υ.γ. Μετα το διαστρεμμα στη συζυγο, ακολουθησε η μαμα με 22 πιεση και πνευμονικο οιδοιμα. Επισκεψη εξω απο την πορτα του αγιου πετρου. ευτυχως την εδιωξε και ας ηταν το 4ο πνευμονικο τα τελευταια 4 χρονια...
Ξενια , χρονια σου πολλα. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ ευχομαι. Δημητρη να την χαιρεσαι , να την αγαπας και να την ταξιδευεις. υ.γ. Μετα το διαστρεμμα στη συζυγο, ακολουθησε η μαμα με 22 πιεση και πνευμονικο οιδοιμα. Επισκεψη εξω απο την πορτα του αγιου πετρου. ευτυχως την εδιωξε και ας ηταν το 4ο πνευμονικο τα τελευταια 4 χρονια....Ο λογος που απουσιασα απο το φορουμ αυτες τις ημερες. συγνωμη Ξενια που γραφω σημερα τα χρονια πολλα.
Δημητρη να τη χαιρεσαι!!!