Γεια σας και χρονια πολλα. Δυστυχως δεν καταφερα να παω πουθενα το Πασχα ... ομως η Αθηνα ηταν υπεροχη χωρις κοσμο και βαβουρα. Ομως εχω κανονισει ταξιδι στην Ιταλια στο Μαιου

Σιγουρα θα σας γραψω τις εντυπωσεις μου ...
Γεια σου karmela...νομιζω οτι εισαι απο τα τυχερα ατομα που ευχαριστηθηκαν την Αθηνα αδεια.
Μη νομιζεις...κι εγω που πηγα Σαλαμινα δεν βρηκα καθολου κινηση...βρηκα ομως βαβουρα...γιορτινη ωραια βαβουρα ομως...να'μαστε καλα παιδια και του χρονου να περασουμε καλυτερα.
Ευχομαι καλο ταξιδι στην Ιταλια και περιμενουμε εντυπωσεις!!!
