Να ευχηθω κι εγω.η τριτη ξενυχτω της παρεας,βλεπετε ξυπνησα και τωρα δε μπορω να ξανακοιμηθω
σας ευχαριστω ολους ....να ειστε καλα με υγεια και χαμογελο ...και φυσικα ωραια ταξιδια σε ολη την γη ....και στα αλλα μελη του forum που εορταζουν ευχομαι και εγω χρονια πολλα.....