Αποστολέας Θέμα: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων  (Αναγνώστηκε 23541 φορές)

Αποσυνδεδεμένος evi

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3347
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 06, 2010, 00:19:45 πμ »
Το κειμενάκι που παραθέτω είναι από δημοσίευμα σημερινό της εφημερίδας Real News:

Στις περισσότερες πόλεις της χώρας όπου έχουν δημιουργηθεί δίκτυα ποδηλατόδρομων, τα προβλήματα που εντοπίζονται αφορούν κυρίως τον τρόπο κατασκευής τους. Στους δήμους της Αττικής, σε αρκετές περιπτώσεις τα δίκτυα είτε δεν είναι ολοκληρωμένα είτε οι ίδιοι οι ποδηλάτες έχουν εντοπίσει κακοτεχνίες. Στον Βόλο, μια πόλη με μακρά παράδοση στο ποδήλατο, το ελλιπές και κατακερματισμένο δίκτυο που έχει κατασκευαστεί διαχωρίζεται από τον δρόμο με τσιμεντένιο τοίχο, το οποίο- όπως επισημαίνουν οι ποδηλάτες- μπορεί άνετα να γίνει αιτία για ατυχήματα.
Στη Θεσσαλονίκη, μεγάλα τμήματα του ποδηλατόδρομου έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ, αναγκάζοντας τους ποδηλάτες να κινούνται μαζί με τα αυτοκίνητα. Η Καρδίτσα, από την άλλη, είναι ένα θετικό παράδειγμα, καθώς το 70% των κατοίκων χρησιμοποιεί το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του, ανάμεσά τους και το 37% των μαθητών. Σήμερα η Καρδίτσα διαθέτει 4 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων μέσα στην πόλη και έναν περιαστικό ποδηλατόδρομο μήκους 10 χιλιομέτρων.
Τα Τρίκαλα είναι ακόμη μια πόλη με μικρό αλλά αναεπτυγμένο δίκτυο, που χρησιμποποιείται από τους περισσότερους κατοίκους κάθε ηλικίας. Αν και οι ποδηλατόδρομοι είναι σχετικά καινούριοι, δεν είναι όσο ασφαλείς θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να έχουν συμβεί αρκετά ατυχήματα.
"Το εντυπωσιακό με την Ελλάδα  σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης είναι πως το δυναμικό κίνημα που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια προηγείται της κατασκευής ενός ολοκληρωμένου δικτύου ποδηλατόδρομων. Για να φανταστείτε, παλαιότερα όλοι οι ποδηλάτες γνωριζόμασταν μεταξύ μας και χαιρετιόμασταν στους δρόμους, πλέον ο κόσμος που χρησιμοποιεί ποδήλατο στην καθημερινότητά του έχει αυξηθεί εντυπωσιακά.", αναφέρει χαρακτηριστικά η Λυδία Χατζηαλεξάνδρου, για την οποία το ποδήλατο είναι η δεύτερη φύση της.
Στην Ευρώπη, ωστόσο, η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική. Στην Κοπεγχάγη το 37% των μετακινήσεων γίνεται με ποδήλατο, στο Άμστερνταμ το 38% και στο Βερολίνο το 15%. Μάλιστα, στην Κοπεγχάγη στον ποδηλατόδρομο στη λεωφόρο Νερεμπρογκάντε έχουν αρχίσει να δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα λόγω του αυξημένου όγκου των ποδηλάτων. Υπολογίζεται, δε, πως τον συγκεκριμένο ποδηλατόδρομο τον χρησιμοποιούν κάθε μέρα περίπου 36.000 ποδηλάτες. Στόχος, πάντως, της πόλης είναι μέχρι το 2015 να αυξήσει το ποσοστό μετακίνησης στο 50%.
"Στις περισσότερες πόλεις, πρώτα δημιουργήθηκαν τα δίκτυα και οι δήμοι ωθούσαν τους πολίτες, δίνοντάς τους το κίνητρο να τα χρησιμοποιούν. Στην Ελλάδα όλα γίνονται ανάποδα.", αναφέρει η Λ. Χατζηαλεξάνδρου.
 


Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30893
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 07, 2010, 11:23:42 πμ »

Η Καρδίτσα, από την άλλη, είναι ένα θετικό παράδειγμα, καθώς το 70% των κατοίκων χρησιμοποιεί το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του, ανάμεσά τους και το 37% των μαθητών. Σήμερα η Καρδίτσα διαθέτει 4 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων μέσα στην πόλη και έναν περιαστικό ποδηλατόδρομο μήκους 10 χιλιομέτρων.


