Εμείς οι ξενύχτηδες είμαστε οι πρώτοι που ευχόμαστε στους Γιώργηδες!

Χρόνια πολλά elgeo και GNS! Ότι επιθυμείτε παιδιά!! Elgeo , σου εύχομαι πολλά όμορφα ταξίδια στην Ασία και να πραγματοποιήσεις τον επόμενο προορισμό σου!!
GNS, μια και δεν σε ξέρω τόσο καλά , σου εύχομαι να μην έχεις ποτέ να κάνεις με ερπετά!!

Να είσαστε καλά και οι δύο σας!!

Να προσθέσω και εγώ τις ευχές μου για το αγόρι σου manelaki! Να τον χαίρεσαι και να είναι πάντα καλά!