταξιδακι που και που... Ελινα να τον χαιρεσαι!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
Επισης χρονια πολλα στον Αντρεα (taxidiaris) :drink:
-
Γενέθλια: dimitris (39)
Δημήτρη μου :kiss: σου εύχομαι Χρόνια Πολλά :cake: με υγεία και κάθε ευτυχία :rose:
Χρονια πολλα Δημητρη με υγεια και κανα ταξιδακι που και που... Ελινα να τον χαιρεσαι!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
Να 'σαι καλά Δημήτρη :smile_: Τα ταξιδάκια θα περιμένουν λίγο τώρα...
Γιορτή: Ανδριανή, Ανδρέας
Ανδρέα (taxidiaris) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά!
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, καλά μας ταξίδια !
-
Δημήτρη πολύχρονος! Να τον χαίρεσαι Ελίνα!!
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες Αντρέας και Ανδριανή!
-
Bρε ,ο Δημητρης.
Επρεπε να γιορταζει για να εμφανιστει.
:hbd: :hbd:
Και σε ολους τους Αντρεες και Ανδριανες.
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες !
-
Ευτυχισμενα γενεθλια , με ευχες για υγεια, ευτυχια και ευημερια !!!
:band: { εγω θα σου το τραγουδησω ελληνικα }
Χιλια χρονια να ζεις...χιλια χρονια να ζεεεεεεεις...χιλια χρονια να ζησηηηηηηηηηηηης
και παππους να γενειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιις !!!!
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Ευχαριστω για τις ευχες να εχετε ολοι ευτυχισμενα Χριστουγεννα... :yahoo:
-
Ανδριανή, Ανδρέας
Γενέθλια: dimitris (39)
Χρονια πολλα Δημητρη με υγεια και κανα ταξιδακι που και που... Ελινα να τον χαιρεσαι!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd:
Επισης χρονια πολλα στον Αντρεα (taxidiaris) :drink:
Δημητρη χρονια πολλα για τα γενεθλια σου. Πολυχρονος. Ελινα να τον χαιρεσαι.
Ανδρεα ταξιδιαρη χρονια σου πολλα. Πολυχρονος. Με υγεια και οτι επιθυμεις.
Καλα και απροβληματιστα ταξιδια σας ευχομαι. :smile_:
-
:hbd: Sisy (Αναστασια)
Χρονια πολλα στους Νικους και τις Νικολετες
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες ! :drink:
-
Πολύχρονοι και Πολύχρονες1!!!!
-
Θερμές ευχές στον LeonOO και σε όλες και όλους τους εορτάζοντες.
-
Χρονια πολλα σ ολους τους εορταζοντες Νικους και Νικολεττες στους και γενεθλιαζοντες
:hbd: :band: :yay: :cake:
Παν παν να χαιρεσαι τον Γιο σου !!!!!! :drink:
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (37)
Χρονια πολλα στη sisy για τα γενεθλια της. :hbd:
Χρονια πολλα στους thailandbethere, leon00, nikosfp, ntsik για την ονομαστικη τους εορτη.
Χρονια πολλα στον υιο panpan και carmen.
Xρονια πολλα στο γιο μου και τον πατερα μου. :drink:
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (37)
Χρονια πολλα στη sisy για τα γενεθλια της. :hbd:
Χρονια πολλα στους thailandbethere, leon00, nikosfp, ntsik για την ονομαστικη τους εορτη.
Χρονια πολλα στον υιο panpan και carmen.
Xρονια πολλα στο γιο μου και τον πατερα μου. :drink:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ :kiss:
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (37)
Χρονια πολλα στον υιο panpan και carmen.
Xρονια πολλα στο γιο μου και τον πατερα μου. :drink:
ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ :drink:
-
Ευχαριστώ για τις ευχές !
Χρόνια πολλά και στους υπόλοιπους Νικολάδες !
-
Χρόνια πολλά σε όλους, και είναι πολλοί οι άτιμοι... :bigr:
-
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας
Και γω με τη σειρά μου εύχομαι χρόνια καλά στους εορταζοντες :clap: :clap:
-
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας! :kiss:
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες, με υγεία και πολλά πολλά ταξίδια!!!
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (37)
Χρονια πολλα στη sisy για τα γενεθλια της. :hbd:
Χρονια πολλα στους thailandbethere, leon00, nikosfp, ntsik για την ονομαστικη τους εορτη.
Χρονια πολλα στον υιο panpan και carmen.
Xρονια πολλα στο γιο μου και τον πατερα μου. :drink:
Χρόνια πολλά σε όλους!!!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ και καλά σε όσους εορτάζουν.
Δημήτρη να τους χαίρεσαι !!! :drink:
-
Ευχαριστω πολυ φιλε!!
-
AN KAI ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ. :drink:
-
Γενέθλια: Strogylos (37)
Χρονια πολλα Ηλια!!! :hbd:
Γιορτή: Σπυρίδων
Χρονια πολλα Σπυρο!!! :drink:
-
Γενέθλια: Strogylos (37)
Χρονια πολλα Ηλια!!! :hbd:
Γιορτή: Σπυρίδων
Χρονια πολλα Σπυρο!!! :drink:
Χρονια πολλα και απο μενα και στους δυο..Ναστε γεροι και ο,τι επιθυμειτε { μαλλον πολλα ταξιδια :laugh: }
:drink:
-
:hbd: strogylos!
Χρόνια πολλά Σπύρο,καλά ταξίδια εύχομαι!!!
-
:band: :yay: :yay: :yay:
Χρονια πολλα
-
χρονια πολλα
-
Γενέθλια: Strogylos (37)
Χρονια πολλα Ηλια!!! :hbd:
Γιορτή: Σπυρίδων
Χρονια πολλα Σπυρο!!! :drink:
Χρόνια πολλά παιδιά με υγεία και πολλά ταξίδια :smile_:
-
Ηλία να τα εκατοστήσεις!!!
Σπύρο πολύχρονος !!!
Καλό δρόμο σε όλους!!!
-
Χρόνια πολλά παιδιά... :yay: :yay:
-
Χρόνια πολλά σε όσους εορτάζουν.
Υγεία και δύναμη σε όλους
-
Γενέθλια: pliatsiko (26), GiannisP74 (37)
:hbd: :hbd:
-
Να τα εκατοστήσετε!!!!!!!!!
-
Χρόνια πολλά και καλά στους εορτάζοντες :drink:
-
Γενέθλια: SpirosN. (55), dimitrish81 (30)
Χρονια πολλα!!! :hbd: :hbd:
-
:hbd: :yay: :hbd:
-
:band: :cake: :yay: :hbd: Χρονια πολλα , με υγεια, ευημερια και ευτυχια...... :drink:
-
Να τα εκατοστήσετε κι από μένα!!!
-
Γενέθλια: SpirosN. (55), dimitrish81 (30)
Χρονια πολλα!!! :hbd: :hbd:
Χρόνια πολλά με πολλά πολλά ταξίδια :smile_:
-
Αύριο το πρωί φεύγουμε για Πάτρα να κάνουμε Χριστούγεννα με τους φίλους μας. Εύχομαι σε όλους Καλές Γιορτές και σε όσους φύγουν (με οποιοδήποτε μέσο) νάχουν καλό δρόμο και να γυρίσουμε όλοι γεροί και γεμάτοι εικόνες και εντυπώσεις στο σπίτι μας.
Χρόνια Πολλά!!!!!!
-
Καλά να περάσετε!Καλά χριστούγεννα!!! :tree:
-
:tree: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ , ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! :drink:
-
Καλά Χριστούγεννά κι απο μένα!!!!!!!!
Να εχουμε υγεια, αγαπη υπομονή και κουράγιο!!!!
Καλά νε περάσετε!!! :kiss:
-
:tree: Καλά Χριστούγεννα :tree:
-
(http://img831.imageshack.us/img831/7084/christmascards.jpg)
Ευχομαι καλες γιορτες σε ολους... υγεια, χρημα, χαρα, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :tree:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Χρονια πολλα στις Χριστινες μας... και τους Χρηστους!!! :rose: :drink:
ChristosGk. και koyrsaros_gr πολυχρονοι!!!
:band: :drink: :band:
-
Χρονια πολλα σε ολους τους Χρηστους μας και στις Χριστινες :tree: :tree: :yay: :yay:
-
:yay: Χρόνια πολλά :band: σε όσους γιορτάζουν σήμερα ! :drink:
-
Καλά Χριστούγεννα, με Υγεία και Ευτυχία, για εσάς και τους ανθρώπους σας!
-
Συνονόματε (koyrsare) χρόνια πολλά με υγεία και με γεμάτες τσέπες για πολλά ταξίδια. Το ίδιο και για όλες και όλους που γιορτάζουν σήμερα.
-
Αφιερωμενο σε ολους!!!
-
Χρονια πολλα σε ολους και καλα, με θετικη σκεψη ολοι για ανακαμψη και αναρρωση του Κρατους :tree: :tree:
ειθε να γεννηθει οπως ο Χριστος μας στις καρδιες ολων μας η αγαπη και η αισιοδοξια
και ιδιαιτερες ευχες για τους Χρηστους { Christos Gk. και Koyrsaros } Χριστινες και ολους τους εορταζοντες.
. :tree: :tree: :band: :yay:
-
Χρόνια πολλά σ΄όλους με υγεία,θετική σκέψη και υπομονή!
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλους...Με υγεία,χαρά και οικογενειακή γαλήνη σε όλους μας...
-
Καλα Χριστουγεννα και απο μενα!!!
-
Χρόνια Πολλά ιντερνετικοί συνταξιδιώτες!!!
-
Χρονια πολλά στους Χρήστους και στις Χριστινες του Φορουμ!!!! και στους Μανώλιδες!!! (στη Κρήτη τους γιορτάζουμε ανήμερα των Χριστουγεννων...)
-
Χρόνια Πολλά Koyrsaros και ChristosGk και σε όσους γιορτάζουν σήμερα. Σας εύχομαι ότι επιθυμείτε :smile_:
:tree: Καλά Χριστούγεννα
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Ευχές σε όσους γιορτάζουν σήμερα.
-
Xρόνια πολλά στους δύο εορτάζοντες του φόρουμ αλλά και σε όλους όσους γιορτάζουν σημερα!Να χαίρομαι τον μπαμπάκα μου και τον παππούκο μου!!! :kiss:
Χρόνια πολλά σε όλους τους συμφορουμίτες,υγεία,ευτυχία,αγάπη στις καρδιές μας και φυσικά τι άλλο...καλά ταξίδια σε όλους!!!!!!!!
-
Χρονια πολλα στο Μανελακι. :drink:
-
Μανελα... πολυχρονη με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!! :rose:
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :) :thank: Μακαρι οι ευχες σας να με ακολουθουν παντα!
-
χρονια πολλα
-
Xρονια πολλα Μανελααααααααααααααααακι !!!!!!! :kiss: :yay: :yay: :band:
και σ ολους τους Μανωληδες , Παναγιωτες, Παναγιωτιδες και Κωνσταντια!!!!!!
-
Μανελαααααααααααακι!!!! Χρονια Πολλα! Με υγεια, ευτυχια και αγαπη!
Υ.Γ. 7/1 κατεβαινω Αθηνα. Ελπιζω να βρεθουμε αυτη τη φορα!!!
-
Ευχαριστω πολυ!!! :bigr:
Ειρηνη, θα μιλησουμε :smile_: Ποσο θα καθησεις;
-
Χρόνια πολλά στο Menelaki :band:
-
Μανελακι πολύχρονη!!! Να περάσεις τέλεια στη Ρώμη!!
-
Χρόνια σου πολλά malelaki - μαναράκι...
-
manelaki Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα :kiss:
-
Να ειστε ολοι καλα! Σας ευχαριστω, ευχομαι για ολους σας ο νεος χρονος και καθε νεος χρονος να'ναι καλυτερος απο το προηγουμενο! :smile_:
-
Manelaki χρόνια πολλά και καλά...γεμάτα απο ταξιδιωτικές εμπειριες!!! :kiss:
-
(http://img860.imageshack.us/img860/8771/card2011.jpg)
Εύχομαι μια καλύτερη και δημιουργική χρονιά σε όλους :kiss:
-
:tree: Εύχομαι Ολόψυχα σε όλους να είναι το 2012 χαρούμενο και ειρηνικό ! :tree:
-
Αν το νέο έτος ήταν λουλούδι, μακάρι το άρωμά του να διαλύσει κάθε τι άσχημο από την ατμόσφαιρα της ζωής σας και να σας την πλυμμηρίσει μ' αυτό που επιθυμείτε και ονειρεύεστε!!! :tree:
-
Γενέθλια: GEORGE KARALIS
:hbd: Γιώργο σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς :cake:
-
Xρόνια πολλά και καλά με υγεία !!!
-
:hbd: Γιώργο! :cake:
-
:tree: :hbd: :band:
Γιωργο χρονια σου πολλα
-
Πολύχρονος φίλε! Να χαίρεσαι όσους αγαπάς και να σε χαίρονται κι αυτοί!!!!
-
Χρονια πολλα Γιωργο!!! :drink:
-
:hbd:Xρονια σου πολλα και καλα και απο μενα Γιωργο, Υγεια, ευημερια και ο,τι ποθει η ψυχη σου :hbd:
και καλη χρονια σε ολους, να μας αξιωσει ο Θεος να συνεχισουμε να ταξιδευουμε με υγεια ,οικονομικη ανακαμψη και φωτηση για τα "μεγαλα" κεφαλια
που μας κυβερνουν και πανω απ ολα με πολυ αγαπη για ολους μας
-
Σας ευχαριστώ όλους. Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και υπομονή και με τη προσδοκία ενός καλύτερου αύριο. :smile_:
-
Χρόνια πολλά Γιώργο,να τα χιλιάσεις!!!Έυχομαι ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένεια σου!!!
-
Χρόνια πολλά Γιώργο, να τα χιλιάσεις κι απο μένα και καλή χρονιά!!!
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
[/b][/size][/font][/color]
-
Καλή Χρονιά!!!!!!!!!!!
-
Καλή Χρονιά!!!
-
Καλη χρονια να εχουμε.
-
Kαλη χρονια σε ολους!!! :drink:
-
(http://img839.imageshack.us/img839/5317/10241o.jpg)
Xρονια πολλα και στον Βασιλη και την Βασιλικη :drink:
-
Πολυχρονοι-ες... :drink:
vasilis_sta, vasiliki, fei :band:
-
Χρόνια Πολλά σε όσες και όσους γιορτάζουν σήμερα!
-
Δεν υπάρχουν καλές και κακές χρονιές.
Υπάρχουν καλές και κακές στιγμές.
Γι αυτό η ευχή είναι πολλές... πολλές ... καλές στιγμές φίλοι μου για το 2012.
-
Χρόνια πολλά με υγεία,ευτυχία και προπαντός αισιοδοξία ότι το 2012 θα μας φέρει πίσω ότι μας πήρε ο παλιός Χρόνος...
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες...
-
Πολυχρονοι-ες... :drink:
vasilis_sta, vasiliki, fei :band:
Ευχαριστώ πολύ,Δημήτρη!Κι επειδή πολλοί δεν το γνωριζουν το πραγματικό μου όνομα είναι Βασιλική και σημερα γιορτάζω!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους,Βασίλη και Βασιλική τις ευχές μου!
Και σε όλους να έχετε μια υπέροχη χρονιά με ότι ονειρέυεστε για εσάς και τις οικογένειές σας!!!!
-
Πολυχρονοι-ες... :drink:
vasilis_sta, vasiliki, fei :band:
Ευχαριστώ πολύ,Δημήτρη!Κι επειδή πολλοί δεν το γνωριζουν το πραγματικό μου όνομα είναι Βασιλική και σημερα γιορτάζω!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους,Βασίλη και Βασιλική τις ευχές μου!
Και σε όλους να έχετε μια υπέροχη χρονιά με ότι ονειρέυεστε για εσάς και τις οικογένειές σας!!!!
:laugh: :laugh: με τα nicknames δεν μπορεις να γνωριζεις. Χρονια μας πολλα λοιπον Βασιλικη {fei} γιατι και μενα το πληρεs ονομα μου ειναι
Λυδία-Βασιλεία :bigr: :wink:
-
Χρόνια πολλά τότε Λυδία-Βασιλεία!!!Να μας χαιρόμαστε και να μας χαίρονται όλοι όσοι μας αγαπούν!!!
-
Χρόνια πολλά τότε Λυδία-Βασιλεία!!!Να μας χαιρόμαστε και να μας χαίρονται όλοι όσοι μας αγαπούν!!!
Ακριβως :drink: :drink: στην υγεια μας :mocking:
-
:yay: :drink:
Na σας χαιρομαστε
-
Χρόνια πολλά στα κορίτσια του forum. Αγόρια να τις χαίρεστε... :yahoo:
-
εχουμε και τον Vasilis Sta που γιορταζει σημερα.
Χρονια πολλα.
-
Καλή χρονιά σε ολους, με υγειά και πολλά ταξιδια!!!! :kiss:
Χρονια πολλά στους εορτάζοντες του φορουμ :kiss: :kiss:
-
vasilis sta χρόνια σου πολλά και καλή χρονιά... :clap:
-
Χρόνια Πολλά vasilis_sta, vasiliki, fei, Λυδία-Βασιλεία και σε όσους γιορτάζουν
-
Χρόνια πολλά σε όλες και όλους τους εορτάζοντες !!! :band:
-
(http://1.bp.blogspot.com/-64fyy4NqP-w/Tv4R6PF18jI/AAAAAAAAAWk/M939Znd7j1A/s640/%25CE%259A%25CE%2591%25CE%259B%25CE%2597+%25CE%25A7%25CE%25A1%25CE%259F%25CE%259D%25CE%2599%25CE%2591+2012.jpg)
-
Καλή χρονιά σε όλους και ξεχωριστά στην αγάπη μου που γιόρταζε χτες !!!
Χρόνια πολλά , γεμάτα ταξίδια !
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Κατ' αρχήν χρόνια πολλά στο Γιώργο. Φιλαράκι να τα εκατοστήσεις, να είσαι γερός και ευτυχισμένος με την οικογένειά σου και σε όποια ήπειρο κι αν αποφασίσεις να ζήσεις, να χαίρεσαι τη ζωή σου. :dance: :dance:
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, χαρά, αισιοδοξία, φαντασία και αντίσταση σε όσους πάνε να μας κλέψουν το χαμόγελο. Δεν θα τους το επιτρέψουμε.
Να περνάτε όλοι όμορφα και αυτοί που είναι σε ταξίδι και οι υπόλοιποι που ελπίζουμε στο επόμενο ταξίδι και φυσικά κάποια στιγμή θα το πραγματοποιήσουμε!!
-
χρονια πολλα και καλη χρονια στην παρεα του φορουμ. :smile_:
Φιλε ΦΩΤΗ χρονια σου πολλα. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ. οτι επιθυμεις. με ΥΓΕΙΑ.
-
:clap: :band:
Χρονια πολλα Φωτη
-
Φωτη (Noname) και Φωτεινη (flysky) σας ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα γεματα υγεια, χαρα, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :rose:
:band: :band: :band: :band:
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
{No Name} Φωτη και Φωτεινη χρονια σας πολλα !!!!! Ο,τι επιθυμειτε...και πολλα ταξιδια :yay: :yay:
-
Noname και flysky σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά και καλά!! :kiss:
-
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους!!!
-
Οι βλάκες είναι ανίκητοι.... αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.. αυτό μου άρεσε! άσχετο! χρόνια πολλά στην φίλη μου την Φωτεινη, γιορτή και γενέθλια σχεδόν μαζί!!
-
Xρονια πολλα παιδια!!!
zandesiro, Giannis47, GiannisP74
:band: :band:
-
Χρόνια πολλά σε Ιωάννες και Γιάννηδες
-
Χρόνια Πολλά σε Ιωάννες και Γιάννηδες !!!
-
:drink: :drink: :drink: :yay: :yay: :yay: :hbd: :hbd: :hbd: :band: :band:
Vagantos
-
:drink: :drink: :drink: :yay: :yay: :yay: :hbd: :hbd: :hbd: :band: :band:
Vagantos
Eυχαριστώ φίλε.
Κι εσύ οτι επιθυμείς. Και μακαρι να ανταμώσουμε συντομα.
Αν δεν ερθεις εδώ να παραλάβεις το τσίπουρό σου, θα δυσκολευτω να στο φερω γιατί η Ryan παραεγινε αυστηρη...
Τώρα με την Χιρόνα στο παιχνιδι, αν δε μπορεσουμε να πάμε καπου μακρύτερα, παιζει "δυνατά"μια Βαρκελώνη ( που δεν την εχει δει κι η vagantaina)
-
Πολυχρονος φιλαρακι... ευχομαι να εισαι γερος και δυνατος... αν δεν εγραφε ο panpan οτι εχεις γενεθλια χαμπαρι δεν θα παιρναμε... μαλλον τις χαρες σου τις μοιραζεσαι σε αλλα φορα!! :bigr:
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd: :band:
-
Φιλαράκι πολύχρονος και πάντα όρθιος :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Χρόνια πολλά Vagantos!!! :cake:
-
Ευχαριστώ πού παιδες, υγεία λαι καλά ταξίδια ευχομαι σε όλους
Πολυχρονος φιλαρακι... ευχομαι να εισαι γερος και δυνατος... αν δεν εγραφε ο panpan οτι εχεις γενεθλια χαμπαρι δεν θα παιρναμε... μαλλον τις χαρες σου τις μοιραζεσαι σε αλλα φορα!! :bigr:
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :hbd: :band:
Κυρ γενικέ, που να τα προλάβεις όλα.
Τις χαρές μου τις μοιράζομαι με όλους όσους με θυμούνται.
Νοιώθω όμως πολύ τυχερός γιατί οι φίλοι μου ήταν παρόντες και στα πολύ δύσκολα, Και δεν ξεχνώ ποτέ την συμπαράστασή τους είτε ηλεκτρονικά (με μηνύματα) είτε με τη φυσική σας παρουσία, εσένα και το Δήμο.
-
:hbd: :hbd: :yay: :yay:
Χρονια σου πολλα αλλα και καλα και απο μενα και σου ευχομαι μ ολη μου την καρδια να ταξιδεψεις σ ολες τις γωνιες της γης..
-
Vagantos χρόνια πολλά, καλα και ταξιδιάρικα!!!! :smile_:
-
Carmen και Dimitra σας ευχαριστώ πολύ :drink:
-
Γενέθλια: nikosfp (55)
Χρονια πολλα Νικο!!
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονος !!! :cake:
-
Γενέθλια: ILIA
Χρονια πολλα Γιτσα... γεματα υγεια, χαρα και πολλα ταξιδια!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονη!!!!
-
Χρόνια πολλά ILIA!!!! :hbd:
-
dk, dimitra, dimosf σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Να είστε καλά.
Καλό μήνα βρε!!
-
Ελίνα και Δημήτρη... να σας ζήσει!!!! :yahoo: :yahoo:
Να είναι γερός και δυνατός και σεις καλά να τον καμαρώνετε να μεγαλώνει!!!
(http://dl.glitter-graphics.net/pub/2970/2970161aj8trrbi58.gif)
-
Να σας ζήσει βρε!!! Το ωραιότερο ταξίδι τώρα ξεκινά!!!
-
SYGXARHTHRIA
-
να σας ζησει
-
Χιλιες ευχες και ολα τα καλα του κοσμου ευχομαι στον γιοκα σας.
Ναναι γερο και καλοτυχο και εσεις να τον καμαρωνετε μεχρι τα βαθεια γεραματα σας.. :yay: :yay:
(http://img687.imageshack.us/img687/7114/newbornlls011.jpg)
-
Να σας ζησει :clap: :clap: :clap:
-
Να είναι γερό και δυνατό !!!
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας :smile_: :smile_:
Χάθηκα τις τελευταίες μέρες από το forum γιατί προσπαθούμε να προσαρμοστούμε με το καινούργιο μέλος της οικογένειας.
Θα επανέλθω σύντομα
-
Ελίνα και Δημήτρη ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!!Να'ναι γερός και να γεμίζει τη ζωή σας λαμπερά χαμόγελα και ευτυχισμένες στιγμές!!!!!!
-
Μέσα από τη καρδιά μου, να σας ζήσει, να είναι γερός και καλότυχος...
-
επ... τι εχουμε εδω?Να σας ζησει :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Ελίνα και Δημήτρη συγχαρητήρια για τον γιό. Να σας ζήσει, να τον χαίρεστε, να είναι υγιής, δυνατός και να τον δείτε όπως επιθυμείτε.
-
Nα σας ζήσει παιδιά να είστε υγιείς και εσείς
-
Τι επεισόδιο ειναι αυτο που εχω χάσει? :clap: :clap: :clap:
Συγχαρητήρια!!!!!!!!!! Να σας ζήσει!!! να τον καμαρώσετε οπως επιθυμειτε!!!! :kiss: :kiss:
Αντε να αυξανόμαστε οι καινούργιες μανούλες!!!! και τα νέα μέλη του φόρουμ..... :good:
-
Να σας ζήσει!
Να είναι γερός και τυχερός και να τον δείτε όπως επιθυμείτε!!!
-
Γενέθλια: kat (29), ntsik (25)
:hbd: :cake:
-
:band: :hbd: elina :cake:
-
Πολύχρονη και να σε χαίρονται οι άντρες της ζωής σου :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σας! Όπως είπε κι η Ελίνα έχουμε πέσει με τα μούτρα στον κούκλο...
-
Χρονια πολλα Ελινα... γεματα υγεια, χαρα, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake:
:band: :band:
-
χρονια σου πολλα Ελινα.να σε χαιρομαστε. :hbd: :hbd: :hbd: :band: :band: :yay: :yay:
-
Ελίνα μας χρόνια σου πολλά!!!Να σε χαίρονται οι άντρες σου :yay: :yay: :yay:
-
χρονια πολλα και παντα ευτυχισμενα
-
χρονια σου πολλα Ελινα.να σε χαιρομαστε. :hbd: :hbd: :hbd: :band: :band: :yay: :yay:
και απο μενα χρονια πολλα και καλα με τον αντρα σου και το "αντρακι" σου να σ αγαπανε και να σ απολαμβανουμε
:drink: :drink:
-
Χρόνια πολλά Ελίνα!!!!! Να εισαι πάντα τόσο ευτυχισμένη, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! :kiss: :kiss:
-
Ελίνα να τα εκατοστίσεις με άκρα υγεία και με μόνο χαρούμενα γεγονότα στην ζωή σου.
-
Χρονια πολλα!
-
Χρόνια σου πολλά να χαίρεσαι και να σε χαίρονται οι άντρες της ζωης σου
-
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Να 'στε καλά και ότι επιθυμείτε :smile_: :smile_:
-
Γενέθλια: panpan (53)
Χρονια πολλα φιλαρακι... με υγεια πανω απ' ολα!!!
Carmen να τον χαιρεσαι... :good:
:hbd: :cake: :band: :hbd: :cake: :band:
-
Χρόνια πολλά panpan εύχομαι
ότι επιθυμείς να το πάθεις !!! :cake:
-
Παναγιώτη πολύχρονος να χαίρεσαι όποιους αγαπάς :hbd:
-
Πολύχρονος ρε φίλε!! Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι κι εσύ!!
-
Γενέθλια: panpan (53)
Carmen να τον χαιρεσαι... :good:
Σ ευχαριστω dk, και συ ο,τι επιθυμεις...
-
Χρόνια σου πολλά Παναγιώτη, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν. :yahoo:
-
Παναγιώτη πολύχρονος και ευτυχισμένος. Λένε ότι είναι η χρονιά μας φέτος... :hbd:
Carmen να τον χαίρεσαι!
-
Λένε ότι είναι η χρονιά μας φέτος... :hbd:
ποιοι το λενε;δεν ακουσα τιποτα :bigr:
Ναστε καλα παιδια και σας ευχαριστω για τις ευχες σας. :drink:
-
Λένε ότι είναι η χρονιά μας φέτος... :hbd:
ποιοι το λενε;δεν ακουσα τιποτα :bigr:
Σε μια πρωινή εκπομπή το άκουσα πριν λίγες μέρες :happy:
-
Pan-Pan χρόνια πολλά με υγεία,ευτυχία,αγάπη!Carmen να χαίρεσαι τον αντρούλη σου,να΄στε πάντα πολύ ερωτευμένοι κι ευτυχισμένοι :rose:
-
Σας ευχαριστουμε ολους ολοψυχα. Εισαστε ο,τι καλυτερο εχω βρει μεσα σε blog. Δεν βλεπω την ωρα να μας αξιωσει ο Θεος να βρεθουμε καπου καποτε ολοι μαζι.
Και Φαιη, με τον Pan pan, {ο,τι βρακι και αν φοραει :mocking:}...παραμενουμε απιστευτα πολυ ερωτευμενοι, σ ευχαριστουμε για την "χρησιμη"
ευχη :wink:
-
Σας ευχαριστουμε ολους ολοψυχα. Εισαστε ο,τι καλυτερο εχω βρει μεσα σε blog. Δεν βλεπω την ωρα να μας αξιωσει ο Θεος να βρεθουμε καπου καποτε ολοι μαζι.
Να σε δουμε, να ερθετε. Το pan pan τον γνωρισαμε :smile_: Xρονια του πολλα κι απο'δω, να τον χαιρεστε.
-
Αγαπητή Ελίνα και Pan Pan τώρα είδα ότι γιορτάζατε. Αν και καθυστερημένα ευχομαι και στους δυό σας υγεία και πολλά πολλά όμορφα ταξίδια!
-
Αγαπητή Ελίνα και Pan Pan τώρα είδα ότι γιορτάζατε. Αν και καθυστερημένα ευχομαι και στους δυό σας υγεία και πολλά πολλά όμορφα ταξίδια!
Ειχαμε και γεννητουρια... δεν τα ειδες?
-
panpan Χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά με ευχάριστες εκπλήξεις και πολλά ταξίδια! :hbd:
-
Χρόνια πολλά panpan!!!!, να εισαι πάντα καλά, ευτυχισμενος και γερος και να σε χαίρεται η οικογένεια σου..!!!! Carmen, να τον χαιρεσαι!!! :kiss:
-
Χρόνια πολλά panpan!!!!, να εισαι πάντα καλά, ευτυχισμενος και γερος και να σε χαίρεται η οικογένεια σου..!!!! Carmen, να τον χαιρεσαι!!! :kiss:
Merci κουκλα, νασαι καλα και συ...και ο,τι επιθιυμεις {πολλα ταξιδια } :wink:
-
Χρονια πολλα dimitrisv :hbd:
-
:hbd: dimitrisv :hbd: :cake:
-
:cake: χρονια σου πολλα και καλα!! και απο μενα :drink:
-
Χρονια πολλα!!! :clap:
-
Γενέθλια: efth (49)
Χρονια πολλα!!! :rose:
Υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια.