Περασα απο κει πηγαινοντας για Πλαστηρα... οντως υπαρχει ποδηλατοδρομος αλλα τα προβληματα ειναι πολλα... :mad:










Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30893
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 07, 2010, 11:40:44 πμ »
Το κράτος θα μας κάνει τη ζωή... ποδήλατο



Περίπου 6.500 δίτροχα βγάζει σε άλση και πάρκα το υπουργείο Υγείας για τους πολίτες που θέλουν να κάνουν πετάλι στην Αθήνα

Χιλιάδες ποδήλατα πρόκειται, μεσούσης της κρίσεως, να προμηθευτεί η κυβέρνηση για να τα χορηγήσει σε πολίτες που θα τα χρησιμοποιούν στα πάρκα και στα άλση της Αττικής. Εντός των ημερών προκηρύσσεται από το υπουργείο Υγείας διαγωνισμός για την προμήθεια χιλιάδων ποδηλάτων, ενώ ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Χρ. Αηδόνης δήλωσε ότι «στόχος μας είναι να εγκαταστήσουμε τα ποδήλατα έτοιμα προς χρήση σε πάρκα και σε άλση της Αττικήςεντός του έτους ή το πολύ στις αρχές του νέου έτους».

Ο ακριβής αριθμός των ποδηλάτων δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί. Το υπουργείο περιμένει και τις προσφορές εταιρειών ή τραπεζών (όπως συμβαίνει στο Λονδίνο): είτε, δηλαδή, να αγοράσουν οι ίδιες τα ποδήλατα και να τα προσφέρουν ως χορηγοί στο κράτος είτε να χορηγήσουν τα χρήματα για να αποκτηθούν από την πολιτεία με διεθνή διαγωνισμό. Συνολικά για τις ανάγκες του προγράμματος «Αθληση και φυσική αγωγή στην πόλη» υπολογίζεται ότι θα απαιτηθούν σε βάθος χρόνου περί τα 6.500 ποδήλατα.

Σε πρώτη φάση αναμένεται να αγοραστούν και να εγκατασταθούν ποδήλατα στο Πεδίον του Αρεως (απαιτούνται περί τα 200), στο Αττικόν Αλσος (απαιτούνται ποδήλατα βουνού), στο Αλσος Βεΐκου και στου Γουδή (όπου θα υπάρχει και ο μεγαλύτερος αριθμός ποδηλάτων πόλης). Το πρόγραμμα για τα ποδήλατα στην πόλη παρουσιάστηκε ήδη χθες στην αρμόδια επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ενωσης από τον υφυπουργό κ. Αηδόνη.

Τα ποδήλατα θα διατίθενται στους πολίτες με το σύστημα της μαγνητικής κάρτας. Οσοι ενδιαφέρονται να κάνουν βόλτες με αυτά θα πρέπει να προμηθευτούν ειδικές κάρτες με τις οποίες θα μπορούν να ξεκλειδώνουν τα ποδήλατα από τους σταθμούς που θα δημιουργηθούν στα πάρκα και στα άλση. Θα μπορεί κανείς να ποδηλατεί όση ώρα θέλει και εν συνεχεία να αφήνει το ποδήλατο σε όποιον άλλον σταθμό επιθυμεί. Τα κρατικά ποδήλατα σε λίγα χρόνια, όταν δηλαδή υπάρξουν ποδηλατόδρομοι και σταθμοί παραλαβήςπαράδοσής τους, θα «βγουν» στους δρόμους της πόλης για τις μετακινήσεις των πολιτών.

Κατά τους επιστημονικούς συνεργάτες του υπουργείου Υγείας, το ποδήλατο αποτελεί ένα καλό και οικονομικό εργαλείο για τη μετακίνηση των πολιτών αλλά και για άσκηση. Δεν αντιμετωπίζει προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης, απαιτεί μηδαμινό χώρο στάθμευσης, έχει τη δυνατότητα να μετακινείται και εκτός δικτύου, ενώ δεν ρυπαίνει το περιβάλλον. Το υπουργείο Υγείας πρόκειται να έρθει σε συνεννόηση με τις νέες δημοτικές αρχές ώστε να δημιουργηθούν δίκτυα λωρίδων κυκλοφορίας και θέσεις στάθμευσης για τα ποδήλατα.

http://www.tovima.gr/

Αποσυνδεδεμένος evi

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3347
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 08, 2010, 02:10:14 πμ »
Αφήνουν τα αυτοκίνητα και τους κάδους απορριμμάτων στον ποδηλατόδρομο!! Γιατί δεν μου κάνει έντύπωση! Εδώ παρκάρουνε στις ράμπες για τους ανάπηρους και δεν μπορούν να περάσουν τα καροτσάκια, τους ποδηλάτες θα σέβονταν!

