Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου. Σας αγαπώ και μου λείπετε πολύ τώρα που δυστυχώς ο ελεύθερος μου χρόνος περιορίζεται μόνο σε ελάχιστη ώρα...
{Τι να κάνω, στα γεράματα αποφάσισα να μάθω γράμματα

} Όμως το πτυχίο το παίρνω {ελπίζω} στις 19.12 και από κει και πέρα θα γράφω τόοοοσα πολλά που θα βαρεθήτε να διαβάζετε

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους

και εύχομαι και σε σας ο,τι καλύτερο και να βρεθούμε ...το συντομότερο