:hbd: :cake: :band:
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είσαι καλά εσύ και οικογένειά σου. Με πολλά ταξίδια έστω και νοερά στην εποχή που ζούμε. :yahoo:
-
Χρόνια πολλά efth :cake:
-
Χρόνια πολλά efth :cake:
Ευχαριστώ πολύ Σπύρο για τις ευχές να είσαι πάντα καλά! :clap:
-
Πολύχρονος dimitrisv!!!
Πολύχρονη efth!!!!
Εύχομαι και στους δύο κάθε ευτυχία και πολλά πολλά ταξίδια (όσα μπορεί ο καθείς!)
-
efth
:hbd: :hbd:
Χρονια πολλα και καλα
-
efth
:hbd: :hbd:
Χρονια πολλα και καλα
και απο μενα...ο,τι καλυτερο στη ζωη σου :drink:
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά όλους. Να είστε καλά και να απολαμβάνετε τη ζωή όσο καλύτερα γίνεται. :thank: :thank: :thank:
-
Χρόνια πολλά dimitrisv :hbd:
Χρόνια πολλά efth :hbd:
Εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια
-
Χρόνια πολλά dimitrisv & efth!!!Να περνάτε πάντα καλά!!!
-
Γενέθλια: fei (31)
Χρονια πολλα γεματα ταξιδια!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :band:
-
Fei
:hbd: :hbd: :hbd:
Με υγεία και ευτυχία
-
Πολύχρονη γειτόνισσα!!!! Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται!!!!
-
fei , Να ζησεις χρονια πολλα και καλα. Να χαιρεσαι ο,τι αγαπας !!!
:cake: :hbd: :band: :cake:
-
Πολύχρονη !!! :cake:
-
Χρόνια πολλά γεμάτα αισιοδοξία fei :yay: :hbd: :hbd: :hbd:
-
:cake: :hbd: :band:
Χρονια πολλα και καλα
-
χρονια πολλα
-
Χρόνια πολλά fei με υγεία, δουλειά και όμορφα ταξίδια!
-
:hbd: Πολύχρονη fei. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου :smile_:
-
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας!!!!! :kiss:
-
Fei μου....τωρα ειδα οτι ειχες γενεθλια......... :blush:
Χρόνια πολλάααααα!!!!!!!!!! Να σε χαιρεται η οικογενεια και εσυ εκεινους!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: :kiss:
-
Fei μου....τωρα ειδα οτι ειχες γενεθλια......... :blush:
Χρόνια πολλάααααα!!!!!!!!!! Να σε χαιρεται η οικογενεια και εσυ εκεινους!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: :kiss:
Σ'ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα!Κι εσύ να χαίρεσαι τον παίδαρό σου!!!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
(http://todaynewz.com/wp-content/uploads/2012/03/international-womens-day.gif)
-
Να κ ενας αντρας που μας θυμηθηκε... :thank: :rose: :rose: :rose:Να'ναι ολες οι γυναικες καλα για να'σαστε κ εσεις ακομα πιο καλα... :bigr: :smile_:
-
Χρονια πολλα κοριτσια!!! :drink:
-
Ευχαριστούμεεεε!!!! :kiss:
-
Γενέθλια: xuzam (28), Σπύρος (58)
Χρονια πολλα Σπυρο... υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
Χρονια πολλα Μαριανα!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :band:
-
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη !!!
-
:hbd: :cake: :band: :yay: :yay: :yay:
Χρονια πολλα!!
-
Χρονια πολλα και καλα και απο μενα :drink: :hbd: :hbd:
-
Ευχαριστώ πολύ !!!Carmen και Panpan !!!
-
Φίλε πολύχρονος και πάντα όρθιος!!!!
xuzam να τα εκατοστήσεις!!!
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ, Δήμο, να είσαι πάντα καλά !!!
-
:hbd: Σπύρο :smile_: Σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια
-
Σε ευχαριστώ πολύ elina !!!
-
:yay: Πολύχρονος Σπύρο!!!Έυχομαι υγεία και πολλά ταξίδια σε σένα και την οικογένεια σου!
-
Να είσαι καλά fei, ευχαριστώ πολύ !!!
-
Αν και καθηστερημένη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ . :clap: :clap:
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!
-
Γενέθλια: vipege (45)
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :band:
-
:hbd: :band: :cake: :yay:
-
Γενέθλια: dimosf (56)
Χρονια πολλα Δημο!!!
:hbd: :cake: :hbd: :cake: :band:
-
Νάσαι καλά ρε φίλε!! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!!
-
Χρόνια πολλά με υγεία και πολλές περιπλανήσεις . Νασαι καλά να μας διδάσκεις με τα post σου.
-
Κ απο μενα χρονια πολλα κ καλα...Παντα υγεια κ χαρα!!!Να σε χαιρεται η οικογενεια σου!!!Κ με πολλα πολλα πολλα ακομα ταξιδια....................... :hbd:
-
Ωπ!!!Τι εχουμε εδω;
:hbd: :hbd: :hbd: :yay: :yay: :yay: :band: :cake:
-
Χρόνια πολλά :cake: και καλά Δήμο. Σου εύχομαι υγεία και πολλά ταξίδια :hbd:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι από εμένα Δήμο. Να είσαι γερός και να ταξιδεύεις οσο περισσότερο μπορείς!! :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Πολύχρονος :cake: !!!
-
Σας ευχαριστώ όλους πολύ και αντεύχομαι υγεία, κουράγιο και όσο πιο πολλά ταξίδια γίνεται (μπας και φύγει λίγο το μυαλό)!!
-
Χρονια πολλα!! :dance:
-
χρονια πολλα και απο εμας :drink:
-
Χρόνια πολλά και καλά Δήμο!!!! :kiss:
-
Ευχαριστώ πολύ φίλοι μου!! Νάστε καλά και να ταξιδεύετε πάντα!!!
-
χρονια πολλα δημο ...παντα με υγεια και πολλες μικρες και μεγαλες χαρες!!!!
-
Ευχαριστώ πολύ! Και σε εσένα πολλές ευχές! Φιλιά στο Λέοντα!
-
Γείτονα είχα μέρες να μπω και σήμερα είδα ότι είχες τα γενέθλια σου πριν τρεις μέρες.
Χρόνια πολλά αν και ελαφρώς καθυστερημένα,να χαίρεσαι την οικογένεια σου,να έχεις υγεία και φυσικά τι άλλο να ταξιδεύεις....!!!!!
-
Χρονια πολλα στο φιλο μας vaganto... Βαγγελη ευχομαι να εισαι γερός και να ταξιδευεις παντα!!! :drink:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες !!!
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!!
-
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Υγεια και καλά ταξίδια σε όλους.
Δήμο, χρόνια πολλά, εστω και καθυστερημένα. ( Το 40ημερο περιθώριο ισχύει και για τα γενέθλια;)
-
Χρονια πολλα Βαγγελη.Ναχεις την υγεια σου να πραγματοποιεις οτι επιθυμεις. :drink:
-
Ευχαριστώ Παναγιώτη.
Κι επειδή φέτος είμαι λίγο καλύτερα από πέρσι
και πολύ πολύ καλύτερα από προπερσι ( σαν χτες ήμουν στην εντατική),
το γλεντήσαμε καλά σήμερα...
-
Χρόνια πολλά vagantos για την γιορτή σου
Γενέθλια: Ειρήνη (51), vasiliki
Χρόνια πολλά Ειρήνη και vasiliki. Σας εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια :hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: Ειρήνη, vasiliki
Χρονια πολλα με υγεια!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Kαι επειδη ειναι της Λυδιας σημερα,να την χαιρομαι.
-
Λυδιααααα πολυχρονη!!!!! :yahoo: :yahoo:
-
Ευχαριστω πολυ, νασαι καλα dk και panpan.
Θαμαι σε λιγο παλι ζωηρα μαζι σας ,μολις τελειωσουν τα σχολικα γκρουπακια. :kiss:
-
Χρόνια πολλά Λυδία !!!
-
Nordix Travel :hbd: :band: :cake: :yay:
-
Χρόνια πολλά Λυδία !!!
Σευχαριστω και συ, ο,τι επιθυμεις
-
Λυδία πολύχρονη και ότι επιθυμείς :kiss:
-
Panpan και Carmen να χαιρεσte τη Λυδία :drink: ( με εχουν μπερδέψει συγγένειες και ψευδώνυμα)
-
Oυπς!!!Δεν το ηξερα πως ειναι σημερα της Λυδιας... :scratch: Ουτε οτι γιορταζεις carmen... :sorry: Ειδες τι αντρα εχεις διπλα σου,ετσι?Μπραβο! :clap: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,λοιπον κ απο μενα!!! :rose: :rose: :rose: Ο,τι επιθυμεις για σενα κ την οικογενεια σου!!!Παντα υγεια,χαρα κ αγαπη...Κ ταξιδια!!!Κ ταξιδια!!!Αν κ νομιζω οτι αυτα τα εχεις... :bigr: :bigr: panpan,να την χαιρεσαι..!!! :smile_: Αντε,carmen(εχω συνηθισει το ''carmen'') σε περιμενουμε... :happy:
-
Eυχαριστω ολους σας.Η αγαπη σας μας σκλαβωνει.Ναστε καλα :thank:
-
Panpan και Carmen να χαιρεσte τη Λυδία :drink: ( με εχουν μπερδέψει συγγένειες και ψευδώνυμα)
Η Carmen και η Λυδια ειναι το ιδιο προσωπο :bigr:
-
χρονια πολλα
-
Λυδία πολύχρονη!! Παναγιώτη να τη χαίρεσαι!! Και οι δυο μαζί να χαίρεστε τα παιδιά σας!!
-
Λυδία πολύχρονή!!!!!! να σε χαίρεται η οικογενεια :kiss:
-
Λυδία πολύχρονή!!!!!! να σε χαίρεται η οικογενεια :kiss:
Eυχαριστωωωω
-
Carmen-Λυδία χρόνια πολλά από μένα και τον Jimo!Και τη μεγάλη μας κορούλα Λυδία την λένε αλλά την γιορτάζουμε 20 Μαίου!
Να σε χαίρεται ο pan-pan και μαζί να χαίρεστε την οικογένεια σας!!! :rose:
-
σας ευχαριστω πολυ παιδια... να ειστε καλα, ευχομαι οτι καλυτερο σε ολους ! :kiss: :kiss:
-
χρονια σου πολλα βασιλικη. :smile_: οτι επιθυμεις. :kiss: πολυχρονη. :yahoo: να εισαι παντα καλα. :drink:
υ.γ.σορυ που γραφω τωρα αλλα πλεον δεν μπαινω τακτικα στο φορουμ. :sorry: :sorry: :sorry:
-
Γενέθλια: tubarao3 (29), GEOPAPAV (38)
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα :hbd:
-
Γενέθλια: tubarao3 (29), GEOPAPAV (38)
Χρονια πολλα!!!
Δημο πολυχρονος για την ονομαστικη σου γιορτη... υγεια πανω απ' ολα και ολα τ' αλλα θα ερθουν σιγα σιγα. :drink:
-
Χρόνια πολλά Δήμο !!!
-
Χρονια πολλα Δημο και απο μενα.Υγεια και αισιοδοξια.. :drink: :yahoo: :band:
-
Ευχαριστώ πολύ όλους! Είναι μια γιορτή που την έμαθα τα τελευταία χρόνια. Μέχρι τότε δεν γιόρταζε ονομαστική γιορτή. Μου είναι λοιπόν δύσκολο τώρα στα γεράματα. Νάστε όλοι καλά και πάλι ευχαριστώ!
-
Χρόνια πολλά Δήμο κι από μένα. Εξήγησέ μου όμως ποιός Άγιος γιορτάζει σήμερα;
-
Χρόνια πολλά Δήμο κι από μένα. Εξήγησέ μου όμως ποιός Άγιος γιορτάζει σήμερα;
Χθες, ο Άγιος Δήμος !!! Ναι υπάρχει και τέτοιος !!!
-
Χρόνια πολλά Δήμο!!!!!!!!!!!!!
Να είσαι γερός πάντα χαμογελαστός , να ταξιδεύεις και να ταξιδεύουμε κι εμεις μέσα απο τις καταπληκτικές περιγραφές σου..!!! :kiss:
-
Χρόνια πολλά Δήμο κι από μένα. Εξήγησέ μου όμως ποιός Άγιος γιορτάζει σήμερα;
Αν σου πω πως δεν ξέρω. Στο eortologio.gr είδα για πρώτη φορά πως στις 10 Απριλίου γιορτάζει ένας λόχος αγίων και οσίων Ανάμεσα σε αυτούς και ο Δημοσθένης (που είναι κανονικά το όνομά μου). Και σε αυτή την ιστοσελίδα αναφέρεται απλά στα ονόματα χωρίς να ξέρουν καμιά πληροφορία.
Σας ευχαριστώ όλους
-
Χρονια πολλα Δημο
http://vatopaidi.wordpress.com/2010/04/10/%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%84%CF%85%CF%82-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82/
-
Δεν παίζεσαι :clap: :clap: :clap: :clap:
Μόνο που η πηγή είναι Βατοπαίδι και έχει κάποια δόση αμφοβολίας :laugh: :laugh: :laugh:
-
(http://img705.imageshack.us/img705/2816/18549206.jpg)
-
Δήμο Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα :drink:
-
Και έτσι Δήμο, μετά από την εμπεριστατωμένη μελέτη του panpan, βρήκες και εσύ τον ...Άγιο σου ... :mocking:
-
Καλό!!! :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:
-
(http://img827.imageshack.us/img827/9799/easterjk.jpg)
Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους. Καλό ψήσιμο και προσοχή στους δρόμους :smile_:
-
καλη ανασταση και καλο πασχα σε ολη την παρεα του φορουμ. :smile_: :yahoo:
να περασετε καλα οπου κι αν πατε οτι κι αν κανετε. :good: :yahoo: :drink:
προσοχη στους επικινδυνους ελληνικους δρομους....
-
Καλη Ανασταση κι απο μενα... το Αγιο φως ας φωτισει τις ψυχες ολων μας!!! :smile_:
-
Καλές Γιορτές όπου και αν βρίσκεστε!!!
(http://i1249.photobucket.com/albums/hh506/dimosf2/DSC06329a.jpg)
-
Kαλο Πασχα σε ολους κ Καλη Ανασταση!Παντα υγεια να εχουμε ολοι κ οι ανθρωποι που αγαπαμε κ ο,τι επιθυμει ο καθενας να το εχει.............
-
Καλή Ανάσταση κι από μένα. Εύχομαι περισσότερη ΑΓΑΠΗ,ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ,ΥΠΟΜΟΝΗ και ΧΑΡΑ!!!
-
(http://img844.imageshack.us/img844/8428/victoryoverthegrave1.jpg)
KAΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ
Και να θυμηθουμε οτι Ανασταση χωρις Χριστο δεν γινεται Αν δεν πιστευουμε στην ανασταση τοσο του Χριστου, οσο και την δικη μας...{..προσδοκω ανασταση νεκρων και ζωη του μελλοντος αιωνος..} τοτε ματαια ειναι η πιστημας ,ματαια και η ζωη μας...δεν διαφερουμε σε τιποτα απο τους...ΑΦΡΟΝΕΣ...
Ειθε ο Χριστος να αναστηθει σε ΚΑΘΕΝΟΣ μας την καρδια !!!
-
Καλή Ανάσταση κι απο μένα......εύχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει τη γαλήνη στις ψυχές ολου του κόσμου.....και οσοι βρίσκονται σε ταξιδι..να περνούν καλά και καλη επάνδοδο!! :smile_:
-
Καλη Ανασταση να εχετε ολοι με τις οικογενειες σας :kiss:
-
Ο Χριστός ας μας δώσει την δύναμη για την δική μας Ανάσταση,από το σκοτάδι στο φως.
Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα.
-
Ο Χριστός ας μας δώσει την δύναμη για την δική μας Ανάσταση,από το σκοτάδι στο φως.
Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα.
πολυ ομορφη ευχη !
-
Καλη Ανασταση και καλο Πασχα σ'ολους μας ...
-
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
(http://www.kokkinorachi.gr/images/stories/xristos%20anesth.jpg)
-
Χριστος ανεστη και καλο Πασχα σε ολους!!! :good:
-
Αληθώς Ανέστη!!! Χρόνια πολλά με υγεια!! :smile_:
-
Xρόνια Πολλά !!!
-
http://athens-bangkok.blogspot.com/2012/04/blog-post_13.html
-
Χρονια πολλα στα μελη μας!!!
sisy, flying, anastasia
-
Χριστός Ανέστη ! Χρονια Πολλα σε ολους, με υγεία!
:drink:
-
Χριστός Ανέστη ! Χρονια Πολλα σε ολους, με υγεία!
:drink:
Αληθως Ανεστη ΣΙΣΥ... :smile_: Χρονια σου πολλα. :smile_: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ. :smile_:
ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ. :drink: :drink: :drink: :drink:
-
Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά με υγεία, ηρεμία και δύναμη σε όλους σας. Και ..καλά ταξίδια!! (ας ελπίζουμε , τουλάχιστον)
Δήμο έμαθα και γω για την γιορτή σου και σου στέλνω τις ευχές μου για υγεία και ό,τι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου!!
-
Xριστος Ανεστη σε ολους,με υγεια κι ευτυχια :bigr:
-
Χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη!Ας δώσε ο θεός να αναστηθεί κι η χώρα μας!
Πολλές ευχές στις εορτάζουσες!!!
-
Χρόνια πολλά σε όλους!! ILIA σε ευχαριστώ πολύ!
-
Χρονια πολλα & απο μενα!Και του χρονου να ειμαστε ολοι καλα! :good:
-
Γενέθλια: taVrina (38)
Xρονια πολλα Λιτσα... να σε χαιρεται ο koursaros σου... με υγεια πανω απ' ολα!!! :hbd: :cake:
-
Χρονια πολλα Λιτσα.
:hbd: :hbd: :band: :cake:
-
Πολύχρονη και πάντα όρθια στους δρόμους, που εύχομαι να είναι καλοί και "πολλοί"!!!!
-
Χρονια πολλα Λιτσα.
:hbd: :hbd: :band: :cake:
Και απο μενα Λιτσα , χρονια πολλα ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, με πολλα ταξιδια :good:
-
Χρόνια πολλά :band:
-
Λίτσα Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα :cake: Υγεία και πολλά ταξίδια. Χρήστο να την χαίρεσαι :drink:
-
:band: Χρόνια πολλά στους Γιώργιδες και Γεωργίες !!! :band:
-
:band: Χρόνια πολλά στους Γιώργιδες και Γεωργίες !!! :band:
Και ειναι πολλοι στο φορουμ... χρονια πολλα κι απο μενα!!!
-
Πολύχρονοι και πολύχρονες!! Και πάντα με πολλά ταξίδια!!
-
Χρονια πολλα σ ολους τους εορταζοντες. :band:
:drink:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και απο μένα....λίγο καθυστερημενα!!! :smile_:
-
Λίτσα χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου!!!Ότι ποθεί η ψυχή σου έυχομαι :kiss:
Χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και τις Γεωργίες επίσης!
-
Σαν Γεωργία που με λένε σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Να είστε όλοι καλά και με όρεξη για πολλά ταξίδια!
-
Σαν Γεωργία που με λένε σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Να είστε όλοι καλά και με όρεξη για πολλά ταξίδια!
Μωρέ όρεξη να φαν κι οι κότες!!Ρευστό;
Πολύχρονη!
-
Το ρευστό απ' ότι καταλάβαμε ολοι μας ,μόνο στα όνειρά μας πλέον! :yahoo: :yahoo:
-
Μωρέ όρεξη να φαν κι οι κότες!!Ρευστό; ....................
Δήμο υπάρχουν και οι κάρτες. Ίσως είναι καιρός να τις χρησιμοποιήσουμε, γιατί τόσα χρόνια παροπλισμένες τις έφαγε ο σκόρος.
-
Το ρευστό απ' ότι καταλάβαμε ολοι μας ,μόνο στα όνειρά μας πλέον! :yahoo: :yahoo:
Γώγα ισχύει και για σας η ίδια πρόταση που έκανα στον Δήμο παραπάνω.
-
Το ρευστό απ' ότι καταλάβαμε ολοι μας ,μόνο στα όνειρά μας πλέον! :yahoo: :yahoo:
Γώγα ισχύει και για σας η ίδια πρόταση που έκανα στον Δήμο παραπάνω.
Μη νομίζεις Χρήστο τις χρησιμοποιούμε κι αυτές, τουλάχιστον εμείς, αλλά με μέτρο γιατί θα πρέπει να πληρωθούν κι αυτές δυστυχώς!!
-
Γενέθλια: ChristosGk. (76)
Σου ευχομαι ολοψυχα να τα εκατοστησεις και ποτε να μην σταματησεις να ταξιδευεις!!!! :drink:
:hbd: :cake: :hbd: :band:
-
Χρονια πολλά κι από μένα Χρήστο. Να τα εκατοστήσεις και να μην σου περάσει ΠΟΤΕ η όρεξη για ταξίδια!!! :hbd: :hbd: :hbd:
-
Χρονια Πολλα Χρηστο και καλα. Οι επιθυμιες σου ευχες μου!!! Να αξιωθουμε να βρεθουμε και απο κοντα !! :drink:
:cake: :yay:
-
Χρήστο σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλά με υγεία και ταξίδια :cake:
-
Carmen σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Σίγουρα θα βρεθούμε κάποια στιγμή, γιατί είναι μερικά μέρη στην Ισπανία που δεν έχουμε επισκεφθεί και θέλουμε να πάμε. Τώρα μάλιστα που θα ξεκινήσεις την ξενάγηση της Βαρκελώνης, είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα εντοπίσω πάρα πολλά αξιοθέατα που δεν έχουμε δει, οπότε ασφαλώς και θα περάσουμε.
-
Πολύχρονος και από εδώ! Με το καλό η Νορβηγία!!
-
Χρονια πολλα Χρηστο.
Να εισαι γερος να γυρνας τον κοσμο ολο.
:hbd: :cake:
-
elina ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά και ότι επιθυμείς.
-
Χρόνια σας πολλά Κε Χρήστο!! να είστε πάντα καλά να συνεχίζετε να ταξιδεύετε για να μοιραζόσαστε μαζί μας τις εμπειριες σας..!! :smile_:
-
Αγαπητέ Δημήτρη (dk) ευχαριστώ πολύ. Όσο για τα ταξίδια, δεν σκοπεύω να τα σταματήσω, αρκεί να συνεχίσω να είμαι καλά και να μην υποστούμε και άλλες μειώσεις στις συντάξεις (δική μου και της Μίνας).
-
panpan ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για την συνέχεια του «Γύρου της Ιβηρικής» γιατί είναι ένα κομμάτι για το οποίο έχω μεγάλο ενδιαφέρον.
-
Dimitra σ’ ευχαριστώ πολύ. Να είσαι πάντα καλά.
-
Χρονια πολλά κι από μένα Χρήστο. Να τα εκατοστήσεις και να μην σου περάσει ΠΟΤΕ η όρεξη για ταξίδια!!!
Ευχαριστώ Γώγα και να είσαι σίγουρη ότι η όρεξη για ταξίδια δεν μου περνάει ποτέ (μη ξεχνάς ότι γεννήθηκα κατά τη διάρκεια ταξιδιού), αλλού μπορεί να κολλήσει το πράγμα. Πάντως από τους πολύ στενούς φίλους τις ευχές τις δέχομαι από κοντά. Κανονίστε λοιπόν να κατεβείτε γιατί διαφορετικά θα ανεβούμε εμείς και θα κεράσετε εσείς.
-
Πολύχρονος και από εδώ! Με το καλό η Νορβηγία!!
Δήμο και εγώ σε ευχαριστώ και από εδώ. Όσο για τη Νορβηγία ελπίζω να μη τύχουν πάλε τίποτε στραβά και φέτος να τα καταφέρουμε, γιατί θα τριτώσει η αναβολή.
-
Χρονια πολλά κι από μένα Χρήστο. Να τα εκατοστήσεις και να μην σου περάσει ΠΟΤΕ η όρεξη για ταξίδια!!!
Ευχαριστώ Γώγα και να είσαι σίγουρη ότι η όρεξη για ταξίδια δεν μου περνάει ποτέ (μη ξεχνάς ότι γεννήθηκα κατά τη διάρκεια ταξιδιού), αλλού μπορεί να κολλήσει το πράγμα. Πάντως από τους πολύ στενούς φίλους τις ευχές τις δέχομαι από κοντά. Κανονίστε λοιπόν να κατεβείτε γιατί διαφορετικά θα ανεβούμε εμείς και θα κεράσετε εσείς.
Αυτό το Σαββατοκύριακο θα είμαστε Αταλάντη και σας προσκαλούμε να έρθετε εσείς. Το άλλο όμως θα είμαστε Αθήνα. Διαλέξτε και πάρτε.
-
Γενέθλια: coolalexis (34)
Χρονια πολλα... με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονος και με πολλά ταξίδια!!!
-
:cake: Χρόνια πολλά :cake:
-
Αντε βρε coolalexis, χρονια πολλα με υγεια και ευχομαι να αρχισουν να καλυτερευουν τα πραγματα και να ταξιδεψεις σ ολον τον κοσμο!!! :drink: :hbd:
-
Χρόνια πολλά!!! :clap:
-
Πολύχρονος Αλέξη με υγεία και πολλά ταξίδια :hbd:
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας... :drink: :drink: :drink:
-
Aλέξη πολύχρονος!!!Ευχομαι πολλά πολλά ταξίδια,πολλές εμπειρίες και όμορφες στιγμές!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
-
:hbd: :hbd: :band: :cake: :yay: :yay:
Χρονια πολλα Αλεξη με υγεια και πολλα ταξιδια.
-
Της Αγιας Ειρηνης σημερα...
... χρονια πολλα στις δικες μας, Ειρήνη και traveler-eirini... κοριτσια ευχομαι υγεια και πολλα ταξιδια!!! :yahoo: :yahoo:
-
Πολύχρονες!!
-
Χρόνια πολλά !!! :yay:
-
Χρόνια πολλά και με πολλά ταξίδια... :yay: :yay:
-
Xρονια πολλα και καλα!! :drink: { απο Τουλουζ-Παμιέ..}
-
Αλέξη χρόνια πολλά, με υγεια και πολλά πολλά ταξίδια! :clap:
-
Γενέθλια: marizaki (29)
Χρονια πολλα marizaki... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :hbd: :cake:
-
Χρόνια πολλά Marizaki.Ότι επιθυμείς...
-
Χρονια πολλα!!!!!! :rose: :rose:
(http://dl8.glitter-graphics.net/pub/2164/2164458qvagks2das.gif)
-
:hbd: :hbd:
superdimitra
-
Εlina & Dafni... χρονια πολλα!!!! :yahoo:
(http://3.bp.blogspot.com/_3irLzU-vvSg/TMboiWO-E4I/AAAAAAAALIs/asRi8-fFG90/s1600/xronia+polla.gif)
-
Χρόνια πολλά στην Ελίνα, τη Dafni, σε όλες τις Ελένες (:) και Κωνσταντίνες και όλους τους Κωνσταντίνους του φόρουμ!! Νάστε όλοι καλά και να ταξιδεύετε όσο πιο πολύ μπορείτε!
-
Xρονια πολλα και απο μενα σ ολους τους εορταζοντες. Ελενη,Κωσταντινο/Κωνσταντινα !!! :kiss:
:drink: :yay: :yay:
-
χρονια πολλα σε ολους τους εορταζοντες
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας :kiss:
Εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν
-
ελινα χρονια σου πολλα και να χαιρεσαι το νινακι σου
-
:band: Χρόνια πολλά !!! :yay:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σ'ολους και ολες που γιορταζουν :clap:
-
ευχαριστω πολύ για τις ευχες...χρονια πολλα κι απο μενα ελινα και σε οσους γιορταζουν...
-
Ελίνα χρόνια πολλά και καλά!!!!να χαίρεσαι την οικογένεια και το μικρό σου μπουμπουκάκι ιδιαίτερα!!! :kiss: :kiss:
Χρόνια πολλά επίσης σε ολους τους εορτάζοντες Κωνσταντίνους, Κωνστατνίνες και Ελένες!!! :clap:
-
Γενέθλια: zandesiro (35)
Χρονια πολλα Γιαννη... με υγεια και πολλα ταξιδια!!
:hbd: :cake: :band:
-
:hbd: zandesiro :band: :cake:
-
Πολύχρονος και πολυταξιδεμένος zandesiro :cake:
-
zandesiro , χρονια πολλα κι απο μενα με πολλα διασκεδαστικα ταξιδια ,με υγεια πανω απ ολα...
:hbd: :band: :hbd:
-
Ημερολόγιο ημέρας
Γενέθλια:alexandra1987 (25)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. :dance:
-
Ημερολόγιο ημέρας
Μάρθα, Αγίου Πνεύματος
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :smile_:
-
Γενέθλια: PASTA (44), nek (42), vatraxakia (32)
Χρονια πολλα σε ολους!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Γενέθλια: PASTA (44), nek (42), vatraxakia (32)
Χρονια πολλα σε ολους!!!
:hbd: :cake: :band:
Χρονια σας πολλα παιδια. οτι επιθυμειτε. πολυχρονοι/νες. :smile_:
υ.γ. Φιλε ΣΤΑΘΗ χρονια πολλα και καλα. :smile_: :drink:
-
χρονια πολλα
-
Ημερολόγιο ημέρας
Γενέθλια: palaiohelen (29), yannis_ (35)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....!!!
Υ.Γ. .....που ειναι η παλιο-ελενη...?
-
Γιορτή: Απόστολος
Χρονια πολλα Αποστολη (wotan1975), με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες!!!
-
Γιορτή: Απόστολος
Χρονια πολλα Αποστολη (wotan1975), με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
Ημερολόγιο ημέρας
Ανάργυρος, Αργύριος, Δαμιανός, Κοσμάς
Γενέθλια: tassaras (31)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΣΟ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ
-
Γενέθλια: Gtraveller
Χρονια πολλα τροχοσπιταααααααα!!!! :dance:
Καλα roadtrips!!!!! :yahoo:
-
Γενέθλια: Gtraveller
Χρονια πολλα τροχοσπιταααααααα!!!! :dance:
Καλα roadtrips!!!!! :yahoo:
Χρονια πολλα και απο εμενα. :smile_:
-
Γενέθλια: manos1973 (39)
Χρονια πολλα Μανωλη!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Ευχαριστω πολυ , να σαι καλα και οτι επιθυμεις !!! :)
-
Γενέθλια: manos1973 (39)
Χρονια πολλα Μανωλη!!!
