Αγαπητέ Δημήτρη να σας ευχηθώ κι’ εγώ για την έλευση του νέου μέλους της οικογενείας σας, να είναι τυχερό και να διαπαιδαγωγηθεί κατάλληλα, για να γίνει ένας φανατικός ταξιδευτής. Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι το εάν ξαναέγινες μπαμπάς, ή παππούς, ή θείος ή τι τέλος πάντων. Πάντως εκτός της πλάκας να σας ζήσει, να το χαίρεστε και να φέρει χαρά σε όλη την οικογένεια.
Υ.Γ. Νομίζω ότι κάποια μέρα θα πρέπει να δώσουμε κάπου ένα ραντεβού για καφέ, γιατί όπως πάει το πράγμα, το εκ Βαρκελώνης πιάτο θα το πιάσει το ενοικιοστάσιο.