Δυστυχώς θα ειμαι Αθήνα τις γιορτες, οπως καθε χρονο. Τουλαχιστον μετα τις γιορτες θα κανω 2 ταξιδια στο εξωτερικο. Τουλαχιστον ο χριστουγεννιατικος στολισμος της Αθηνας ειναι μια χαρα. Μπορω να πω πολυ καλυτερος απο αλλες ευρωπαικες πολεις. Η βορεια αγγλια περισυ με απογοητευσε. Τα κεντρα των πολεων ηταν στολισμενα απο αρχες νοεμβρη- οχι κατι το ιδιαιτερο- αλλα εξω απο αυτα το απολυτο μηδεν. Στη γειτονια μου κανενας δρομος και κανενα σπιτι δεν ειχαν εξωτερικο χριστουγεννιατικο στολισμο. Απογοητευση! Οσο για το Δουβλινο , που ημουν μια βδομαδα πριν τα χριστουγεννα, ο στολισμος της πολης ηταν αδιαφορος.