Αποστολέας Θέμα: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?  (Αναγνώστηκε 11016 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 15:15:13 μμ »
Βρισκομαστε δυο μηνες πριν τις διακοπες και αργιες του Πασχα και καλο θα ηταν να ανοιξουμε εδω τα χαρτια μας.
Για που ετοιμαζεστε λοιπον ???
Ελλαδα ή Εξωτερικο? :scratch:
Αρνακι στη σουβλα ή φιλετο σατωμπριαν ??? :laugh:

Γι αυτο ειμαστε εδω...για να βοηθησουμε...αρκει να μας παρετε μαζι σας!!! :laugh: :drink:

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 10:05:06 πμ »
Σκέφτομαι για εξωτερικό, δέν έχω καταλήξει ακόμα στο προορισμό.
Μπορείτε να μου δώσετε κάποιες προτάσεις??

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 14:23:08 μμ »
Σκέφτομαι για εξωτερικό, δέν έχω καταλήξει ακόμα στο προορισμό.
Μπορείτε να μου δώσετε κάποιες προτάσεις??

Γιατι οχι!!!
Μόνο διευκρινισε μας τροπο ταξιδιου(ατομικο ή group) ηπειρο, μερες και διαθεσιμο χρημα. :scratch:

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 14:27:05 μμ »
Ούφ...πολλά ζητάς... :mad: Θα μιλήσω με τη συνταξιδιώτησα και θα σας ενημερώσω......το σίγουρο είναι ότι θα είναι ταξίδι με group και θέλουμε να είναι οικονομικό...

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 14:33:48 μμ »
Καλο θα ειναι να ξερουμε...ποσες μερες εχεις αδεια και ποια ηπειρος σ'ενδιαφερει.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 21:20:41 μμ »
Δημητρα σας εχω οικονομικη προταση για Τυνησια...δειτε προγραμμα και τιμες!!

http://www.exotour.gr/Greek/Documents/ALL_DESTS/minitour6days.pdf

http://www.exotour.gr/Greek/Documents/ALL_DESTS/tim_tuni_march.pdf

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 09:33:38 πμ »
Πραγματικά είναι πολύ οικονομική πρόταση.   :crazy:
Δήμητρα, αν δεν έχεις επισκεφθεί την Τυνησία ... να η ευκαιρία!
Και σου προτείνω ( .. κι εγώ) το Mini Tour 6 ή 8 μέρες, μιας και η διαφορά είναι πολύ μικρή.
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 18, 2009, 11:29:17 πμ »
Ευχαριστώ για τη βοήθεια  :kiss:

Εχουμε σκέψεις για Sri Lanka.....αρκεί βέβαια να μας εξυπηρετήσουν οι αναχωρήσεις τις οποιες θα τις ξέρω στο τέλος του μήνα.....
Μήπως κάποιος απο τους φίλους του forum έχει παει για να μας δώσει κάποιες πληροφορίες?

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 01, 2009, 10:31:21 πμ »
Τελικά, μετά απο πολύ σκέψη προσανατολιζόμαστε για Ινδονησία.......ελπίζω να είναι η τελική μας επιλογή.... :laugh:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 14, 2009, 17:36:45 μμ »

Τελικά, μετά απο πολύ σκέψη προσανατολιζόμαστε για Ινδονησία.......ελπίζω να είναι η τελική μας επιλογή.... :laugh:


Aαα...προς Μπαλι μερια προσανατολιζεστε εεε!! :scratch:
Για να δω τι επικαιρα εχω διαθεσιμα... :laugh: