coolalexis... εμεις , εκει που λεγαμε οτι δεν θαχουμε αυτον τον μηνα δουλεια, ολως παραδοξως ....εχουμε Οπότε οι ωρες που μπορουμε να ασχοληθουμε με το τραβελτσατ, ειναι ελαχιστες.
Αυτο μας χαλαει και τα σχεδια να ερθουμε αμεσα Ελλαδα που θελαμε.
Ο Παναγιωτης τρεχει σχεδον καθε μερα με μεμονομενους , ενω εγω δουλευω τωρα και για μια αγγλικη εταιρεια ξεναγησεων και το Viator...!!!
Σημερα εχω ρεπό.
Απ την μιά στενοχωρεθηκαμε,που χαλασαν τα σχεδια της Ελλαδας, απο την άλλη δοξαζουμε τον Θεό που σε περίοδο κρισης , εμεις έχουμε δουλειά...

Ελπιζουμε τωρα με την νεα χρονιά καθώς και οι δυό μας τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο θα καθησουμε στα θρανία να πάρουμε το πτυχιο της Καταλανικης γλώσσας=
πιστοποιηση,
{εν όψει πολλων πολιτικο-οικονομικων εξελιξεων}..
Μαθητουδια λοιπον στα ...γεράματα
