Θα πω κατι που ελπιζω να μην το μετανοιωσω!Επιτελους ειδα ολο το υλικο που τραβηξα,περισυ στο ταξιδι μου στη Βασιλευουσα!Αυτο σε συναρτηση με 2 φιλικα ζευγαρια,που πηγαν προσφατα και περασαν καταπληκτικα,με κανουν να σας ανακοινωσω,οτι θα της ξαναδωσω μια δευτερη ευκαρια...καποτε, στο μελλον!

Τωρα που ειμαι υποψιασμενος,ξερω τι θα συναντησω.Δεν μπορει απο ολον τον κοσμο,μονο εγω να λεω αρνητικα!Εδω χρειαζεται βεβαια καλη παρεα και οχι γκρουπ.