Ξενια , χρονια σου πολλα. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ ευχομαι.

Δημητρη να την χαιρεσαι , να την αγαπας και να την ταξιδευεις.

υ.γ. Μετα το διαστρεμμα στη συζυγο,

ακολουθησε η μαμα με 22 πιεση και πνευμονικο οιδοιμα.

Επισκεψη εξω απο την πορτα του αγιου πετρου. ευτυχως την εδιωξε και ας ηταν το 4ο πνευμονικο τα τελευταια 4 χρονια....Ο λογος που απουσιασα απο το φορουμ αυτες τις ημερες.

συγνωμη Ξενια που γραφω σημερα τα χρονια πολλα.
