Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας! Βλέπω τα μηνύματά σας μετά από το πολύ όμορφο ταξίδι μου στη Βαρκελώνη και είμαι πολύ ευτυχισμένη γι'αυτό!!! Και επιπλέον είμαι πολύ χαρούμενη γιατί φέτος τα γενέθλιά μου τα γιόρτασα ταξιδεύοντας και έχοντας δίπλα μου ταξιιδιάρηδες ανθρώπους!!!!Ποιός θα μου το έλεγε ότι σ'αυτό το ταξίδι μας θα γιόρταζα τα γενέθλιά μου με δύο αγαπητά μέλη του travelchat τον panpan και την carmen (Παναγιώτη και Λυδία) οι οποιοι είναι και οι δύο υπέροχοι άνθρωποι και αξίζει να τους έχεις για μιά ζωή φίλους!!!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
Περιγραφή και Φωτογραφίες από Βαρκελώνη την ΔΕΥΤΕΡΑ!!!