Αποστολέας Θέμα: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.  (Αναγνώστηκε 647272 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #580 στις: Απρίλιος 30, 2010, 00:13:44 πμ »
 :hbd:
Παράθεση
Γενέθλια: ChristosGk. (74)
:hbd:



ChristosGk. σου ευχομαι να τα εκατοστησεις...να εισαι γερός και δυνατός...και να ταξιδευεις παντα!!! :happy:


Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #581 στις: Απρίλιος 30, 2010, 00:24:33 πμ »
Φίλε Χρήστο πολλά τα χρόνια, πολλά τα χιλιόμετρα και του χρόνου να είμαστε κάπου μακριά στα γενέθλια σου όπως πέρυσι στην Τουρκία και πρ'οπερσι στα Γρεβενά. Πάντα όρθιος!!

Αποσυνδεδεμένος evi

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3347
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #582 στις: Απρίλιος 30, 2010, 00:39:40 πμ »
Χρόνια Πολλά!!

Εύχομαι ότι καλύτερο στον Χρήστο!!! Πολλά ταξείδια! Και πολλές ωραίες στιγμές γενικά στην ζωή του! :drink:

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #583 στις: Απρίλιος 30, 2010, 07:42:57 πμ »
χρονια πολλα :drink:
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #584 στις: Απρίλιος 30, 2010, 10:02:34 πμ »
 :hbd: Χρήστο. Εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά χιλιόμετρα στα ταξίδια σου
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Αποσυνδεδεμένος coolalexis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • Φεύγω...πάλι!
    • Αμμουδιά Σερρών
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #585 στις: Απρίλιος 30, 2010, 14:07:44 μμ »
Χρήστο


Αποσυνδεδεμένος PASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #586 στις: Απρίλιος 30, 2010, 17:02:59 μμ »
ΧΡΗΣΤΟ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ :dance: :clap: :drink:

Αποσυνδεδεμένος ChristosGk.

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #587 στις: Μάιος 01, 2010, 01:57:52 πμ »
Χρήστο. Εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά χιλιόμετρα στα ταξίδια σου


Χρόνια Πολλά!!
Εύχομαι ότι καλύτερο στον Χρήστο!!! Πολλά ταξείδια! Και πολλές ωραίες στιγμές γενικά στην ζωή του!


ChristosGk. σου ευχομαι να τα εκατοστησεις...να εισαι γερός και δυνατός...και να ταξιδευεις παντα!!!


Φίλε Χρήστο πολλά τα χρόνια, πολλά τα χιλιόμετρα και του χρόνου να είμαστε κάπου μακριά στα γενέθλια σου όπως πέρυσι στην Τουρκία και πρ'οπερσι στα Γρεβενά. Πάντα όρθιος!!


χρονια πολλα


Χρήστο




ΧΡΗΣΤΟ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ :dance: :clap: :drink:


Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες και όλους για τις ευχές σας.  

Με τόσες πολλές και καλές ευχές, δεν μπορεί, σίγουρα θα γιορτάσω αρκετά ακόμα γενέθλια  και θα κάνω και πολλά ακόμα ταξίδια, αν και για το τελευταίο θα πρέπει να βάλει το χεράκι του και ο υπουργός οικονομικών, ή μάλλον να μην το βάλει βαθειά στις τσέπες μας.

ΥΓ 1.  Αγαπητέ Δημήτρη υποπτεύομαι ότι εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω.
         Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω και για τους οδηγούς για  
         Νορβηγία και Σουηδία που μου δάνεισες. Γράφουν αναλυτικά
         τόσα πολλά, που μπερδεύομαι και δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω,
         γιατί οι μέρες που θα διαθέτω θα είναι το πολύ είκοσι πέντε.

ΥΓ 2.  Φίλε Δήμο βλέπω και του χρόνου να είμαστε κάπου εδώ κοντά,
         καθ’ ότι στις 30 του μηνός εσύ θα έχεις σχολείο.

ΥΓ 3.  Coolalexis πολύ ωραίο που μου τα είπες με τραγούδι και μουσική.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #588 στις: Μάιος 03, 2010, 00:49:22 πμ »
Παράθεση
Γενέθλια:  coolalexis  (32)

Bρε συ...εγινες 32?
Σου ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα γεματα υγεια και ταξιδια!! :hbd:


Αποσυνδεδεμένος evi

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3347
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #589 στις: Μάιος 03, 2010, 01:03:06 πμ »
Coolalexis,

Χρόνια πολλά και από εμένα!! Ότι επιθυμείς!! Να ζήσεις πολλές, χαρούμενες στιγμές στην ζωή σου! :drink: