..εμεις μεχρι τις 15 του μηνος, δοξα τον Θεο , καλα παμε , σημερα απο τις 11 η ωρα και περα εχουμε συνεχομενες αφιξεις καθημερινα...

βαρυ προγραμμα καθε μερα μεχρι αργα το βραδυ

{ Καλυτερα πολυ , παρα καθολου

}
και μετα? διακοπες !!! Παιζει, ο γυρος της Νοτιου Ισπανιας -για μελετη των ιστορικων και αρχαιολογικων τοπων, ή στο νησι Μαδεϊρα που βρηκαμε μια πολυ καλη προσφορα αεροπλανο και ημιδιατροφη για 7 μερες 190 ευρω !!!!!!! για ξεκουραση και βολτες...και πολλες φωτο της υπεροχης χλωριδας και πανιδας του νησιου αυτου.
Εγω κλεινω μαλλον στο πρωτο, για να μπω επιτελους στην Αλαμπρα το πρωι -να την μελετησω με την ησυχια μου - και να βγω το βραδυ!!!!!!!!!!!!
