Αποστολέας Θέμα: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?  (Αναγνώστηκε 9335 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« στις: Οκτώβριος 07, 2008, 19:43:06 μμ »
Νομιζω οτι οι περισσοτεροι απο εμας, περιμενουμε πως και πως τις ημερες των Χριστουγεννων για να πραγματοποιησουμε την επομενη μας αποδραση εκτος συνορων και οχι μονο!!!
Εχω αρχισει και ψαχνω στο ιντερνετ περιοχες, ξενοδοχεια και τιμες.
Χωρις να ειναι ακομη, τιποτα σιγουρο, με βλεπω να ξαναπηγαινω οπως και περυσι στο Bansko της Βουλγαριας.Εσεις...???

Αποσυνδεδεμένος Ειρήνη

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 238
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 21:29:15 μμ »
Κοίτα σύμπτωση!! κι εγώ για το Μπάνσκο της Βουλγαρίας ετοιμάζομαι... αλλά τελικά ούτε μέχρι το Mall στο Μαρούσι δεν με βλέπω να πηγαίνω... ο κουμπαράς είναι άδειος   :frypan:
... μακριά πολύ μακριά να ταξιδεύουμε
κι ο ήλιος πάντα μόνους να μας βρίσκει,
εσύ τσιγάρα Camel να καπνίζεις ναι
κι εγώ σε μια γωνιά να πίνω whisky...

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 22:14:08 μμ »
Εγώ παιδιά τα Χριστούγεννα θα εκμεταλευτώ την κατάσταση.
Επειδή το ταμείο πάει από το κακο στο χειρότερο ,θα στείλω το παιδί για τα κάλαντα
μπας και μπορέσουμε το Πάσχα πια να την κάνουμε :rofl: :rofl:
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 22:17:27 μμ »
Μη μου στειλεις την κορη σου, θα ειμαι Bansko!!! :laugh: :laugh:

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 22:46:40 μμ »
Απλά θα τ ακούσεις μια βδομαδούλα νωρίτερα,
όχι που θα μας ξέφευγες :yahoo:
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 08, 2008, 09:32:30 πμ »
Μαλλον και εγώ για να λέω τα κάλαντα με βλέπω  :sing:
Το ταμείο είναι μείον και πρέπει κάτι να κάνω για να πάω ταξίδι το Πάσχα.

Ντίνα θέλει παρέα η κόρη σου? :bigr: :bigr: :bigr:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 13, 2008, 19:41:45 μμ »
Εγώ παιδιά τα Χριστούγεννα θα εκμεταλευτώ την κατάσταση.
Επειδή το ταμείο πάει από το κακο στο χειρότερο ,θα στείλω το παιδί για τα κάλαντα
μπας και μπορέσουμε το Πάσχα πια να την κάνουμε :rofl: :rofl:
Αλλα μου ελεγε ο αντρας σου χθες στο τηλεφωνο.
Του αρεσε η ιδεα του Bansko.
Λες να νοικιασω πουλμανακι τα Χριστουγεννα??

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 10:05:12 πμ »
Του είπες ότι το Bansco δεν είναι ταβέρνα?? :pardon:
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 10:06:49 πμ »
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 03, 2008, 08:23:00 πμ »
οι γιορτες πλησιαζουν αλλα η οικονομικη κριση που επληξε τον κοσμο τον τελευταιο μηνα δεν ειναι αρκετη για να βαλουν μυαλο οι ξενοδοχοι στην ελλαδα.
φετος θελαμε να παμε την περιοδο των χριστουγεννων στην καστορια με σκοπο την ευρυτερη εξερευνηση των γυρω περιοχων.
μερικα τηλεφωνα και το ονειρο γινεται εφιαλτης
τιμες απο 100 και πανω χωρις πρωινο (+10 ευρω το πρωινο)
ημαρτον

ετσι λοιπον θα ακολουθησουμε το ρητο
''πασχα στο χωριο και χριστουγεννα στην πολη''
ευκαιρια να δουμε την αθηνα και να περπατησουμε στην στολισμενη αγορα της...

υπαρχουν πολυ καλες προσφορες σε ομαδικες εκδρομες στο εξωτερικο αλλα εμεις δεν μπορουμε να ακολουθησουμε
το γραφειο ZORPIDIS με τσαρτερ πτησεις σε αγγλια, ιταλια
αλλα και οδικες εκδρομες απο 170+ ευρω με ημιδιατροφη
κριμα.....κλαψ



εσεις τι θα κανετε την περιοδο των εορτων?
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/