Αποστολέας Θέμα: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?  (Αναγνώστηκε 9359 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 10, 2008, 07:14:43 πμ »
Mε μεγαλη μου χαρα βλεπω πως εχεις μπει πολυ δυναμικα στο φορουμ και δε σου κρυβω οτι χαιρομαι ιδιαιτερα γι'αυτο!!! :yahoo:

Στο θεμα μας τωρα, μπορει τα Χριστουγεννα να μην πας πουθενα, αλλα οντως η Αθηνα αυτες τις μερες σε αποζημειωνει!!!
Ετοιμαζεις 2 ταξιδια για μετα τα Χριστουγεννα, που αν επιτρεπεται ???

Αποσυνδεδεμένος thch81

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 10, 2008, 14:21:48 μμ »
το πρωτο ειναι για ενα μηνα το Γεναρη. Θα παω Μαντσεστερ να κανω τις τελευταιες διορθωσεις στη πτυχιακη μου, να τη παρουσιασω και να δω τους φιλους μου. ευελπιστω να προλαβω να κανω κανα ταξιδι με εδρα το μαντσεστερ. Σιγουρα θα παω Μπαθ, γιατι δεν καταφερα να παω περισυ. μετα τον Μαρτη θα παμε Ανατολικη Γερμανια και Δυτικη Πολωνια.

Αποσυνδεδεμένος AMELIA

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 19, 2008, 14:46:42 μμ »
Γεια σας..

εμείς λέμε να πάμε οδικώς Ρουμανία τα Χριστούγεννα :clap:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 19, 2008, 15:14:43 μμ »
Γεια σας..

εμείς λέμε να πάμε οδικώς Ρουμανία τα Χριστούγεννα :clap:
Ωραια...εγω εκλεισα Βουλγαρια.
Παντως θα ηθελα να συζητησουμε λιγο το οδικο προς Ρουμανια...μ'ενδιαφερει μελλοντικα!!!

Αποσυνδεδεμένος PASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 19, 2008, 16:00:33 μμ »
ΦΕΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΔΩ (ΑΘΗΝΑ) ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ. :cray: :cray:
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ)

Αποσυνδεδεμένος paragianna

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 20, 2008, 12:52:29 μμ »
Χαιρετώ τα παιδιά εδώ στο φόρουμ!
Για χριστούγεννα ετοιμάζομαι για Καζακστάν λόγω ενός φίλου που εγκαταστάθηκε στο Αλμάτυ για 1 χρόνο οπότε και είναι ευκαιρία να επισκεφτώ το μέρος :)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 20, 2008, 13:04:57 μμ »
Γεια σου ρε φιλαρακι... :bye:
Ξερεις ποσο καιρο σε περιμενω εδω!!!Αλλωστε στο ειχα πει.
Χαιρομαι που εισαι κοντα μας, αλλα περισσοτερο χαιρομαι γιατι θα κανεις ακομη ενα ταξιδι και θα μας μεταφερεις τις εντυπωσεις σου.
Ελπιζω να σε βλεπω συχνοτερα Γιαννα μου.
Κανε μια γρηγορη βολτα στο φορουμ...εχει πολλα και ενδιαφεροντα θεματα.Περιμενω τις εντυπωσεις σου!!! :rose:

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 20, 2008, 13:27:25 μμ »
Αγαπητέ Pasta μη στεναχωριέσαι καθόλου,
το καλοκαιράκι δεν είναι και πολύ μακριά,
διοργανώνουμε ταξιδάκι όλοι εμείς που θα μείνουμε
τώρα εδώ.
Το Καζακστάν δεν μου ακούγεται καθόλου κακό,
και  μάλιστα αφού πάρουμε τις πληροφορίες μας
από την Paragianna. :kiss:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2008, 13:33:02 μμ by dk »
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Αποσυνδεδεμένος paragianna

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 20, 2008, 13:46:59 μμ »
Γειά σου Δημήτρη! κάλιο αργά παρά ποτέ χε χε ;)

Ντίνα εννοείται οτι θα παραθέσω λεπτομέρειες και φωτογραφικό υλικό μόλις επιστρέψω :)
Ίσως αν είμαι τυχερή να προλάβω να περάσω και λίγο Κυργιστάν και Ουζμπεκιστάν...ίδωμεν

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 10, 2008, 18:36:33 μμ »

Δυστυχώς θα ειμαι Αθήνα τις γιορτες, οπως καθε χρονο. Τουλαχιστον μετα τις γιορτες θα κανω 2 ταξιδια στο εξωτερικο. Τουλαχιστον ο χριστουγεννιατικος στολισμος της Αθηνας ειναι μια χαρα. Μπορω να πω πολυ καλυτερος απο αλλες ευρωπαικες πολεις.


Μηπως θα επρεπε να αναθεωρησεις τις αποψεις σου, σχετικα με το στολισμο της Αθηνας, λαμβανοντας υπ'οψιν τα γεγονοτα των τελευταιων ημερων και να κανονιζες κανα ταξιδακι προς Ευρωπη μερια!!! :laugh: