Αγαπητέ Pasta μη στεναχωριέσαι καθόλου,
το καλοκαιράκι δεν είναι και πολύ μακριά,
διοργανώνουμε ταξιδάκι όλοι εμείς που θα μείνουμε
τώρα εδώ.
Το Καζακστάν δεν μου ακούγεται καθόλου κακό,
και μάλιστα αφού πάρουμε τις πληροφορίες μας
από την Paragianna.
