Δεν οδηγώ αλλά θυμάμαι όταν ήμουν στην Κωνσταντινούπολη ότι οδηγούσαν σαν τρελοί!! Κάθε φορά που ανέβηκα σε ταξί έκανα τον σταυρό μου να φτάσψ σώα. Τρέχανε σαν μουρλοί και δεν σέβονταν φανάρια, προσπεράσεις κλπ. Παρόμοια κατάσταση ακριβώς θυμάμαι και στην Μπανγκόνγκ. Με την μόνη διαφορά ότι οι Ταυλανδέζοι ήταν πιο ευγενικοί, με το που τους ζήταγες να χαμηλώσουν ταχύτητα το έκαναν ευχαρίστως. Οι Τούρκοι ήταν στην κοσμάρα τους.