:hbd: :cake: :band:
Χρονια Πολλα εστω και με καθυστερηση.... :blush: και απο εμενα Μανωλη. :smile_: Πολυχρονος. :smile_: :drink:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ημερολόγιο ημέρας
Αιμίλιος
Γενέθλια:koyrsaros_gr (37)
Χρονια Πολλα φιλε Χρηστο. :yahoo: Πολυχρονος. :smile_: :drink: Λιτσα να χαιρεσαι τον αντρα σου. :smile_:
-
Xρονια πολλα Χρηστο!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονος!!!
-
Χρήστο σου εύχομαι Χρόνια πολλά με πολλά ταξίδια :cake:
Λίτσα να τον χαίρεσαι :smile_:
-
σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας
σορρυ που αργησα να απαντησω αλλα ειμασταν λευκαδα και μολις γυρισαμε
-
Σημερα ειναι της Αγ.Χριστινης!Να χαιρομαι,λοιπον,τη μαμα μου!!! :smile_: :smile_: :wink: :wink: :wink: :kiss: :kiss: :kiss: Να ειναι παντα καλα,γερη κ δυνατη για να συνεχισει να μας προσεχει κ να μας παλευει....... :bigr: :bigr: :bigr: :mocking: :mocking: :mocking:
-
Η αληθεια ειναι πως σαν γιορτη μου ειναι αγνωστη, ομως... ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!!!!!! :dance: :yahoo: :rose:
-
Σ'ευχαριστω!!!!!!!!! :smile_: :smile_: :smile_: Καιρος να την μαθουν,λοιπον,οσοι δεν την ξερουν..... :bigr: :bigr: :bigr:
-
XRONIA POLLA
-
Σημερα ειναι της Αγ.Χριστινης!Να χαιρομαι,λοιπον,τη μαμα μου!!! :smile_: :smile_: :wink: :wink: :wink: :kiss: :kiss: :kiss: Να ειναι παντα καλα,γερη κ δυνατη για να συνεχισει να μας προσεχει κ να μας παλευει....... :bigr: :bigr: :bigr: :mocking: :mocking: :mocking:
Πολυχρονη. :smile_: να την χαιρεσαι και να την αγαπας. :smile_: και να μην την στεναχωρησεις ποτε....
-
Σας ευχαριστω,παιδια!!! GNS,εχεις δικιο,προσπαθω να μην την στεναχωρω.... :bigr: :pardon: :pardon: :pardon: Αλλα,παιδι της ειμαι κ οπως ολα τα παιδια,λιγακι :mocking: καμια φορα στεναχωρουμε τους γονεις μας,αθελα μας... :smile_: :smile_: :smile_: Αποψε θα μας κανει το τραπεζι κ θα συγκεντρωθουμε 7-8 ατομα,θειοι κ θειες,να κανουμε μια ομορφη παρεουλα κ να περασει η ωρα λιγακι ευχαριστα... :drink:
-
Σας ευχομαι το βραδυ να περασετε τελεια και να χαρει και η μαμα μαζι σας. :smile_: :yahoo: :drink: το να μην την στεναχωρηρεις το εγραψα γιατι εγω οσες φορες το εχω κανει -αθελα μου φυσικα...- το εχω μετανιωσει και εχω στεναχωρηθει εγω πιο πολυ...αλλα την ζημια την ειχα κανει.... :sorry: :sad: Για αυτο λοιπον φιλοι και φιλες με αφορμη τη γιορτη της κας Χριστινης σημερα τις μαμαδες μας και τα ματια μας. :smile_:
χρονια πολλα και παλι. :smile_:
-
Σωστα.......... Πρεπει να τις προσεχουμε οπως κ αυτες κανουν τα παντα για μας........ :kiss: :kiss: :kiss: Να,σαι καλα....... :smile_: :smile_: :smile_:
-
GNS σου εύχομαι Χρόνια πολλά και καλά με πολλά ταξίδια και εμπειρίες :cake: :hbd:
-
Γιωργοοοοοοοο... χρονια πολλα!!! :drink:
:hbd: :cake: :band:
-
Gns Πολύχρονος!!! :hbd:
-
Xρονια Πολλα!!!!!!!! Ο,τι επιθυμεις να το εχεις :smile_: :smile_: :smile_: Υγεια,χαρα,αισιοδοξια,ευτυχια,αγαπη......... :bigr: :bigr: :bigr:
-
GNS σου εύχομαι Χρόνια πολλά και καλά με πολλά ταξίδια και εμπειρίες :cake: :hbd:
Γιωργοοοοοοοο... χρονια πολλα!!! :drink:
:hbd: :cake: :band:
Gns Πολύχρονος!!! :hbd:
Xρονια Πολλα!!!!!!!! Ο,τι επιθυμεις να το εχεις :smile_: :smile_: :smile_: Υγεια,χαρα,αισιοδοξια,ευτυχια,αγαπη......... :bigr: :bigr: :bigr:
Σας ευχαριστω πολυ παιδια. :yahoo: να ειστε καλα. :smile_: :kiss:
-
Γενέθλια: marnek1 (47)
Χρονια πολλα Μαρια!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Gns Πολύχρονος (έστω και καθυστερημένα)!!! Μαρία πολύχρονη!
-
Γενέθλια: marnek1 (47)
Χρονια πολλα Μαρια!!!
:hbd: :cake: :band:
Μαρια χρονια πολλα. :dance: :band: :band:
Gns Πολύχρονος (έστω και καθυστερημένα)!!!
Φιλε Δημο σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου. να εισαι καλα. :smile_:
-
Ημερολόγιο ημέρας
Γενέθλια: leyteris (32)
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Λευτερη. :hbd: :band: :yay: :clown: :cake:
-
Σωτήριος
Γενέθλια: paragianna (37), nataliana
Χρονια πολλα σε ολους!!!
:band: :cake: :hbd:
-
Σωτήριος
Γενέθλια: paragianna (37), nataliana
Χρονια πολλα σε ολους!!!
:band: :cake: :hbd:
Πολυχρονος ο Σωτηριος και να τα χιλιασουν τα κοριτσια μας. :smile_: :yahoo:
-
15 Αυγούστου... Η γιορτή της Παναγίας και κορυφαία της Χριστιανοσύνης
Σε ολόκληρη την Ελλάδα όπως και στις χώρες της διασποράς, όπου διαμένουν οι απόδημοι Έλληνες, τιμάται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η μνήμη της Θεομήτορος και η μετάστασή της από την γη στον ουρανό. Ο Αύγουστος είναι ο μήνας της Παναγίας, της Μάνας που αγκαλιάζει όλο τον κόσμο και μεσιτεύει στον υιό της για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Έτσι, περισσότερο από κάθε άλλο ιερό πρόσωπο, ο λαός μας τιμά και σέβεται την Παναγία, την οποία επικαλείται σε κάθε δύσκολη στιγμή της ζωής του.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΡΙΟ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Χρονια πολλα στη μητερα μου, τον γιο μου και τ' ανηψια μου!!!
Χρονια πολλα στους δικους μας, panpan... Παναγιωτη πολυχρονος... Λυδια να τον χαιρεσαι... σας περιμενω Αθήνα. :smile_:
benett, marizaki, vatraxakia... οι 3 Μαριες του φορουμ... κοριτσια πολυχρονες!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες (που είναι αρκετοί...)
Panpan να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι σ' αγαπούν!
Χρονια πολλα στη μητερα μου, τον γιο μου και τ' ανηψια μου!!!
Δημήτρη να τους χαίρεσαι :smile_:
benett, marizaki, vatraxakia... οι 3 Μαριες του φορουμ... κοριτσια πολυχρονες!!! :smile_:
Χρόνια πολλά και καλά :kiss:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Σας ευχαριστω για τις ευχες σας :clap:
Χρονια πολλα και απο εμενα σε οσους γιορταζαν.
-
Γενέθλια: manelaki
Χρονια πολλα μικρη μου και με πολλα πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
-
Με καθυστέρηση 2 ημερών να στείλω κι εγώ τα χρόνια μου πολλά και τις ευχές μου στον panpan και στις bennet,marizaki,vatraxakia για την ονομαστική τους εορτή!!!Χρόνια πολλά επίσης στο manelaki για τα γενεθλιά σου!Σε όλους έυχομαι υγεία,ευτυχία και βέβαια ταξίδια :drink:
-
Κι εγω με καθυστέρηση να ευχηθώ χρόνια πολλά σε ολους τους εορτάζοντες...να είστε καλά παιδιά με υγεια!!! :kiss:
-
:hbd: manelaki πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη :kiss:
-
15 Αυγούστου... Η γιορτή της Παναγίας και κορυφαία της Χριστιανοσύνης
Χρονια πολλα στη μητερα μου, τον γιο μου και τ' ανηψια μου!!!
Χρονια πολλα στους δικους μας, panpan... Παναγιωτη πολυχρονος... Λυδια να τον χαιρεσαι... σας περιμενω Αθήνα. :smile_:
benett, marizaki, vatraxakia... οι 3 Μαριες του φορουμ... κοριτσια πολυχρονες!!! :smile_:
Εστω και τωρα να δωσω και εγω τις ευχες μου. Δημητρη χρονια πολλα εις τριπλουν. Να τους χαιρεσαι και να ειναι γεροι και δυνατοι ολοι τους. :smile_:
Φιλε Παναγιωτη χρονια πολλα και σε σενα. πολυχρονος και οτι επιθυμεις. Να σαι χαιρεται η Λυδια και να σε καμαρωνει. Υγεια ευχομαι πρωτα και ολα τα αλλα μετα. :smile_:
Τελος στα 3 κοριτσια της παρεας μας που γιορταζαν ευχομαι η Παναγια να ειναι διπλα τους σε οτι και αν κανουν. :smile_: Και στην πατριωτισα μου και κοντοχωριανη.... :bigr: :laugh: μου που μολις γυρισε απο μυκονο :mocking: :mocking: :mocking: ευχομαι καλη συνεχεια στο καρπενησι. :happy:
Γενέθλια: manelaki
:hbd: manelaki πολύχρονη και οτι επιθυμεις να το παθεις.... :dizzy: :dizzy: :dizzy: Συντομα.... :smile_:
-
Γενέθλια: benett (33)
Χρονια πολλα Μαρια, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Χρονια σου πολλα και καλα. :drink:
-
Χρόνια πολλά!!! :band:
-
Benett χρόνια σου πολλά!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Άντε και σύντομα κανενα ταξιδάκι γιατί μας λείψανε οι περιπέτειες σου με τη μικρή :smile_:
-
Χρόνια σου πολλά!!! Πολυχρονη. :smile_: :band:
-
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας!! Ακόμα χωρίς δουλεια :sad: οπότε δεν βλέπω κανενα ταξιδάκι στον οριζοντα... Να είστε όλοι καλά, και ό,τι επιθυμείτε!
-
Γενέθλια: miaparos (31)
Χρονια πολλα!!!
-
Γενέθλια: miaparos (31)
Xρονια πολλα mia απο την paro. Πολυχρονη. :smile_:
-
ευχαριστω πολυ!!!!
-
Πολύχρονη!!! :cake:
-
Xρονια σου πολλα και απο Ισπανια :band: :hbd:
-
Ημερολόγιο ημέρας
Αντιγόνη, Αθηνά, Ασπασία, Κλεοπάτρα, Μαργαρίτα, Κλειώ
Γενέθλια:NoName (52), maryx1988 (36)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕ ΦΩΤΗ.....!!!!!! :yahoo: ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ. :smile_: ΜΕ ΥΓΕΙΑ. ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ. :drink:
:hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd: :hbd:
-
30/8 Γιορτή: Αλέξανδρος
Προχθες ξεχασαμε τον coolalexis... χρονια πολλα φιλαρακι... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :drink:
:band: :band: :band:
-
Γενέθλια: NoName (52)
Πολυχρονος φιλε... να σε χαιρομαστε!!!! :drink:
:hbd: :cake: :band:
-
NoName Πολύχρονος :cake:
-
Πολύχρονος Noname κι ευτυχισμένος :hbd:
-
Σου ευχομαστε υγεια , ευτυχια, αισιοδοξια και ο,τι καλυτερο στη ζωη σου
:cake: :band: :hbd: :yay:
-
Xρονια πολλα Φωτη. :hbd: :hbd:
-
Πολύχρονη Κερκυραία :cake:
-
Γενέθλια: κερκυραια (36)
Χρονια πολλα!!! :hbd: :cake: :hbd:
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους! :thank: :thank: :thank:
-
Μόλις γύρισα και διαπιστώνω οτι έχω χάσει πολλά επεισόδια.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΌΛΟΥς ΟΣΟΥς ΓΙΟΡΤΑΖΑΝ Ή ΕΙΧΑΝ ΓΕΝΕΘΛΙΑΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ :drink: :drink: :drink:
-
Μόλις γύρισα και διαπιστώνω οτι έχω χάσει πολλά επεισόδια............
Δήμο καλωσορίσατε από τις πολυήμερες διακοπές σας. Περιμένουμε να περιγράψεις τις λεπτομέρειες από το ταξίδι σας στην νότια Βουλγαρία.
-
Μόλις γύρισα και διαπιστώνω οτι έχω χάσει πολλά επεισόδια............
Δήμο καλωσορίσατε από τις πολυήμερες διακοπές σας. Περιμένουμε να περιγράψεις τις λεπτομέρειες από το ταξίδι σας στην νότια Βουλγαρία.
Εγώ το ετοιμάζω. Εσείς που γυρίσατε τα μισά Βαλκάνια, Αυστρία και Γερμανία πότε θα μας τα πεις;
-
Περιμένουμε να περιγράψεις τις λεπτομέρειες από το ταξίδι σας στην νότια Βουλγαρία.
Και τα δικα σου περιμενουμε... απο Βαλκανια κλπ. :smile_:
-
30/8 Γιορτή: Αλέξανδρος
Προχθες ξεχασαμε τον coolalexis... χρονια πολλα φιλαρακι... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :drink:
:band: :band: :band:
Χρονια σου πολλα φιλε Αλεξη. :smile_: Πολυχρονος. Να εισαι παντα cool και παντα να ταξιδευεις. :good: Συγνωμη αλλα δεν το ηξερα οτι γιορταζες. :sorry: :sorry: :sorry:
Γενέθλια: κερκυραια (36)
Χρονια πολλα!!! :hbd: :cake: :hbd:
Χρονια πολλα κερκυραια. :smile_: Πολυχρονη. :smile_:
-
Ημερολόγιο ημέρας
Γενέθλια:Peppas (47)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Μαιρη κοσμογυρισμενη. :bigr: Πολυχρονη και παντα να ταξιδευεις. :smile_:
-
Χρονια πολλα Μαιρη!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονη!!
-
:hbd: :cake: Πολύχρονη!!!
-
Χρόνια πολλά, Ξένια, με υγεία ευτυχία και πολλά ταξίδια!!! :cake:
-
Ξενια μου πολυχρονη :drink:. Να χαιρεσαι ο,τι αγαπας :kiss:
Παντα γερη και ευτυχισμενη :hbd:
-
Χρονια πολλα με πολλες και μοναδικες εμπειριες απο πολλα, παρα πολλα ταξιδια
-
Να χαίρεσαι τους άντρες σου!!!
-
Ξένια μου σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :cake: με υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια με τον άντρα της ζωής σου :kiss: :kiss:
Δημήτρη να την χαίρεσαι :smile_: :smile_:
-
ξενια χρονια σου πολλα με υγεια κ πολλα ταξιδια
-
Ξένια χρόνια σου πολλά από εμένα και τη Μίνα, με πλήρη υγεία και με πάντοτε ευχάριστα γεγονότα στη ζωή σου.
Υ.Γ. Έχουμε πολύ καιρό να σας δούμε, γιατί οι συναντήσεις μελών σχεδόν καταργηθήκανε. Πες στον άντρα σου να κανονίσει κάτι με κάποια ευκαιρία, για να τα πούμε.
-
Χρονια πολλα Ξενια Να σε χαιρομαστε.
:hbd: :hbd: :cake: :band:
-
Να την χαιρομαι... να την χαιρομαι... σας ευχαριστουμε πολυ ολους!!! :dance:
-
Χρονια πολλα! :dance:
-
Kαι οσοι εχετε fb μπορειτε να συμβαλλετε στο δωρο!!!! :laugh:
Καντε like στο σχολιο μου (μεσα στη φωτογραφια) να κανω δωρο στη Ξενια το ρολοι... εχει σημερα τα γενεθλια της... που#@*@ κριση που μας εφτασες. :laugh:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=484663884891596&set=a.127678937256761.17446.11683
-
Χρόνια πολλά !!! :clap: :clap: :clap:
-
Kαι οσοι εχετε fb μπορειτε να συμβαλλετε στο δωρο!!!! :laugh:
Καντε like στο σχολιο μου (μεσα στη φωτογραφια) να κανω δωρο στη Ξενια το ρολοι... εχει σημερα τα γενεθλια της... που#@*@ κριση που μας εφτασες. :laugh:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=484663884891596&set=a.127678937256761.17446.11683
Like!!!
Δημήτρη εύχομαι να το κερδίσεις :blum:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες σας!!!! :drink:
-
Χρόνια πολλά και με πολλά Ταξίδια !!!
-
Ξενια , χρονια σου πολλα. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ ευχομαι. :smile_:
Δημητρη να την χαιρεσαι , να την αγαπας και να την ταξιδευεις. :smile_:
υ.γ. Μετα το διαστρεμμα στη συζυγο, :mad: ακολουθησε η μαμα με 22 πιεση και πνευμονικο οιδοιμα. :mad: Επισκεψη εξω απο την πορτα του αγιου πετρου. ευτυχως την εδιωξε και ας ηταν το 4ο πνευμονικο τα τελευταια 4 χρονια....Ο λογος που απουσιασα απο το φορουμ αυτες τις ημερες. :sorry: συγνωμη Ξενια που γραφω σημερα τα χρονια πολλα. :sorry: :sorry:
-
Περαστικά να είναι όλα εύχομαι GNS !
-
υ.γ. Μετα το διαστρεμμα στη συζυγο, :mad: ακολουθησε η μαμα με 22 πιεση και πνευμονικο οιδοιμα. :mad: Επισκεψη εξω απο την πορτα του αγιου πετρου. ευτυχως την εδιωξε και ας ηταν το 4ο πνευμονικο τα τελευταια 4 χρονια...
Aμαν βρε παιδακι μου κανενα ευχελαιο κανατε?
-
:band: Χρόνια πολλά :yay: σε Σταυρούλες και Σταύρους !!! :band:
-
Ξενια , χρονια σου πολλα. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ ευχομαι. :smile_:
Δημητρη να την χαιρεσαι , να την αγαπας και να την ταξιδευεις. :smile_:
υ.γ. Μετα το διαστρεμμα στη συζυγο, :mad: ακολουθησε η μαμα με 22 πιεση και πνευμονικο οιδοιμα. :mad: Επισκεψη εξω απο την πορτα του αγιου πετρου. ευτυχως την εδιωξε και ας ηταν το 4ο πνευμονικο τα τελευταια 4 χρονια....Ο λογος που απουσιασα απο το φορουμ αυτες τις ημερες. :sorry: συγνωμη Ξενια που γραφω σημερα τα χρονια πολλα. :sorry: :sorry:
Ευχαριστουμε πολυ Γιωργο... ευχομαι περαστικα και να πανε ολα καλα. :good:
-
Ξένια μου, σήμερα μπήκα στο φορουμ....χρόνια πολλά αν και λίγο καθυστερημένα!!!
Να είσαι πολύχρονη, ευτυχισμένοι με τους άντρες σου!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
Δημητρη να τη χαιρεσαι!!! :kiss:
-
Δημητρη να τη χαιρεσαι!!! :kiss:
:thank: :thank: :thank:
-
:band: Χρόνια πολλά σε Αγάπες, Ελπίδες, Σοφίες :band:
-
Να χαιρομαι κ να την χαιρεται κ η οικογενεια της ολη,την πολυ καλη μου φιλη Αγαπη κ κουμπαρα μας!!!!!!!!! :kiss: :kiss: Που περυσι τον Σεπτεμβρη,ειχαμε την τιμη κ ευτυχια να μας παντρεψει!!!!!!!!!! :smile_: :wink: :kiss: Να ειναι καλα κ ευτυχισμενη! :happy: :happy:
-
Χρόνια πολλά στις εορταζόμενες :smile_:
Famek σου εύχομαι ότι επιθυμείς...
-
Χρόνια πολλά σε όλες τις εορτάζουσες!!!!
-
dimosf & Σπύρος να χαιρεστε τις συζυγους σας!!!! :rose: :rose:
Famek πολυχρονη. :rose:
-
Ευχαριστούμε πολύ!!
-
Να τις χαιρεστε και απο μενα και τον Παναγιωτη :drink:
:band:
-
Ευχαριστούμε τους ξενιτεμένους μας!!!!!!
-
σας ευχαριστω
-
Δημήτρη, Κάρμεν, Παναγιώτη, ευχαριστούμε πολύ!
-
dimosf & Σπύρος να χαιρεστε τις συζυγους σας!!!! :rose: :rose:
Famek πολυχρονη. :rose:
Να τις χαιρεστε. δεν το ηξερα. Σοφια πολυχρονη. Χαρα χρονια πολλα για την κουμπαρα σας.
Πολυχρονες ολες οι εορταζουσες ευχομαι με υγεια πρωτα.
υ.γ. Φιλε Σπυρο , Δημητρη και αγαπητη Λυδια σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες και για την συμπαρασταση.
-
GNS,ευχαριστω....ευχομαι τα πραγματα για σας να φτιαξουν γρηγορα κ να μην ξανα'ρθουν αλλες δυσκολιες...αν κ λενε οτι ο Θεος τις στελνει στους δυνατους....τελος παντων,πρεπει να ειμαστε δυνατοι κ να εχουμε υπομονη κ ολα θα φτιαξουν! :smile_: :happy: :good: :good: :good:
dk,να χαιρεσαι τη γυναικα σου κ ολη την οικογενεια κ αυτοι εσενα!!!!!!! :wink:
Κ γενικα χρονια πολλα σε οσες γιορταζαν.....!!!!!!!!
-
Να τις χαιρεστε. δεν το ηξερα. Σοφια πολυχρονη. Χαρα χρονια πολλα για την κουμπαρα σας.
Πολυχρονες ολες οι εορταζουσες ευχομαι με υγεια πρωτα.
υ.γ. Φιλε Σπυρο , Δημητρη και αγαπητη Λυδια σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες και για την συμπαρασταση.
Φίλε μου δεν είχα πάρει χαμπάρι αυτά που είχες γράψει λίγες μέρες πριν Τέλος καλό, όλα καλά. Εύχομαι περαστικά σε όλους. Πολλές ευχαριστίες για τις ευχές σου!!
-
Χρονια Πολλα στην ξαδερφη μου την Ξανθη,που ζει στην Αθηνα! Να ειναι καλα κ παντα υγεια κ χαρα να εχει αυτη κ η οικογενεια της!!!! :kiss: :kiss: :kiss:
........ :bigr: :rose: :rose: :rose: Να πω,λοιπον,οτι εχω κ εγω σημερα τα γενεθλια μου....!!!! :wink: :rose: :rose: :rose: Να με χαιρονται...... :bigr:
Κ γενικα Χρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν!!!!!!!! :smile_: :smile_: :kiss: :kiss:
-
Katsav πολύχρονος, να χαίρεσαι και την ξαδέλφη σου την Ξανθή! :cake:
-
Ευχαριστω,Σπυρο... Ομως...''πολυχροΝΗ'' :bigr: :bigr: :blush: :blush:
-
Χρονια πολλα με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!!
:hbd: :cake: :band: :hbd: :cake: :band: :hbd: :cake: :band:
-
Ευχαριστω,βρε dk!!!!!!!! :smile_: Απο το στομα σου κ στου Θεου...?....της Τρόικας....?....τ'αφτι.....!!!!!!!!!!!! :bigr: :laugh:
-
Συγγνώμη αλλά δε φαίνεται πουθενά το φύλο. Πολύχρονη λοιπόν! :hbd:
-
Πολύχρονη κι από μένα!!
Δημήτρη γιορτάζει η Ξένια σήμερα; Χρόνια πολλά Ξένια!!!!
-
Χρονια πολλα :bigr: :bigr:
-
Δημήτρη γιορτάζει η Ξένια σήμερα; Χρόνια πολλά Ξένια!!!!
Oχι Δημο... πριν λιγα χρονια μαθαμε για τη σημερινη μερα... ολα τα χρονια γιορταζε της Οσιας Ξενης (24 Ιανουαριου) και ετσι το αφησαμε.
-
Eυχαριστω,dimosf κ wotan1975!Ευχομαι κ σε σας ο,τι καλυτερο....................... :wink: :wink: :smile_: :smile_:
-
Να πω,λοιπον,οτι εχω κ εγω σημερα τα γενεθλια μου....!!!!
Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά με πολλά ταξίδια και εμπειρίες :cake: :kiss:
-
Elina μου,σ'ευχαριστω πολυ!!!Κ σε σενα ευχομαι τα καλυτερα.......!!!!!!! :kiss:
-
Χρόνια σου πολλα λοιπον και καλα. Να εισαι γερη και συ και οι δικοι σου να ταξιδευετε πολυ.
:hbd: :cake: :band: :band:
-
Σ'ευχαριστω πολυ,Λυδια μου!!! :wink: :smile_: Καλα να εισαστε κ εσεις ολοι κ να εχετε ο,τι επιθυμειτε.... :kiss:
-
Χρονια Πολλα στην ξαδερφη μου την Ξανθη,που ζει στην Αθηνα! Να ειναι καλα κ παντα υγεια κ χαρα να εχει αυτη κ η οικογενεια της!!!! :kiss: :kiss: :kiss:
........ :bigr: :rose: :rose: :rose: Να πω,λοιπον,οτι εχω κ εγω σημερα τα γενεθλια μου....!!!! :wink: :rose: :rose: :rose: Να με χαιρονται...... :bigr:
Κ γενικα Χρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν!!!!!!!! :smile_: :smile_: :kiss: :kiss:
Xαρα ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ για τα γενεθλια σου και χρονια πολλα για την Ξανθη ξαδερφη... :bigr: να την χαιρεσαι και εσυ οτι επιθυμεις με υγεια πρωτα και ποοολλλλα ταξιδια.
Φίλε μου δεν είχα πάρει χαμπάρι αυτά που είχες γράψει λίγες μέρες πριν Τέλος καλό, όλα καλά. Εύχομαι περαστικά σε όλους. Πολλές ευχαριστίες για τις ευχές σου!!
Να εισαι καλα φιλε Δημο. :smile_: ευχαριστω και παλι. :good:
-
GNS,σ'ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου.......!!!!!!!!! :smile_: Υγεια να εχουμε ολοι κ ολα τα αλλα θα ερθουνε...... :smile_: :smile_: :smile_:
-
Γενέθλια: Vivi (39)
Χρονια πολλα!!! :cake:
Ευχομαι υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
:hbd: :band: :hbd: :band:
-
Χρόνια πολλά Vivi, :cake:
-
Χρόνια πολλά ntiana ! :cake:
-
Χρόνια πολλά ntiana ! :cake:
Χρόνια πολλά Vivi, :cake:
Xρονια σας πολλα. :smile_: Πολυχρονες με υγεια πρωτα και πολλα ταξιδια στη συνεχεια. :smile_:
-
Χρόνια πολλά taxidiaris !!! :cake:
-
Χρονια πολλα Αντρεα!!! :cake: :hbd:
-
Γενέθλια: flysky
Χρονια πολλα Φωτεινη!!! :cake: :hbd:
-
Πολύχρονη!!! :cake:
-
Χρόνια πολλά traveler-eirini !!! :cake:
-
Xρονια πολλα Ειρηνη!!! :cake: :hbd:
-
Πολύχρονη!!!
-
Πολύχρονη και πολυταξιδεμένη traveler-eirini :cake:
-
ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας αν και λιγο καθυστερημενα... :good: :good: Καλα ταξιδια σε ολους και ΟΧΙ καταθλιψη....μακρια απο αυτες τις καταστασεις...ολοι να ονειρευεστε ομορφα ταξιδια..αυτα που κανατε και αυτα που ΘΑ κανετε :dance: :dance:
-
Καλημερα! Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες!
-
Πολύχρονος Δημήτρη!!! :cake: :cake:
-
Να τα εκατοστήσεις ρε φιλαράκι!!! Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπάνε! :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:
-
Πολλες ευχες για υγεια,χαρα,ταξιδια κ αγαπη!!!Παντα καλα να εισαι με την οικογενεια σου κ ολους οσους αγαπας!!! :smile_: :hbd: :band: :yay:
-
χρονια πολλα φιλαρακι,να σε χαιρομαστε.Παντα υγιης και ταξιδιαρης. :drink: :drink: :hbd: :cake: :band:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance: :dance: :dance:
-
Δημήτρη, από μένα και τη Μίνα τις καλύτερες ευχές για τα γενέθλιά σου.
Υ.Γ. Δεν κανονίζεις και καμία συνάντηση, για να τα πούμε από κοντά; Έχουμε πολύ καιρό να σας δούμε.
-
Δημήτρη πολύχρονος :cake: και πάντα ευτυχισμένος. Σου στέλνει ευχές όλη η οικογένεια :kiss: . Ξένια μου να τον χαίρεσαι.
Αν δεν κάνω λάθος σήμερα είναι και τα γενέθλια της Δήμητρας :bigr:
Δήμητρα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και εύχομαι υγεία, αγάπη και πολλά ταξίδια :smile_:
-
Tις καλυτερες ευχες μου για ενα ομορφο , υγιές ανεμελο και γεματο ταξιδια μέλλον.
Οι σκοτουρες τις ζωης να γινουν παρελθον και να απολαυσεις καθε λεπτο της ζωης σου .
Να σε χαιρονται οι δικοι σου και να ζησετε ολοι μαζι ευτυχισμενοι, ο Θεός να σας ευλογει
-
Δήμητρα ευχομαι οι παπαγαλοι του Ριο να σου φερουν και σενα ο,τι επιθυμεις καλη μου Χρονια σου πολλα :drink:
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!! :dance:
Η Δημητρα ειχε γενεθλια στις 18 και την ξεχασα... Δημητραααααα πολυχρονη!!!!! :cake:
Χρηστο θα κανονισουμε συναντηση το συντομοτερο... απλα περιμενω απο τον panpan και την carmen να μου πουν ποτε θα ερθουν. :smile_:
-
Χρονια σας πολλα...απο τις νοτιες θαλασσες :bigr:
-
Ευχαριστω πολυ!!
