ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ..

.
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΥΓΟΥΝ Η ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.

ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ SORRY ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΤΡΕΞΙΜΟ..
ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ(dk) ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ
ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ....ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΩΡΑ...