Πολυχρονοι-ες... 
vasilis_sta, vasiliki, fei 
Ευχαριστώ πολύ,Δημήτρη!Κι επειδή πολλοί δεν το γνωριζουν το πραγματικό μου όνομα είναι Βασιλική και σημερα γιορτάζω!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους,Βασίλη και Βασιλική τις ευχές μου!
Και σε όλους να έχετε μια υπέροχη χρονιά με ότι ονειρέυεστε για εσάς και τις οικογένειές σας!!!!