Σαν Γεωργία που με λένε σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Να είστε όλοι καλά και με όρεξη για πολλά ταξίδια!
Μωρέ όρεξη να φαν κι οι κότες!!Ρευστό; ....................
Το ρευστό απ' ότι καταλάβαμε ολοι μας ,μόνο στα όνειρά μας πλέον!
Παράθεση από: efth στις Απρίλιος 25, 2012, 08:47:50 πμΤο ρευστό απ' ότι καταλάβαμε ολοι μας ,μόνο στα όνειρά μας πλέον! Γώγα ισχύει και για σας η ίδια πρόταση που έκανα στον Δήμο παραπάνω.