Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα. ο Ανδρέας, η Ανδιάνα η Πάτρα και οι μισοί Πατρινοί και Πατρινιές. Το κακό είναι που δεν επαληθεύται η παροιμία που λένε εκεί χάμου. "Του Αγια Ντρεός που αντριεύει ο καιρός" Το γαϊδουροκαλόκαιρο καλά κρατεί.
Και φυσικά ο Δημήτρης. Να τα εκατοστήσεις βρε!!!