Βρισκομαστε δυο μηνες πριν τις διακοπες και αργιες του Πασχα και καλο θα ηταν να ανοιξουμε εδω τα χαρτια μας.
Για που ετοιμαζεστε λοιπον

Ελλαδα ή Εξωτερικο?

Αρνακι στη σουβλα ή φιλετο σατωμπριαν

Γι αυτο ειμαστε εδω...για να βοηθησουμε...αρκει να μας παρετε μαζι σας!!!
