«Αυτή κι Αυτή» της Φανής Γέμτου στο Αγγέλων Βήμα
Μόλις γύρισα.. σκέφτομαι στην διαδρομή αν μου άρεσε, ναι μου άρεσε πραγματικά αλλά κάπου λίγο προς το τέλος με κούρασε, ίσως γιατί σχεδόν τα πάντα λέγονταν τραγουδιστά και κάπου αυτό λίγο κουράζει αλλά και οι δύο ήταν εξαιρετικές με ωραίο παίξιμο και ωραίες πραγματικά φωνές. Μην πω καταπληκτικές φωνές γιατί μπορεί να φανώ υπερβολική. Η υπόθεση είναι αυτή που βλέπω και άνωθεν.. Η Αλίκη Γεωργίου, μια «απόλυτη» ντίβα, και η Μαίρη Παναγιωταρά, μια «αφελής» νοικοκυρά, συναντιούνται όλως τυχαίως σε ένα παγκάκι για να ανακαλύψουν, τελικά, πως μοιράζονται τον ίδιο άντρα, το Νίκο. Τα πάντα ακροβατούν μέσα σε ένα pop art περιβάλλον ανάμεσα στο γκροτέσκο και το ρεαλιστικό. Τον Νίκο όταν τον δείτε στην φωτογραφία θα πέσετε ξεροί και ξερές! Έχει και τόνο χιουμοριστικό, έχει χρώματα, αρώματα, τραγούδι, όνειρα και πραγματικότητα.. ωραία γραφή, ωραία σκηνοθεσία που όλα ανήκουν στην Φανή Γέμτου. Τα σκηνικά και τα κοστούμια (Αλέξανδρος Κομπόγιωργας) μου άρεσαν πάρα πολύ, κάτι από παραμύθι βγαλμένα! Να πω ότι έπαιξαν εξαιρετικά τα πολύ όμορφα αλλά και ταλαντούχα κορίτσια της ορχήστρας «Nick’s Big Band»: Πόπη Μάλφα (πιάνο), Σίσσυ Βλαχογιάννη (πλήκτρα, σαξόφωνο, κλαρινέτο, πιανίκα), Έλλη Δαδήρα (κοντραμπάσο). Αν θέλετε κάτι διαφορετικό, κάτι σαν μια ιστορία σαν παραμύθι αλλά με δόσεις αλήθειας και μιούζικαλ, είναι το ιδανικό, όμως μπράβο για τις καταπληκτικές φωνές και για το στήσιμο της όλης παράστασης γιατί στην ουσία επί δύο ώρες τραγουδούσαν.. μια εναλλακτική άποψη, λύση.. δεν είναι κακό.. δεν είναι υπέροχο αλλά βλέπεται μια χαρά και σου φτιάχνει την διάθεση!