Με μεγάλη καθυστέρηση Χρόνια Πολλά στον Δημήτρη, στην Δήμητρα και σε όποιον άλλον γιόρταζε!!!

Συγγνώμη παιδιά, ήμουν εκτός Ελλάδας και είχα πολλά άλλα να κάνω, να σκεφτώ και ουδεμία πρόσβαση σε ιντερνετ. ΟΙ ευχές πάντως είναι το ίδιο θερμές.
Jimo, χρόνια πολλά για τα γεννέθλιά σου σήμερα!!!

Ό,τι επιθυμείς εύχομαι! Να χαίρεσαι την Βάσω και τα παιδιά σου!!