dk Πολύχρονος!!!! Εύχομαι υγεία και πολλά πολλά ταξίδια με την γλυκιά Ξένια
Mοιάζει με βόμβα έτοιμη να εκραγεί.
Χρόνια πολλά dk και από μένα. Το σαλόνι βλέπω γεμάτο σουβενίρ από ταξίδια !!