Χρονια πολλα Δημητρη και ιντερνετικα. Πολυχρονος και πολυταξιδεμένος ευχομαι. Και παντα με Υγεια. Δεν μπορέσαμε λογο θεατρου να μιλησουμε περισσοτερο στο τηλεφωνο. Οποτε μπορεις μιλαμε σταθερο. Δεν ξερω το πρόγραμμα σου και δεν σε ενοχλησα. Εγω κάθε βραδυ λογω πιστοποίησης διαβαζω εως αργα.... Χρονια πολλα και στις εορταζουσες του φορουμ. Δημητρα Πολυχρονη. Ότι επιθυμεις.

Ελινα επισης χρονια πολλα για το Δημητρη σου. Να τον χαιρεσαι.

Υ.Γ. Δεν εχω ιντερνετ στην αθηνα...Βρηκα ένα καλο γειτονα...

και μπηκα να δω τι γινεται στον κοσμο. Χρονια πολλα διπλα. και για τα γεννεθλια σου. Δεν το ηξερα και δεν το ειδα λογω απουσιας από το φορουμ εδώ και 10 ημερες. Να με συμπαθας.
