«Έρως και τέλος ή τα δάκρυα του ψαριού μέσα στη θάλασσα».. είχα ξεκινήσει να γράφω κάπως έτσι στις 21/12/11.. Ξεκινώντας για το «Rabbithole» δεν έβρεχε.. στο δρόμο ψιχάλιζε και ήδη είχα μάθει δύο δυσάρεστα νέα.. ένα για τον ανιψιό μου και ένα για μένα.. βλέποντας την παράσταση «Έρως και τέλος ή τα δάκρυα του ψαριού μέσα στη θάλασσα» ο ουρανός έκανε αυτό που θα ήθελα να κάνω κι εγώ.. βλέπαμε την παράσταση ακούγοντας την βροχή, την ατελείωτη, ακατάπαυστη βροχή.. ταγκό μες την βροχή.. είχα μια περίεργη ψυχολογία τότε λόγω των νέων.. δεν είχε πολύ κόσμο.. μας είπαν ότι μπορούμε να κάτσουμε όπου θέλουμε.. κάθισα δεύτερη σειρά κέντρο.. ευχόμουν μόνο να είναι κάτι καλό.. κάτι μου θύμιζε αυτό το θέατρο.. κι εκεί που σκεφτόμουν, πριν αρχίσει, αναρωτήθηκα μήπως ήταν το θέατρο «Άνοιξη» που είχα τρομάξει κάποτε να το βρω και κυριολεκτικά και μεταφορικά.. και μάλιστα είχε ακυρωθεί τότε η παράσταση και δεν την είχα δει.. ψάχνω στο internet και ναι βλέπω ότι η διεύθυνση είναι η ίδια.. αρχίζει το έργο με τον Μάνο Τριανταφυλλάκη και τον Αυγουστίνο Ρεμούνδο επί σκηνής, οι οποίοι είναι πολύ καλοί, άμεσοι.. και με την όμορφη αλλά και ταλαντούχα Καλλιρρόη Μυριαγκού.. Τα κείμενα αλλά και η σκηνοθεσία είναι της Ελένης Τζάρου και μπορώ να πω πώς τα βρήκα αρκετά καλά ειδικά το κείμενο με την Βάνα Παρθενιάδου που την βρήκα εξαιρετική, που αν θέλει σε συγκινεί και παίζει τόσο φυσικά.. διαβάζω πώς υπάρχουν δύο διανομές στους χορευτές αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω εγώ με ποιους την είδα και έτσι αναφέρω και τις δύο.. α’ διανομή: Κώστας Νικολαΐδης, Αμαλία Κοσμά και β’ διανομή: Μάνος Χριστοφακάκης, Βάσια Θανοπούλου.. Πολύ όμορφο, να βλέπεις ταγκό επί σκηνής και να το χορεύουν τόσο ωραία (χορογραφία Κώστας Νικολαΐδης).. τα κοστούμια είναι του Βασίλη Παυλίδη και τα αντικείμενα τα βρήκα ευρηματικά, ειδικά το κουτί της κας Παρθενιάδου ήταν ένας μικρός «θησαυρός».. η μουσική επιμέλεια του Μάνου Τριανταφυλλάκη με ταξίδεψε και την βρήκα κατάλληλη σε όλα τα σημεία.. οι φωτισμοί της Ελένης Τζάρου έδιναν τόνο εκεί που έπρεπε. Διαβάζω ότι η ομάδα «ΛΟΓΩ ΧΟΡΟΥ» ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2007 και ότι το σκεπτικό της ομάδας είναι να μπορέσει να συνδυάσει διαφορετικά είδη τεχνών με κεντρικό άξονα το θέατρο. Και μπορώ να πω πώς με αυτό το έργο που είδα το κατάφερε γιατί ο χορός έδενε αρμονικά αλλά και αισθητικά με όλο το έργο. Το έργο θέτει πολλά ερωτήματα.. και σε βάζει να δώσεις, εάν θες, απαντήσεις μέσα σου.. το αιώνιο ζήτημα των ανθρωπίνων σχέσεων.. και πόσο δυνατή είναι η ουσιαστική επικοινωνία των ανθρώπων.. οι άνθρωποι, ως γνωστόν, συναντιούνται, ερωτεύονται, ζηλεύουν, αγαπιούνται, μιλούν, σωπαίνουν, συγκρούονται, χωρίζουν, ζουν, και πεθαίνουν. Είναι μια αξιόλογη προσπάθεια της ομάδας αυτής, με μια νοσταλγία και φεύγεις με ένα γαργάρισμα εντός σου γιατί μπορεί όλα αυτά που είδες να συμβούν και σε σένα κι αν όχι όλα! κάτι από όλα αυτά.. κι αν έχεις θετική διάθεση λες ότι θα σου συμβούν μόνο όσα εισέπραξες ως αισιόδοξα.. και καταλήγεις και στο δικό σου ερώτημα, άραγε είναι εύκολο να μάθεις να χορεύεις ταγκό;