Αποστολέας Θέμα: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.  (Αναγνώστηκε 647272 φορές)

Αποσυνδεδεμένος sv2

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 19
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #570 στις: Απρίλιος 23, 2010, 15:49:18 μμ »
Eχουμε κι αλλον Γιωργο...πως να τον θυμαμαι ομως οταν γραφει ενα μνμ το εξαμηνο!!! :laugh:
Sv2 πολυχρονος!!! :dance:

Δημήτρη σ΄ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για το καρφί... :bigr:

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #571 στις: Απρίλιος 23, 2010, 16:22:53 μμ »
Χρόνια πολλά elgeo2 και GNS...πολύχρονοι!!!
Επίσης σε όλους του Γεωργιδες και Γεωργιες του forum χρόνια πολλά καλά γεμάτα πολλά πολλά ταξίδια!!! :kiss: :kiss:

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #572 στις: Απρίλιος 23, 2010, 17:52:40 μμ »
Χρόνια πολλά σε Γιώργους / Γεωργίες!
Ό,τι επιθυμείτε παιδιά...καλοτάξιδοι!
 :kiss:

Αποσυνδεδεμένος NoName

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2314
  • Φύλο: Άντρας
    • NoName
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #573 στις: Απρίλιος 24, 2010, 00:00:11 πμ »
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΗΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΙΕΣ :drink:
Οι βλάκες είναι ανίκητοι.... αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

http://nonamegr.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος xenia

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #574 στις: Απρίλιος 26, 2010, 19:50:35 μμ »
Xρονια πολλα σε ολους... :pardon: ειχα μερες να μπω.

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #575 στις: Απρίλιος 28, 2010, 01:54:26 πμ »
Παράθεση
Γενέθλια:  taVrina  (36)
:hbd: :hbd: :hbd:
Λιτσα να τα εκατοστησεις!!
ξεκιναω απο εδω.... λιτσα χρονια σου πολλα. πολυχρονη. οτι επιθυμεις.
χρηστο να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις. :smile_:
Χρόνια πολλά στους Γιωργηδες του forum... GNS και elgeo2 :yahoo:
....και συνεχιζω...δημητρη σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου. εμεις τα ειπαμε και τηλεφωνικα
πολλες ευχες και χρονια πολλα στον γιωργο elgeo2.  :smile_:να εισαι γερός και δυνατος και να γυρισεις ολον τον κοσμο....οχι μονο την ασια. :smile_:
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και τις γιωργιες σημερα...
με υγεια
ησουν απο τις πρωτες που μας ευχηθηκες.  :smile_:  :smile_:σ ευχαριστω πολυ. να εισαι καλα. :smile_:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2010, 02:12:47 πμ by GNS »
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #576 στις: Απρίλιος 28, 2010, 02:06:09 πμ »
...και συνεχιζω...
Εμείς οι ξενύχτηδες είμαστε οι πρώτοι που ευχόμαστε στους Γιώργηδες! :shout:

Χρόνια πολλά elgeo και GNS! Ότι επιθυμείτε παιδιά!! Elgeo , σου εύχομαι πολλά όμορφα ταξίδια στην Ασία και να πραγματοποιήσεις τον επόμενο προορισμό σου!!
GNS, μια και δεν σε ξέρω τόσο καλά , σου εύχομαι να μην έχεις ποτέ να κάνεις με ερπετά!! :laugh: Να είσαστε καλά και οι δύο σας!! :drink:
Ευη σ ευχαριστω πολυ και εσενα για τις ευχες σου. ελπιζω αυτη για τα ερπετα να πιασει τοπο. :rofl: :rofl: :rofl:
Να ευχηθω κι εγω.η τριτη ξενυχτω της παρεας,βλεπετε ξυπνησα και τωρα δε μπορω να ξανακοιμηθω  :blum:
Χρονια πολλα στους Γιωργηδες και στις Γεωργιες!  :smile_:
Κι εσυ manelaki να χαιρεσαι τον δικο σου γιωργο. :happy:
Χρόνια Πολλά με πολλά ταξίδια elgeo2 και GNS.
Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα  :clap:
Ελινα σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου. να εισαι καλα. :smile_:
 

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2010, 02:15:41 πμ by GNS »
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #577 στις: Απρίλιος 28, 2010, 02:18:01 πμ »
....ελπιζω να μην με βρισετε με αυτο που κανω.... :sorry:
χρόνια πολλά σε όλους τους Γιώργιδες του Forum, εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα με υγεία, ευτυχία και αμέρτητα ταξίδια με μοναδίκες στιγμές!!!
χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και γεωργιες του φορουμ....
καλα ταξιδια να εχουμε
Λιτσα κ Χρηστο σας ευχαριστω πολυ. ευχομαι μαζι να γυρισετε ολον τον κοσμο. :smile_:
Πολλά χρόνια, πολλά ταξίδια σε όλα τα κορίτσια και τα αγόρια του φόρουμ που γιορτάζουν σήμερα!!!!!
φιλε δημο σας ευχαριστω πολυ.να ειστε καλα. :smile_:
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #578 στις: Απρίλιος 28, 2010, 02:26:48 πμ »
...ελπιζω ο δημητρης το πρωι που θα τα δει να μην τρομαξει..... :scratch: :sorry: :sorry:
Eχουμε κι αλλον Γιωργο...πως να τον θυμαμαι ομως οταν γραφει ενα μνμ το εξαμηνο!!! :laugh:
Sv2 πολυχρονος!!! :dance:
φιλε και συν-ονοματε γιωργο πολλες ευχες για την οναμστικη σου εορτη. οτι επιθυμεις. :smile_:
Χρόνια πολλά elgeo2 και GNS...πολύχρονοι!!!
Επίσης σε όλους του Γεωργιδες και Γεωργιες του forum χρόνια πολλά καλά γεμάτα πολλά πολλά ταξίδια!!! :kiss: :kiss:
Χρόνια πολλά σε Γιώργους / Γεωργίες!
Ό,τι επιθυμείτε παιδιά...καλοτάξιδοι! :kiss:
Δημητρα και Κικη σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας.να ειστε καλα. και εσεις οτι επιθυμειτε. :smile_:

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2010, 13:17:47 μμ by GNS »
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Χρόνια πολλά, ευχές,γιορτές,γενέθλια κλπ.
« Απάντηση #579 στις: Απρίλιος 28, 2010, 02:33:02 πμ »
....τελειωνω... :sorry: :sorry:
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΗΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΙΕΣ :drink:

Xρονια πολλα σε ολους... :pardon: ειχα μερες να μπω.

Φωτη και Ξενια σας ευχαριστω πολυ.να ειστε καλα και εσεις. :smile_: :smile_: :smile_:

Υ.Γ. Δημητρη συγνωμη :sorry: αλλα δεν ηθελα να απαντησω με ενα ξερο ευχαριστω σε ολους.
μπορει να εκανα μια ωρα copy-paste αλλα πιστευω οτι αξιζε τον κοπο.
Υ.Γ. 2 Ελινα συγνωμη που γεμισα τη βαση δεδομενων.... :sorry:

don't drink & drive!!!