Πολύχρονος.....και μην το βάζεις κάτω!! Πάντα υπάρχουν και χειρότερα!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στα εορτάζοντα μέλη. Μαρίες, Παναγιώτες, Δέσποινες και Παναγιώτηδες (panpan)
Δημητρη και Ξενια να χαιρεστε τον μικρο pk.