Γενέθλια: taVrina (36)

Λιτσα να τα εκατοστησεις!!
ξεκιναω απο εδω.... λιτσα χρονια σου πολλα. πολυχρονη. οτι επιθυμεις.
χρηστο να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις.

Χρόνια πολλά στους Γιωργηδες του forum... GNS και elgeo2
....και συνεχιζω...δημητρη σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου. εμεις τα ειπαμε και τηλεφωνικα
πολλες ευχες και χρονια πολλα στον γιωργο elgeo2. :smile_:να εισαι γερός και δυνατος και να γυρισεις ολον τον κοσμο....οχι μονο την ασια.

χρονια πολλα σε ολους τους γιωργηδες και τις γιωργιες σημερα...
με υγεια
ησουν απο τις πρωτες που μας ευχηθηκες.

:smile_:σ ευχαριστω πολυ. να εισαι καλα.
