ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Μάιος 20, 2019, 04:50:04 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79384 μηνύματα σε 3611 θέματα από 2374 μέλη
Τελευταίο μέλος: george12
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ταξιδιωτικά Επίκαιρα - Ανακοινώσεις - Προσφορές
| |-+  Ταξιδιωτικά Νέα
| | |-+  Αεροπορικά νέα
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Αεροπορικά νέα  (Αναγνώστηκε 42731 φορές)
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #180 στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 22:34:46 μμ »

ΗΠΑ: Δυσκολεύουν τις αεροπορικές εταιρείες

Νέοι κανόνες για την προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών αναμένεται να τεθούν σε ισχύ στις ΗΠΑ.

Οι κανόνες από το Αμερικανικό Υπουργείο Μεταφορών είναι:

•Τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο εξωτερικό, οι αεροπορικές εταιρείες θα τιμωρούνται με πρόστιμο μέχρι $27.500 ανά επιβάτη σε περίπτωση που μια διεθνής πτήση καθυστερεί στην πίστα του αεροδρομίου για περισσότερο από τέσσερις ώρες χωρίς να απογειώνεται
•Μεγαλύτερη αποζημίωση των επιβατών που δεν βρίσκουν θέση στη πτήση τους, λόγω υπεράριθμων πωλήσεων (overbooking). Βάσει των νέων κανόνων, οι επιβάτες θα αποζημιώνονται με το διπλάσιο της τιμής των εισιτηρίων τους (μέχρι $650), αν η άφιξή τους έχει καθυστέρηση για λίγες ώρες. Προηγουμένως, η αποζημίωση ήταν ίση με την αξία του εισιτηρίου, μέχρι $400. Οι μεγάλες καθυστερήσεις θα αποζημιώνονται με το τετραπλάσιο της τιμής του εισιτηρίου, μέχρι $1.300. Μέχρι τώρα, το μέγιστο ποσό της αποζημίωσης ήταν $800.
•Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να αναγράφουν σε ευδιάκριτη θέση στην ιστοσελίδα τους όλα τα παρεπόμενα έξοδα (ancillary fees), συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών για τις αποσκευές, τα γεύματα και την ακύρωση των κρατήσεων.
Περισσότεροι κανόνες αναμένεται να τεθούν σε ισχύ μέχρι τον Ιανουάριο, μετά που οι αεροπορικές εταιρείες ζήτησαν περισσότερο χρόνο προσαρμογής.

Σύμφωνα με αυτούς τους επιπλέον κανόνες, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει επίσης:

•Να περιλαμβάνουν όλους τους φόρους και όλα τα τέλη, στις διαφημίσεις των ναύλων τους
•Να κοινοποιούν αμέσως στους επιβάτες τους, τη ματαίωση ή/και καθυστέρηση μιας πτήσης για πάνω από 30 λεπτά, τόσο στην πύλη επιβίβασης (departure gate), μέσω της ιστοσελίδας τους και μέσω των τηλεφωνικών τους συστημάτων.
•Να επιτρέπουν στους επιβάτες να ακυρώσουν μια κράτηση χωρίς επιβάρυνση, μέσα σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον 24 ωρών, αν η ακύρωση γίνει τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν από την αναχώρηση
•Να μην αυξάνουν τις τιμές μετά που ένα εισιτήριο έχει αγοραστεί, εκτός αν αυτό συμβαίνει λόγω επιβολής κυβερνητικών φόρων και τελών και ο επιβάτης συμφωνεί με την αύξηση.

http://thetravellernews.com/
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #181 στις: Σεπτέμβριος 15, 2011, 21:26:23 μμ »

Η  Ιαπωνία κάνει άνοιγμα στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους

Γενικά, η Ιαπωνία θεωρείται μια δύσκολη αγορά για τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, λόγω του υψηλού μισθολογικού κόστους, του υψηλού τέλους προσγείωσης, πράγμα που διπλασιάζεται λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας χρονοθυρίδων (slots) και μέχρι πρότινος απομάκρυνε τις νέες εταιρείες. Ωστόσο, η καλύτερη πρόσβαση τα τελευταία χρόνια έχει προσελκύσει πολλούς ξένους αερομεταφορείς, αναγκάζοντας την ΑΝΑ και την κρατικής χρηματοδότησης JAL να επεκτείνουν την δραστηριότητά τους στους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, για να διατηρήσουν τον ρυθμό ανάπτυξής τους.

