Αποστολέας Θέμα: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.  (Αναγνώστηκε 647278 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ChristosGk.

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2180 στις: Σεπτέμβριος 10, 2012, 11:41:15 πμ »
Ξένια χρόνια σου πολλά από εμένα και τη Μίνα, με πλήρη υγεία και με πάντοτε ευχάριστα γεγονότα στη ζωή σου.

Υ.Γ.  Έχουμε πολύ καιρό να σας δούμε, γιατί οι συναντήσεις μελών σχεδόν καταργηθήκανε. Πες στον άντρα σου να κανονίσει κάτι με κάποια ευκαιρία, για να τα πούμε.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2801
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2181 στις: Σεπτέμβριος 10, 2012, 21:25:45 μμ »
Χρονια πολλα Ξενια Να σε χαιρομαστε.
 :hbd: :hbd: :cake: :band:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2182 στις: Σεπτέμβριος 10, 2012, 23:53:35 μμ »
Να την χαιρομαι... να την χαιρομαι... σας ευχαριστουμε πολυ ολους!!! :dance:

Αποσυνδεδεμένος wotan1975

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1248
  • http://solareagle.blogspot.com/
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2183 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 00:02:48 πμ »
Χρονια πολλα!   :dance:
Θέλω να πάω σε κάθε χωριό και πόλη της Ευρώπης

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2184 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 00:17:28 πμ »
Kαι οσοι εχετε fb μπορειτε να συμβαλλετε στο δωρο!!!! :laugh:

Καντε like στο σχολιο μου (μεσα στη φωτογραφια) να κανω δωρο στη Ξενια το ρολοι... εχει σημερα τα γενεθλια της... που#@*@ κριση που μας εφτασες. :laugh:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=484663884891596&set=a.127678937256761.17446.11683

Αποσυνδεδεμένος TravelGuru

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • www.bestbookingprices.com
    • Best Booking Prices
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2185 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:43:22 πμ »
Χρόνια πολλά !!!   :clap: :clap: :clap:
Best Hotel, Flight and Car Rental Search Engine in the Web.
Amazing discounts - up to 80% off
Because It is Never too Late to Discover the World.

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2186 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 10:44:25 πμ »
Kαι οσοι εχετε fb μπορειτε να συμβαλλετε στο δωρο!!!! :laugh:

Καντε like στο σχολιο μου (μεσα στη φωτογραφια) να κανω δωρο στη Ξενια το ρολοι... εχει σημερα τα γενεθλια της... που#@*@ κριση που μας εφτασες. :laugh:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=484663884891596&set=a.127678937256761.17446.11683

Like!!!
Δημήτρη εύχομαι να το κερδίσεις  :blum:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Αποσυνδεδεμένος xenia

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2187 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 01:13:05 πμ »
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες σας!!!! :drink:

Αποσυνδεδεμένος TravelGuru

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • www.bestbookingprices.com
    • Best Booking Prices
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2188 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 11:40:19 πμ »
Χρόνια πολλά και με πολλά Ταξίδια !!!
Best Hotel, Flight and Car Rental Search Engine in the Web.
Amazing discounts - up to 80% off
Because It is Never too Late to Discover the World.

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2189 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 18:56:30 μμ »
Ξενια , χρονια σου πολλα. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ ευχομαι. :smile_:

Δημητρη να την χαιρεσαι , να την αγαπας και να την ταξιδευεις. :smile_:

υ.γ. Μετα το διαστρεμμα στη συζυγο,  :mad: ακολουθησε η μαμα με 22 πιεση και πνευμονικο οιδοιμα. :mad: Επισκεψη εξω απο την πορτα του αγιου πετρου. ευτυχως την εδιωξε και ας ηταν το 4ο πνευμονικο τα τελευταια 4 χρονια....Ο λογος που απουσιασα απο το φορουμ αυτες τις ημερες. :sorry: συγνωμη Ξενια που γραφω σημερα τα χρονια πολλα. :sorry: :sorry:
don't drink & drive!!!