Όσο για το πρόγραμμα με τα ποδήλατα που θα προμηθεύονται οι πολίτες με την μαγνητική κάρτα κλπ, έχει εφαρμοστεί με διάφορες παραλλαγές σε πολλές πόλεις της Ευρώπης και Νέα Υόρκη κλπ. Ειδικά στο Λονδίνο που ξεκίνησε το καλοκαίρι, δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα με διάφορους πολίτες που δεν επέστρεφαν το ποδήλατο ή που το επέστρεφαν σμπαράλια ή χωρίς μια ρόδα! Αν αυτό έγινα στην Αγγλία που οι κάτοικοι είναι πολύ πιο νομοταγείς και γενικά έχουν νοοτροπία προβάτου, φαντάζεστε πώς θα είναι στην Αθήνα;  :laugh:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30893
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 08, 2010, 18:21:49 μμ »
Οικολογικές oρθοπεταλιές …στη Λάρνακα
 
Aρωμα Aπω Ανατολής θα πλημμυρίσει το αστικό εμπορικό κέντρο της Λάρνακας τα φετινά Χριστούγεννα χάρη στα ποδήλατα - ταξί στα οποία ένα άτομο οδηγεί το τρίκυκλο, το οποίο έχει  δύο θέσεις στο πίσω κάθισμα. Τόσο οι μόνιμοι κάτοικοι όσο και οι επισκέπτες και οι τουρίστες που χρησιμοποιούν κρουαζιερόπλοια θα έχουν μια ακόμη εναλλακτική να ζήσουν κάτι διαφορετικό στην πόλη του Ζήνωνα. Τα πανέμορφα ποδήλατα θα διασχίζουν μεταξύ άλλων και την περιοχή των Φοινικούδων, είναι οικολογικά, λειτουργούν με την μυική δύναμη του ποδηλάτη και τη βοήθεια ειδικής μπαταρίας που φορτίζεται με ηλιακή ενέργεια. Στα οχήματα αυτά θα έχουν πρόσβαση και ΑΜΕΑ. Οι οδηγοί τους θα είναι άτομα με άδεια οδήγησης και γνώση παροχής πρώτων βοηθειών.

Τα διθέσια ποδήλατα θα πραγματοποιούν τουριστικές ξεναγήσεις – περιπάτους σε διάφορα σημεία της πόλης. Για την περίοδο των Χριστουγέννων, έχουν καθοριστεί τρείς διαδρομές: η "City center" που θα αποτελεί περιήγηση στην πόλη, ο "Περίπατος τεχνών και Πολιτισμού", με σταθμούς σε διάφορα χειροτεχνεία και γκαλερί της πόλης και "ο ιστορικός περίπατος της πόλης", με διαδρομές και επισκέψεις σε μουσεία και εκκλησίες. Εξετάζεται το ενδεχόμενο να πραγματοποιούνται και βραδυνές διαδρομές για να απολαμβάνουν οι επιβαίνοντες ακόμη περισσότερο το γιορτινό διάκοσμο της πόλης. Το εγχείρημα θα εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν της Κύπρου και αποτελεί πρόκληση προκειμένου να εφαρμοστεί και σε άλλες πόλεις του νησιού.

http://www.traveldailynews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30893
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 14, 2011, 04:50:10 πμ »
Πρόταση για ενοικίαση ποδηλάτων προς τους τουρίστες της Αθήνας
 
Η νέα δημοτική αρχή είναι αποφασισμένη να ικανοποιήσει το αίτημα της πόλης, καθώς οι υπηρεσίες του δήμου βρίσκονται ήδη στη διαδικασία συλλογής πληροφοριών, ώστε πριν το  καλοκαίρι να λειτουργήσει πιλοτικά ποδηλατόδρομος, γύρω από την Ακρόπολη.

Η παράταξη "Επιμένουμε Αθήνα" του κ. Γιώργου Αμυρά κατέθεσε τη δική της πρόταση για τη δημιουργία δύο ποδηλατοδρόμων και δημοτικού συστήματος ενοικίασης κοινόχρηστων ποδηλάτων στην Αθήνα.

