Χρονια Πολλα στην ξαδερφη μου την Ξανθη,που ζει στην Αθηνα! Να ειναι καλα κ παντα υγεια κ χαρα να εχει αυτη κ η οικογενεια της!!!! ........ Να πω,λοιπον,οτι εχω κ εγω σημερα τα γενεθλια μου....!!!! Να με χαιρονται...... Κ γενικα Χρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν!!!!!!!!
Φίλε μου δεν είχα πάρει χαμπάρι αυτά που είχες γράψει λίγες μέρες πριν Τέλος καλό, όλα καλά. Εύχομαι περαστικά σε όλους. Πολλές ευχαριστίες για τις ευχές σου!!
Γενέθλια: Vivi (39)
Χρόνια πολλά ntiana !
Χρόνια πολλά Vivi,