Αποστολέας Θέμα: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.  (Αναγνώστηκε 647274 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2670 στις: Δεκέμβριος 28, 2013, 23:15:01 μμ »
Χρόνια πολλά σε ολους τους φίλους στο forum, πολυχρονοι οι εορτάζοντες.....συγνώμη για τη καθυστέριση των ευχών... :blush: :blush:
Εύχομαι σε ολους μας να έχουμε μια καλή χρονιά, να χαιρόμαστε τις οικογενειες μας και να χαμογελάμε περισσοτερο.....και συχνότερα..... :kiss:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2671 στις: Δεκέμβριος 28, 2013, 23:49:36 μμ »
Χρονια πολλα και σε σενα!!! :smile_:

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2801
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2672 στις: Δεκέμβριος 29, 2013, 20:28:52 μμ »
Αυτες τις ημερες γιορταζανε αρκετοι συμφορουμιτες.Χρονια πολλα σε ολους.

Αποσυνδεδεμένος ILIA

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 96
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2673 στις: Δεκέμβριος 30, 2013, 14:19:54 μμ »
Χρόνια πολλά, χαρούμενες γιορτές και να έχετε όλοι ένα ευτυχισμένο 2014 με υγεία, ηρεμία, χαρά
και άμα καταφέρνουμε και κανένα ταξιδάκι, ακόμα καλύτερα!!!

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2674 στις: Δεκέμβριος 30, 2013, 23:27:23 μμ »
Χρόνια πολλά, χαρούμενες γιορτές και να έχετε όλοι ένα ευτυχισμένο 2014 με υγεία, ηρεμία, χαρά
και άμα καταφέρνουμε και κανένα ταξιδάκι, ακόμα καλύτερα!!!

Χρόνια σου πολλά! Που είσαι εσύ καλέ; Εγώ είμαι Πάτρα. Δεν κανονίζεις τίποτα;

Αποσυνδεδεμένος ILIA

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 96
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2675 στις: Δεκέμβριος 31, 2013, 08:31:51 πμ »
Και βέβαια να το κανονίσουμε. Μέχρι πότε θα είσαι Πάτρα, να συνεννοηθώ και με τους άλλους να βρεθούμε?

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2676 στις: Δεκέμβριος 31, 2013, 09:43:51 πμ »
Παράθεση
Γενέθλια: GEORGE KARALIS

Χρονια πολλα Γιωργο, με υγεια και πολλα λεφτα... εκει στη μακρινη Αυστραλια!!!! :smile_:
 :hbd: :cake: :band:

Αποσυνδεδεμένος ILIA

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 96
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2677 στις: Δεκέμβριος 31, 2013, 09:54:15 πμ »
Παράθεση
Γενέθλια: GEORGE KARALIS

Χρονια πολλα Γιωργο, με υγεια και πολλα λεφτα... εκει στη μακρινη Αυστραλια!!!! :smile_:
 :hbd: :cake: :band:
Γιώργο χρόνια πολλά και από εμένα. Εύχομαι να είσαι γερός κι ευτυχισμένος και η ζωή σας εκεί στη μακρινή Αυστραλία να είναι όπως την ονειρευτήκατε!!
Έχεις τα φιλιά και την αγάπη μας από όλη την παρέα από Πάτρα.

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2678 στις: Δεκέμβριος 31, 2013, 15:13:47 μμ »
Γενέθλια: GEORGE KARALIS

Χρονια Πολλα και καλα με Υγεια Γιωργο. :smile_: :drink:  Να εισαι καλα εκει μακρια...... :smile_:
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #2679 στις: Δεκέμβριος 31, 2013, 20:56:20 μμ »
GEORGE KARALIS πολύχρονος και να περνάς όμορφα  :smile_:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!