Εγω για αλλου ξεκινησα και αλλου θα καταληξω. Ελεγα για Μπανσκο αλλα μολις ειδα τις τιμες των ομαδικων εκδρομων φρικαρα!! 100ευρω το ατομο η βραδυα βγαινουν το λιγοτερο...ελεος!
Οποτε εκει που κοιτουσα τα φυλλαδια εκδρομων - εχω ψαξει ατελειωτα πρακτορεια - ειδα μια πολυ ωραια οδικοαεροπορικη σε Ρωμη-Φλωρεντια που περναει κ απο Μιλανο,Πιζα,Πομπηια! Την τιμη την βρισκω αρκετα καλη για 5 ημερες κ ημιδιατροφη, οποτε κατα κει με κοβω!
Για Μπανσο ισως καποιο ΣΚ που δεν θα ειναι γιορτινο, θα εχει σιγουρα χιονι κ ξενοδοχειο θα κλεισω μονη μου μεσω ιντερνετ διοτι οι τιμες ειναι πολυ καλυτερες οπως μας εδειξες κι εσυ dk.
(Tωρα παω να μελετησω τα τοπικ περι πρακτορειων

)