Σήμερα είδα το " Ο φυλακισμένος της διπλανής πόρτας" του Νηλ Σάιμον με τον Γρηγόρη Βαλτινο, την Κατερινά Λέχου, τον Κώστα Φλωκατούλα και αρκετούς άλλους. Η παράσταση ήταν μέτρια, τίποτα το εξαιρετικό. Καλές ερμηνείες και μέχρι εκεί ( ούτως ή άλλως δεν περίμενες τίποτα λιγότερο από αυτούς τους ηθοποιούς) , πολύ ακριβά σκηνικά αλλά όχι προσεγμένα ( στην προσπάθειά τους να ελληνικοποιήσουν την παράσταση έβαλαν βεράντες στην Νέα Υόρκη!!!) , εκπληκτικά κουστούμια ειδικά για την κυρία Λέχου. Από εκεί και πέρα, το έργο αυτό ήταν μια καταπληκτική εμπειρία για εμένα: ο Βαλτινός αναγκάστηκε να διακόψει την παράσταση για να ηρεμήσουν οι υπερήλικες κάτω, να κλείσουν τα διαολεμένα κινητά τους, να σταματήσουν επιτέλους να χειροκροτούν κάθε φορά που ανεβαίνει ένας ηθποποιός στην σκηνή κλπ. Φοβερή εμπειρία!! Καιρό είχα να πάω σε εμπορικό θέατρο στην Ελλάδα!!