Αποστολέας Θέμα: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?  (Αναγνώστηκε 11002 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 14, 2009, 23:33:25 μμ »
Οχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ θα πάω ότι και να κάνεις. :beee: :beee: :beee: :beee:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 15, 2009, 19:44:28 μμ »
Να πας Δημητρα...χαιρομαι οταν ο κοσμος ταξιδευει.
Προσωπικα εκεινες τις μερες προσανατολιζομαι προς Salamina island...εκτος απροοπτου βεβαια.
Παιζει και ενα σεναριο για Ναυπλιο...θα δουμε.

Αποσυνδεδεμένος xuzam

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 60
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 16, 2009, 14:31:44 μμ »
Πολύ δελεαστική πρόταση η Τυνησία!!....  μμμμμμ    (κάτι δε κατάλαβα καλά στη τιμή σίγουρα, δε γίνεται να είναι τόσο φθηνά ...ελπίζω dk να με διαφωτίσεις με pm)  :smile_:


τι άλλο είναι οικονομικό και ωραίο και στο εξωτερικό την άνοιξη; Θα είχα όρεξη για κανένα φεστιβάλ βαλκανικής μουσικής στα βαλκάνια! Με κανένα ψητό ....  :blum:  Ποια βαλκανική χώρα θεωρείται "ασφαλής"; Γιατί ο φόβος είναι αυτός που με αποτρέπει κυρίως.

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 16, 2009, 14:37:49 μμ »
Κι όμως xuzam ... είναι έτσι όπως τα λέει με τις τιμές .... (απλά προσθέτεις στην τιμή που αναγράφει για κάθε πακέτο, τους φόρους και τα φιλοδωρήματα)
Είχα επισκεφθεί κι εγώ την Τυνησία με μια τέτοια παρόμοια προσφορά. Αν θες να πας στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Είχα περάσει εκπληκτικά.
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 16, 2009, 14:54:44 μμ »
Eχω επισκεφτει ολες τις βαλκανικες χωρες και μερικες περισσοτερες απο μια φορα.
Αυτη που δεν σου συνιστω να επισκεφτεις ειναι το FYROM λογω της εντασης των τελευταιων ημερων.
Εχω παει στη Αλβανια πεντε φορες...ειναι αφοβα...και εσυ που μενεις Γιαννενα επιδιωξε ενα Σ/Κ στους Αγιους Σαραντα...θα με θυμηθεις!!!

Ριξε μια ματια εδω: http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,268.0.html

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 16, 2009, 15:01:22 μμ »

Πολύ δελεαστική πρόταση η Τυνησία!!....  μμμμμμ    (κάτι δε κατάλαβα καλά στη τιμή σίγουρα, δε γίνεται να είναι τόσο φθηνά ...ελπίζω dk να με διαφωτίσεις με pm)  :smile_:


H πολυ καλη προσφορα του exotour ειναι για ολο τον Μαρτη...αλλα ποσο παραπανω μπορει να ανεβει η τιμη το Πασχα...εξαλλου τα παιδια στο γραφειο ειναι φιλοι μας και θελω να πιστευω πως κατι καλυτερο θα μας κανουν.

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 27, 2009, 18:18:10 μμ »
Λοιπόν...εγώ και μια φίλη μου κλείσαμε τελικά Μπανγκοκ - Μπαλί.
Φεύγουμε στις 09/04!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dk....ξέρεις εσύ τώρα........μαιμού να φτερνιστεί θα με ειδοποιήσεις.....  :diablo: :laugh: :kiss:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 27, 2009, 19:03:24 μμ »
Καλο ταξιδι ευχομαι και να προσεχετε...σεισμους, τσουναμι και πλημμυρες!!! :laugh:

http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,453.0.html

http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,1466.0.html

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 27, 2009, 19:08:10 μμ »
Ευχαριστούμε βρε για τις ευχές σου..... :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo:

Φεύγουμε στις 09/4,  γι' αυτό δε μπορώ να έρθω στη συνάντηση των μελών άν γίνει στις 12/4.....

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πάσχα 2009...έρχεται σε λίγες μέρες!! Είστε έτοιμοι?
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 27, 2009, 19:16:25 μμ »
Ξερεις πολυ καλα οτι με ενδιαφερει να πας και να επιστρεψεις χωρις κανενα προβλημα...γι αυτο προσπαθω να σε προστατευσω απ'τις κακοτοπιες.
Περιμενω live ανταποκριση και οταν γυρισεις με το καλο...εντυπωσεις και φωτογραφιες.