Δευτέρα καλά είναι?!?!?
Πολύ κατατοπιστική η περιγραφή σου.Μας κατέστρεψαν αυτά τα οικονομικά μέτρα.Ψιλοκανόνιζα στην Πόλη για τον Οκτώβριο αλλά τώρα...
...συνέχισε να το κανονίζεις και ΜΗΝ το αναβάλεις! Trust me!
Νομιζω πως απο κει που βρισκεσαι δεν θα εχεις πολλα εξοδα αν χρησιμοποιησεις το αυτοκινητο σου... για μενα καντο.
Παράθεση από: coolalexis στις Μάιος 11, 2010, 16:12:02 μμΠολύ κατατοπιστική η περιγραφή σου.Μας κατέστρεψαν αυτά τα οικονομικά μέτρα.Ψιλοκανόνιζα στην Πόλη για τον Οκτώβριο αλλά τώρα... Νομιζω πως απο κει που βρισκεσαι δεν θα εχεις πολλα εξοδα αν χρησιμοποιησεις το αυτοκινητο σου... για μενα καντο.