Για μας,εδω στην Ιεραπετρα,δεν ισχυει αυτη η εκφραση,ακομα......

Τυπικα θα το πουμε.

Πολυ ζεστη,υγρασια,ηλιος κ πολλα πολλα μπανια ακομα,μιας κ η θαλασσα ειναι ακομα μουρλια!!!!!!!

Ο κοσμος εχει αραιωσει κ μπορουμε να χαρουμε τις πανεμορφες παραλιες μας με ηρεμια,χαλαρωση κ χωρις πολλες πολλες φωνες τριγυρω!!!!!!!Μηπως ζηλευετε...??