Σημερα ειναι της Αγ.Χριστινης!Να χαιρομαι,λοιπον,τη μαμα μου!!! Να ειναι παντα καλα,γερη κ δυνατη για να συνεχισει να μας προσεχει κ να μας παλευει.......
GNS σου εύχομαι Χρόνια πολλά και καλά με πολλά ταξίδια και εμπειρίες
Γιωργοοοοοοοο... χρονια πολλα!!!
Gns Πολύχρονος!!!
Xρονια Πολλα!!!!!!!! Ο,τι επιθυμεις να το εχεις Υγεια,χαρα,αισιοδοξια,ευτυχια,αγαπη.........
Γενέθλια: marnek1 (47)