-
X_Ρ_Ο_Ν_Ι_Α Π_Ο_Λ_Λ_Α
dk να είσαι πάντα υγιής και χαρούμενος
-
Aπό μένα και τον πατέρα Αλύπιο θερμές ευχές.
( Καθυστερήσαμε επειδή ειμαστε ...παλιαοημερολογίτες :dizzy:)
-
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Σας ευχαριστω πολυ!!!! :dance:
-
Η Δημητρα ειχε γενεθλια στις 18 και την ξεχασα... Δημητραααααα πολυχρονη!!!!! :cake:
Είχα γενέθλεια στις 19!! Σας ευχαριστώ πολύ ολους για τις ευχές σας!! :kiss: :kiss: :kiss:
Δημήτρη μου χρόνια πολλά, ευτυχισμενα και πολυταξιδεμένα!!! Να σε χαιρόμαστε!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Αν και καθυστερημένα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι από μένα. Με υγεία και πολλά πολλά ταξί
δια!!
-
Ευχαριστω πολυ!!!
-
Αυτή ειναι η βδομάδα του dk. Γενέθλια και γιορτή.
Και πάλι πολύχρονος φίλε ( θα τα πούμε και τηλεφωνικά, πότε θα ιδωθούμε δεν ξερω....)
-
Ειναι και της dimitra η βδομάδα (γιορτή+ γενεθλια).
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ όπως και σε ολουςκαι ολες τις συμφορουμίτισσες που γιορτάζουν σήμερα :cake:
-
Ευχαριστω πολυ Βαγγελη!!!!! :dance:
-
Xρονια πολλα στους Δημητριδες και στην Δημητρα. :drink: :drink:
-
Χρ'ονια πολλά στους εορτάζοντες !!!
-
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα και ιδιαίτερα στον dimitris, dk, dimitra, dimitrisv, dimitris2010, superdimitra :kiss:
-
(http://img132.imageshack.us/img132/1317/stdemetriusofsalonica.jpg)
-
Χρονια πολλα και στην Δημητρα :kiss:
:drink:
-
Καλημέρα σε ολους, σας ευχαριστω πολυ πολύ για τις ευχές σας!!
Να χαιρεστε ολοι τους δικους σας Δημήτρηδες και Δήμητρες!!!
Φίλε DK να σε χαιρόμαστε, να σε χαίρεται η οικογένεια να είσαι πάντα γερός και δυνατός :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
χρονια πολλα στους εορταζοντες
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!! :dance:
Κι εγω με τη σειρα μου να πω χρονια πολλα στο Δημητρη της Ελινας και τη Δημητρα... καθως και σε ολα τα μελη που γιορταζουν σημερα.
ΥΓ. carmen σ' ευχαριστω πολυ για την αφιερωση πανω στην εικονα του Αγιου Δημητριου. :smile_:
-
Χρονια Πολλα Δημήτρη
-
Ευχαριστω πολυ!!!
-
Xρόνια Πολλά Δημήτρη και ότι επιθυμείς.
Κάθε επιθυμία σου να εκπληρώνεται.
-
Χρονια Πολλά DK !Να είσαι υγιής και χαρούμενος και πάντα στη ζωή σου να ταξιδεύεις.
-
Ωραία κάρτα της Carmen με τον Αη Δημήτρη, αλλά πολύ αγριεμένος ο άγιος...
Στη δική μου κάρτα (αφιερωμένη στη Θεσσαλονίκη), τον "είδα" πιο φιλεύσπλαχνο προς την πόλη.
http://kavouras12.blogspot.gr/ (http://kavouras12.blogspot.gr/)
(http://4.bp.blogspot.com/-AZILBencIso/UIBvc1F6J2I/AAAAAAAABQU/AxHowvd2BDo/s1600/%CE%91%CE%93+%CE%94%CE%97%CE%9C.jpg)
-
Δημήτρη χρόνια πολλά , πάντα ευτυχισμένος
-
Χρονια Πολλα σε οοοοολους οσους κ οοοοοοοολες οσες γιορταζουν!!!!!!Χρονια Πολλα στον αδερφο μου :good: :drink: :band: στην ξαδερφη μου κ στη συνυφαδα μου! dk ο,τι επιθυμεις!!!!!
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους!!! :dance:
ΥΓ. Βαγγελη... ''εγραψες''!!!!!!! :laugh:
-
Απόψε γύρισα από την Κάρυστο και εκεί δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ. Γι αυτό και καθυστερημένα
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους εορτάζοντες. Να τους χαίρονται οι αγαπημένοι τους, να τους χαίρονται κι αυτοί και εύχομαι ολόψυχα να κάτσει σε όλους και κανένα ταξιδάκι. Εντός ή εκτός!!!
-
Ευχαριστω Δημο!!! :good:
-
jimo πολύχρονος και ευτυχισμένος με την οικογένειά σου :cake:
fei να τον χαίρεσαι
-
Χρονια πολλα jimo... να σε χαιρονται οι γυναικες της ζωης σου!!! :dance:
-
Πολύχρονος jimo !!! :cake:
-
Πολύχρονος!!
-
Xρόνια σου πολλα Jimmo :hbd:
Να χαιρεσαι την οικογενειά σου , νασαι γερός και πολλά ταξίδια , με ή χωρίς κριση :bigr: :cake:
-
Xρόνια πολλά jimo. :hbd: :band: :band: :band: :cake:
-
Χρόνια πολλά jimo!!!! Να σε χαίρεται η οικογένεια!!! :hbd:
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα :drink:
-
Χρόνια πολλά σε όσου γιορτάζουν σήμερα!!! :band:
-
Χρονια πολλα!!!!!! :smile_:
-
Χρονια πολλα carmen... να σε χαιρεται ο panpan σου!!!!
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Carmen πολύχρονη!!! :cake:
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με θυμηθήκατε!!! :kiss: [Στο τρελο αυτό μήνα που τρέχω και δεν προλαβαίνω :dizzy: ] είστε πάντα η πιο γλυκιά νότα
:kiss: :kiss: :kiss: :thank:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Παντα υγεια κ χαρα να εχετε ολη η οικογενεια!!!!!!!!!!!
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά από μία υπέροχη Λισαβώνα
-
Πολύχρονη και πάντα με δουλειά!!!
-
Carmen σου εύχομαι Χρόνια Πολλά με πολλά ταξίδια όπου αγαπάς :kiss:
Panpan να την χαίρεσαι :smile_:
Γιωργάκος (61) Χρόνια πολλά και καλά :smile_:
-
Carmen χρονια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!! :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
Να τη χαίρεσαι Panpan!!! :rose:
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά από μία υπέροχη Λισαβώνα
Eσύ πότε πέρασες από πάνω και δεν σε πήρα χαμπάρι; :clap:
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά από μία υπέροχη Λισαβώνα
Eσύ πότε πέρασες από πάνω και δεν σε πήρα χαμπάρι; :clap:
Πέρασα αθόρυβα
-
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου. Σας αγαπώ και μου λείπετε πολύ τώρα που δυστυχώς ο ελεύθερος μου χρόνος περιορίζεται μόνο σε ελάχιστη ώρα...
{Τι να κάνω, στα γεράματα αποφάσισα να μάθω γράμματα :laugh:} Όμως το πτυχίο το παίρνω {ελπίζω} στις 19.12 και από κει και πέρα θα γράφω τόοοοσα πολλά που θα βαρεθήτε να διαβάζετε :bigr:
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους :kiss:
και εύχομαι και σε σας ο,τι καλύτερο και να βρεθούμε ...το συντομότερο :good:
-
Όμως το πτυχίο το παίρνω {ελπίζω} στις 19.12 ...
Καλή επιτυχία :wink:
-
Γενέθλια: dimitris (40)
Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα. Να σε χαιρόμαστε :kiss: :kiss:
Ανδρέα (taxidiaris) Χρόνια Πολλά και καλά!
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες!!
-
Όμως το πτυχίο το παίρνω {ελπίζω} στις 19.12 ...
Καλή επιτυχία :wink:
Σ ευχαριστω πολυ Ελίνα μου
-
Γενέθλια: dimitris (40) και Ανδρέας (taxidiaris)
Χρονια πολλα και στους δυο... υγεια, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!!!
-
Σας ευχαριστω για τις ευχές σας. :good: :good:
Ευχομαι ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ με ΕΙΡΗΝΗ και ΕΥΤΥΧΙΑ :yahoo: :yahoo:
-
Xρόνια πολλά στις Βαρβάρες και στον Σάββα :clap: :drink:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες !
-
Χρονια πολλα!!!!!!! :dance:
-
Χρόνια πολλά στον Νίκο και στην Νικολέτα :drink:
thailandbethere, leon00, nikosfp, ntsik πολύχρονοι :smile_:
sisy σου εύχομαι ότι επιθυμείς :hbd:
-
Χρόνια πολλά σ όλους τους Νίκους και τις Νικολέτες.
-
Πολύχρονες και πολύχρονοι!!!
-
Νίκο, Νίκη, Νικολέτα, Νικόδημε .... Χρόνια πολλά! :drink:
-
Χρόνια σ όλους τους Νίκους ,και τις Νικολέτες . Υγεία και ευτυχία :drink: :clap: :yahoo:
-
Χρόνια πολλά thailandbethere, leon00, nikosfp, ntsik... sisy να τα εκατοστησεις!!!
-
carmen, panpan να χαιρεστε τον γιο σας!!!!
-
Να τον χαίρεστε βρε!!
-
Ευχαριστούμε για τις ευχές
Δημήτρη να χαίρεστε τον υιό :drink:
-
Δημήτρη-Ξένια να τον χαίρεστε!!
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :dance:
-
Δημήτρη - Ξένια Να χαίρεστε το γιό !!!
Επίσης και εσείς panpan - carmen !!!
-
Ζητάω συγνώμη για την καθυστέρηση και εύχομαι χρόνια πολλά και να χαίρεσθε τους εορτάζοντες :blush:
-
:thank: :thank: :thank:
-
Χρονια πολλα σε ολους,εστω και καθυστερημενα!!
-
Συγνωμη κι απο μένα για τις καθυστερημένες ευχές.
Χρονια πολλά σε ολους!!!!!!!!!!! να τους χαίρονται οι οικογενειες τους!!! :rose:
-
Χρόνια πολλά στις Αννούλες !!!
-
-
Oh, llitle Anna of the snow......
:dizzy:
Μου θυμισε το:
What is wrong with you, poor plane tree?
(Δεν σας γράφω τον ελληνικο τιτλο του τραγουδιού, βρείτε το)
-
Συνηθως τις γιορτές δεν τις θυμάμαι έγκαιρα ( και μετά το παιζω παλαιοημερολογήτης για να δικαιολογηθώ) αλλά αυτη τη φορά ειμαι γρήγορος:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΠΥΡΟ
-
Ευχαριστώ πολύ! :drink:
-
Πολύχρονος φίλε! Ότι επιθυμείς να το πάθεις!!!
-
Ευχαριστώ πολύ Δήμο! :drink:
-
Πολυχρονος Σπυρο... με υγεια και πολλα ταξιδια φιλε!!!! :good:
-
Χρόνια πολλά,να σε χαιρόμαστε. :drink: :drink: :band:
-
Xρόνια σου πολλά Σπύροοοο :drink: :rose: καλέ μου φίλε!!!
{ καλά που εχω και σένα να αντιπαρατίθεμαι στο Travelchat και γίνεται πιο ζωηρό :laugh: :laugh:}
Νάσαι καλά και ό,τι επιθυμεις !! :kiss: :blush:
-
Πολύχρονος Σπύρο και ότι επιθυμείς :smile_:
-
dk, panpan, carmen, elina σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ! Να είστε πάντα καλά! :drink:
-
(http://i1249.photobucket.com/albums/hh506/dimosf2/CHR12-2a2_zps3d2513b6.jpg)
http://fototsepi.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1460.htm (http://fototsepi.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1460.htm)l
http://disaki.blogspot.gr/2012/12/blog-post_17.html (http://disaki.blogspot.gr/2012/12/blog-post_17.html)
-
:hbd: :hbd: :band: :cake:
dimitrish81
-
Πολύχρονος dimitrish81 :cake:
-
SpirosN. και dimitrish81 να τα εκατοστήσετε!!
-
Χρόνια σας πολλά και καλά και γεμάτα ταξίδια!! :band: :cake:
:band:
-
:hbd: dimitrish81 και SpirosN. :cake:
Να τα εκατοστήσετε :smile_:
-
SpirosN. & dimitrish81 χρονια πολλα!!! :hbd: :hbd:
-
Εύχομαι σε όλους μας Καλά Χριστούγεννα πάνω απο όλα με ΥΓΕΙΑ!!!!!
Να περάσετε όλοι τέλεια τις γιορτινές ημέρες και το 2013 να μας φέρει όλους ότι πραγματικά επιθυμούμε :dance: :dance:
-
Επισης!!!!!!! :good:
-
Το μήνυμα των Χριστουγέννων, ας αναγεννήσει τις ελπίδες μας, δίνοντας στον καθένα μας την ευκαιρία πραγματοποίησης των προσδοκούμενων, χαρίζοντας υγεία, ευημερία και επιτυχία
Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!!!
-
Χρόνια πολλά σε όλους ας αποδεχτούμε την πρόκληση διότι οι επιτυχίες έρχονται σε αυτούς που είναι έτοιμοι να τις υποδεχτούν
(http://img221.imageshack.us/img221/6262/53749048251147513290752.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/221/53749048251147513290752.jpg/)
-
Χρόνια πολλά!!
-
Χρόνια πολλά σε όλους ας αποδεχτούμε την πρόκληση διότι οι επιτυχίες έρχονται σε αυτούς που είναι έτοιμοι να τις υποδεχτούν
(http://img221.imageshack.us/img221/6262/53749048251147513290752.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/221/53749048251147513290752.jpg/)
Φοβερο :laugh: :laugh: στο κλεβω φιλαρακι... χρονια πολλα!!!
-
Χρόνια πολλά σε όλους ας αποδεχτούμε την πρόκληση διότι οι επιτυχίες έρχονται σε αυτούς που είναι έτοιμοι να τις υποδεχτούν
(http://img221.imageshack.us/img221/6262/53749048251147513290752.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/221/53749048251147513290752.jpg/)
Τέλειο!!!
-
(http://img593.imageshack.us/img593/8825/christmascardr.jpg)
Καλές γιορτές σε όλους :smile_:
-
Καλά, Λευκά Χριστούγεννα!
http://fototsepi.blogspot.gr/2012/12/blog-post_559.html (http://fototsepi.blogspot.gr/2012/12/blog-post_559.html)
-
koyrsaros_gr, ChristosGk., xrisa
Xρονια πολλα... υγεια, ευτυχια και πολλα, πολλα ταξιδια!!!! :yahoo:
-
Χρόνια πολλά στους Χρήστους μας και στις Χριστίνες .
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες!
-
Χρόνια πολλά koyrsaros_gr, ChristosGk., xrisa και σε όποιον γιορτάζει :smile_:
Υγεία, ευτυχία, αγάπη και πολλά ταξίδια :kiss: :kiss:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες !!! :band:
-
Χρόνια Πολλά σε όλους!!! :tree:
-
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ΟΟΟΟΟΟΟΛΟ τον κοσμο........!!!!!!!! Στον Μανωλη κ την Εμμανουελα που γιορταζουν σημερα κ η χωρα ειναι γεματη :bigr: κ στους Χρηστους,φυσικα!!!!!! :good: -(οι Χριστινες γιορταζουν στις 24 Ιουλιου!!!!!!!!Της Αγ.Χριστινης!!!!!!!)- :happy: Με το καλο να μας βρει κ ο καινουριος χρονος...........!!!!!!!!!!!!! :yahoo:
ΑΓΑΠΗ-ΥΓΕΙΑ-ΕΥΤΥΧΙΑ-ΧΑΡΑ
Κ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ............................................................
:smile_: :smile_: :smile_: :smile_: :smile_: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Γιορτάζει και το μανελάκι σήμερα;
-
ευχαριστω πολυ για τις ευχες
χρονια πολλα για ολους και ολες
καλα χριστουγεννα και ευχες για υγεια ευτυχια και πολλα ταξιδια
-
Χρονια πολλα manelaki :happy:
-
Πολύχρονη!!
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είστε όλοι καλά.
-
Χρονια πολλα και καλα Χριστουγεννα σε ολους! :bigr:
-
Χρονια πολλά, καλα Χριστουγεννα !!
Και μερικά χριστουγεννιάτικα βίντεο από Μπανγκόκ
-
Manelaki σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια :smile_:
-
Κανένας Στέφανος; Ιωσήφ; ... Χρόνια πολλά πάντως! :band:
-
Καλή χρονιά από τα ιστολόγια "το δισάκι μου στον ώμο..." http://disaki.blogspot.gr/ (http://disaki.blogspot.gr/)
και "Με μια φωτογραφική στην τσέπη..." http://fototsepi.blogspot.gr/ (http://fototsepi.blogspot.gr/)
-
Πολύχρονος GEORGE KARALIS :cake: Και καλή Χρονιά ! :drink:
-
Γιώργο Πολύχρονος!!
-
Γενέθλια: GEORGE KARALIS
Χρόνια πολλά Γιώργο :hbd:
-
Χρονια πολλα Γιωργο!!! :hbd: :cake: :hbd:
-
Εύχομαι μια καλή και ευλογημένη χρονιά. :drink:
-
Ευτυχισμένο βρε!!!
http://fototsepi.blogspot.gr/2013/01/2013.html (http://fototsepi.blogspot.gr/2013/01/2013.html)
-
Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος! Με υγεία και ευτυχία! :yay: :tree:
-
kαλη χρονια με υγεια ευημερια και καλα ταξιδια ψυχης κ αναψυχης...
χρονια πολλα στους στις εορταζοντες
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
(http://amazingmaterial.com/wp-content/uploads/2012/12/happy-new-year-2013-9.jpg)
-
(http://img26.imageshack.us/img26/8185/newyearx.jpg)
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Γιώργο χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου :hbd:
-
Καλη χρονια σε ολους! :bigr:
-
Χρονια πολλα Βασω (fei), χρονια πολλα vasiliki ... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :drink: :rose:
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες fei και vasiliki
-
(http://1.bp.blogspot.com/-Y9J0M4vdu3Y/UGDUJimbsWI/AAAAAAAAA7s/sIRsnNb99WY/s640/%CE%A3%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%91+%CE%9A%CE%9B%CE%91%CE%9F%CE%A5%CE%A3+%CE%95%CE%A5%CE%A7%CE%95%CE%A3+2013.jpg)
-
Χρόνια πολλά σε όλους και ευτυχισμένο 2013 με υγεία, αισιοδοξία και χαρά και ... μακάρι να καταφέρουμε και κανένα ταξιδάκι!!!
Γιώργο να είσαι πολύχρονος, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και η νέα σας ζωή στο Σίδνευ να εξελιχθεί όπως την ονειρεύεστε!! Φιλιά
-
αν και καθυστερημενα ,ευχομαι σε ολους τους φιλους που γνωρισα στο travelchat(και σε αυτους που δεν ετυχε να γνωρισω ,βεβαιως ,βεβαιως)μια καλη και τυχερη χρονια,με υγεια και χαμογελα....
ευχομαι να σας δουμε απο κοντα καποια στιγμη.....
-
Εύχομαι σε όλους ένα ανθρώπινο και πολυταξιδεμένο 2013!!!
-
Γιορτάζουν Θεοφάνης, Ιορδάνης, Ουρανία, Φώτιος, Φωτεινή
NoName και flysky (Φωτη και Φωτεινη) σας ευχομαι χρονια πολλα, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :drink: :clap:
-
Λίγο καθυστερημένα.....καλή χρονιά σε ολους μας, με υγεια και περισσότερη αισιοδοξία για το μέλλον, περισσότερα χαμόγελα και ομορφα ταξίδια!!!
Χρόνια πολλά σε ολους τους εορτάζοντες ολων των εορτών!!! :kiss:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες ! :band:
-
Χρόνια πολλά!!
-
Πολύχρονος NoName :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά σας εύχομαι και εσάς ότι καλύτερο
-
Χρόνια πολλά σε Ιωάννιδες Ιωάννες και Προδρόμους !
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες!!
-
Χρονια πολλα σε ολους!!! :drink:
-
χρονια πολλα στους εορταζοντες :drink:
-
Γενέθλια: nikosfp (56)
Χρονια πολλα Νικο!!! :hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονος :cake:
-
Χρόνια πολλά στους Ευθύμηδες και στις Ευθυμίες! :band:
-
Πολύχρονη ILIA ! :cake:
-
Χρονια πολλα ILIA :hbd: :cake: :hbd:
-
:hbd: :hbd: χρόνια πολλά στην ILIA. :drink:
-
Χρόνια πολλά καλή μας φίλη!!
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Να είστε καλά και .. καλό μήνα!!
-
Γενέθλια: elina (39)
Χρονια πολλα κοριτσακι μου... ευχομαι υγεια, χαρα κι ευτυχια σε σενα και στους αντρες σου!!!!
:hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονη elina ! :cake:
-
:hbd: :band: :cake: :yay: :yay:
χρόνια πολλά.
-
Πολύχρονη Ελίνα! Να σε χαίρονται οι άντρες σου, να σε χαιρλομαστε κι εμείς! Και πολλά ταξίδια βεβαίως βεβαίως!
-
:hbd: :band: :cake: :yay: :yay:
χρόνια πολλά.
και από μένα Ελίνα μου χίλια χρόνια να ζήσεις, να καμαρώσεις την οικογένειά σου όπως επιθυμείς και να σ' αξιώσει ο Θεός να κάνεις πολλά ταξίδια !!
-
:hbd: :band: :hbd:
Χρόνια πολλά με υγεία Ελίνα.
Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσους αγαπάς και σε αγαπούν
-
Η Μίνα και εγώ Elina σου ευχόμαστε ολόψυχα χρόνια πολλά με υγεία και με μόνον ευχάριστα γεγονότα στη ζωή σου.
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας :kiss: :kiss:
Να είμαστε όλοι καλά :smile_:
-
χρονια πολλα παντα με υγεια και ευτυχια
-
Ελίνα χρόνια σου πολλά!!!! :kiss: :kiss: :kiss:
Να χαίρεσαι τους άντρες σου και ιδίως εκείνο το ξανθό χαμογελαστό κουκλί!!!!!!
-
Πολύχρονος Παναγιώτη! :cake:
-
Xρονια πολλα panpan... να σε χαιρεται η carmen σου... ευχομαι υγεια πανω απ' ολα!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Ελινα κ Παναγιωτη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!Παντα υγεια,αγαπη,χαρα,πολλα λεφτα κ πολλα ταξιδια............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hbd: :band: :yay: :cake: :rose: :rose: :rose:
-
Χρόνια Πολλά elina kai panpan από εμένα και τον Τάκη . Ευχόμαστε να είστε καλά και να ταξιδεύετε έστω και με το μυαλό!!!!
-
Χρόνια πολλά panpan μου, άγγελέ μου, θησαυρέ μουυυυ
(http://img138.imageshack.us/img138/1169/angelsi.jpg)
-
Χρόνια πολλά Παναγιώτη :cake: Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και όσοι σ' αγαπούν :kiss:
-
Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται πολλά πολλά χρόνια!!
-
Ευχαριστώ τα φιλαράκια μου όλα για τις ευχές τους.
Ναστε όλοι γεροί να πραγματοποιείτε τις επιθυμίες σας. :drink:
-
Γενέθλια: efth (50)
Χρονια πολλα με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
Ευχομαι να περασες καλα στη Βαρκελωνη... αν και ειμαι σιγουρος γι' αυτο... ειχες καλους οικοδεσποτες... και να προσεχεις το πιατο μου σημερα που επιστρεφεις. :laugh:
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονη και καλό ταξίδι!!
-
Γενέθλια: efth (50)
Χρονια πολλα με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!
Ευχομαι να περασες καλα στη Βαρκελωνη... αν και ειμαι σιγουρος γι' αυτο... ειχες καλους οικοδεσποτες... και να προσεχεις το πιατο μου σημερα που επιστρεφεις. :laugh:
:hbd: :cake: :band:
Εμείς το γιορτάσαμε εχθές. :blum:
Το πιάτο σου είναι σε καλά χέρια.
-
Aν τα γιορτάσαμε χθές βέβαια πολύ όμορφα, παρόλα αυτά σου ξανα-ευχόμαστε Ο,ΤΙ το καλύτερο
................{ και να γίνεις μια γλυκύτατη ..γιαγιά!!!!!!! :kiss: }
:hbd: :band:
-
Πολύχρονη και ευτυχισμένη. Πάντα να κάνεις όμορφα ταξίδια :kiss:
-
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας! Βλέπω τα μηνύματά σας μετά από το πολύ όμορφο ταξίδι μου στη Βαρκελώνη και είμαι πολύ ευτυχισμένη γι'αυτό!!! Και επιπλέον είμαι πολύ χαρούμενη γιατί φέτος τα γενέθλιά μου τα γιόρτασα ταξιδεύοντας και έχοντας δίπλα μου ταξιιδιάρηδες ανθρώπους!!!!Ποιός θα μου το έλεγε ότι σ'αυτό το ταξίδι μας θα γιόρταζα τα γενέθλιά μου με δύο αγαπητά μέλη του travelchat τον panpan και την carmen (Παναγιώτη και Λυδία) οι οποιοι είναι και οι δύο υπέροχοι άνθρωποι και αξίζει να τους έχεις για μιά ζωή φίλους!!!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
Περιγραφή και Φωτογραφίες από Βαρκελώνη την ΔΕΥΤΕΡΑ!!!
-
Πολύχρονη fei ! :cake:
-
Πολύχρονη!
-
Χρόνια πολλά και καλά. :hbd:
-
Πολυχρονηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!! :hbd: :cake: :cake: :band:
-
Πολύχρονη fei και πάντα ευτυχισμένη. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου :kiss:
-
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές! :kiss: :kiss: :kiss:
Υγεία να έχουμε και να περνάμε καλά!!!
-
Χρόνια πολλά και καλά με πολλά ωραία ταξίδια
-
Χρόνια πολλά και καλά. :hbd:
Και από μένα χρόνια πολλά , καλά και με ευκαιρίες για ταξίδια !!! Να σε χαίρονται όλοι όσοι σ αγαπάνε !!!
-
:band: :yay: :band: χρόνια πολλά Σπύρο.Καλοτάξιδα και ευλογημένα.
-
Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη!
-
Χρονια πολλα Σπυρο!!! :hbd: :cake:
-
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!
-
Χρόνια μας πολλά xuzam! :cake:
-
Πολύχρονοι!!
Σπύρος πολύχρονος και πολυτάξιδος!!
-
Σπύρο σου εύχομαι Χρόνια πολλά με πολλά ταξίδια :cake:
-
Ευχαριστώ πολύ Ελίνα!
-
Σπύρο πολυτάξιδος και ότι επιθυμείς. Όλες οι επιθυμίες σου για ταξίδια να γλινουν πραγματικότητα!
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Και εσύ ότι επιθυμείς!
-
Χρόνια ( και ταξίδια) πολλά Σπύρο...
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
-
Χρόνια πολλά κι από μένα... :clap: :hbd: :band: :cake:
Νάσαι γερός δυνατός και με πολλά ταξίδια , αρ όλη την κρίση :wink:
-
Ευχαριστώ πολύ Carmen!
-
Χρόνια πολλά Δήμο.Καλοτάξιδα με υγεία πάνω απ όλα. :drink: :hbd: :drink:
-
Πολύχρονος Δήμο! :cake:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!! :band:
-
Xρονια πολλα Δημο... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!!!!!!!!! :hbd: :cake:
-
:hbd: Χρόνια πολλά, καλά, με υγεία και πολλά ταξίδια.
:respect: για την πολύτιμη συνεισφορά σου με χρήσιμα posts και πληροφορίες
-
Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου καλοί! Κι εσείς ότι λαχταράτε!
-
Πολύχρονος Δήμο με υγεία και πολλά ταξίδια :cake: . Να χαίρεσαι την οικογένειά σου
-
Ευχαριστώ πολύ Ελίνα! Κι εσύ τους άντρες σου!
-
Noμίζω ότι είναι τ πιο κατάλληλο !!! :laugh: :laugh:
-
Χρονια πολλα Βαγγελη (vagantos)... με υγεια πανω απ' ολα!!!! :good:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες :clap:
-
Χρόνια πολλά και από μένα σε όσους γιορτάζουν !
-
Χρόνια πολλά σε Βαγγάληδες και Ευαγγελίες! :drink:
-
Γενέθλια: Ειρήνη (52), vasiliki
Χρονια πολλα στα κοριτσια μας!!!! :hbd: :cake:
-
Χρόνια πολλά και στις δυό σας. :hbd: :hbd: :band: :cake: :yay:
-
Πολύχρονες! :cake: :cake:
-
Eυχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Να είστε καλά εσεις και οι οικογένειές σας
-
Γιορτη: Λυδία
Carmen χρονια πολλα με υγεια!!!!!! :drink: :dance:
-
Χρόνια πολλά Carmen! :drink:
-
Χρόνια σου Πολλά και εδώ Λυδία μου!!!
-
Λυδία μου πολύχρονη και ότι επιθυμείς :kiss:
panpan να την χαίρεσαι :drink:
-
http://www.saint.gr/1266/saint.aspx
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CF%85%CE%B4%CE%AF%CE%B1_%CE%B7_%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CF%80%CF%80%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1
Το έχει δίπορτο. :bigr: :drink:
-
Λυδία πολύχρονη κι ότι άλλο επιθυμείς
( Παναγιώτη μην δίνεις σημασία στο δίπορτο. Τόσα και τόσα αποκαλύπτονται μετά το γάμο... Αν πάλι δε θες να κάνεις δώρο δυο φορές γιορτασέ την, της Αγίας Κάρμεν)
-
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ... Να είστε όλοι σας καλά και πολύ σύντομα να μας αξιώσει ο Θεός να βρεθούμε όλοι μαζί ...
Από κοντά ή μακριά σας νοιώθω όλους σαν τα πιο καλά φιλαράκια μου
-
Nα σε χαιρεται,λοιπον ΟΟΟΟΟΟΟΛΗ η οικογενεια!!!!!!!!!!Παντα καλα να εισαι να τους παλευεις οοοοοοοολους!!!!!!Υγεια,αγαπη,χαρα,υπομονη κ ολα τα καλα του κοσμου!!!!! :kiss: :kiss:
-
Τις μέρες που έλειπα γιόρταζαν πολλοί φίλοι. Πολύχρονοι λοιπόν όλοι έστω και εκ των υστέρων!!
-
καλησπερα...ελατε στην παρο για αξεχαστεσ διακοπεσ...
Χρόνια πολλά και σε σένα
-
Γενέθλια: taVrina (39)
Χρονια πολλα Λιτσα... να σε χαιρεται ο κουρσαρος σου!!!! :hbd: :cake:
-
Πολύχρονη tavrina :cake:
-
Χρονια πολλα Λιτσα και από μένα
-
Πολύχρονη και πάντα όρθια!!
-
:hbd: :hbd: :cake: χρόνια πολλά Λίτσα.Να σε χαίρονται όσοι σ αγαπάνε.
-
Λίτσα μου πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη :hbd:
Χρήστο να την χαίρεσαι :smile_:
-
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ :kiss:
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
:drink:
-
Λίτσα μου πολύχρονη να είσαι πάντα γερή και χαμογελαστή :kiss: :kiss:
Χρήστο να τη χαίρεσαι!!! :kiss:
-
Χρόνια πολλάααααα :drink: :kiss:
:hbd: :band:
Νασαι γερή και να δώσει ο Θεός να κάνεις πάρα πολλά ταξίδια ακόμα !!!
-
Γενέθλια: ChristosGk. (77)
Χρονια πολλα, με υγεια Χρηστο!!! :smile_: :hbd: :cake:
-
Πολύχρονος φίλε!!!
-
Mια που λεμε για ευχες,να σας πω κατι ευχαριστο,εχουμε και εμεις ενα μπεμπη σπιτι :dance: :dance: :bigr:
-
:clap: Nα σας ζήσει. :shout:
-
Χρήστο, σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια :cake: . Μίνα να τον χαίρεσαι :smile_:
-
Mια που λεμε για ευχες,να σας πω κατι ευχαριστο,εχουμε και εμεις ενα μπεμπη σπιτι :dance: :dance: :bigr:
Να σας ζήσει ο μπέμπης :clap: :clap: Πάντα καλότυχος :smile_:
-
Mια που λεμε για ευχες,να σας πω κατι ευχαριστο,εχουμε και εμεις ενα μπεμπη σπιτι :dance: :dance: :bigr:
Ωπ,καινούριο μέλος.Να σας ζήσει. :drink: :drink:
Χρόνια πολλά κ. Χρήστο.
-
Mια που λεμε για ευχες,να σας πω κατι ευχαριστο,εχουμε και εμεις ενα μπεμπη σπιτι :dance: :dance: :bigr:
Να σας ζήσει !
Πολύχρονος κ. Χρήστο!
-
Mια που λεμε για ευχες,να σας πω κατι ευχαριστο,εχουμε και εμεις ενα μπεμπη σπιτι :dance: :dance: :bigr:
Ώπα! Αυτά είναι νέα!!! Άλλο ένα μέλος του travelchat, ένας ακόμα ταξιδιάρης, ένας ακόμα λάτρης του Μπαρόκ!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!!!
-
Eυχαριστουμε πολυ παιδια,στην πρωτη ευκαιρια που θα παμε εξω,θα τον παω σε κανα μπαροκ ναο! :bigr:
Εχω αφησει και το μπλογκ σε αχρησια!
-
Mια που λεμε για ευχες,να σας πω κατι ευχαριστο,εχουμε και εμεις ενα μπεμπη σπιτι :dance: :dance: :bigr:
Να σας ζησει!!!! :yahoo:
-
Mια που λεμε για ευχες,να σας πω κατι ευχαριστο,εχουμε και εμεις ενα μπεμπη σπιτι :dance: :dance: :bigr:
Να σας ζησει!!!! :yahoo:
Thanxxxxxx!! :bigr:
-
(http://img202.imageshack.us/img202/849/cardtd.jpg)
Εύχομαι καλές γιορτινές μέρες σε όλους :kiss:
-
Ναι :yahoo: :yahoo: :yahoo: νεο μελος στην οικογενεια της δικης μας Δημητρας!!!
(http://dl8.glitter-graphics.net/pub/1818/1818888ixbxwv3etq.gif)
Να σας ζήσει Dimitra... γερό και τυχερό να είναι, σε όλη του την ζωή
-
Ρε ωραία δώρα που φέρνει το φετινό Πάσχα!! Να σας ζήσει η κουκλαρα σας!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Καλές Γιορτές σε όλους. Εμείς φεύγουμε άυριο. Τα λέμε από εβδομάδα!
http://fototsepi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_30.html (http://fototsepi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_30.html)
-
elina , panpan , Δημήτρη (dk) , Σπύρο και Δήμο, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές. Να είστε καλά και εύχομαι να περάσετε χαρούμενα τις γιορτές του Πάσχα.
-
Δήμητρα να σας ζήσει το νέο μέλος της οικογένειας. :yahoo: :yahoo:
Εύχομαι τύχη και υγεία.
-
Αγαπητέ Δημήτρη να σας ευχηθώ κι’ εγώ για την έλευση του νέου μέλους της οικογενείας σας, να είναι τυχερό και να διαπαιδαγωγηθεί κατάλληλα, για να γίνει ένας φανατικός ταξιδευτής. Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι το εάν ξαναέγινες μπαμπάς, ή παππούς, ή θείος ή τι τέλος πάντων. Πάντως εκτός της πλάκας να σας ζήσει, να το χαίρεστε και να φέρει χαρά σε όλη την οικογένεια.
Υ.Γ. Νομίζω ότι κάποια μέρα θα πρέπει να δώσουμε κάπου ένα ραντεβού για καφέ, γιατί όπως πάει το πράγμα, το εκ Βαρκελώνης πιάτο θα το πιάσει το ενοικιοστάσιο.
-
Oυτε μπαμπας ξαναγινα... ουτε παππους... η Δημητρα γεννησε ενα υγιεστατο κοριτσακι κι εμεις της ευχομαστε ολοψυχα να της ζησει!!!!! :smile_:
Υ.Γ Πιστευω αυτες τις μερες που καθομαι να περασω απο κει... ή να παμε για κανα καφεδακι.
-
Γενέθλια: coolalexis (35)
Χρονια πολλα με υγεια φιλε μου!!! :smile_: :hbd: :cake:
-
Γενέθλια: coolalexis (35)
Χρονια πολλα με υγεια φιλε μου!!! :smile_: :hbd: :cake:
ΤΗΝΧ...κ εσύ ότι επιθυμείς...καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους
-
Χρόνια πολλά Αλεξ.Με υγεία και πολλά ταξίδια. :drink: :drink: :hbd:
-
Χρόνια πολλά Αλεξ.Με υγεία και πολλά ταξίδια. :drink: :drink: :hbd:
και από μένα χρόνια πολλά στον Αλέξη και να σας ζήσει Δήμητρα το νινί σας
!!!!!!!!!!!
-
Γενέθλια: coolalexis (35)
Χρόνια πολλά και καλά :hbd:
-
Πολύχρονος! :drink:
-
Σας ευχαριστώ όλους...καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση
-
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ Κ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ.....ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!
-
Kαλη Ανασταση!!!!! :smile_:
-
Χριστός Ανέστη :yahoo: Εύχομαι υγεία και αγάπη σε όλους :kiss:
Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορταζόμενους :smile_:
-
Αληθως ο Κυριος!!!!
Χρονια πολλα σε ολους!!!! :smile_:
-
Χριστός Ανέστη!
Χρόνια πολλά!
-
Χριστός ανέστη και από εμάς.Ευχές για πραγματική ανάσταση στις καρδιές μας.
-
Γιορτή: Γεώργιος, Γεωργία
GNS, elgeo2, GEORGE KARALIS, efth
Χρονια πολλα με υγεια!!!! :smile_:
-
Χριστος Ανεστη και απο τη μπαροκ οικογενεια wotan1975 :dance: :bigr:
-
GNS, elgeo2, GEORGE KARALIS, efth
Εύχομαι Χρόνια Πολλά με υγεία σε όλους :smile_:
-
Χριστός Ανέστη!!! και χρόνια πολλά στους Γιώργιδες και Γιωργιες....να είμαστε καλά ολοι με υγεια και αισιοδοξία.. :kiss:
-
Χρόνια πολλά σε Γιώργιδες Γεωργίες ! :drink:
-
Χριστός Ανέστη και από μένα, χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν
-
Χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαίτερα στους ερτάζοντες!!
-
και απο μενα Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα σε ολους
-
Χριστός Ανέστη να είμαστε ολοι μας καλά!!!
Σας ευχαριστούμε πολυ για τις ευχές σας για τη μπέμπα μας!!! Ενα νέο μέλος του travelchat γεννήθηκε!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Wotan1975 να σας ζήσει ο μπέμπης, καλότυχος γεμάτος υγεια και με πολύ ενέργεια πάντα!!!! :laugh: :laugh:
-
Λυδία πολύχρονη!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Παναγιώτη να τη χαίρεσαι!
-
Να'σαι καλά Δήμο.
-
Kαλα...ποσες φορες το χρονο γιορταζει η Λυδια? :laugh:
Ανεξαρτητα απο αυτο ομως, ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ... panpan να την χαιρεσαι!!! :yahoo:
-
Λυδία πολύχρονη!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Παναγιώτη να τη χαίρεσαι!
Σ ευχαριστώ Δήμο και συ ,να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς...και να μας αξιώσει ο Θεός να βρεθούμε !!
-
Χρονια πολλα κι απο μενα!
-
Λυδία χρόνια πολλά, με πολλά ταξίδια
-
Λυδία χρόνια σου πολλά!!! :kiss:
PanPan να τη χαίρεσαι την κουκλα σύζυγο!
Κι επειδή τώρα το πήρα είδηση Δημητρουλα να σου ζήσει η μπουμπού!!!! :kiss: :kiss: :kiss:
-
Λυδία και από εμάς Χρόνια Πολλά. Να έχεις πάντα ότι επιθυμείς και να χαίρεσαι την οικογένειά σου :kiss:
-
Κωνσταντίνου και Ελένης σήμερα και υπάρχουν αρκετοί εορτάζοντες.
Χρόνια πολλά σε όλους.
-
Χρόνια πολλά σε όλους που γιορτάζουν σήμερα! Και χρόνια ταξιδιάρικα!
-
Πρωτα απ' ολα χρονια πολλα στην Ελινα μας... μετα στη Dafni κλπ :smile_:
-
Ευχαριστώ Δημήτρη. Να 'σαι καλά :smile_:
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιόρταζαν χθές! :drink:
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιόρταζαν χθές! και από μένα
-
Γενέθλια: zandesiro (36)
Xρονια πολλα Γιαννη, ευχομαι υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :drink: :hbd: :cake:
-
Πολύχρονος zandesiro :cake:
-
Γενέθλια: PASTA (45), vatraxakia (33)
:hbd: Χρόνια πολλά PASTA και vatraxakia. Σας εύχομαι καλά ταξίδια :smile_:
-
:hbd: :cake: :cake: :hbd:
-
Χρόνια πολλά PASTA και vatraxakia. Σας εύχομαι καλά ταξίδια :smile_:
Χρονια πολλα κι απο μενα!!!!
-
Πολύχρονοι!!
-
Γιορτή: Παύλος, Πέτρος
Χρονια πολλα σε οσους-ες γιορταζουν!! :smile_:
-
Γιορτη: Απόστολος
Χρονια πολλα wotan1975... ευχομαι υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :dance: :hbd: :cake:
-
Πολύχρονος!!
-
Χρόνια πολλά wotan1975
-
Γενέθλια: Gtraveller (66)
Χρονια πολλα!!! :hbd: :cake: :hbd:
Ευχομαι υγεια και πολλα πολλα ταξιδια. :happy:
-
Χρόνια πολλά Gtraveller ! :cake:
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (38)
Χρονια πολλα Χρηστο... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :drink:
:hbd: :cake: :band:
-
ευχαριστω πολυ για τις ευχες :drink:
-
Τις καλύτερες ευχές μου @koyrsaros_gr (Χρήστο) για υγεία και ταξίδια, αν και καθυστερημένα γιατί δεν μπαίνω πολύ συχνά τελευταία.
-
Πολύχρονος Γιώργο (GNS) :cake:
-
Χρονια πολλα Γιωργο!!! :hbd: :hbd:
-
Χρονια πολλα Γιωργο!!! :hbd: :hbd:
Πολύχρονος Γιώργο (GNS) :cake:
Kαλησπερα σας απο βολο. :smile_: Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας. :smile_: Ειναι σημαντικο για μενα να με θυμαστε αν και ειμαι απων απο το φορουμ εδω και χρονο σχεδον... :sorry: :sorry: Να ειστε ολοι καλα και να περνατε ακομη καλυτερα. :good:
-
Ημερολόγιο Σωτήριος, Γενέθλια: paragianna (38), nataliana
Xρονια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance:
-
Ημερολόγιο Σωτήριος, Γενέθλια: paragianna (38), nataliana
Xρονια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance:
Xρονια πολλα στο Σωτηρη και στα κοριτσια του φορουμ που εχουν γενεθλια πολυχρονες.
-
Χρονια πολλα panpan... να σε χαιρονται οσοι σε αγαπουν!!!!!!!!!! :drink:
-
Χρόνια πολλά σε όσες και όσους γιόρταζαν χθες!!!
-
Χρονια πολλα panpan... να σε χαιρονται οσοι σε αγαπουν!!!!!!!!!! :drink:
Σ ευχαριστούμε πολύ dk. Προσπαθούμε να τον χαρούμε , όσο μπορούμε με την δουλειά που πλάκωσε :good:
Νάστε όλοι σας καλά και να μας αξιώσει ο Θεός να βρεθούμε επιτέλους
-
Γενέθλια: manelaki
Χρονια πολλα!!!! :hbd: :cake:
-
Έστω και καθυστερημένα...
Χρόνια Πολλά panpan. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου :smile_:
Manelaki πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη :cake:
-
Να 'στε καλά φιλαράκια μου για τις ευχές σας. :drink:
Εχει πέσει παραπάνω δουλίτσα και έχω χαθεί λίγο.
-
Χρόνια πολλά - εστω και καθυστερημένα - σε όοσυς γιορταζαν αυτές τις μέρες. Προσωπικά ήμουν μακρια απ το διαδίκτυο, όμως στο καβουροζούμι http://kavouras12.blogspot.gr/ (ftp://http://kavouras12.blogspot.gr/) ειχα προγραμματίσει να δημοσιευτεί σκιτσάκι με θέμα τον panpan.
Χρόνια Πολλά φίλε κι οτι επιθυμείς
(http://3.bp.blogspot.com/-lsw-0V56BaM/UH8ZHTnRz4I/AAAAAAAABOo/6t5u83LneoI/s1600/PAN+PAN.jpg)
-
Χρονια πολλα panpan... να σε χαιρονται οσοι σε αγαπουν!!!!!!!!!! :drink:
Xρονια σου ΠΟΛΛΑ Παναγιωτη. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ. Carmen να το χαιρεσαι και να τον καμαρωνεις.
Γενέθλια: manelaki
Χρονια πολλα!!!! :hbd: :cake:
Xρονια Πολλα Μalenaki. Πολυχρονη.
-
ειχα προγραμματίσει να δημοσιευτεί σκιτσάκι με θέμα τον panpan.
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
BAΓΓΕΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ :smile_:
(https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzaO0CDH8i5aAyhPJip7C_HW5HRxCdBkazdUY2crVOmwtPhICh)(http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTpOLupNsVCYCiJwNsbMVe5bgjHy3VEOjMkP5zfQD1PAZF-r3Kh)
-
καλά vag..είσαι απίστευτος :clap: :clap:
panpan express :blum:
το μανελάκι που χάθηκε;;
-
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :rofl: :rofl:
.....τέλειο!!!!!!
-
Η αλήθεια είναι πως το ΄χα ετοιμάσει από πέρσι, λίγο μετά την επιστροφή απ τη Βαρκελώνη και περίμενα την κατάλληλη ευκαιρία να το αναρτήσω...
-
Γενέθλια: benett (34)
Χρονια πολλα Μαρια!!! :cake: :hbd:
-
Γενέθλια: benett (34)
Χρονια πολλα Μαρια!!! :cake: :hbd:
Xρονια Πολλα. :smile_:
-
coolalexis
Xρονια πολλα φιλε... με πολλα ταξιδια!!!!
-
coolalexis
Xρονια πολλα φιλε... με πολλα ταξιδια!!!!
Σε ευχαριστώ Δημήτρη.Κι εσύ ότι επιθυμείς...
-
Πολύχρονος!
-
Xρονια πολλά και από μένα
-
Πολύχρονος Αλέξη κι ότι επιθυμείς
-
Σας ευχαριστώ παιδιά...
-
Χρόνια Πολλά NoName :hbd: Εύχομαι υγεία και πολλά ταξίδια
-
Πολύχρονος!
-
Σας ευχαριστώ πολύ :happy:
-
Χρονια πολλα Φωτη... με υγεια πανω απ' ολα!!!! :cake: :hbd:
-
:hbd: :hbd:
πάντα γερός και καλοτάξιδος.
-
Ευχαριστώ πολύ :drink:
-
Πολύχρονη κερκυραια :cake:
-
coolalexis
Xρονια πολλα φιλε... με πολλα ταξιδια!!!!
Xρονια πολλα Αλεξη. Πολυχρονος ευχομαι με Υγεια. :smile_:
Χρόνια Πολλά NoName :hbd: Εύχομαι υγεία και πολλά ταξίδια
Χρονια Πολλα Φωτη. Πολυχρονος. Να εισαι γερός και δυνατος. :smile_:
-
Ευχαριστω πολυ Ελινα!! :bigr:
-
:hbd: :hbd: Πολύχρονη Ξένια μου και πάντα ευτυχισμένη
Δημήτρη να την χαίρεσαι :smile_:
-
Πολύχρονη Ξένια!! Να σε χαίρονται!
Δημήτρη να τη χαίρεσαι!!
-
Ξένια χρόνια πολλά με πολλά ταξίδια !!
-
Ευχαριστουμε πολυ!!!!!!! :dance:
-
Χρόνια πολλά Ξένια.Να σε χαιρόμαστε. :hbd:
Δημήτρη,να μου την φιλήσεις εκ μέρους μας. :drink: :cake:
-
Χρόνια πολλά Ξένια.Να σε χαιρόμαστε. :hbd:
Δημήτρη,να μου την φιλήσεις εκ μέρους μας. :drink: :cake:
:good: :good: ... δοθηκαν!!!!
-
Χρόνια Πολλά famek και σε όσες γιορτάζουν σήμερα :smile_:
-
Χρονια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :good:
-
ευχαριστω κ εσεις οτι επιθυμειτε :happy:
-
Γενέθλια: Nordix Travel (27)
Χρονια πολλα!!! :cake: :hbd:
-
Γενέθλια: taxidiaris (47)
:hbd: Πολύχρονος Ανδρέα
-
Πολύχρονος και πολυtaxidiaris :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Γενέθλια: taxidiaris (47)
:hbd: Χρονια πολλα φιλε!!!
-
Γενέθλια: traveler-eirini (23)
Χρονια πολλα Ειρηνη :hbd: :cake: :band:
-
Σαν σημερα 19 Οκτωβριου γεννηθηκαν δυο φιλες... η Δημητρα (Dimitra) και η Χρυσα (xrisa) :smile_:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ... ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ :hbd: :cake: :hbd:
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ dk. Εύχομαι ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένειά σου.
Ξένια μου να τον χαίρεσαι και μαζί να πραγματοποιήσετε πολλά και καλά ταξίδια :kiss:
-
Ευχαριστώ πολύ!!! :smile_:
-
χρονια πολλα και ευτυχισμενα
-
Ευχαριστώ πολύ!!! :smile_:
-
Δημήτρη, από εμένα και τη Μίνα τις καλύτερες ευχές για υγεία, μακροζωία και πραγματοποίηση όλων των επιθυμιών σου.
-
Χρόνια πολλά φιλαράκι. :drink: :drink:
Να σε χαιρόμαστε, με υγεία και πολλά ταξίδια.
:hbd: :hbd: :cake:
-
Σας ευχαριστώ πολύ!!! :smile_:
-
Δημητρη, σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου..και πολύχρονος κι εσυ, να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!! :kiss:
-
Δημήτρη πολύχρονος! Να χαίρεσαι τηνοικογένεια!
Ήμουν για ΣΚ στην Κάρυστο και εκεί δεν έχω σύνδεση. Έτσι δεν το πήρα χαμπάρι. Συγνώμη για την καθυστέρηση.
-
Σας ευχαριστώ πολύ!!! :smile_:
-
Με μεγάλη καθυστέρηση ... Χρόνια πολλά! Με υγεία ευτυχία και πολλά ταξίδια! :cake:
-
Χρονια πολλα Δημητρη και Δημητρα :drink:
-
ΠΟλύχρονοι φιλαράκια!
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη και Δήμητρες.Να σας Χαιρόμαστε και ναστε καλοταξιδευμένοι.
:drink:
-
Ευχαριστω πολυ!!! :smile_:
-
Xρονια πολλα στους εορταζοντες και απο εμας! :bigr:
-
Χρόνια Πολλα στους Δημήτρηδες και τις Δημητρούλες και ιδιαίτερα στο φίλο μας τον Dk που βαστά αυτό το καταπληκτικό φόρουμ με κόπο και μεράκι. :dance:
-
Χρόνια πολλά με υγεία και με ευχάριστα ταξίδια σε όλα τα μέλη που γιορτάζουν σήμερα .
-
Ευχαριστω πολυ!!! :smile_:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους όσους γιορτάζουν και ιδιαίτερα στον dimitri, dk, jimo και dimitra.
-
Ευχαριστω πολυ!!!
-
Χρόνια Πολλα στους Δημήτρηδες και τις Δήμητρες
Χρόνια πολλά στον dk
-
Ευχαριστω πολυ!!!
-
Δημητρη Xρονια Πολλα Φιλε μου. :smile_: ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ και παντα με ΥΓΕΙΑ ευχομαι. :yahoo: Ξενια να τον χαιρεσαι και να τον καμαρωνεις. :smile_:
Δημητρα χρονια πολλα και σε σενα. Πολυχρονη. :smile_:
-
Ευχαριστω πολυ!!
-
Δημητρα χρονια πολλα και σε σενα. Πολυχρονη. :smile_:
Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! Κι εσυ να χαίρεσαι την οικογενεια σου...!!
-
Γενέθλια: elgeo2 (55)
Χρονια πολλα Γιωργο!!! :cake: :hbd:
-
Πολύχρονος και με πολλά ταξίδια όπου γης!!
-
Γενέθλια: elgeo2 (55)
Xρονια Πολλα συν-ονοματε. :smile_: Πολυχρονος και πολυταξιδεμενος.και παντα με ΥΓΕΙΑ. :smile_:
-
σας ευχαριστω πολυ ολους ....να ειστε καλα .... :kiss: :kiss: :kiss:
-
Γενέθλια: Γιωργάκος (62), carmen
Xρονια πολλα Γιωργακο :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Γενέθλια: Γιωργάκος (62), carmen
Carmen πολυχρονη, να σε χαιρονται οσοι σε αγαπουν!!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονη και πάνω απ' όλα γερή!
Παναγιώτη να τη χαίρεσαι!!
-
Πολύχρονη Carmen!
-
Carmen σου εύχομαι ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί. :cake: Panpan να την χαίρεσαι
-
Carmen πολυχρονηηηηη!!!!! :kiss:
-
Πολυχρονη carmen. :yahoo: :dance:
Παναγιωτη να χαιρεσαι τη γυναικα σου. Να είναι διπλα σου παντα γερή και δυνατη. :smile_:
-
Να 'στε καλά όλοι σας.Σας ευχαριστούμε για τις ευχές σας.
Πριν από λίγο γυρίσαμε πίσω. :sad:
-
Ανδριανή, Ανδρέας
Γενέθλια: dimitris (41)
Ταξιδιαρη... πολυχρονος :smile_:
Δημητρη... πολυχρονος, Ελινα να τον χαιρεσαι!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Ανδριανή, Ανδρέας
Γενέθλια: dimitris (41)
Στο φιλο Ανδρεα "ταξιδιαρη" που γιορταζει σημερα πολυχρονος και πολυταξιδεμένος ευχομαι. :smile_:
Στη φιλη Ελινα να χαιρεται τον Δημητρη της που εχει τα γενεθλια του σημερα. Δημητρη πολυχρονος. Να χαιρεσαι την οικογενεια σου. :smile_:
-
πολλές γιορτές μαζεμένες. :dance: :yahoo:
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες την ονομαστική τους εορτή και χρόνια πολλά στον Δημήτρη.
Ελίνα να τον χαίρεσαι. :hbd:
-
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας :kiss:
Πολύχρονος taxidiari και Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν
-
Χρόνια πολλά στους Ανδρέηδες! Ευχαριστώ για τις ευχές σας παιδιά, καλά να περνάτε!
-
Χρ'ονια πολλά, έστω και καθυστερημένα, για όλους τους εορτάζοντες (γενέθλια και ονομαστική)! Και με πολλά ταξίδια, βεβαίως, βεβαίως!!
-
Χρόνια πολλά thailandbethere, nikosfp και σε όσους γιορτάζουν σήμερα :drink:
-
Χρόνια πολλά thailandbethere, nikosfp και σε όσους γιορτάζουν σήμερα :drink:
Ευχαριστώ πολύ
-
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (39)
Χρονια πολλα thailandbethere, χρονια πολλα nikosfp, χρονια πολλα sisy.... με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια ευχομαι!!!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!!
-
Χρόνια πολλά thailandbethere, nikosfp και σε όσους γιορτάζουν σήμερα :drink:
Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια sisy (39)
Xρονια πολλα στο φιλο και πατριωτη Νικο εκει στη μακρινη Ταιλανδη. Πολυχρονος φιλε μου , καλοτάξιδος γερός και δυνατός. :smile_:
Και στη φιλη Sisy που εχει τα γενεθλια της σημερα , πολυχρονη ευχομαι ,ότι επιθυμεις με υγεια. :smile_:
-
Χρονια πολλα Σπυρο, με υγεια και πολλα ταξιδια!!!!!! :smile_:
-
Πολύχρονος Σπύρο :clap:
-
Χρονια Πολλα Σπυρο. Ότι επιθυμεις. Πολυχρονος με Υγεια παντα. :smile_:
-
Πολύχρονος Σπύρο!!
-
Ελευθέριος, Ανθή, Αβραάμ, Αδάμ
Χρονια πολλα σε οσους-ες γιορταζουν!!!!!
-
Γενέθλια: SpirosN. (57), dimitrish81 (32)
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες :clap:
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/CC.jpg)
Καλές γιορτές σε όλους με υγεία, πολλά ταξίδια και κάθε ευτυχία :smile_:
-
Καλές γιορτές σε όλους!!
(http://i970.photobucket.com/albums/ae190/dimosf/DSCN0973_zps49f48e07.jpg) (http://s970.photobucket.com/user/dimosf/media/DSCN0973_zps49f48e07.jpg.html)
-
koyrsaros_gr, ChristosGk.
Χρονια πολλα με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!!! :drink:
-
Πολύχρονος koyrsaros_gr και ChristosGk. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορταζόμενους :smile_:
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣTΟΥΓΕΝΝΑ
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΊΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
(http://www.wallofinspiration.ie/photomessages/13SnowmanMerryChristmas.gif)
-
Πολύχρονοι οι εορτάζοντες!!
-
Χρόνια πολλά σε όσους εορτάζουν !
-
elina, dk, dimosf και Σπύρος Σας ευχαριστώ πολύ.
-
koyrsaros_gr, ChristosGk.
Xρονια Πολλα και καλα με ΥΓΕΙΑ σε ολη την παρεα. Χρονια πολλα στους εορταζοντες . Ελπιζω να περασατε καλα χριστουγεννα και να περασετε ακομη καλυτερα την πρωτοχρονιά. :smile_: :yahoo: :drink: Ελινα σ ευχαριστω πολύ για την καρτα. να ειστε ολοι καλα. :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ GNS.
-
Χρόνια πολλά σε ολους τους φίλους στο forum, πολυχρονοι οι εορτάζοντες.....συγνώμη για τη καθυστέριση των ευχών... :blush: :blush:
Εύχομαι σε ολους μας να έχουμε μια καλή χρονιά, να χαιρόμαστε τις οικογενειες μας και να χαμογελάμε περισσοτερο.....και συχνότερα..... :kiss:
-
Χρονια πολλα και σε σενα!!! :smile_:
-
Αυτες τις ημερες γιορταζανε αρκετοι συμφορουμιτες.Χρονια πολλα σε ολους.
-
Χρόνια πολλά, χαρούμενες γιορτές και να έχετε όλοι ένα ευτυχισμένο 2014 με υγεία, ηρεμία, χαρά
και άμα καταφέρνουμε και κανένα ταξιδάκι, ακόμα καλύτερα!!!
-
Χρόνια πολλά, χαρούμενες γιορτές και να έχετε όλοι ένα ευτυχισμένο 2014 με υγεία, ηρεμία, χαρά
και άμα καταφέρνουμε και κανένα ταξιδάκι, ακόμα καλύτερα!!!
Χρόνια σου πολλά! Που είσαι εσύ καλέ; Εγώ είμαι Πάτρα. Δεν κανονίζεις τίποτα;
-
Και βέβαια να το κανονίσουμε. Μέχρι πότε θα είσαι Πάτρα, να συνεννοηθώ και με τους άλλους να βρεθούμε?
-
Γενέθλια: GEORGE KARALIS
Χρονια πολλα Γιωργο, με υγεια και πολλα λεφτα... εκει στη μακρινη Αυστραλια!!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Γενέθλια: GEORGE KARALIS
Χρονια πολλα Γιωργο, με υγεια και πολλα λεφτα... εκει στη μακρινη Αυστραλια!!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
Γιώργο χρόνια πολλά και από εμένα. Εύχομαι να είσαι γερός κι ευτυχισμένος και η ζωή σας εκεί στη μακρινή Αυστραλία να είναι όπως την ονειρευτήκατε!!
Έχεις τα φιλιά και την αγάπη μας από όλη την παρέα από Πάτρα.
-
Γενέθλια: GEORGE KARALIS
Χρονια Πολλα και καλα με Υγεια Γιωργο. :smile_: :drink: Να εισαι καλα εκει μακρια...... :smile_:
-
GEORGE KARALIS πολύχρονος και να περνάς όμορφα :smile_:
-
Πολύχρονος Γιώργο! Και καλή χρονιά!
