Αποστολέας Θέμα: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.  (Αναγνώστηκε 647277 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2200 στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 18:55:27 μμ »
dimosf & Σπύρος να χαιρεστε τις συζυγους σας!!!! :rose: :rose:
Famek πολυχρονη. :rose:

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2201 στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 20:19:43 μμ »
Ευχαριστούμε πολύ!!

Αποσυνδεδεμένος carmen

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2010
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2202 στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 20:57:50 μμ »
Να τις χαιρεστε και απο μενα και τον Παναγιωτη  :drink:

 :band:
...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2203 στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 20:59:48 μμ »
Ευχαριστούμε τους ξενιτεμένους μας!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1653
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2204 στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 21:03:09 μμ »
σας ευχαριστω
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Αποσυνδεδεμένος Σπύρος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2205 στις: Σεπτέμβριος 18, 2012, 17:13:00 μμ »
Δημήτρη, Κάρμεν, Παναγιώτη, ευχαριστούμε πολύ! 
Σπύρος  :)

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2206 στις: Σεπτέμβριος 18, 2012, 18:27:55 μμ »
dimosf & Σπύρος να χαιρεστε τις συζυγους σας!!!! :rose: :rose:
Famek πολυχρονη. :rose:


Να τις χαιρεστε. δεν το ηξερα. Σοφια πολυχρονη. Χαρα χρονια πολλα για την κουμπαρα σας.
Πολυχρονες ολες οι εορταζουσες ευχομαι με υγεια πρωτα.

υ.γ. Φιλε Σπυρο , Δημητρη και αγαπητη Λυδια σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες και για την συμπαρασταση.
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος katsav

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 674
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2207 στις: Σεπτέμβριος 18, 2012, 21:35:08 μμ »
GNS,ευχαριστω....ευχομαι τα πραγματα για σας να φτιαξουν γρηγορα κ να μην ξανα'ρθουν αλλες δυσκολιες...αν κ λενε οτι ο Θεος τις στελνει στους δυνατους....τελος παντων,πρεπει να ειμαστε δυνατοι κ να εχουμε υπομονη κ ολα θα φτιαξουν!  :smile_:   :happy:  :good:  :good:  :good:
dk,να χαιρεσαι τη γυναικα σου κ ολη την οικογενεια κ αυτοι εσενα!!!!!!!  :wink:
Κ γενικα χρονια πολλα σε οσες γιορταζαν.....!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2208 στις: Σεπτέμβριος 18, 2012, 22:12:07 μμ »
Να τις χαιρεστε. δεν το ηξερα. Σοφια πολυχρονη. Χαρα χρονια πολλα για την κουμπαρα σας.
Πολυχρονες ολες οι εορταζουσες ευχομαι με υγεια πρωτα.

υ.γ. Φιλε Σπυρο , Δημητρη και αγαπητη Λυδια σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες και για την συμπαρασταση.

Φίλε μου δεν είχα πάρει χαμπάρι αυτά που είχες γράψει λίγες μέρες πριν Τέλος καλό, όλα καλά. Εύχομαι περαστικά σε όλους. Πολλές ευχαριστίες για τις ευχές σου!!

Αποσυνδεδεμένος katsav

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 674
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2209 στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 14:06:07 μμ »
Χρονια Πολλα στην ξαδερφη μου την Ξανθη,που ζει στην Αθηνα! Να ειναι καλα κ παντα υγεια κ χαρα να εχει αυτη κ η οικογενεια της!!!!  :kiss:  :kiss:  :kiss:
........  :bigr:   :rose:   :rose:  :rose: Να πω,λοιπον,οτι εχω κ εγω σημερα τα γενεθλια μου....!!!!   :wink:  :rose:  :rose:  :rose:  Να με χαιρονται......  :bigr:
Κ γενικα Χρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν!!!!!!!!  :smile_:  :smile_:  :kiss:  :kiss: