Νομιζω οτι οι περισσοτεροι απο εμας, περιμενουμε πως και πως τις ημερες των Χριστουγεννων για να πραγματοποιησουμε την επομενη μας αποδραση εκτος συνορων και οχι μονο!!!
Εχω αρχισει και ψαχνω στο ιντερνετ περιοχες, ξενοδοχεια και τιμες.
Χωρις να ειναι ακομη, τιποτα σιγουρο, με βλεπω να ξαναπηγαινω οπως και περυσι στο Bansko της Βουλγαριας.Εσεις...
