Αποστολέας Θέμα: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.  (Αναγνώστηκε 647278 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Σπύρος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1590 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 00:41:39 πμ »
λεφτα υπαρχουν
μονο που ταχουν αλλοι
Ποιοί άλλοι;  :sorry:
Εγώ δεν έχω τίποτε!  :mocking:
Σπύρος  :)

Αποσυνδεδεμένος evi

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3347
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1591 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 00:51:08 πμ »
Χρόνια Πολλά Δημήτρη!!! Να χαίρεσαι την οικογένεια και να σε χαίρονται και αυτοί!!! Υγεία πάνω από όλα- όπως έλεγαν και οι γιαγιάδες μας που έζησαν και αυτές άσχημα χρόνια!!!!- Και πάντα αισιοδοξία και όμορφα ταξίδια να έχουμε!!

Αποσυνδεδεμένος fei

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1592 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 00:55:49 πμ »
Δημήτρη χιλιόχρονος!!!Να είσαι αισιόδοξος...τα καλύτερα έρχονται!!!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1593 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 00:57:34 πμ »
Σας ευχαριστω πολυ και τις δυο!!!! :dance: :yahoo:
Παω ομως για υπνο τωρα γιατι θα ξυπνησω στις 5.00... :mocking:

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2801
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1594 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 01:02:44 πμ »
λεφτα υπαρχουν
μονο που ταχουν αλλοι
Ποιοί άλλοι;  :sorry:
Εγώ δεν έχω τίποτε!  :mocking:
αν δεν τα εχεις ουτε εσυ τοτε καποιοι αλλοι  :blum:

Αποσυνδεδεμένος carmen

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2010
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1595 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 01:30:15 πμ »
Χρονια σου πολλα, και καλα. :kiss:
 Με υγεια προ παντος και ευημερια. Ξερω οτι το τελευταιο ειναι λιγο δυσκολο πια, αλλα οχι ακατορθωτο.
 Που ξερεις , μπορει να σου πεσει το λαχειο :yahoo:
...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1596 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 05:31:51 πμ »

Που ξερεις , μπορει να σου πεσει το λαχειο :yahoo:

Για να μου πεσει πρεπει να αγοραζω... και δεν μου περισσευουν. :laugh: :laugh:
Παντως σ' ευχαριστω πολυ για τις ευχες. :happy:

Αποσυνδεδεμένος PASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1597 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 09:15:09 πμ »
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ Κε ΓΕΝΙΚΕ , ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ... :drink:

Αποσυνδεδεμένος efth

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1598 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 09:29:16 πμ »
Σας ευχαριστω πολυ και τις δυο!!!! :dance: :yahoo:
Παω ομως για υπνο τωρα γιατι θα ξυπνησω στις 5.00... :mocking:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Να έχεις υγεία-τύχη, καλούς φίλους και υπέροχα ταξίδια. Εύχομαι αυτές οι ευχές να κρατήσουν μιά ζωή.!!!
Η μεγαλύτερη ανθρώπινη αναζήτηση αφορά στη γνώση του τι πρέπει να κάνει κανείς για να γίνει άνθρωπος.

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #1599 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 09:37:13 πμ »
 :hbd:  :hbd:  :hbd:
Δημήτρη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, πολύχρονος, πολυταξιδεμένος και πάνω απ' όλα με υγεία.
Ξένια μου να τον χαίρεσαι

Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!