Όπως επεσήμανε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο κ. Αμυράς, οι δύο ποδηλατόδρομοι που προτείνονται δεν απαιτούν κόστος κατασκευής παρά μόνο την πεζοδρόμηση της οδού Μοναστηρίου, την διαγράμμιση και την ενημέρωση των πολιτών. Οι διαδρομές που προτείνονται ανήκουν, κατά κύριο λόγο, στην αρμοδιότητα του δήμου Αθηναίων και μόνο στο κομμάτι Ακαδημία Πλάτωνος-Τεχνόπολη, χρειάζεται η συνεργασία του δήμου με το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) και την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων. Το ΥΠΕΚΑ εξΆ άλλου, όπως επισημαίνει ο κ. Αμυράς, έχει ήδη εντάξει αυτή τη διαδρομή στα σχέδιά του για ένα μεγαλύτερο ποδηλατόδρομο που θα ξεκινάει από τα Ιλίσια, μέσω Κατεχάκη.

Στην πρόταση της παράταξης του κ. Αμυρά, θετική είναι και η στάση του δημάρχου Αθηναίων κ. Γιώργου Καμίνη, αφού από το γραφείο του δήλωσαν στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ότι "κινείται στην ίδια κατεύθυνση με το προεκλογικό πρόγραμμα του δημάρχου Αθηναίων". Μάλιστα, επισήμαναν ότι ο κ. Καμίνης, έχοντας ως άμεση προτεραιότητα το κέντρο της πόλης, πριν ξεκινήσει η τουριστική περίοδος θα τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή ποδηλατόδρομος γύρω από την Ακρόπολη, με προοπτική επέκτασης και σε άλλες περιοχές σε συνεργασία με το ΜΕΤΡΟ και τον ΗΣΑΠ.

Θετικός είναι ο δήμαρχος Αθηναίων και στην άλλη πρόταση που κατέθεσε η παράταξη "Επιμένουμε Αθήνα", που αφορά στην ενοικίαση ποδηλάτων προς τους τουρίστες της πόλης, σύμφωνα με τα πρότυπα που ισχύουν σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Μία ακόμη πρόταση της παράταξης "Επιμένουμε Αθήνα", που ετοιμάζεται να προωθήσει ο δήμος Αθηναίων είναι η χρήση ποδηλάτων από τη Δημοτική Αστυνομία.

http://www.traveldailynews.gr

Αποσυνδεδεμένος GEORGE KARALIS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 26, 2011, 16:30:08 μμ »
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ... η χαρά του ποδηλάτη.
-----------------------------------------------------

  Στην Ιερά πόλη του Μεσολογγίου, μια πόλη που κινείται πραγματικά σε δύο ρόδες, υπολογίζεται ότι καθημερινά 4 χιλιάδες πολίτες χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις μετακινήσεις. Οχι και λίγοι, αν σκεφτεί κανείς ότι ο πληθυσμός της πόλης είναι 17 χιλιάδες. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το 2002 κατασκευάστηκε ένας ποδηλατόδρομος μήκους 2,5 χιλιομέτρων μέσα στη πόλη, όταν ο δήμος εκμεταλλεύτηκε σχετικό πιλοτικό πρόγραμμα και το γεγονός ότι η πόλη είναι επίπεδη. Το Μεσολόγγι διαθέτει όμως και περιαστικό ποδηλατόδρομο μήκους 4 χιλιομέτρων και πλάτους 2,5μ. που φτάνει μέχρι την λιμνοθάλασσα. Ετσι λοιπόν η πιο ωραία βόλτα που θα σου πρότεινε ένας ντόπιος ακολουθεί την διαδρομή προς την περίφημη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου. Κάνε μια βόλτα στην Τουρλίδα, το νησάκι που συνδέεται με δρόμο από την πόλη και δες από κοντά τις παραδοσιακές πελάδες, φωτογράφισε τις γαϊτες, δηλ. τις χαρακτηριστικές βάρκες για τα αβαθή νερά, τις υδάτινες φάρμες που λέγονται διβάρια και τέλος χάζεψε το μαγικό ηλιοβασίλεμα, για το οποίο φημίζεται ο τόπος...

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30893
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 27, 2011, 09:36:38 πμ »

... υπολογίζεται ότι καθημερινά 4 χιλιάδες πολίτες χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις μετακινήσεις. Οχι και λίγοι, αν σκεφτεί κανείς ότι ο πληθυσμός της πόλης είναι 17 χιλιάδες.

