Αποστολέας Θέμα: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.  (Αναγνώστηκε 647280 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #140 στις: Απρίλιος 23, 2009, 13:54:44 μμ »
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες του φορουμ...GNS και Elgeo2 !!! :yahoo:
Ευχομαι χιλιοχρονοι και να ταξιδευετε παντα!!

Χρονια πολλα και στον Γιωργο...τον συζυγο της Ντινας...υπομονη φιλε θα γεννησει και θα ησυχασεις!!! :laugh:

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #141 στις: Απρίλιος 23, 2009, 14:11:47 μμ »
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν σήμερα (και είναι πολλοί) και ιδίως στον GNS και Elgeo2.

Λίγα λόγια : Ο Άγιος Γεώργιος (γνωστός στην Ορθόδοξη Εκκλησία ως Τροπαιοφόρος) είναι από τους πιο γνωστούς αγίους της σε ολόκληρο τον Χριστιανικό (και μη) κόσμο. Γιορτάζει στις 23 Απριλίου ή για τις Εκκλησίες που πηγαίνουν σύμφωνα με του Ιουλιανό ημερολόγιο, εάν η ημέρα συμπέσει πριν το Πάσχα, μετατίθεται την Δευτέρα της Διακαινισίμου. Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται Άγιος της Καθολικής Εκκλησίας, της Αγγλικανικής Εκκλησίας, της Ορθόδοξης Εκκλησίας και επίσης για κάποιες διαμαρτυρόμενες ομολογίες που αποδέχονται την απόδοση τιμών σε Αγίους.

Ο Άγιος Γεώργιος θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων και των Προσκόπων. Ως πολεμικός άγιος και ελευθερωτής συγκεντρώνει πολλές θαυμάσιες διηγήσεις και παραδόσεις, από τις οποίες η σπουδαιότερη είναι αυτή που μιλάει για το φόνο του δράκοντα και της σωτηρίας της βασιλοπούλας. Το θηρίο αυτό φυλούσε το νερό μιας πηγής κοντά στη Σιλήνα στη Λιβύη και το άφηνε να τρέχει μόνον όταν εύρισκε κάποιον άνθρωπο να φάει. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκοντα. Ολόκληροι στρατοί είχαν αντιταχθεί με αυτό το τέρας, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο κλήρος έφερε και την σειρά της βασιλοπούλας, την οποία έσωσε ο Άγιος Γεώργιος φονεύοντας τον δράκο.
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #142 στις: Απρίλιος 23, 2009, 14:50:07 μμ »
Πως και τετοιο αφιερωμα στον Αη Γιωργη ???
Του Αγιου Δημητριου που γιορταζα εγω...ενα ξερο χρονια πολλα ελαβα!! :laugh:

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #143 στις: Απρίλιος 23, 2009, 15:00:57 μμ »
Ετσι....ετσι...πές τα συνονόματε!!!  :laugh:
Για το δικό μας τον Αγιο......τίποτα...... :cray:

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #144 στις: Απρίλιος 23, 2009, 15:25:26 μμ »
Χρόνια πολλά και από μένα Γιώργηδες ταξιδευτές.
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #145 στις: Απρίλιος 23, 2009, 16:42:00 μμ »
ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ.. :drink:.
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΥΓΟΥΝ Η ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. :drink:

ευχαριστουμε σταθη. :smile_: επισης και σ εσενα. ελπιζω να περασες καλα αυτες τις ημερες.
χριστος ανεστη και χρονια πολλα. με υγεια σε εσενα και στους δικους σου. :smile_:

Κι εγω με τη σειρά μου σας εύχομαι ολόψυχα Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους που γιορτάζουν την ονομαστική τους εορτή!
Εύχομαι ο Αναστάς Χριστός να φέρει γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα των ανθρώπων όλου του κόσμου.

να εισαι καλα δημητρη. ελπιζω να περασες καλα στη σαλα-μυκονο...!!! :smile_:
χριστος ανεστη και χρονια πολλα. :smile_: τα ειπαμε τηλεφωνικα βεβαια αλλα να γραψω και εδω 2 λογια γιατι στο χωριο δεν ειχα ιντερνετ. :mad:

Δυστυχώς από χθες προσπαθώ να στείλω e-mail σε όλα τα μέλη του travelchat, αλλά υπάρχει πρόβλημα με τον server.
Εύχομαι σε όλους Καλές Γιορτές, Καλή Ανάσταση, Καλό ταξίδι σε όσους φύγουν.

χρονια πολλα ελινα. :smile_:χριστος ανεστη. :smile_:οπου και εαν πηγες , οτι και εαν εκανες ελπιζω να περασες καλα.  :drink:
και του χρονου να ειμαστε καλα. :yahoo:

Παράθεση
Γενέθλια: Marios (36)

Χρονια πολλα Μαριε...γεματα ταξιδια!!! :clap:

να πω και εγω τα χρονια πολλα εστω και με καθυστερηση αρκετων ημερων... :mad:
μαριε χρονια πολλα για τα γενεθλια σου. πολυχρονος. οτι επιθυμεις. :smile_:
με πολλα ταξιδια. :smile_:

Χρονια πολλα σε ολους και ολες που γιορταζουν σημερα!!!
Χρονια πολλα Σισυ!

χρονια πολλα σισυ. :smile_: οτι επιθυμεις. :smile_: να περνας καλα και να γεμιζεις τις μπαταριες σου με πολλα και ευχαριστα ταξιδια. :yahoo:


taVrina xρονια πολλα...γεματα ταξιδια!!!
Να σε χαιρεται ο koursaros σου!!! :clap:

Λιτσα χρονια σου πολλα. :smile_: πολυχρονη.οτι επιθυμεις. :smile_:
χρηστο να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις. :smile_:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2009, 17:24:20 μμ by GNS »
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #146 στις: Απρίλιος 23, 2009, 16:45:22 μμ »
Πως και τετοιο αφιερωμα στον Αη Γιωργη ???
Του Αγιου Δημητριου που γιορταζα εγω...ενα ξερο χρονια πολλα ελαβα!! :laugh:

Του χρόνου θα κάνω ολόκληρο αφιέρωμα  :laugh:  :laugh:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #147 στις: Απρίλιος 23, 2009, 17:18:40 μμ »
Χρόνια πολλά στους Γιωργους και στις Γεωργίες και συγκεκριμένα στο φίλο GNS χρόνια καλα και ταξιδιάρικα  :kiss:

Χρόνια πολλά και από μένα Γιώργηδες ταξιδευτές.

Χρονια πολλα στους Γιωργηδες του φορουμ...GNS και Elgeo2 !!! :yahoo:
Ευχομαι χιλιοχρονοι και να ταξιδευετε παντα!!

Χρονια πολλα και στον Γιωργο...τον συζυγο της Ντινας...υπομονη φιλε θα γεννησει και θα ησυχασεις!!! :laugh:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν σήμερα (και είναι πολλοί) και ιδίως στον GNS και Elgeo2.

ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΥΣ.ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ

Χρονια πολλα στους ταξιδιαρηδες Γιωργηδες και οχι μονο ....

Δήμητρα, Δημήτρη, Ελίνα, Στάθη, karmela, σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας. να ειστε καλα. κ εσεις οτι επιθυμειτε. :smile_:

Ντίνα σ ευχαριστω πολυ. ανταποδιδω τις ευχες για το Γιωργο σου. να τον χαιρεσαι και να τον καμαρωνεις.
συντομα καλη λευτερια σου ευχομαι και να πανε ολα καλα. να αποκτησετε ενα υγιεστατο μωρακι. :smile_:

Αντρέα ταξιδιαρη ,σ ευχαριστω πολυ για το μηνυμα σου. να εισαι καλα. :smile_:

Χρονια πολλα να πω και εγω με την σειρα μου στο φιλο και πολυταξιδεμενο Γιώργο Εlgeo2.
φιλε να εισαι γερος και δυνατος και να συνεχισεις να κανεις πολλα και ταξιδιαρικα χιλιομετρα. :smile_:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2009, 22:03:56 μμ by GNS »
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος PASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #148 στις: Απρίλιος 23, 2009, 17:33:01 μμ »
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΥΣ.ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ

Αποσυνδεδεμένος karmela

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Πλωρη για το αγνωστο...
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #149 στις: Απρίλιος 23, 2009, 18:44:08 μμ »
Χρονια πολλα στους ταξιδιαρηδες Γιωργηδες και οχι μονο ....
Αγαπω για να ζω ... ζω για να ταξιδευω ...