Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας να είστε όλοι καλά και να κάνουμε πολλά,πολλά,πολλά ταξίδια σε όλο τον κόσμο!!!
Δημήτρη η παρομοίωσή σου με τον ΤΣΕ είναι φοβερή!!
Και φυσικά να θυμηθούμε τον Δημήτρη που έχει γενέθλια.Χρόνια του πολλά με υγεία και ΤΑΞΙΔΙΑ!!!!!!!!!!