-
Καλή χρονιά σε όλους, με νέες περιπέτειες και ευτυχία!! :happy: :drink:
-
Μια δημιουργική χρονιά εύχομαι σε όλους τους φίλους του forum με πολλά και καλά ταξίδια αλλά πάνω απ’ όλα με υγεία και ευτυχία
-
(http://i970.photobucket.com/albums/ae190/dimosf/DSCN0973alpha_zps12e2abba.jpg) (http://s970.photobucket.com/user/dimosf/media/DSCN0973alpha_zps12e2abba.jpg.html)
Εύχομαι σε όλους πάνω απ' όλα υγεία, σωματική και ψυχική, και ας ελπίσουμε ο χρόνος που ήρθε νάναι καλύτερος από αυτόν που έφυγε!
-
Καλη χρονια!!!!! :smile_:
-
fei, vasiliki, πολυχρονες... με υγεια και πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά fei και σε όλους τους εορτάζοντες.
Καλή Χρονιά travelchat :clap:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες, κορίτσια και αγόρια!
-
Χρονια Πολλα , καλη χρονια με ΥΓΕΙΑ πρωτα δουλεια και πολλα ταξίδια σε ολη την παρεα του φορουμ. :yahoo: Πολυχρονοι οι εορταζοντες. :drink: Πολυχρονες τα κορίτσια μας fei και βασιλικη. :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!
Εύχομαι σε σας και στις οικογενειές σας μια υπέροχη χρονιά με υγεία,χαρά και πολλές ταξιδιάρικες αποδράσεις!
:drink:
-
Θεοφάνης, Ιορδάνης, Ουρανία, Φώτιος, Φωτεινή
Noname, χρονια πολλα με υγεια!!!! :smile_: :dance:
-
Πολύχρονος!
-
Πολύχρονος !
Φανή, Φάνη, Φώτη, Ουρανία, Ιορδάνη ... Χρόνια Πολλά !
-
Xρονια πολλα στους εορταζοντες. :smile_: Φιλε ΦΩΤΗ χρονια σου πολλα. Πολυχρονος και πολυταξιδεμένος σου ευχομαι. :smile_:
-
Σας ευχαριστώ πολύ που με θυμηθήκατε.
Σας εύχομαι μιά χρονιά γεμάτη υγεία και τύχη.
-
Χρόνια Πολλά NoName με υγεία
-
Ιωάννη Ιωάννα, Χρόνια Πολλά !
-
Πολύχρονοι!!
-
Ιωάννη Ιωάννα, Χρόνια Πολλά !
Xρονια σας πολλα!!!! :smile_:
-
χρονια πολλα σε ολους του Γιαννηδες, τις Ιωαννες και τους Προδρομους!!! :D :)
-
Γενέθλια: nikosfp (57)
Xρονια πολλα Νικο!!! :smile_:
:hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονος!
-
Ξένια γιορτάζεις σήμερα; Πολύχρονη και να χαίρεσαι ότι και όποιον αγαπάς! Δημήτρη να τη χαίρεσαι και να την προσέχεις!
-
Χρόνια πολλά στην Ξένια μας. Να σε χαιρόμαστε. Δημήτρη να μου την φιλήσεις. :dance: :drink:
-
Χρόνια πολλά Ξένια ! :band:
-
Χρόνια πολλά Ξένια. Υγεία και κάθε ευτυχία :kiss: :kiss:
Δημήτρη να χαίρεσαι την γυναίκα σου
-
Ξένια από εμένα και τη Μίνα χρόνια πολλά με υγεία και με μόνο ευχάριστα γεγονότα στη ζωή σου.
-
Ευχαριστουμε πολυ για τις ευχες!!!! :smile_:
-
Πολύχρονη ILIA :hbd:
-
Πολύχρονη ILIA :hbd:
Πολυχρονη!!!!!!!
-
ILIA Να τα εκατοστήσεις και με πιο πολλά ταξίδια!!
-
ILIA χρονια σου πολλα. Πολυχρονη. Ότι επιθυμεις με πολλα ταξίδια. :smile_:
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα Ελινα, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονη και πολυτάξιδη!
-
Χρονια πολλα και καλα!! :hbd: :yay: :yay:
-
Χρόνια πολλά Ελίνα ! :cake:
-
Από εμένα και τη Μίνα Ελίνα χρόνια πολλά με υγεία και ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί.
-
Σας ευχαριστώ πολύ dk, dimosf, monesias, Σπύρος, ChristosGk.+Μίνα για τις ευχές σας :kiss: :kiss:
Καλά ταξίδια να έχουμε και προπάντων υγεία :happy:
-
Χρονια σου πολλα Ελινα. :smile_: Πολυχρονη και παντα με ΥΓΕΙΑ. :yahoo: Σου ευχομαι και αυτή τη χρονια πολυταξιδεμενη. :smile_: Δημητρη να τη χαιρεσαι. :smile_:
-
Elina από εμένα και τον Jimo τις καλύτερες ευχές μας!Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και να σε χαίρονται κι εκείνοι!Να περνάτε πάντα καλά! :kiss: :kiss: :kiss:
-
Γενέθλια: panpan (55)
Χρονια πολλα Παναγιωτη, με υγεια φιλε μου και πολλα λεφτα!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονος Παναγιώτη ! :cake:
-
Πολύχρονος φίλε!
-
Πολυχρονος Παναγιωτη. :smile_: Ότι επιθυμεις. :yahoo: Υγεια ευχομαι σε σενα και στην οικογενεια σου. :smile_: Καλα ταξίδια να εχεις στη δουλεια σου. Carmen να το χαιρεσαι. :smile_:
-
:hbd: Παναγιώτη. Υγεία, ταξίδια και ευτυχία
-
Ναστε καλα ολοι σας.Ευχαριστω πολυ για τις ευχές σας. :drink:
-
Γενέθλια: efth (51)
Χρονια πολλα, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονη!!
-
Πολύχρονη ! :cake:
-
Χρόνια πολλά και από εμάς. :drink: :hbd:
-
Σας ευχαριστώ ολους για τις ευχές σας!!!!
-
Γενέθλια: efth (51)
Έστω και λίγο καθυστερημένα σου εύχομαι πολλά και καλά ταξίδια :happy:
-
Πολύχρονη fei. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου :kiss:
-
Χρόνια πολλά. Πολύχρονη και καλοτάξιδη.
-
Πολυχρονη!!!!!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στον Σπύρο .Πολύχρονος και καλοτάξιδος. :drink:
-
Πολύχρονος φίλε!
-
Xρονια πολλα Σπυρο, με υγεια και πολλα ταξιδια φιλε!!! :smile_:
-
:hbd: Σπύρο με υγεία και πολλά ταξίδια
-
Σπυρο :hbd: Πολυχρονος με Υγεια πρωτα , και πολλα πολλα ταξίδια μετα :band: :drink: :dance:
-
panpan, dimosof, dk, elina, GNS, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές !
Να είστε πάντα καλά ! :drink:
-
Χρόνια πολλά στον Δήμο.Υγεια πανω απ'όλα και πολλά ταξίδια. :drink: :cake:
-
Χρονια πολλα Δημο, με υγεια φιλε μου!!!
:hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονος Δήμο! :cake:
-
Πολύχρονος Δήμο με πολλά και καλά ταξίδια :cake:
-
Φίλε Δήμο να τα εκατοστίσεις και τα χρόνια και τα ταξίδια.
-
Χρόνια πολλά Δήμο, καλά ταξίδια αλλά πάνω απ’ όλα υγεία. Παρατηρώ επίσης ότι κλείνεις ακριβώς 5 χρόνια και στο φόρουμ :clap: (εγγραφή 22/03/2009)
-
Παρατηρώ επίσης ότι κλείνεις ακριβώς 5 χρόνια και στο φόρουμ :clap: (εγγραφή 22/03/2009)
Κοίτα να δεις! ΔΕν το θυμόμουν καθόλου!
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές!!
Φιλιά από τη Βαρκελώνη!
-
Πολυχρονος και Πολυταξιδεμένος ευχομαι. Παντα με Υγεια. Ότι επιθυμεις. :smile_: :drink:
-
Χρόνια πολλά σε Ευαγγελίες και Βαγγέληδες!
-
Δεν εχουμε και πολλους... χρονια πολλα vagantos, με υγεια, υγεια και υγεια... ολα τ' αλλα ειναι εφικτα!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στον Vagantos με υγεία και στους λοιπούς Βαγγέληδες και Ευαγγελίες του φόρουμ.
-
Ευχαριστώ πολύ.
Εύχομαι σε όλους υγεία, υγεία, υγεια.
(Αν και από χτες το βράδυ ούτε για την υγεία ανησυχώ. Είδα λιγάκι τον.... Άδωνι στην εκπομπή του Χ''νικολάου)
-
Χρόνια πολλά vagantos !
-
Χρόνια πολλά vagantos και σε όσους γιορτάζουν
-
Σήμερα γιορτάζουν και η Βασιλική και η Ειρήνη.Χρόνια πολλά και στις δύο. :drink: :hbd: :hbd:
-
Γενέθλια: Ειρήνη (53), vasiliki
Χρονια πολλα!!!! :hbd: :cake: :band:
-
Χρονια Πολλα στους εορταζοντες. :smile_: Vagantos πολυχρονος και πολυταξιδεμενος.Παντα με υγεια ευχομαι. :smile_:
-
Πολύχρονες!!!
-
Χρόνια πολλά Ειρήνη και vasiliki :cake:
-
Γενέθλια: Ειρήνη (53), vasiliki
Xρονια πολλα κοριτσια. Πολυχρονες , παντα με Υγεια και πολλα πολλα ταξιδια. :smile_:
-
Χρονια πολλα Λυδια... panpan να την χαιρεσαι!!!! :smile_:
-
Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους φίλους και φίλες για τις ευχές.
Και μια παρατήρηση:
Στα γενέθλια των γυναικών του φόρουμ μην εμφανίζετε και την ηλικία...
Στους άντρες βάλτε την υποχρεωτικά, πχ: vagantos (54 και πανηγυρίζω) :yahoo:
-
Ημερολόγιο ημέρας Λυδία
Λυδια χρονια σου πολλα. Πολυχρονη. :smile_: Παντα με ΥΓΕΙΑ και ότι επιθυμεις.Παναγιωτη να τη χαιρεσαι και να την καμαρωνεις. :smile_:
-
Χρόνια πολλά Λυδία. Ότι επιθυμείς!
-
Το έχει δίπορτο.Γιορτάζει και 20 μαιου.
Τις μεταβίβασα τις ευχές σας πάντως και σας ευχαριστεί.
-
Πολύχρονη κι από εμάς!!
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/web.jpg)
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Υγεία και καλά ταξίδια σε όλους :smile_:
-
Καλο Πασχα και καλη Ανασταση!!!! :smile_:
-
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους !
-
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους !! Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες Πασχάληδες, Αναστάσηδες, Τασίες κλπ
-
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους !
-
Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!! :smile_:
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10155423_10201145198465712_2956670186504424437_n.jpg)
-
Αληθώς ο Κύριος !
-
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. :smile_: Αληθως Ανεστη. :clap: Πολυχρονοι οι εορταζοντες. :drink:
-
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
Χρόνια πολλά και στους εορτάζοντες.
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Χριστός Ανέστη !!Χρόνια Πολλά σε όλους!
-
Γενέθλια: taVrina (40)
Χρονια πολλα tavrina... με υγεια και πολλα ταξιδια!!!! :hbd: :cake:
-
Πολύχρονη!!
-
Γενέθλια: taVrina (40)
Xρονια σου πολλα Λιτσα. Πολυχρονη. :yahoo: Χρηστο να τη χαιρεσαι. :smile_: Παντα με ΥΓΕΙΑ και ότι επιθυμεις.
-
Πολύχρονη ! :cake:
-
Χρόνια Πολλά στη Γεωργία και στον Γιώργο ! :band:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
-
Χρόνια Πολλά στον Γιώργο και στη Γεωργία
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες κι απο μενα!!!!! :smile_:
-
Σας ευχαριστω πολύ για τις ευχες σας. Να ειστε ολοι καλα. :smile_:
Γιώργος.
-
Σας ευχαριστω πολύ για τις ευχες σας. Να ειστε ολοι καλα. :smile_:
Γιώργος.
Φτιαξε ενα facebook να τα λεμε συχνοτερα ρε φιλε... :bigr:
-
Φτιαξε ενα facebook να τα λεμε συχνοτερα ρε φιλε... :bigr:
Oπως σου ειπα και στο τηλεφωνο εγω είμαι παραδοσιακος..... :laugh: :laugh: :laugh:
Με το σταθερο μια χαρα τα ειπαμε. :good: 25 λεπτα τηλεφωνο με 0 κοστος. :laugh:
Χαρηκα πολύ που σε ακουσα και που ειστε ολοι καλα. :kiss:
υ.γ. τριτη πεμπτη παρασκευη απόγευμα που δουλευει η Νιτσα μιλαμε σταθερο οποτε θελεις και μπορεις. Δεν ενοχλεις. :cool:
-
Γενέθλια: ChristosGk. (78)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια και πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
:cake: :hbd: :band:
-
Πολύχρονος ! :cake:
-
Πολύχρονος Χρήστο :cake: . Να χαίρεσαι όσους αγαπάς :smile_:
-
Αν και εμείς τα είπαμε πολύχρονος και από εδώ!
-
Γενέθλια: ChristosGk. (78)
Xρονια σου πολλα Χρηστο. :yahoo: :drink: Πολυχρονος και πολυταξιδεμένος ευχομαι. :smile_: Και παντα με Υγεια. :smile_:
-
Γενέθλια: coolalexis (36)
Χρονια πολλα, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :cake: :hbd: :band:
-
Πολύχρονος Αλέξη!
-
Πολύχρονος ! :cake:
-
Γενέθλια: coolalexis (36)
Πολυχρονος Φιλε Αλεξη :yahoo: :drink: και πολυταξιδεμένος ευχομαι. :smile_: Παντα με Υγεια. :smile_:
-
Χρόνια πολλά και καλά Αλέξη :smile_:
-
Αν και πολύ καθυστερημένα (λόγω πολυημέρου αδυναμίας σύνδεσης στο internet), Δημήτρη, Σπύρο, elina, Δήμο και GNS, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές.
-
Χρόνια πολλά Ειρήνη!
-
Χρόνια πολλά!!
-
Χρόνια πολλά Ειρήνη, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στην Ειρήνη. :drink:
-
Eιρηνη Χρονια σου Πολλα. Πολυχρονη. Ότι επιθυμεις.
-
PanPan να χαίρεσαι την Carmen σου! :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:
-
Carmen πολυχρονη!!! :drink:
Παναγιωτη να την χαιρεσαι. :smile_:
-
Καλά αυτή το είχε ξεχάσει.Εγώ της το υπενθύμισα. :drink: :laugh:
-
Carmen χρονια σου πολλα. Πολυχρονη και ότι επιθυμεις. :smile_:
Παναγιωτη να τη χαιρεσαι. :smile_:
-
Χρόνια πολλά Carmen !
-
Πολύχρονη Carmen και πάντα ευτυχισμένη με την οικογένειά σου
-
Χρόνια πολλά στην Ελένη την Κωνσταντίνα και στον Κωνσταντίνο!
-
Μεγάλη γιορτή σήμερα, γιορτάζει πολύς κόσμος. Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλους αυτούς!
-
Xρονια πολλα elina, με υγεια και πολλα ταξιδια ευχομαι!!!! :dance:
Χρονια πολλα ΝΤΙΝΑ και Dafni, με υγεια κοριτσια. :smile_:
-
Χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν . Χρονια πολλα και στα κορίτσια μας. Ελινα, Ντινα, Δαφνη. Πολυχρονες και παντα με Υγεια. :smile_:
-
Ευχαριστώ για τις ευχές σας :kiss: Εύχομαι σε όλους πολλά ταξίδια
-
Πολύχρονη Carmen και πάντα ευτυχισμένη με την οικογένειά σου
Χρόνια σου πολλά και σε σένα. :clap: :drink: :drink:
-
Πολυχρονες: Ελινα, Ντινα, Δαφνη, με πολλά ταξίδια !
-
Γενέθλια: PASTA (46), nek (44), vatraxakia (34)
:hbd: :hbd: :hbd:
-
Πολύχρονοι!!
-
χρόνια πολλά παιδιά και καλοτάξιδα. :drink: :drink:
-
Γενέθλια: PASTA (46), nek (44), vatraxakia (34)
:hbd: :hbd: :hbd:
Xρονια πολλα στο φιλο Σταθη (pasta). Πολυχρονος φιλε μου με υγεια , ταξίδια και ότι επιθυμεις. :smile_: :yahoo: :drink:
Χρονια πολλα και στο βατραχακι μας. Μαρια πατριωτακι πολυχρονη και ότι αγαπας πολυταξιδεμενη να το παθεις.... :dizzy: :rofl: :bigr:
Χρονια πολλα και στο φιλο/η? nek. Πολλα και καλα ταξίδια ευχομαι. :smile_:
-
Χρονια πολλα Απόστολε (wotan1975) :smile_:
-
Πολύχρονος!!
-
Πολύχρονος !
-
Ευχαριστω πολυ,να΄στε ολοι καλα! :dance:
-
Βρε ,που χάθηκες εσύ;Χρόνια σου πολλά. :drink:
-
Χρονια πολλα Αποστολη. Πολυχρονος και πολυταξιδεμένος ευχομαι. Και παντα με Υγεια. :smile_:
-
Χρόνια πολλά στον Αργύριο, στον Δαμιανό, και στον Κοσμά.
-
Χρόνια πολλά στον Αργύριο, στον Δαμιανό, και στον Κοσμά.
Χρονια Πολλα. :smile_:
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (39)
Χρονια πολλα φιλε, με υγεια και πολλα ταξιδια!!!! :hbd: :cake:
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (39)
Xρονια σου πολλα Χρηστο. Πολυχρονος και ότι επιθυμεις, Με Υγεια παντα και πολλα ταξίδια. :smile_: Λιτσα να τον χαιρεσαι. :smile_:
-
Πολύχρονος Χρήστο!
-
Χρόνια πολλά Χρηστάρα. :drink: Να σε χαιρόμαστε. :yay: :cake:
-
Χρόνια πολλά με υγεία.
-
Πολύχρονος Χρήστο. Υγεία και πολλά ταξίδια!!
-
συγνωμη για την καθυστερηση....σας ευχαριστω ολους για τις ευχες και τα ιδια ευχομαι και για εσας, υγεια και ευτυχια για ολους
-
Γενέθλια: GNS (41)
Xρονια πολλα Γιωργο, με υγεια!!!! :hbd: :cake: :band:
-
Πολύχρονος Γιώργο!
-
Πολύχρονος !
-
Πολύχρονος Γιώργο. Εύχομαι υγεία και πολλά ταξίδια :smile_:
-
Γενέθλια: GNS (41)
Xρονια πολλα Γιωργο, με υγεια!!!! :hbd: :cake: :band:
Δημητρη, Δημο, Σπυρο, Ελινα σας ευχαριστω πολύ για τις ευχες σας και που με θυμηθήκατε. :smile_: Αντ-εύχομαι και σ εσας να είστε ΥΓΙΕΙΣ και ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΟΙ. Συγνωμη που σας απανταω σημερα , :sorry: αλλα ειμασταν στο χωριο στο πηλιο από παρασκευη και γυρισαμε χθες βραδυ. :yahoo: Στο χωριο δεν εχω ιντερνετ. :mad: Και πριν λιγο μπορεσα να κατσω και να ανοιξω λατοπι. Ζορικη ημερα η σημερινη. πολλες πληρωμες....ΕΦΟΡΙΑ , λογαρισμοι κτλ.... :mad: :diablo:
-
Σωτήριος
Γενέθλια: paragianna (39), nataliana
Xρονια πολλα σε ολους!!! :smile_:
-
Σωτήριος
Γενέθλια: paragianna (39), nataliana
Xρονια πολλα σε ολους!!! :smile_:
Χρονια σας Πολλα. :smile_:
-
Γενέθλια: benett (35)
Πολυχρονη Μαρια!!! :hbd: :cake:
-
Γενέθλια: benett (35)
Πολυχρονη Μαρια!!! :hbd: :cake:
Χρονια Πολλα Μαρια. :smile_:
-
Χρονια πολλα coolalexis, με υγεια!!! :smile_:
-
noname Χρόνια πολλά και καλά. :drink: :drink: :good:
-
Χρονια πολλα coolalexis, με υγεια!!! :smile_:
Χρονια Πολλα Αλεξη. Ότι με επιθυμεις φιλε με Υγεια και πολλα ταξίδια. :smile_:
noname Χρόνια πολλά και καλά. :drink: :drink: :good:
Χρονια σου Πολλα Φωτη. Χιλιόχρονος με Υγεια, Ότι επιθυμεις. Και φυσικα πολυταξιδεμένος ευχομαι. :smile_:
-
Πολύχρονοι Αλέξη και Φώτη!!
-
Αντιγόνη, Αθηνά, Ασπασία, Κλεοπάτρα, Μαργαρίτα, Κλειώ
Γενέθλια: NoName (54), maryx1988 (38)
Xρονια πολλα σε οσους γιορταζουν!!! :smile_:
Φωτη πολυχρονος, με υγεια φιλε!!! :cake: :hbd:
:band:
-
Πολύχρονος NoName. Υγεία, ευτυχία και πολλά ταξίδια!!!
-
Γενέθλια: κερκυραια (38)
Χρονια πολλα κερκυραια, με υγεια!!!! :smile_:
:cake: :hbd: :band:
-
Χρόνια πολλά στην Ξένια.
Δημήτρη να την χαίρεσαι. :hbd: :hbd:
-
Πολύχρονη! Να τη χαίρεσαι Δημήτρη!
-
Να την χαιρομαι, να την χαιρομαι... σας ευχαριστω πολυ!!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά κι από μένα στην Ξένια!Δημήτρη φυσικά να τη χαίρεσαι και να περνάτε πάντα καλά!!!
-
Γενέθλια: xenia (48), litarama0 (35), bbookioannina (34), anesisioannina (40)
Χρονια Πολλα Ξενια.Πολυχρονη και πολυταξιδεμενη σου ευχομαι. Ότι επιθυμεις. Με Υγεια παντα.
Δημητρη να τη χαιρεσαι και να την καμαρωνεις.
-
Πολύχρονη Ξένια μου. Να χαίρεσαι τους άντρες της ζωής σου :kiss:
-
Όλοι χρειαζόμαστε Σοφία, Πίστη, Ελπίζα και Αγάπη. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
-
Χρονια Πολλα με Υγεια σε ολες τις εορταζουσες. Πολυχρονες και πολυταξιδεμένες σας ευχομαι. :smile_:
-
Γενέθλια: taxidiaris (48)
Χρονια πολλα Αντρεα!!! :cake: :hbd:
-
:hbd: taxidiaris !
-
Χρόνια πολλά στην Διονυσία και τον Διονύση. Χρόνια πολλά και στην Αθήνα!
-
Γενέθλια: taxidiaris (48)
Χρονια σου πολλα Ανδρεα Ταξιδιαρη. Πολυχρονος ευχομαι και πολυταξιδεμένος. Παντα με Υγεια και ότι άλλο εσυ επιθυμεις. :smile_:
-
Γενέθλια: flysky
Xρονια πολλα Φωτεινη!!!! :cake: :hbd:
-
:hbd: flysky
-
Χρονια πολλα και καλα flysky. :smile_:
-
Γενέθλια: traveler-eirini (24)
Χρονια πολλα Ειρηνη!!! :cake: :hbd:
-
dk Πολύχρονος!!!! :cake: Εύχομαι υγεία και πολλά πολλά ταξίδια με την γλυκιά Ξένια :kiss: :kiss:
-
dk Πολύχρονος!!!! :cake: Εύχομαι υγεία και πολλά πολλά ταξίδια με την γλυκιά Ξένια :kiss: :kiss:
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10269401_10205021060427075_3971150862819424932_n.jpg?oh=f34b1f9312aeaded5012e8a455e52181&oe=54B31F2A&__gda__=1420978748_2de752f47a9595297e1a792a0aaf9b99)
Σ' ευχαριστω πολυ φιλαρακι!!! :happy:
-
Mοιάζει με βόμβα έτοιμη να εκραγεί. :blum:
-
Mοιάζει με βόμβα έτοιμη να εκραγεί. :blum:
:good: :good: :happy:
-
Χρόνια πολλά dk και από μένα. Το σαλόνι βλέπω γεμάτο σουβενίρ από ταξίδια !! :bigr:
-
Χρόνια πολλά dk και από μένα. Το σαλόνι βλέπω γεμάτο σουβενίρ από ταξίδια !! :bigr:
Ναι, ναι!! :smile_:
Σ΄ευχαριστω πολυ. :good:
-
Πολύχρονος Δημήτρη! :cake:
-
Ευχαριστω Σπυρο!!! :smile_:
-
Πολύχρονος κι απ' εδώ!
-
Ευχαριστω πολυ Δημο!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες και στις Δήμητρες.Χρόνια πολλά και στην Θεσσαλονίκη.
-
Προσωπικα σ' ευχαριστω πολυ... να δουμε η Θεσ/νικη πως θα σ' ευχαριστησει!! :bigr:
-
Χρόνια πολλά στους (πολλούς) εορτάζοντες!!
-
Ευχαριστω πολυ Δημο!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά dk, Dimitris, dimitra και σε όσους γιορτάζουν σήμερα
-
Προσωπικα σ' ευχαριστω πολυ... να δουμε η Θεσ/νικη πως θα σ' ευχαριστησει!! :bigr:
Με πήρε τηλέφωνο. :clap: :clap:
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
:thank: Σπυρο!! :smile_:
-
Χρονια πολλα Δημητρη και ιντερνετικα. Πολυχρονος και πολυταξιδεμένος ευχομαι. Και παντα με Υγεια. Δεν μπορέσαμε λογο θεατρου να μιλησουμε περισσοτερο στο τηλεφωνο. Οποτε μπορεις μιλαμε σταθερο. Δεν ξερω το πρόγραμμα σου και δεν σε ενοχλησα. Εγω κάθε βραδυ λογω πιστοποίησης διαβαζω εως αργα.... Χρονια πολλα και στις εορταζουσες του φορουμ. Δημητρα Πολυχρονη. Ότι επιθυμεις. :smile_: Ελινα επισης χρονια πολλα για το Δημητρη σου. Να τον χαιρεσαι. :smile_:
Υ.Γ. Δεν εχω ιντερνετ στην αθηνα...Βρηκα ένα καλο γειτονα... :mocking: και μπηκα να δω τι γινεται στον κοσμο. Χρονια πολλα διπλα. και για τα γεννεθλια σου. Δεν το ηξερα και δεν το ειδα λογω απουσιας από το φορουμ εδώ και 10 ημερες. Να με συμπαθας. :sorry: :sorry:
-
Eυχαριστω πολυ Γιωργο... θα μιλησουμε. :smile_:
-
: Ελινα επισης χρονια πολλα για το Δημητρη σου. Να τον χαιρεσαι. :smile_:
Να 'σαι καλά Γιώργο. Ευχαριστούμε για τις ευχές σου :smile_:
-
Δημητρη χρόνια μας πολλά!!, να μας χαίρονται εστω και ετεροχρονισμένα.....
Ελίνα να χαίρεσαι το Δημητρη σου και την οικογένεια!!!!!
GNS, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
Πολλα φιλιά σε ολους!!!
-
Πολύχρονος jimo ! :hbd:
-
Γενέθλια: jimo (33)
Xρονια πολλα!!! :drink: :hbd:
-
Πολύχρονος!!
-
Πολύχρονος elgeo2 με πολλά και καλά ταξίδια :hbd:
-
Χρονια πολλα Γιωργο!!!! :hbd:
-
Χρόνια πολλά!!!
-
Γιορτή: Νικολέτα, Νικόλαος
Γενέθλια: sisy (40)
Μεγαλη γιορτη σημερα... χρονια πολλα asiatraveller, leon00 και nikosfp !!!
sisy :hbd:
-
Χρόνια πολλά και από μένα στους εορτάζοντες του forum.
-
Πολύχρονοι όλοι!!!!!
-
Πολύχρονος Σπύρο με υγεία και κάθε ευτυχία :smile_:
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ! :drink:
-
Χρόνια πολλά Σπύρο, με υγεία και ότι επιθυμείς.
-
Σπύρο, πολύχρονος κι από εδώ!
-
Πολυχρονος Σπυρο, με υγεια!!! :smile_:
-
Ελίνα, Χρήστο, Δήμο και Δημήτρη σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας ! :drink:
-
Χρονια πολλα στου εορταζοντες του φορουμ. Πολυχρονος Σπυρο, Νικο , Σισυ. Πρόβλημα με την συνδεση...από το γειτονα και οι εξετασεις πιστοποίησης συνεχιζουν να με εμποδιζουν να εχω επαφη με το φορουμ.... :mad:
-
(http://www.shopforum.gr/attachment.php?attachmentid=7059&d=1387914050)
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/card2015.jpg)
Καλές Γιορτές σε όλους :tree:
-
Xρονια πολλα, με υγεια... Καλα Χριστουγεννα!!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά κι από μένα σε όλα τα μέλη και ειδικά στους εορτάζοντες (ChristosGk κλπ)
-
Xρονια πολλα koyrsaros_gr & ChristosGk.... με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά σε όλους!!
-
McElk, Δημήτρη και Δήμο σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είστε όλοι καλά.
-
Πολύχρονος ChristosGK, koyrsaros_gr και σε όσους γιορτάζουν. Πολύχρονη manelaki.
-
Ευχαριστώ πολύ elina.
-
Χρονια Πολλα και καλες γιορτες σε ολη την παρεα. Πολλα Πολλα Χρονια Πολλα στους εορταζοντες των ημερων. Πολυχρονοι και πολυχρονες ευχομαι. :smile_:
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ :clap:
ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ :smile_:
-
Καλή χρονιά – χρόνια πολλά με υγεία σε όλα τα μέλη. Ταξιδιάρικο το 2015 :happy:
-
Καλή χρονιά σε όλους, με πολλά, πολλά ταξίδια!!
http://fototsepi.blogspot.gr/2015/01/blog-post.html (http://fototsepi.blogspot.gr/2015/01/blog-post.html)
-
Καλη χρονια!!!! :smile_:
-
Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια. :smile_: Με ΥΓΕΙΑ πρωτα και τα λεφτα μετα. Ότι επιθυμει ο καθενας σας προσωπικα ευχομαι από καρδιας να το "παθει¨εφετος και συντομα. Να ειστε ολοι καλα. Πολλα πολλα ταξίδια ευχομαι στους φιλους του φορουμ που θα καταφερουν και εφέτος να κανουν πραξη το ονειρο. :smile_: :yahoo: :good:
-
Χρόνια πολλά! Καλή Χρονιά! :good:
-
NoName & flysky... Φωτη και Φωτεινη... χρονια πολλα, με υγεια!!! :smile_:
-
Πολύχρονοι!!
-
Χρονια Πολλα φιλε Φωτη. Πολυχρονος με Υγεια και πολλα ταξίδια. Χρονια πολλα Φωτεινη και σε ολους τους εορταζοντες. :smile_:
-
Πολύχρονος NoName. Ευχές σε όλους όσους γιορτάζουν
-
Γενέθλια: nikosfp (58)
Χρονια πολλα Νικο, με υγεια!!! :hbd: :cake:
-
Πολύχρονος Νίκο!
-
Χρονια Πολλα και καλα Νικο. Πολυχρονος. Ότι επιθυμεις. Με Υγεια πρωτα και πολλα πολλα ταξίδια. :smile_:
-
elina χρόνια πολλά !!!
-
elina να τα εκατοστήσεις!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
-
Χρονια πολλα Ελινα... με υγεια κοριτσακι μου!!! :smile_:
-
McElk, dimosf και dk σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Εύχομαι πολλά ταξίδια σε όλους!
-
Χρονια πολλα Ελινα !!!
-
Ελίνα χρόνια πολλά και καλοτάξιδα. :drink:
-
Πολύχρονη Ελίνα! :hbd:
-
:hbd: panpan :cake: :yay:
-
Ευχαριστώ πολύ asiatraveller, Σπύρο και panpan :kiss:
Panpan και χαίρεσαι και εσύ την οικογένειά σου και ότι αγαπάς!
-
Παναγιώτη πολύχρονος!!
-
Χρονια Πολλα Ελινα. Χρονια Πολλα Παναγιωτη. Πολυχρονοι και οι δυο σας ευχομαι. Με Υγεια πρωτα σε σας και στην οικογενεια σας και πολλα πολλα ταξίδια μετα. :smile_:
-
Πολυχρονος panpan... υγεια πανω απ΄ολα!!! :smile_:
-
Και τις δικές μου ευχές panpan για χρόνια πολλά με υγεία.
-
Να'στε καλά παιδιά.Ευχαριστώ για τις ευχές σας. :good: :good: :drink: :drink:
-
Γενέθλια: efth (52)
Χρονια πολλα Γεωργια, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
:hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονη!
-
Xρονια Πολλα Γεωργια. Πολυχρονη. :smile_:
-
Γενέθλια: fei (34)
Xρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονη!
-
Χρονια σου πολλα. Πολυχρονη. Ότι επιθυμεις. Με Υγεια παντα και πολλα πολλα ταξίδια. :smile_:
-
Πολύχρονη fei μου :cake: Να περνάτε όμορφα και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
-
Γενέθλια: xuzam (31), Σπύρος (61)
Χρονια πολλα Σπύρο... με υγειααααα!!!! :smile_:
-
Χρονια σου Πολλα. Πολυχρονος Σπυρο. Οτι επιθυμεις και παντα με Υγεια. :smile_:
-
Πολύχρονος Σπύρο! Πολλά και καλά ταξίδια!
-
Πολύχρονος κι από εδώ Σπύρο!
-
Χρόνια πολλά Σπύρο. Καλά ταξίδια και προ παντός υγεία !
-
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας!
-
Χρόνια πολλά Σπύρο και από μένα
-
Γενέθλια: dimosf (59)
Xρονια πολλα Δημο, με υγεια και πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά Δήμο και καλή επιστροφή. :drink:
-
Πολύχρονος Δήμο! :cake:
-
Πολύχρονος Δήμο με υγεία :hbd:
-
Χρόνια πολλά κι από μένα Δήμο. Υγεία και καλή συνέχεια στα ταξίδια σου.
-
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές. Μόλις γυρίσαμε.
-
Γιορτή: vagantos
Χρονια πολλα Βαγγελη, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
-
Βαγγέλη πολύχρονος!
-
Vagantos χρόνια πολλά. Υγεία προ παντός και καλά ταξίδια.
-
Χρόνια πολλά Βαγγέλη!
-
Χρόνια πολλά στην Ειρήνη και την Βασιλική. :clap: :drink:
-
Eστω και αργα να ευχηθω για τις ημερες που ημουν εκτος συνδεσης Χρονια Πολλα Πολυχρονοι στο Δημο για τα γενεθλια του και στο Βαγγελη για τη γιορτη του. Επισης Χρονια Πολλα στην Ειρηνη και στη Βασιλικη. Πολυχρονες κορίτσια. Ότι επιθυμειτε. Και σε ολους παντα με Υγεια και πολλα πολλα ταξίδια. :smile_:
-
Ειρήνη και Βασιλική πολύχρονες :hbd:
-
Ειρήνη και Βασιλική
Χρονια πολλα, με υγεια!!! :hbd: :cake:
-
Γιορτη: Λυδία
Χρονια πολλα Λυδια, με υγεια... panpan να την χαιρεσαι!!! :smile_:
-
Λυδία πολύχρονη! Παναγιώτη να τη χαίρεσαι!
-
Πολύχρονη! :cake:
-
Γιορτη: Λυδία
Χρονια πολλα Λυδια, με υγεια... panpan να την χαιρεσαι!!! :smile_:
Εμείς το γιορτάζουμε αργότερα με την Λυδία την Φιλιππησία.
Μπερδέψαμε τις Λυδίες :bigr: :bigr:
Πάντως οι ευχές είναι ευπρόσδεκτες. :drink:
-
Και εγώ λανθασμένα το εξέλαβα ως γενέθλια ... :laugh:
-
Εύχομαι σε όλους Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία :smile_:
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/cardp2015.jpg)
-
Kαλη Ανασταση!!!!!!!!!!!!!!!! :smile_:
-
Χρονια Πολλα. :smile_: Καλη Ανασταση και καλο Πασχα σε ολη την παρεα. Να περασετε καλα οπου και εάν πατε. Οδηγούμε με Προσοχη στους επικινδυνους ελληνικους δρομους. Δεν τρεχουμε, φοραμε ζωνη και κρανος και δεν πινουμε όταν οδηγούμε.
-
Καλή Ανάσταση !
-
Καλή ανάσταση σε όλους.
-
Καλή Ανάσταση!
Καλά να περνάτε όπου και αν βρισκεστε.
-
Καλή Ανάσταση. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.
-
Χρόνια πολλά!!
http://disaki.blogspot.gr/2015/04/blog-post_12.html (http://disaki.blogspot.gr/2015/04/blog-post_12.html)
-
Πολύχρονη Λίτσα (taVrina)!
-
Πολυχρονη Λιτσα!!! :hbd:
-
Χρόνια πολλά και με πολλά ταξίδια στους Γιώργηδες και τις Γεωργίες!
-
GNS, elgeo2, GEORGE KARALIS, efth
Χρονια πολλα, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουν :smile_:
-
Χρόνια πολλά στο Γιώργο και στη Γεωργία!
-
Γενέθλια: ChristosGk. (79)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
:hbd: :cake: :hbd: :band:
-
Πολύχρονος Χρήστο με πολλά και καλά ταξίδια :cake:
-
elina και Δημήτρη σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Προ ολίγου επέστρεψα από μία ολιγοήμερη εκδρομή (εσωτερικού) και διάβασα τις ευχές. Σας ευχαριστώ και πάλε, να είστε πάντα καλά.
-
Γενέθλια: coolalexis (37)
Χρονια πολλα Αλεξη, με υγεια και πολλα ταξιδια φιλε μου!!! :smile_:
:hbd: :cake: :hbd: :band:
-
Πολύχρονος!
-
Πολύχρονος coolalexis :cake:
-
GNS, elgeo2, GEORGE KARALIS, efth
Χρονια πολλα, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
Χρόνια πολλά και με πολλά ταξίδια στους Γιώργηδες και τις Γεωργίες!
Χρόνια πολλά στο Γιώργο και στη Γεωργία!
Χρόνια πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουν :smile_:
Δημο, Δημητρη, Ελινα και Σπυρο σας ευχαριστω πολύ για τις ευχες σας. Να ειστε καλα και παντα με Υγεια. Συγνωμη που απανταω σημερα αλλα προβλήματα υγειας και προβλήματα με τον υπολογιστη μου δεν με αφησαν να εχω επαφη με το φορουμ. Σας ευχαριστω πολύ και παλι για τις ευχες σας. Να ειστε ολοι καλα. :smile_: Δημητρη σ ευχαριστω πολύ για το τηλεφωνο. :smile_:
-
Γενέθλια: ChristosGk. (79)
Γενέθλια: coolalexis (37)
Εστω και με καθυστερηση να δωσω και εγω τις ευχες μου στο Χρηστο και στον Αλεξη. Πολυχρονοι φιλοι μου. Παντα με Υγεια ευχομαι. :smile_:
-
GNS σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είσαι καλά και ότι επιθυμείς.
-
Χρονια πολλα Ελινα, με υγεια κοριτσακι μου και πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
-
Πολύχρονη Ελίνα! Και όλοι όσοι και όσες γιορτάζουν σήμερα. Και έιναι πολλοί!!
-
dk και dimosf σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.
Πολύχρονοι όσοι γιορτάζουν :smile_:
-
Ελινα Χρονια σου Πολλα. Πολυχρονη και πολυταξιδεμενη σου ευχομαι. Παντα με Υγεια σε σενα και στην οικογενεια σου. :smile_:
Χρονια πολλα και σε ολους τους εορταζοντες. :smile_:
-
Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Να χαίρεσαι όποιον αγαπάς :smile_:
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (40)
Χρονια πολλα φιλαρακι, ευχομαι υγεια και πολλα ταξιδια μαζι με την tavrina σου!!! :smile_:
:hbd: :cake: :hbd:
-
Χρόνια πολλά Χρήστο.Να'σαι γερός και δυνατός. :drink: :drink:
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (40)
Χρονια σου πολλα Χρηστο. Πολυχρονος. Ότι επιθυμεις. Παντα με Υγεια και πολλα πολλα ταξίδια. :smile_: Λιτσα να τον χαιρεσαι. :smile_:
-
Πολύχρονος Χρήστο! Λίτσα να τον χαίρεσαι!
-
Γενέθλια: GNS (42)
Χρονια πολλα φιλαρακι... ευχομαι υγεια πανω απ΄ολα... αντε και κανα ταξιδακι που και που!!!!! :smile_:
:hbd: :cake: :hbd: :band:
-
Πολύχρονος GNS με υγεία και πολλά ταξίδια :drink:
-
Γεια σας φιλοι μου. Δημητρη, Ελινα σας ευχαριστω πολύ για τις ευχες σας. Να ειστε καλα ολοι σας. Εδώ τα πραγματα είναι δυσκολα. Ισως τα χειροτερα γενεθλια. Για την ακριβεια με ολο το τρεξιμο της ημερας ξεχασα ότι ειχα γενεθλια.....
-
Πολύχρονος.....και μην το βάζεις κάτω!! Πάντα υπάρχουν και χειρότερα!
-
Πολύχρονος.....και μην το βάζεις κάτω!! Πάντα υπάρχουν και χειρότερα!
Σ ευχαριστω πολύ Δημο μου. Να εισαι καλα. Όχι, δεν θα το βαλουμε κατω. μπορει να χασαμε καποιες μαχες αλλα στο τελος τον πολεμο εμεις θα τον κερδίσουμε. που θα παει. θα γυρισει και για μας. Θα πανε όλα καλα. Οσο για τα χειροτερα παντα υπαρχουν και τα εβλεπα κάθε μερα στο νοσοκομειο αυτές τις 26 ημερες στο βολο. Από χθες βλεπω και τα χειροτερα στη Λαρισα......
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στα εορτάζοντα μέλη. Μαρίες, Παναγιώτες, Δέσποινες και Παναγιώτηδες (panpan) :bigr:
-
Πολύχρονες και πολύχρονοι με υγεία και όσο περισσότερα ταξίδια αντέχει ο καθένας ακόμα!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στα εορτάζοντα μέλη. Μαρίες, Παναγιώτες, Δέσποινες και Παναγιώτηδες (panpan) :bigr:
Της Παναγιας σημερα. Μεγαλη γιορτη. Μεγαλη η Χαρη της. Να μας εχει ολους και ολες καλα. Χρονια πολλα στους εορταζοντες. Δημητρη και Ξενια να χαιρεστε τον μικρο pk. Λυδια να χαιρεσαι τον Παναγιωτη σου. :smile_:
-
Δημητρη και Ξενια να χαιρεστε τον μικρο pk.
Eυχαριστω πολυ Γιωργο... κι εγω με τη σειρα μου να ευχηθω... χρονια πολλα panpan, με υγεια πανω απ΄ολα!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν. Πολύχρονος panpan. Δημήτρη να χαίρεσαι το γιό σου :smile_:
-
Εισέπραξα πολλές ευχές και την αγάπη σας. :drink:
Να είμαστε πάντα καλά όλοι να μπορούμε να ταξιδεύουμε και να ονειρευόμαστε.
Ευχαριστώ για τις ευχές σας και την αγάπη σας.
-
Γιορτή: Αλέξανδρος
Χρονια πολλα coolalexis, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
-
Χρονια Πολλα Αλεξη. Πολυχρονος. Ότι επιθυμεις. Με Υγεια και πολλα πολλα ταξίδια σου ευχομαι. :smile_:
-
Πολύχρονος αν και καθυστερημένα!
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες Δημήτρηδες και Δήμητρες του φόρουμ. Καλά ταξίδια με υγεία.
dk χρόνια πολλά και ελπίζω να τα πούμε από κοντά κατά το δεύτερο δεκαήμερο Νοεμβρίου που λέω να κατέβω Αθήνα.
-
Χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες και τις Δήμητρες του Φόρουμ μας.
Χρόνια πολλά και στην Θεσσαλονίκη μας.
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :smile_:
McElk επιβεβαιωσε μου τις μερες. :good:
-
Πολύχρονες/οι οι εορτάζουσες/οντες του φόρουμ! Άντε και με κανένα ταξιδάκι.
-
Ευχαριστω πολυ!!!
-
(http://i1249.photobucket.com/albums/hh506/dimosf2/DSCN4419_zpskccjcb2i.jpg) (http://s1249.photobucket.com/user/dimosf2/media/DSCN4419_zpskccjcb2i.jpg.html)
Εύχομαι σε όλους νάστε καλά, τριγυρισμένοι από πρόσωπα που αγαπάτε και σας αγαπουν.
Καλά Χριστούγεννα λοιπόν και ας ελπίσουμε πως το 2016 θα είναι καλύτερο από το 2015.
Καλές Γιορτές!!
-
Επισης Δημο... χρονια πολλα σε ολους!!! :smile_:
:tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree: :tree:
-
Καλές γιορτές σε όλα τα μέλη. Καλά να περάσουν αυτοί που θα ταξιδέψουν :happy: και .... καλύτερα αυτοί που θα κάνουν τις γιορτές σπίτι με αγαπημένα πρόσωπα :bigr:.
-
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με υγεία, αγάπη, αισιοδοξία, χαμόγελα και πολλά ταξίδια :tree:
-
(http://i1249.photobucket.com/albums/hh506/dimosf2/DSC_0463_zpsn7qroazv.jpg) (http://s1249.photobucket.com/user/dimosf2/media/DSC_0463_zpsn7qroazv.jpg.html)
Εύχομαι το 2016 νάναι καλύτερο από το 2015 και να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σας!
Χρόνια πολλά!!
-
Καλη χρονια σε ολους... με υγεια!!!! :smile_:
(https://enimerwsi2.files.wordpress.com/2015/12/2016.jpg?w=500)
-
Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία, ταξίδια, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα!!! :smile_:
-
Χρόνια Πολλά μυ υγεία και ευτυχία. Καλή χρονιά σε όλους μας.
-
Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά σε όλους!Να είστε καλά και να ταξιδεύετε όσο πιο πολύ μπορείτε!Φέτος είχα τη χαρά να κάνω Χριστούγεννα κολυμπώντας στην Τενερίφη και παραμονή πρωτοχρονιάς με βεγγαλικά στην p.espanya της Βαρκελώνης.Ανήμερα Πρωτοχρονιάς συναντήθηκα με τον "δικό" μας pan pan στην ορθόδοξη εκκλησία και τον ευχαριστώ πολύ!
Πολλές ευχές σε όλους σας!!!!
-
Λίγο πριν "φύγει" κι αυτή η γιορτή, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε Γιαννούλες και Γιάννηδες του φόρουμ, με υγεία και όσο πιο πολλά ταξίδια (και μικρές εκδρομές βεβαίως, βεβαίως) μπορείτε!
-
Αφεντικό πολύχρονη και να "πάθεις" 'ο,τι λαχταράς!!!
Να τα εκατοστήσουν όλοι οι εορτάζοντες του φόρουμ!
-
Χρόνια πολλά Ελίνα.Πολύχρονη και καλοτάξιδη. :drink: :drink:
-
Eλινα Χρονια σου Πολλα. Πολυχρονη και παντα με Υγεια σου ευχομαι. Να σε χαιρεται η οικογενεια σου. Παντα καλα ταξιδια να εχεις. :smile_:
-
Χρόνια πολλά κι από μένα elina και καλά ταξίδια.
-
dimosf, panpan, GNS και McElk σας ευχαριστώ όλους ολόψυχα για τις ευχές σας :kiss:
-
Πολυχρονη κοριτσακι μου και απο δω!!! :smile_:
-
Γενέθλια: panpan (57)
Πολυχρονος Παναγιωτη, με υγεια!!! :smile_:
-
Πολυχρονη κοριτσακι μου και απο δω!!! :smile_:
Ευχαριστώ πολύ :kiss:
-
:hbd: panpan με υγεία και και κάθε ευτυχία!
-
ευχαριστώ για τις ευχές σας παιδιά.Να'στε πάντα καλά. :drink:
-
Αν και κατόπιν εορτής, Παναγιώτη πολύχρονος!
-
Καλό Πάσχα!
http://fototsepi.blogspot.gr/2016/04/blog-post_27.html (http://fototsepi.blogspot.gr/2016/04/blog-post_27.html)
-
Καλό Πάσχα και σε σένα και σ'όλους μας.
-
Καλο Πασχα!!!! :smile_:
-
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Υγεία και αγάπη :smile_:
-
Καλή Ανάσταση παιδιά !! Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες. Θα λείπει κανείς ταξιδάκι ;
-
Γενέθλια: ChristosGk. (80)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
:hbd: :cake: :hbd:
-
Πολύχρονος Χρήστο!
-
Χριστός Ανέστη. Υγεία, αγάπη και ευτυχία :smile_:
ChristosGk Πολύχρονος και ότι επιθυμείς :smile_:
-
Δημήτρη, Δήμο και elina, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να είστε πάντα καλά και να κάνετε πολλά και ευχάριστα ταξίδια.
-
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες του φόρουμ και ειδικά στην Ελίνα!!
-
Χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν σημερα... Χρονια πολλα Ελινα... Χρονια πολλα Κωστα (McElk)!!! :smile_:
-
Κων/νου και Ελένης.Σχεδόν το 1/4 της Ελλάδας. :bigr: Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα. :drink: :drink:
-
Εlina και McElk, χρόνια σας πολλά με υγεία και να κάνετε στην υπόλοιπη ζωή σας πολλά, ευχάριστα και αξιόλογα ταξίδια.
-
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας παιδιά έστω και καθυστερημένα. :smile_: Έτυχε Σάββατο χθες οπότε η εορταστική …. οινοποσία ξεκίνησε από νωρίς και κράτησε μέχρι πρωινές ώρες. :dizzy:
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας :kiss: :kiss:
Να μας χαίρονται McElk... και για μένα το Σάββατο βράδυ ήταν μια έντονη βραδιά :wink:
-
Χρόνια πολλά σε panpan και όλους τους εορτάζοντες Μαρίες, Δέσποινες, Παναγιώτηδες του forum
-
Χρόνια πολλά σε panpan και όλους τους εορτάζοντες Μαρίες, Δέσποινες, Παναγιώτηδες του forum
Δεν εχουμε και πολλους... μονος του ειναι :smile_:
Χρονια πολλα panpan και απο δω... παντα με υγεια!!!! :drink:
-
κάνει όμως για δύο pan - pan
-
Pan στο τετραγωνο.Ευχαριστω παιδι`α για τις ευχες.
-
Χρόνια πολλά Παναγιώτη, έστω και με καθυστέρηση. Εδώ και σχεδόν 4 εβδομάδες , από τη Ρωσία δεν μου επιτρέπει να μπω. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Τώρα μπήκα για να στείλω ευχές από το τάμπλετ ενός φίλου. Χρόνια πολλά λοιπόν και συγνώμη για την καθυστέρηση.
-
Μερσί Δήμο.Είχε και χθες γενέθλια το Μανελάκι,αλλά έχω καιρό να την δώ μέσα.
-
Χρόνια πολλά Σοφία ! (famek)
-
Χρόνια πολλά Αρχηγέ !!! dk Να τα κατοστήσεις. Καλά ταξίδια και πάντα με υγεία !
-
Πολύχρονος!!
-
Δημήτρη να τα εκατοστίσεις με πλήρη υγεία και με πολλές ταξιδιωτικές εμπειρίες.
-
Ευχαριστω πολυ!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στον Δημήτρη και την Δήμητρα.Χρόνια πολλά στην Θεσσαλονίκη. :clap: :dance: :drink:
-
Χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες! Καλά ταξίδια!
-
χρονια πολλλλα δημητρη .dk .
-
Σας ευχαριστω πολυ!!! :smile_:
-
Καλές γιορτές!!
http://disaki.blogspot.gr/2016/12/blog-post_22.html (http://disaki.blogspot.gr/2016/12/blog-post_22.html)
-
Χρονια πολλα Δημο... χρονια πολλα σε ολους!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά και καλά ! Καλές γιορτές με Υγεία σε όλους σας. Καλά ταξίδια στους φίλους του φόρουμ και το 2017 εύχομαι.
-
Καλές γιορτές εύχομαι σε όλους τους φίλους και φίλες του forum, με υγεία και κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα.
-
(https://scontent.fmad3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/15665436_1312869985402188_5380579964865991110_n.jpg?oh=2bbb710086c99d0b2263cf6926e3ee0a&oe=58E763ED)
-
koyrsaros_gr, ChristosGk.
Χρονια πολλα, με υγεια φιλοι μου!!! :band:
-
koyrsaros_gr, ChristosGk.
Χρονια πολλα, με υγεια φιλοι μου!!! :band:
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες. Υγεία και καλά ταξίδια.
-
GNS και Δημήτρη (dk) σας ευχαριστώ πολύ. Να είστε πάντα καλά.
-
Χρόνια πολλά κι από μένα Χρήστο (ChristosGk.) και σε όλους τους εορτάζοντες.
-
Ευχαριστώ πολύ McElk.
-
Χρόνια πολλά σε Χριστίνες, Χρήστους, Μανώληδες, Εμμανουέλλες, Στέφανους και Στεφανίες και γενικά όσες και όσους γιορτάζουν αυτό το τριήμερο!
-
Πολύχρονος ChristosGk. με υγεία και ευτυχία
Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν αυτές τις ημέρες :smile_:
-
elina σ' ευχαριστώ πολύ.
-
Με το καλό ο καινούριος χρόνος. :happy: Χρόνια πολλά σε όλα τα μέλη.
-
Χρόνια πολλά. Καλή χρονιά. Πάντα με υγεία εύχομαι σε όλη την παρέα. Καλά ταξίδια στους τυχερούς που και φέτος θα κάνουν το όνειρο πραγματικότητα.
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία, αγάπη, αισιοδοξία και χαμόγελα!
Καλά ταξίδια σε όλους!!!
-
Kαλη χρονια... υγεια και χαρα σε ολο τον κοσμο!!
-
Καλή και ταξιδιάρικη χρονιά για όλους!!
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα ταξιδια!!!
-
Πολύχρονη και πολυτάξιδη Ελίνα!
-
Χρόνια πολλά στην Ελίνα και από μένα !
-
Χρονια σου Πολλα Ελινα. Πολυχρονη. Παντα με Υγεια ευχομαι. Δημητρη να την χαιρεσαι. :smile_:
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. :kiss: :happy: :smile_:
-
panpan (58)
Χρονια πολλα Παναγιωτη... με υγεια!!! :smile_:
-
Πολύχρονος Παναγιώτη. Ότι επιθυμείς και πάντα με υγεία εύχομαι.Λυδια να τον χαίρεσαι. :smile_:
-
panpan χρόνια πολλά !
-
Πολύχρονος Παναγιώτη!
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές σας. :drink:
-
Δήμο χρόνια πολλά. Να τα κατοστήσεις με υγεία και καλά ταξίδια!!
-
Χρονια πολλα Δημο, υγεια πανω απ΄ολα!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά και καλά εύχομαι Δήμο.υγεια πάνω από ολα. Καλά ταξίδια ανά τον κόσμο εύχομαι. :smile_:
-
Νάστε καλά φίλοι μου καλοί! Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές!
-
Γενέθλια: ChristosGk.
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια!! :smile_: :hbd:
-
Πολύχρονος!
-
Καλό μήνα και καλή πρωτομαγιά.
-
Δημήτρη (dk) και Δήμο ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είστε πάντα καλά και να πραγματοποιήσετε όλες τις ταξιδιωτικές σας επιθυμίες.
-
Γενέθλια: ChristosGk.
Χρήστο έστω και με καθυστέρηση δεξου και τις δικές μού ευχές.χρονια σου πολλά. Πολύχρονος και πολυταξιδεμένος σου εύχομαι. Ότι επιθυμείς. Πάντα με υγεία. :smile_:
-
Καλό μήνα και καλή πρωτομαγιά.
Επίσης Παναγιωτη και σε σας εκεί στα ξένα. Καλή δύναμη εύχομαι και για την φετινή σεζόν και στους δύο σάς. Χαιρετισμούς στη Λυδία. :smile_:
-
Να'σαι καλά φίλε μου. :good: :good: :good: :drink:
-
GNS ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και δεν είναι καθόλου καθυστερημένες, γιατί όπως λέει ο λαός, οι καλές ευχές πιάνονται επί σαράντα μέρες.
Και πάλε σ' ευχαριστώ.
-
(http://www.seleo.gr/media/k2/items/cache/fd5dcaa7196f1ec88e6bf28b2380cceb_L.jpg)
Εlina & McElk... Χρονια πολλα, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά,με υγεία και ευτυχία.Και πολλά-πολλά ταξίδια. :drink: :drink:
-
Εlina, McElk και όσες και όσοι ακόμα γιορτάζουν σήμερα (και είναι πολλοί), ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΣ/ΟΙ!!! Και φυσικά ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ ταξίδια!
-
Εlina και McElk χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σας.
-
Ευχαριστώ πολύ φίλοι μου! Χρόνια πολλά και από μένα στην Elina.
-
Γενέθλια: georgi d (53)
Xρονια πολλαααααααα!!! :hbd: :hbd:
-
Να στε καλα παιδια, σας ευχαριστω πολυ!
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (42)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια!!! :smile_:
:hbd: :band: :cake:
-
Γενέθλια: GNS (44)
Χρονια πολλα φιλαρακι, με υγεια!!
-
Mεγαλη γιορτη σημερα... χρονια πολλα στα μελη μας και ιδιαιτερα στον panpan... Παναγιωτη πολυχρονος!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά στον Παναγιώτη (panpan) και τα εορτάζοντα μέλη του forum :drink:
-
Παναγιώτη χρόνια πολλά! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές σας.Να'μαστε γεροί να ταξιδεύουμε. :dance:
-
Παναγιωτη και απο μενα χρονια πολλα!
Υγεια πρωτα απο ολα και οτι αλλο επιθυμεις.!
-
Να 'σαι καλά Γιώργη.Κι εσύ ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί .
-
Παναγιώτη είστε όλοι καλά;
-
Ναι μια χαρά Δήμο μου.Η κόρη που είναι;
-
Εδώ είναι τώρα. Χαίρομαι που είστε όλοι καλά!
-
Χρόνια πολλά Αρχηγέ!! (dk) Να τα εκατοστήσεις!
-
Χρονια πολλα Δημητρη με υγεια και οτι επιθυμεις! :drink:
-
Χρόνια πολλά και από εδώ Δημήτρη!
-
Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας... καλα ταξιδια σε ολους μας!! :smile_:
-
Xρόνια πολλά στους Δημήτρηδες και Δημητρούλες. Dk χρόνια πολλά και πάλι μετά από 6 μέρες!! Τι γίνεται γιορτάζεις (και κερνάς) :drink: απανωτά και γενέθλια και ονομαστική; :bigr:
-
Πολύχρονος Δημήτρη και πάλι. Πολύχρονοι/ες και όσοι/ες άλλοι/ες γιορτάζουν σήμερα!
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη και Δήμητρα.Υγεία κι ευτυχία και πολλά ταξίδια.
-
Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας!! :drink:
-
Πολυχρονος Δημητρη .Υγεια, υγεια, και υγεια!!!
Τα αλλα ευκολα ερχονται . :drink:
-
:thank: :thank: :thank:
-
ThanasisU2 Θαναση χρονια σου πολλα !Να σαι καλα και σου ευχομαι πολλα ταξιδια.
Και οταν εχεις χρονο να μας γραφεις εδω κατι ωφελιμο.Κακως τοσο καιρο δεν μπαινεις στο φορουμ.
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλα τα μέλη. Παρέα με αγαπημένα πρόσωπα :happy:
-
(http://4.bp.blogspot.com/-RKfvmPRUv60/UrmJrYTS2CI/AAAAAAAAKAQ/g3VMdmZIE0s/s640/%25CE%2595%25CF%2585%25CF%2587%25CE%25AD%25CF%2582.jpg)
-
Xρονια πολλα και καλες γιορτες σε ολους!! :smile_:
-
Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και ευτυχία !
(http://www.melasoagioseleutherios.gr/sites/default/files/karta.jpg)
-
Καλά Χριστούγεννα :tree: με υγεία, αγάπη, χαρά και ασφαλή ταξίδια
Χρόνια Πολλά στον Χρήστο, στη Χριστίνα και σε όσους γιορτάζουν!!
-
Χρόνια πολλά σε όλους!!
-
Καλή χρονιά ! σε όλα τα μέλη. :smile_:
-
Καλη χρονια, με υγεια και πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Καλη χρονια να εχουμε !
Χρονια πολλα σε ολα τα μελη του φορου!
-
2018 Ευχές σε όλους. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
-
Καλή χρονιά! Πολλά και καλά ταξίδια!!
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Πολύχρονη!!
-
Χρόνια πολλά σε elina (χθες!) και panpan (σήμερα!) :smile_:
-
πολύχρονος φίλε!
-
Xρονια πολλα Παναγιωτη!! :dance:
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές.Να είμαστε γεροί να ταξιδεύουμε.
Χρόνια πολλά κι από μένα Elina.
-
Χρονια σας πολλα Eλινα και Παναγιωτη !
