Χρήστο. Εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά χιλιόμετρα στα ταξίδια σου
Χρόνια Πολλά!!
Εύχομαι ότι καλύτερο στον Χρήστο!!! Πολλά ταξείδια! Και πολλές ωραίες στιγμές γενικά στην ζωή του!
ChristosGk. σου ευχομαι να τα εκατοστησεις...να εισαι γερός και δυνατός...και να ταξιδευεις παντα!!!
Φίλε Χρήστο πολλά τα χρόνια, πολλά τα χιλιόμετρα και του χρόνου να είμαστε κάπου μακριά στα γενέθλια σου όπως πέρυσι στην Τουρκία και πρ'οπερσι στα Γρεβενά. Πάντα όρθιος!!
χρονια πολλα
ΧΡΗΣΤΟ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες και όλους για τις ευχές σας.
Με τόσες πολλές και καλές ευχές, δεν μπορεί, σίγουρα θα γιορτάσω αρκετά ακόμα γενέθλια και θα κάνω και πολλά ακόμα ταξίδια, αν και για το τελευταίο θα πρέπει να βάλει το χεράκι του και ο υπουργός οικονομικών, ή μάλλον να μην το βάλει βαθειά στις τσέπες μας.
ΥΓ 1. Αγαπητέ Δημήτρη υποπτεύομαι ότι εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω.
Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω και για τους οδηγούς για
Νορβηγία και Σουηδία που μου δάνεισες. Γράφουν αναλυτικά
τόσα πολλά, που μπερδεύομαι και δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω,
γιατί οι μέρες που θα διαθέτω θα είναι το πολύ είκοσι πέντε.
ΥΓ 2. Φίλε Δήμο βλέπω και του χρόνου να είμαστε κάπου εδώ κοντά,
καθ’ ότι στις 30 του μηνός εσύ θα έχεις σχολείο.
ΥΓ 3. Coolalexis πολύ ωραίο που μου τα είπες με τραγούδι και μουσική.