ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ..
.
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΥΓΟΥΝ Η ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. 
ευχαριστουμε σταθη.

επισης και σ εσενα. ελπιζω να περασες καλα αυτες τις ημερες.
χριστος ανεστη και χρονια πολλα. με υγεια σε εσενα και στους δικους σου.

Κι εγω με τη σειρά μου σας εύχομαι ολόψυχα Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους που γιορτάζουν την ονομαστική τους εορτή!
Εύχομαι ο Αναστάς Χριστός να φέρει γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα των ανθρώπων όλου του κόσμου.
να εισαι καλα δημητρη. ελπιζω να περασες καλα στη σαλα-μυκονο...!!!

χριστος ανεστη και χρονια πολλα.

τα ειπαμε τηλεφωνικα βεβαια αλλα να γραψω και εδω 2 λογια γιατι στο χωριο δεν ειχα ιντερνετ.

Δυστυχώς από χθες προσπαθώ να στείλω e-mail σε όλα τα μέλη του travelchat, αλλά υπάρχει πρόβλημα με τον server.
Εύχομαι σε όλους Καλές Γιορτές, Καλή Ανάσταση, Καλό ταξίδι σε όσους φύγουν.
χρονια πολλα ελινα. :smile_:χριστος ανεστη. :smile_:οπου και εαν πηγες , οτι και εαν εκανες ελπιζω να περασες καλα.
και του χρονου να ειμαστε καλα.

Γενέθλια: Marios (36)
Χρονια πολλα Μαριε...γεματα ταξιδια!!! 
να πω και εγω τα χρονια πολλα εστω και με καθυστερηση αρκετων ημερων...

μαριε χρονια πολλα για τα γενεθλια σου. πολυχρονος. οτι επιθυμεις.

με πολλα ταξιδια.

Χρονια πολλα σε ολους και ολες που γιορταζουν σημερα!!!
Χρονια πολλα Σισυ!
χρονια πολλα σισυ.

οτι επιθυμεις.

να περνας καλα και να γεμιζεις τις μπαταριες σου με πολλα και ευχαριστα ταξιδια.

taVrina xρονια πολλα...γεματα ταξιδια!!!
Να σε χαιρεται ο koursaros σου!!! 
Λιτσα χρονια σου πολλα.

πολυχρονη.οτι επιθυμεις.

χρηστο να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις.
