Αποστολέας Θέμα: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!  (Αναγνώστηκε 40664 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 16, 2010, 14:21:10 μμ »
Manelaki δεν ξέρω να μαγειρέψω ούτε αυγό, τι να τα κάνω τα μπαχαρικά?!?! :laugh: :laugh: :laugh:

Αχ...ποιος θα το παρει αυτο το κοριτσι ??? :mocking:

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 16, 2010, 14:35:57 μμ »
Αχ...ποιος θα το παρει αυτο το κοριτσι ??? :mocking:

Κάποιος που να ξέρει να μαγειρεύει ελπίζω!!!!!!
Αλλιώς θα ζήσουμε τη χαρά του delivery!

Λοιπόν άστα αυτά και λέγε μυστικά για την Πόλη!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 16, 2010, 14:54:39 μμ »
Αυτα για να δεις τι σε περιμενει...

Links για Κωνσταντινούπολη

Εκθεματα απο το αρχαιολογικο μουσειο της Κωνσταντινουπολης

http://pages.pomona.edu/~sg064747/travel/Turkey_Istanbul_Archaeological.html

http://www.pbase.com/dosseman/archaeological_museum_istanbul&page=3

Φωτογραφιες Κωνσταντινουπολης και Τουρκιας γενικοτερα

http://www.pbase.com/dosseman

Φωτογραφιες Αγια Σοφιας

http://www.pbase.com/dosseman/istanbul_aya_sofia&page=2

Φωτογραφιες απο τη Μονη της Χωρας

http://www4.pbase.com/dosseman/istanbul_kariye

Φωτογραφιες απο το Ναο των Αγιων Σεργιου και Βακχου γνωστο και ως μικρη Αγια Σοφια

http://www.pbase.com/dosseman/littlehaghiasophia

Θεα απο τον πυργο του Γαλατα

http://www.jorgetutor.com/turquia/estambul/estambul/galata2/galata.htm

http://www.jorgetutor.com/turquia/estambul/estambul/galata1/galata.htm

Επισημη ιστοσελιδα Οικουμενικου Πατριαρχειου Κωνσταντινουπολεως

http://www.ec-patr.org/default.php?lang=gr

Ιερα Μονη Ζωοδοχου Πηγης Μπαλουκλι

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%96%...BA%CE%BB%CE%AF

http://www.pigizois.net/enoria/zoodoxos_pigi.htm

http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr...=baloukli.html

Παναγια Βλαχερνων

http://www.apostoliki-diakonia.gr/GR...vlaxernon.html

Βυζαντινες Εκκλησιες που εχουν μετατραπει σε Τζαμια

http://www.e-grammes.gr/2000/06/church_gr.htm

Το Μουσειο του Περαν

http://www.peramuzesi.org.tr/

Το Μουσειο Μοντερνας Τεχνης

http://www.istanbulmodern.org/en/f_index.html

Συνεχιζεται...

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 16, 2010, 15:58:31 μμ »
Για φαγητο και διασκεδαση...

Στο Beyoglu για Λαχματζουν... Otantik Istiklal Cad. Pera tel 0212 2938451
https://www.otantiktas.com/

Για καφέ στο “Ara Cafe”… http://eistinpolin.wordpress.com/2010/01/24/arakafe/

Για θέα... με καφε ή ποτο ή φαγητο ακομη και χορό (7ος και 8ος οροφος) http://www.360istanbul.com/

Στη Παλια πολη... Sarnic, Sogucesme Sok Cagaloglu tel 0212 5124291
http://www.sarnicrestaurant.com/en/index.jsp

Με θεα το Βοσπορο... Ulus 29, Ahmet Adnan Saygun Caddesi, Ulus Parki Ici, tel: 0212 358 2929   http://www.group-29.com/

Για Clubbing... Reina Istanbul... Reina is one of the most trendy clubs in Istanbul with a glittering Bosphorus view for the young and beautiful. http://www.reina.com.tr/2008/



« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2018, 16:44:23 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος wotan1975

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1248
  • http://solareagle.blogspot.com/
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 16, 2010, 18:30:26 μμ »
Θα πω κατι που ελπιζω να μην το μετανοιωσω!Επιτελους ειδα ολο το υλικο που τραβηξα,περισυ στο ταξιδι μου στη Βασιλευουσα!Αυτο σε συναρτηση με 2 φιλικα ζευγαρια,που πηγαν προσφατα και περασαν καταπληκτικα,με κανουν να σας ανακοινωσω,οτι θα της ξαναδωσω μια δευτερη ευκαρια...καποτε, στο μελλον! :yahoo:
Τωρα που ειμαι υποψιασμενος,ξερω τι θα συναντησω.Δεν μπορει απο ολον τον κοσμο,μονο εγω να λεω αρνητικα!Εδω χρειαζεται βεβαια καλη παρεα και οχι γκρουπ.
Θέλω να πάω σε κάθε χωριό και πόλη της Ευρώπης

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 21, 2010, 10:17:52 πμ »
Αυτα για να δεις τι σε περιμενει...



Ελπίζω μέσα στο σ/κ να προλάβω να δω τα link που μου έστειλες - σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! άψογος όπως πάντα!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 23, 2010, 00:40:45 πμ »
Και κάτι τελευταίο...

Cagaloglu Hamami

Ένα από τα πλέον διάσημα χαμάμ της Πόλης που χτίστηκε πριν από τρεις αιώνες. Είναι από τα ομορφότερα της πόλης, αντάξιο της φήμης του και πέρα από τους χώρους και υπηρεσίες λουτρών διαθέτει εστιατόριο, καφέ και κουρείο.

Διεύθυνση Yerebatan Caddesi 34
Τηλέφωνο +90 212 522 2424

Ιστοσελίδα www.cagalogluhamami.com.tr 

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 24, 2010, 10:06:47 πμ »
Ευχαριστώ Δημήτρη!!!!!
Θα επαναλάβω τη γνωστή πρόταση...μήπως να σε προσλαμβάναμε?!?!  :laugh:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 24, 2010, 10:10:25 πμ »
Ευχαριστώ Δημήτρη!!!!!
Θα επαναλάβω τη γνωστή πρόταση...μήπως να σε προσλαμβάναμε?!?!  :laugh:
Γιατι οχι... υπαρχει και κριση...ποτε μπορω να δω τον Κατσιμιχα? :laugh:

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Ταξίδι στη Βασιλεύουσα… ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη!!
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 24, 2010, 10:13:23 πμ »

Γιατι οχι... υπαρχει και κριση...ποτε μπορω να δω τον Κατσιμιχα? :laugh:

Δευτέρα καλά είναι?!?!?