-
Να'σαι καλά Γιώργη.
-
Χρόνια πολλά Δήμο! (dimosf)
-
Χρονια πολλα Δημο κι απο δω!! :smile_:
-
Σας ευχαριστώ πολύ! Νάστε πάντα καλά και στο δρόμο (δεν εννοώ άστεγοι :laugh: :laugh: :laugh:) ταξιδεύοντας!
-
Χρονια σου πολλα Δημο με υγεια και οτι επιθυμεις !
-
Νάσαι καλά Γιώργο! Σε ευχαριστώ πολύ!
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/web.jpg)
Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση με υγεια και πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Χρονια πολλα σε ολους και Καλη Ανεστη!
Ευχομαι υγεια σε ολους και στο φορουμ καλη προοδο !
-
Καλές γιορτές σε όλους!!
https://disaki.blogspot.gr/2018/04/blog-post.html (https://disaki.blogspot.gr/2018/04/blog-post.html)
-
Καλή Ανάσταση φίλοι συμφορουμίτες και Χρόνια Πολλά!! Υγεία και καλά ταξίδια.
-
Καλή Ανάσταση σε όλους με υγεία και ευτυχία :kiss:
-
Γενέθλια: ChristosGk.
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια!!! :smile_:
-
Δημήτρη σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
-
Και απο μενα .
Χρηστο χρονια σου πολλα με υγεια και οτι επιθυμεις !
-
McElk & elina
Χρονια πολλα, με υγεια και πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Ευχαριστώ Δημήτρη! Για κέρασμα μια ιστοριούλα: "Μέτσοβο – Καλάβρυτα" :smile_:
-
Και απο μενα χρονια σας πολλα !
-
Έστω και καθυστερημένα χρόνια πολλά στους εορτάζοντες. Ήμουνα πολύ πηγμένος αυτές τις μέρες. Σχωρνάτε με!!
-
Ευχαριστώ! Δεν πειράζει Δήμο, οι μεγάλοι άγιοι γιορτάζουν ολόκληρη βδομάδα :bigr:
-
Γενέθλια: georgi d (54)
Χρονια πολλα Γιωργη, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :smile_:
:hbd: :band: :hbd:
-
Γενέθλια: koyrsaros_gr (43)
Χρονια πολλα κουρσαρε, με υγεια και πολλα ταξιδια! :yahoo: :hbd: :cake: :band:
-
Χρόνια πολλά στον Παναγιώτη panpan και σε όλους τους εορτάζοντες του forum
-
Xρονια πολλα panpan, με υγεια!! :smile_:
-
Χρονια πολλα Παναγιωτη !
-
Ευχαριστώ πολύ,παιδιά.Να στε πάντα καλά.Εχθές γιόρταζε και το Μανελακι
-
Γιορταζουν σημερα...
Αγάπη, Ελπίδα, Σοφία
Χρονια πολλα στη famek... αλλα και στη δικη σου Σοφια dimosf... με υγεια και πολλα ταξιδια!!
-
Χρόνια πολλά και από μένα στο μέλος famek και στη Σοφία σύζυγο του dimosf. :)
-
Δήμο χρόνια πολλά στην γυναίκα σου.Δώσ της ένα φιλί εκ μέρους μου.
Χρόνια πολλά και στην Famek.
-
Χρονια πολλα σε ολους και σε ολες!!!!!! :dance:
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!
-
Και απο μενα χρονια πολλα !!!
-
dk Πολύχρονος και ότι επιθυμείς :hbd: :yay:
Σου εύχομαι υγεία, ταξίδια και πολλές εμπειρίες!
Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω επίσης για τις ατελείωτες ώρες που έχεις αφιερώσει στο forum
:thank:
-
Ευχαριστω πολυ κοριτσακι μου!!! :dance:
-
Γειά σου φιλαράκι και χρόνια σου πολλά,με υγεία κι ευτυχία πάνω απ'όλα. :drink:
-
Ευχαριστω Παναγιωτη!! :smile_:
-
Χρόνια σου πολλά και καλά φίλε μου. Με υγεία πρώτα και όλα τα άλλα μετά. Σου εύχομαι την καινούργια χρονιά να κάνεις όσο πιο πολλά ταξίδια μπορείς. Να χαίρεσαι την οικογένεια σού , και αυτοί να σε χαίρονται ! ! !
Υ.γ εγώ δεν έχω φατσοβιβλιο. Μου θύμισε η Νίτσα τα γενέθλια σου.
-
Ευχαριστω Γιωργο!!
-
Χρόνια πολλά στον Δημήτρη και στην Δήμητρα.Σήμερα γιορτάζει και η Θεσσαλονίκη.
-
Χρόνια πολλά φίλε μου. Πολύχρονος. Ότι επιθυμείς και πάντα με υγεία. Χρόνια πολλά Δήμητρα. Πολύχρονη. Χρόνια πολλά στους δικούς σας ανθρώπους και συγγενείς που γιορτάζουν σήμερα. Χρόνια πολλά στην όμορφη Θεσσαλονίκη μας !
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη (dk) και σε όλους τους εορτάζοντες.
-
Σας ευχαριστω πολυ!! :dance:
-
Καλά Χριστούγεννα παιδιά! Καλές γιορτές με υγεία! :smile_: Θα ταξιδέψει κανείς αυτές τις μέρες;
-
Xρονια Πολλα, Καλα Χριστουγεννα και Καλη Χρονια!!! :smile_:
Εγω εδω... >:(
-
:tree:
Καλές γιορτές σε όλους!!! Υγεία και αγάπη :kiss:
Και εμείς εδώ...
-
Καλά Χριστούγεννα!
Υγεία σε όλους !
(https://lh6.googleusercontent.com/proxy/CfCvkZORaAxyrYzT1H6YCsh-zq3OpEDnuZOFefcwICsepRFhlpamkdd2xdbKfR9MmIcbsuhMDgVMIPyfTkWTyWpQuUhALhH4vZmJUAco1t18M5Tkk6bdlBcyCQ=s0-d)
Καλό θα ήταν ένα ταξίδι για αυτούς που μπορούν προς τη Βηθλεέμ.
-
Είχα ετοιμαστεί να πάω 5/2 εκεί αλλά λόγω ανωτέρας βίας ακυρώθηκε.Άλλη φορά.
Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές με υγεία και αγάπη.
Αν πιούμε παραπάνω δεν οδηγάμε, για να τα πούμε και του χρόνου εδώ.
-
Χρονια πολλα στα μελη μας... :drink:
koyrsaros_gr & ChristosGk., πολυχρονοι με υγεια και πολλα ταξιδια!!
-
Χρονια πολλα και καλες γιορτες σε ολους! :smile_:
-
Χρονια πολλα και καλη χρονια!! :yahoo:
(https://www.funday.gr/wp-content/uploads/2012/12/Happy-New-Year.png)
-
Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε.Γεμάτη υγεία και επιτυχίες. :dance: :dance: :dance:
-
Καλή χρονιά και από μένα σε όλα τα μέλη και σ'όλο τον κόσμο γενικότερα. :tree:
-
Καλη χρονια σε ολους!!!!
-
2019 ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ
-
Καλή Χρονιά με υγεία και ταξίδια πολλά και καλά σε όλους!
https://disaki.blogspot.com/2019/01/2019.html (https://disaki.blogspot.com/2019/01/2019.html)
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ dk :kiss:
panpan Πολύχρονος!!!
-
Χρονια σας πολλα και απο μενα.
-
Γεροί να 'μαστε ,με υγεία πάνω απ'όλα.
-
Χρονια πολλα Παναγιωτη, με υγεια!!! :smile_:
-
Σ'ευχαριστώ πολύ Δημήτρη.Να'σαι πάντα καλά.
-
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους!
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/web.jpg)
-
Χρόνια Πολλά φίλοι! Καλή Ανάσταση όπου κι αν βρίσκεστε! :smile_:
-
Χριστός Ανέστη,καλό Πάσχα και καλά ταξίδια να έχουμε.
-
Αληθώς Ανέστη ο Κύριος !
Υγεία σε Όλους .
-
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες,... georgi d, GNS, GEORGE KARALIS... με υγεια και πολλα ταξιδια!! :yahoo:
-
Χρόνια πολλά κι από μένα στους Γιώργηδες του travelchat. Καλά ταξίδια! :smile_:
-
Γενέθλια: ChristosGk. (83)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια και ταξιδια!! :dance:
-
Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά σε όλους!!
(http://www.kalavrytapress.gr/wp-content/uploads/2017/05/prwtomagia.jpg)
-
Δημήτρη ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και κυρίως για την τελευταία.
-
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζαν αυτές τις ημέρες.(Χρήστος,Αναστάσιος,Πασχάλης.) Ήταν και μερικές κινητές γιορτές και μπερδευτήκαμε.(Μάρκος,Γιώργος)
-
Να στε ολοι καλα !Σας ευχαριστουμε !
-
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες,... georgi d, GNS, GEORGE KARALIS... με υγεια και πολλα ταξιδια!! :yahoo:
Χρόνια πολλά κι από μένα στους Γιώργηδες του travelchat. Καλά ταξίδια! :smile_:
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζαν αυτές τις ημέρες.(Χρήστος,Αναστάσιος,Πασχάλης.) Ήταν και μερικές κινητές γιορτές και μπερδευτήκαμε.(Μάρκος,Γιώργος)
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας. Να είστε όλοι καλά και πάντα να ταξιδεύετε. ! ! !
-
Αν και με καθυστέρηση ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους!
-
Kι απο μενα χρονια πολλα σε ολους!!!!! :smile_:
-
Χρονια πολλα McElk (Κώστα) & elina για την ονομαστικη σας εορτη, με υγεια ευχομαι και πολλα πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Ευχαριστώ dk. Χρόνια πολλά και από μένα στην elina :smile_:
-
Ευχαριστώ dk και McElk :)
Εύχομαι Χρόνια πολλά McElk και σε όσους γιορτάζουν
-
Και από μένα παιδιά χρόνια σας πολλά με υγεία και πολλά ταξίδια !
-
Χρόνια πολλά Δημήτρη (dk) και σε όλους τους εορτάζοντες και εορτάζουσες του forum :smile_:
-
Eυχαριστω πολυ!! :smile_:
-
Δημήτρη (dk) χρόνια πολλά, με υγεία και με πραγματοποίηση όλων των επιθυμιών σου.
-
Eυχαριστω πολυ!! :dance:
-
Χρόνια πολλά στον Δημήτρη (dk) και στην Δήμητρα. Υγεία και ευτυχία :smile_:
-
Eυχαριστω πολυ!! :yahoo:
-
Καλές Γιορτές με υγεία, χαμόγελα, αγάπη και πολλά ταξίδια! :smile_:
(https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/80390954_2639338226161824_1282310465300463616_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_eui2=AeFldgJx5saMgPoTxN5y8ocHZ7U1Hc9Eor4u0EWfaCfOhLgtEW3G8rzeK4A_4FL0KRG5QIgslJ1wRUi2J1gSkuztg2itW4MAYzagKMHEs7QwJQ&_nc_oc=AQkTBOlcdsulmLbGfVf0JIkh2ivLVS-8LFboieg2E4lMw0xIQzPs1W4UupedNfFCcXc&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=a9100cf041058d3e36bcabc01b9f8072&oe=5E77212D)
-
Χρόνια πολλά,χρόνια καλά και ταξιδιάρικα.
-
Καλώς ήρθες 2020! Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!
(https://www.thessnews.gr/photos/happy-4488268_1920.jpg)
-
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά στα μέλη και τους διαχειριστές του forum.
Υγεία, επιτυχίες και ένα πλούσιο ταξιδιωτικά 2020.
-
Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε,με πολλά και καλά ταξίδια.
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :yahoo:
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα ταξιδια!!! :yahoo:
Σ' ευχαριστώ πολύ Δημήτρη. Εύχομαι ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένειά σου :kiss:
-
Γενέθλια: panpan
Χρονια πολλα Παναγιωτη, οτι επιθυμεις φιλε μου, παντα με υγεια!!!! :smile_:
-
Σ'ευχαριστώ Δημήτρη για τις ευχές.Υγεία κι ευτυχία σε όλους.
-
Γενέθλια: dimosf (64)
Xρονια πολλα Δημο, με υγεια (οπωσδηποτε) και πολλα ταξιδια... αφου τελειωσουμε με τον κορωνοιο!! :smile_:
-
Καλή Ανάσταση σε όλα τα μέλη και τους φίλους του forum!
-
Καλη Ανασταση!
-
Xρονιααααα πολλαααααα!!!!! :smile_:
(https://lh3.googleusercontent.com/proxy/DAtmpsfs_lc6K33Tj7IhcQl-4PlH980Awya4zAxzWiiAPxKGO6EizBb50VVo7youOncSwoXmuyLJzSuml867izkC24m7Nw)
-
Χριστός ανέστη.Με υγεία σε όλους μας.
-
Γιώργο και Γεωργία Χρόνια Πολλά!!!
Ο Άγιος Γεώργιος σύμφωνα με το αγιολόγιο , ήταν Ρωμαίος στρατιωτικός. Καταγόταν από την Καππαδοκία και υπηρετούσε ως αξιωματικός του στρατού επί αυτοκράτορα Διοκλητιανού. Καταδικάστηκε σε θάνατο, επειδή δεν αποκήρυξε τη χριστιανική του πίστη. Αργότερα, αγιοκατατάχθηκε ως Χριστιανός μάρτυρας
-
Χρόνια Πολλά στους Γιώργηδες (georgi d) και τις Γεωργίες :smile_:
-
Να στε καλα,σας ευχαριστω!
-
Πολυχρονος georgi d, με υγεια και πολλα ταξιδια!! :smile_:
-
Δημητρη σε ευχαριστω. :good:
-
Γενέθλια: ChristosGk. (84)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια και ταξιδια!! :smile_:
-
McElk & elina χρονια πολλα για την ονομαστικη σας εορτη, με υγεια και πολλα πολλα ασφαλη ταξιδια!!!
:clap: :dance: :drink: :good: :happy: :kiss: :yahoo: :smile_: :band:
-
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη :kiss:
McElk Χρόνια πολλά με υγεία!! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
-
Γενέθλια georgi d (56)
Χρονια πολλα Γιωργη, με υγεια πανω απ΄ολα!! :smile_: :dance: :drink: :good: :yahoo:
-
Να σαι καλα Δημητρη ! :drink:
-
Χρόνια Πολλά στον πολυταξιδεμένο dk :kiss:
Σου εύχομαι πολλές ταξιδιωτικές εμπειρίες :yahoo:
-
Eυχαριστωωωωωω!!! :dance:
-
Δημήτρη (dk) χρόνια πολλά. Με υγεία και ότι επιθυμείς. :smile_:
-
Δημήτρη (dk) χρόνια πολλά. Με υγεία και ότι επιθυμείς. :smile_:
Ευχαριστω πολυ!!!! :smile_:
-
Ευτυχως που η γιορτη κραταει 40 ημερες ! Φιλε Δημητφη(dk) Χρονια σου πολλα και καλα !
Πολυχρονος και παντα με ΥΓΕΙΑ σου ευχομαι. Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και οτι αλλο εσυ επιθυμεις.
Παντα να εχεις καλα ταξιδια. Γιατι μαζι μ εσενα ταξιδευουμε νοερα και εμεις που δεν μπορουμε !
Ξενια να τον χαιρεσαι ! ! !
-
Ευτυχως που η γιορτη κραταει 40 ημερες ! Φιλε Δημητφη(dk) Χρονια σου πολλα και καλα !
Πολυχρονος και παντα με ΥΓΕΙΑ σου ευχομαι. Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και οτι αλλο εσυ επιθυμεις.
Παντα να εχεις καλα ταξιδια. Γιατι μαζι μ εσενα ταξιδευουμε νοερα και εμεις που δεν μπορουμε !
Ξενια να τον χαιρεσαι ! ! !
Ευχαριστω πολυ!!!!
-
Καλά Χριστούγεννα παιδιά! Χρόνια πολλά σε όλους!
Με το καλό ο καινούριος χρόνος! :smile_:
-
Χρονια πολλαααααα, με υγεια!!!!
-
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ :tree:
Υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα :happy:
-
Χρονια πολλα ChristosGk., με υγεια και πολλα ταξιδια που τοσο μας ελειψαν το 2020!!! :smile_:
-
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία στα μέλη και τους φίλους του φόρουμ. :tree:
Τους χαιρετισμούς μου από Ορεστιάδα όπου ο καιρός μάλλον … Πρωτομαγιά θυμίζει παρά Πρωτοχρονιά. Ηλιόλουστη μέρα με 16 βαθμούς υπό σκιάν σε τόπο που είμαστε συνηθισμένοι αυτή την εποχή με χιόνια και θερμοκρασίες πολύ κάτω του μηδενός! :dizzy:
-
Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία!!
Χρόνια Πολλά Βασίλη και Βασιλική
-
Χρονιααααα πολλαααααα, καληηηηη χρονιααααα, με υγειαααααα και πολλααααα ταξιδιααααααα!!!! :drink:
-
Χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολη την παρεα μας. Παντα με ΥΓΕΙΑ ευχομαι σε ολους σας.
Μακαρι αυτη η χρονια να ειναι η αρχη για πολλα πολλα ταξιδια σε ολους μας.
Μας το χρωσταει το 2020 ! ! !
-
Χρόνια πολλά με υγεία και ποιότητα ζωής.πολλα κ καλά ταξίδια.Μολις σήμερα ανακάλυψα ότι μπορούσα να ταξιδέψω στο εξωτερικό γιατί η έξοδος από την χώρα δεν απαγορεύτηκε αρκεί να είχε η χώρα ανοιχτά σύνορα....αλήθεια ξέρουμε ποιες χώρες έχουν τώρα ανοιχτά σύνορα και μόνο με τεστ να μπαίνεις? Μήπως κ προλάβουμε κάτι.....κάτι άκουσα για μαλβιδες και Ντουμπάι....που μπορώ να τα βρω ξέρουμε? Ευχαριστώ
-
Χρόνια πολλά με υγεία και ποιότητα ζωής.πολλα κ καλά ταξίδια.Μολις σήμερα ανακάλυψα ότι μπορούσα να ταξιδέψω στο εξωτερικό γιατί η έξοδος από την χώρα δεν απαγορεύτηκε αρκεί να είχε η χώρα ανοιχτά σύνορα....αλήθεια ξέρουμε ποιες χώρες έχουν τώρα ανοιχτά σύνορα και μόνο με τεστ να μπαίνεις? Μήπως κ προλάβουμε κάτι.....κάτι άκουσα για μαλβιδες και Ντουμπάι....που μπορώ να τα βρω ξέρουμε? Ευχαριστώ
Χρονια πολλα και σε σενα... διαβασε εδω: http://www.travelchat.gr/forum/index.php?topic=9277.msg90554#msg90554
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία, αγάπη, χαμόγελα, αισιοδοξία και ταξίδια!!!
Ας ελπίσουμε η νέα χρονιά να μας τα φέρει διπλά...
-
Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε.
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια πανω απ' ολα και πολλα ταξιδια οταν μας το επιτρεψουν!! :smile_: :smile_:
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια πανω απ' ολα και πολλα ταξιδια οταν μας το επιτρεψουν!! :smile_: :smile_:
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!! :kiss:
-
Χρονια Πολλα και καλα ! Παντα με ΥΓΕΙΑ σου ευχομαι. Να χαιρεσαι την οικογενεια σου,
και αυτη εσενα. Παντα να εχεις καλα ταξιδια.και πολυ συντομα σου ευχομαι ! :yahoo:
Μπορει να εφυγα εδω και χρονια απ την αθηνα , μπορει να μην γραψω τακτικα πλεον οπως παλια αλλα δεν σας ξεχναω.... που θα παει, θα ξαναβρουμε την ελευθερια μας
και θα ξαν ανταμωσουμε. που θα παει....
-
Γενέθλια: dimosf (65)
Χρονια πολλα Δημο, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
-
Ευχαριστώ Δημήτρη! Να δούμε πότε θα ταξιδέψουμε ξανά
-
Χρόνια πολλά και καλά Δήμο. Να είσαι γερός να ταξιδεύεις.
-
Εστω και με καθυστερηση χρονια πολλα και καλα. Παντα με ΥΓΕΙΑ σου ευχομαι Δημο.
Και συντομα μολις ελευθερωθουμε ταξιδακι επειγοντως ! ! !
-
Γιορτή: Ραφαήλ, Δήμος, Ηρακλής, Μιλτιάδης,Δημοσθένης,Περικλής, Σοφοκλής, Επαμεινώντας
Χρονια πολλα Δημο, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια... οταν ελευθερωθουμε!! :smile_:
-
Γεννεθλια και γιορτη μαζι ! Χρονια Πολλα και καλα ! Παντα με ΥΓΕΙΑ σου ευχομαι !
Ωρα να προγραμματισεις το επομενο σου ταξιδακι.
Συντομα θα ερθει η ημερα που θα γιορτασουμε ΞΑΝΑ την ελευθερια μας.
-
Χρονια πολλα Δημο!!!!!!!
-
Γενέθλια: ChristosGk. (85)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια και ταξιδια που τοσο μας εχουν λειψει!! :dance: :drink: :band:
-
Καλή Ανάσταση. Χρόνια πολλά σε όλους! :smile_:
-
Καλή Ανάσταση σε όλους μας. Τους χαιρετισμούς μου από Γαλλία. Ελπίζω το βράδυ να προλάβω να πάω εγκαίρως στην Βαρκελώνη για την Ανάσταση που φέτος είναι πιο νωρίς.
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/web.jpg)
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους μας, με υγεία και πολλά ταξιδια!! :smile_:
-
Χριστός Ανέστη. Υγεία και ευτυχία και σε όλους
-
Χρονια πολλα σε ολους, με υγειαααα!! :clap:
-
Χρόνια πολλά στους Γιώργους και στις Γιωργίες.
-
GNS, elgeo2, GEORGE KARALIS, georgi d
Χρονια πολλα βρε Γιωργηδες, με υγεια και πολλα ταξιδια!!
-
Γιορτή: McElk, elina
Χρόνια πολλααααααααααά.... με υγεία και πολλά, πολλά ταξίδια!!! :yahoo: :band:
-
Ευχαριστώ!!! :happy:
Χρόνια πολλά και από μένα στην elina :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη :kiss:
McElk Χρόνια Πολλά με υγεία και καλά ταξίδια :yahoo:
-
Γενέθλια: GNS (48)
Χρονια πολλα Γιωργο, με υγεια!!! :hbd: :band:
-
Χρονια πολλα κι απο μενα Γιωργο, με υγεια και με το καλο να ξαναανταμωσουμε!!
-
Δημήτρη (dk) σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :hbd: με πολλές ταξιδιωτικές εμπειρίες :kiss:
-
Δημήτρη (dk) σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :hbd: με πολλές ταξιδιωτικές εμπειρίες :kiss:
Ευχαριστω πολυ κοριτσακι μου, ευχομαι υγεια, δυναμη και πολλα ταξιδια σε ολους μας!!
-
Με το καλό ο καινούριος χρόνος φίλοι! Καλή χρονιά! :smile_: :tree: (ftp://:smile_: :tree:)
-
Καλή χρονιά, με υγεία!! :smile_:
-
Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία και ευτυχία :happy:
-
Λιγο καθυστερημενα αλλα... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑ :yahoo:
-
Γενέθλια: elina
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!!! :smile_:
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/card.jpg) :smile_: :dance:
-
Καλή Ανάσταση με υγεία :smile_:
-
Καλη Ανασταση!!! :smile_:
-
Είχαμε τα γεννέθλια του Δημήτρη (dk) στις 20/10 Χρόνια πολλά,με υγεία και να σε χαίρονται όσοι σ' αγαπούν.
Τα φιλιά μου στην Ξένια.
-
Είχαμε τα γεννέθλια του Δημήτρη (dk) στις 20/10 Χρόνια πολλά,με υγεία και να σε χαίρονται όσοι σ' αγαπούν.
Τα φιλιά μου στην Ξένια.
Σ' ευχαριστω πολυ Παναγιωτη!! :dance:
-
Καλο μηνα!! :smile_:
(https://fonografos.net/wp-content/uploads/2020/12/%CE%94%CE%95%CE%9A%CE%95%CE%9C%CE%92%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A3-002.jpg)
-
Καλά Χριστούγεννα παιδιά. :tree:
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και σ' όλο τον κόσμο! :happy:
-
Χρονια πολλα, με υγεια!! :dance:
Καλα Χριστουγεννα!! :drink:
-
Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλους μας.
-
Καλές Γιορτές με υγεία και ευτυχία :tree: :tree:
Καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε :)
-
Γενέθλια: elina
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!! :yahoo:
-
Γενέθλια: panpan (64)
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα φιλαρακι, με υγεια, πολλες ξεναγησεις και πολλα ταξιδια!! :yahoo:
-
Γενέθλια: elina
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!! :yahoo:
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη :)
-
Γενέθλια: panpan (64)
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα φιλαρακι, με υγεια, πολλες ξεναγησεις και πολλα ταξιδια!! :yahoo:
Αν και το είδα αργά, ευχαριστώ για τις ευχές. Υγεία σε όλους να μπορούμε να ταξιδεύουμε.
-
Αν και το είδα αργά, ευχαριστώ για τις ευχές. Υγεία σε όλους να μπορούμε να ταξιδεύουμε.
40 μερες κρατανε και οι ευχες και οι ευχαριστιες! :bigr: :rofl: :rofl:
-
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους!
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/web.jpg)
-
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!
Για σε όλους. Με χασατε για 'λιγο' όμως δεν πηραζει. Δημήτρη ο Ποντιος πάλι είναι μαζί σας.
-
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!
Για σε όλους. Με χασατε για 'λιγο' όμως δεν πηραζει. Δημήτρη ο Ποντιος πάλι είναι μαζί σας.
Αληθως Ανεστη Γεωργιε... η αληθεια ειναι πως η απουσια σου ηταν αισθητη κι αυτο φανηκε γιατι ειμαστε λιγοι εδω μεσα.
Welcome back λοιπον!!!
:welcome: :welcome:
-
Γενέθλια: ChristosGk. (87)
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια και ταξιδια!! :hbd: :band: :hbd:
-
GNS Γιωργος... γιορτη
Χρονια πολλα Γιωργο με μικρη καθυστερση!! :smile_:
-
georgi d
Xρονια πολλα και σε σενα Γιωργη για την ονομαστικη σου εορτη!!! :smile_:
-
GNS Γιωργος... γιορτη
Χρονια πολλα Γιωργο με μικρη καθυστερση!! :smile_:
Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Να είσαι καλά.
-
georgi d
Xρονια πολλα και σε σενα Γιωργη για την ονομαστικη σου εορτη!!! :smile_:
Και απο εμένα ευχαριστώ Δημήτρη 🙂
-
Γιορτη: Ελένη, Κωνσταντίνος
Χρονια πολλα elina, χρονια πολλα McElk... ευχομαι υγεια, χαρα, ευτυχια και πολλα πολλα ταξιδια!!!! :smile_:
:band: :band: :band: :band: :band:
-
Και από μένα. Χρόνια πολλά με υγεία!
-
Ευχαριστώ πολύ! Χρόνια πολλά και από μένα στην elina. :smile_:
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Χρόνια πολλά McElk :)
Υγεία και καλά ταξίδια :kiss:
-
georgi d (59)
Xρονια πολλα Γιωργη, με υγεια και πολλα ταξιδια! :drink:
-
Σε ευχαριστώ Δημήτρη, να σαι καλά :)
-
Γενέθλια: xenia (57)
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα στο ετερον μου ημισυ, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!! :hbd: :band: :hbd:
-
Ευχαριστω πολυ!! :smile_:
-
Δημήτρη dk ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Να χαίρεσαι τη γιορτή σου.
-
Δημήτρη dk ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Να χαίρεσαι τη γιορτή σου.
Ευχαριστω πολυ!! :dance:
-
Χρόνια πολλά και στους δύο σας με υγεία!
-
Χρόνια πολλά και στους δύο σας με υγεία!
Ευχαριστω πολυ!! :smile_:
-
Ευτυχισμένο ας είναι το νέο έτος 2024.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε!
-
Καλη χρονια, με υγεια!!
Ευτυχισμενο 2024 :smile_:
(https://resources.sport-fm.gr/supersportFM/images/news/23/12/31/2024_180927.jpg?w=880&f=bicubic)
-
Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη!!
-
Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχουμε . Με υγεία κι ευτυχία.
-
Γενέθλια: elina
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
Χρονια πολλα κοριτσακι μου, με υγεια και πολλα πολλα ταξιδια!! :hbd: :band: :hbd:
-
Γενέθλια: panpan (65)
Χρόνια πολλά!
Εύχομαι τα καλύτερα με υγεία .
-
Γενέθλια: panpan (65)
Πολυχρονος φιλαρακι, με υγεια, ταξιδια και ομορφες οικογενειακες στιγμες!!
-
ευχαριστώ πολύ φίλοι μου. Υγεία κι ευτυχία σε όλους.
-
Γενέθλια: ChristosGk. (88)
Χρονια πολλα Χρηστο, με υγεια!!! :smile_:
-
Και από μένα χρόνια πολλά με υγεία!
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
-
Καλη Ανασταση σε ολους! :dance:
-
georgi d (60)
Πολυχρονος Γιωργη, οτι επιθυμεις, με πολλα ταξιδια!!
(https://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
Νάσαι καλά Δημήτρη. Τι να κάνουμε θέλουμε δεν θέλουμε όμως τα χρόνια περνάνε. Φτάσαμε στα 60.
-
Γενέθλια: GNS (51)
Χρονια πολλα Γιωργο, με υγεια!! :smile_:
-
Δημήτρη χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου!
Ξεχάστηκα τελείως.
Το βασικό είναι να σε έχουμε γερό και δυνατό.
Σου εύχομαι ότι καλύτερο στην ζωή σου!
-
Eυχαριστω πολυ! :smile_:
-
Χρόνια Πολλά!! :smile_:
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/web.jpg)
-
Γενέθλια: ChristosGk. (89)
Πολυχρονος Χρηστο!! :smile_:
-
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/card2015.jpg)
Χρόνια πολλά σε όλους :tree:
-
Γενέθλια: elina
Πολυχρονη κοριτσακι μου, οτι επιθυμεις, με πολλα πολλα ταξιδια!! :hbd: :cake:
(http://msp247.photobucket.com/albums/gg131/jtmex51/plane.gif)
-
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη :kiss:
-
panpan (67)
Πολυχρονος Παναγιωτη, με υγεια!! :smile_: :cake: :hbd:
-
Χρονια πολλα Ελινα, με υγεια!! :dance:
-
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη :kiss: :kiss: