[ Invalid YouTube link ]
Μήνυμα Νο2 γιατί το πρώτο βγήκε κουτσό , sorry !
Εγω αυτο δεν το βλεπω...αλλα ισως ειναι καλυτερα...αφηνω την φαντασια μου να οργιασει
Σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, περιμενω , οπως ειπα και την fei, να μου ερθουν οι νεες προσφορες.
Το οτι θα παμε...θα παμε...ακομα και κολυμπωντας

aaaaaaαααα τωρα φανηκε !!!! πολυ ωραιο ...Ο κερμιτ ειναι???

Και παλι σ ευχαριστω
{ να πω την αληθεια φανταστηκα κατι τελειως διαφορετικο

}