4 χιλιαδες πολίτες, μεγαλος αριθμος... το θεμα ομως ειναι οι υπολοιπες 13 χιλιαδες που δεν χρησιμοποιουν ποδηλατο να διευκολυνουν τους ποδηλατες και να μην τους κανουν τη ζωη δυσκολη αφηνοντας τα αυτοκινητα τους πανω στους ποδηλατοδρομους. :bigr:

Αποσυνδεδεμένος GEORGE KARALIS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 28, 2011, 22:02:23 μμ »
Ποδηλάτες όλου του κόσμου
---------------------------------------

  - 50 εκατ. αυτοκίνητα και 120 εκατ. ποδήλατα προστίθενται κάθε χρόνο στον πλανήτη.
  - Στην Ασία συνολικά, τα ποδήλατα μεταφέρουν περισσότερους ανθρώπους από τα αυτοκίνητα όλου του κόσμου.
  - Το κλείσιμο του κέντρου της Μπολόνια στο ΙΧ ελάττωσε την κυκλοφορία του ΙΧ στην πόλη κατά 70%. (Οχι όμως την κυκλοφορία των ανθρώπων βέβαια).
  - Στη Δανία, η αγορά και η κατοχή ΙΧ φορολογούνται, με χρήματα που πηγαίνουν για την κατασκευή ποδηλατοδρόμων και για τα μαζικά μέσα μεταφοράς. Το 35% του     πληθυσμού πηγαίνει στη δουλειά με ποδήλατο.
   - Στην Ολλανδία, το 1986 υπήρχαν 13.500 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομοι και το ένα τρίτο των ανθρώπων πηγαίνουν με ποδήλατο στη δουλειά τους. Η φορολογία του ΙΧ θωρείται "υπερβολική" και υπάρχει ο στόχος να μειωθούν τα αυτοκίνητα στη χώρα από τα 5 στα 3,5 εκατομμύρια.
   - Στην Μπογκοτά της Κολομβίας, έχουν ένα πρόγραμμα, "η Πόλη για τους Πολίτες". Κάθε Κυριακή 56 χιλιόμετρα δρόμων κλείνουν για το ΙΧ.
   - Στη Νέα Υόρκη, το 10% του εργατικού δυναμικού χρησιμοποιεί ποδήλατο.
   - Στο Palo Alto της California, στις εγκαταστάσεις της Xerox δόθηκε ντους και πετσέτα για τους εγαζόμενους. Αμέσως το 20% των υπαλλήλων άρχισαν να πηγαίνουν στη δουλειά με ποδήλατο.

    πηγή¨icycling.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30893
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Περί...Ποδηλασίας και Ποδηλατόδρομων
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 08, 2011, 05:47:23 πμ »
Επιστρέφει μετά από 6 χρόνια ο ποδηλατικός γύρος Ελλάδας

Μετά από έξι χρόνια απουσίας, ο ποδηλατικός γύρος Ελλάδας επέστρεψε στο καλεντάρι της ΕΟΠ. Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ποδηλάτες θα ξεκινήσουν την Κυριακή 13 Απριλίου από τα Γιάννενα για να τερματίσουν την Κυριακή 17 στην Αθήνα.

Οι αθλητές θα διανύσουν 728 χιλιόμετρα, χωρισμένα σε πέντε ετάπ, με προορισμό το τελικό σιρκουί 10 στροφών στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας. Η διοργάνωση ξεκίνησε το 1968, με εμπνευστή τον Νίκο Καψοκέφαλο και αρχική ονομασία “Έπαθλο Αρχαιοτήτων”.
 
Το πρόγραμμα του 17ου διεθνούς Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας:
 
Τρίτη 12 Απριλίου 2011 Προετοιμασίες αγώνα, αφίξεις ομάδων, τεχνικό συνέδριο: Ιωάννινα
Τετάρτη 13 Απριλίου 2011 1ο Ετάπ: Ιωάννινα-Δωδώνη-Πρέβεζα (140 χιλιόμετρα)
Πέμπτη 14 Απριλίου 2011 2ο Ετάπ: Πρέβεζα-Μεσολόγγι (120 χιλιόμετρα)
Παρασκευή 15 Απριλίου 2011 3ο Ετάπ: Μεσολόγγι-Δελφοί (150 χιλιόμετρα)
Σάββατο 16 Απριλίου 2011 4ο Ετάπ: Δελφοί-Μαραθώνας (178 χιλιόμετρα)
Κυριακή 17 Απριλίου 2011 5ο Ετάπ: Μαραθώνας-Ιστορικό Κέντρο Αθήνας (120 χιλιόμετρα)

http://www.enet.gr/