Ο Shinichiro Ito υπογράμμισε ότι η AirAsia Japan, η οποία έχει προκύψει από την σύμπραξη της ANA και της Μαλαισιανής AirAsia προσδοκά να έχει έσοδα ύψους 150 δισ. γιεν ήτοι 1,91 τρισ. δολάρια με επιπλέον 30 αεροσκάφη το 2016. «Η προγραμματισμένη επέκταση στα αεροδρόμια της Haneda και της Narita θα ενισχύσουν τον αριθμό των προσγειώσεων και θα προσφέρουν ευκαιρίες στους ταξιδιώτες να επισκεφθούν την ευρύτερη περιοχή του Τόκιο. Αυτό είναι μια μεγάλη πρόκληση για εμάς» τόνισε.

Η συνεργασία με την AirAsia, που ανακοινώθηκε την 21η Ιουλίου 2011 είναι η δεύτερη επιδρομή της ΑΝΑ στον χώρο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. Νωρίτερα, η ΑΝΑ δημιούργησε την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Peach Aviation, με επενδυτικό κεφάλαιο από την First Eastern Investment με έδρα το Hong Kong. Σημειωτέον ότι ο ανταγωνιστής της η JAL ίδρυσε έναν αερομεταφορέα χαμηλού κόστους με την σύμπραξη της αυστραλιανής Qantas Airways, της Jetstar και της Mitsubishi.

Πηγή: Reuters
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #182 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 22:19:18 μμ »

Πολύωρες καθυστερήσεις στις πτήσεις

Σοβαρότατο πρόβλημα με τις πολύωρες καθυστερήσεις αντιμετωπίζουν οι επιβάτες των αεροσκαφών, εξαιτίας της απόφασης των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας να μην εργάζονται υπερωριακά, εξυπηρετώντας τις υπερπτήσεις και να τηρούν πιστά το ωράριό τους.

Συγκεκριμένα και σήμερα σημειώθηκαν μεγάλες καθυστερήσεις τόσο στο σκέλος των αναχωρήσεων όσο και στις αφίξεις, που σε πολλές περιπτώσεις έφτασαν και τις 3:20 ώρες. Μέχρι τις 18:30 είχαν παρατηρηθεί καθυστερήσεις κατά μέσον όρο περίπου μιας ώρας σε 125 πτήσεις.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί ταξιδιώτες, που επρόκειτο να αλλάξουν αεροσκάφος, να χάσουν τις πτήσεις τους και είτε να παραμείνουν επί πολλές ώρες στο αεροδρόμιο για την επόμενη πτήση είτε να ματαιώσουν το ταξίδι τους.

Σημειώνεται ότι η κατάσταση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες, καθώς οι ελεγκτές επιμένουν στην ικανοποίηση των οικονομικών, κυρίως, αλλά και θεσμικών αιτημάτων τους.

http://www.zougla.gr/
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #183 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 07:01:37 πμ »

Ματαίωση όλων των πτήσεων την 5η Οκτωβρίου 2011

Λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζόμενων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς και των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, που ξεκινά την 5η Οκτωβρίου στις 00:00, η Aegean αναγκάζεται να αλλάξει την ώρα αναχώρηση των κάτωθι πτήσεων της 5ης  Οκτωβρίου 2011.

Τροποποιήσεις πτήσεων της 5ης Οκτωβρίου 2011 που θα εκτελεστούν στις 6 Οκτωβρίου 2011
- Α3 909 Λάρνακα – Αθήνα, Αναχώρηση από Λάρνακα την 5η Οκτωβρίου στις 23:10 αντί 20:40 την 5η Οκτωβρίου
- A3  511 Θεσσαλονίκη - Αθήνα,  Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 00:55 την 6η Οκτωβρίου αντί  23:50 στις 5 Οκτωβρίου
- Α3 128 Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Αναχώρηση από Αθήνα στις 00:50 την 6η Οκτωβρίου αντί 20:50 στις 5 Οκτωβρίου
- A3 910 Αθήνα- Λάρνακα, Αναχώρηση από Αθήνα στις 01:45 την 6η Οκτωβρίου αντί 22:30 στις 5 Οκτωβρίου
- Α3 328, Αθήνα – Ηράκλειο, Αναχώρηση από Αθήνα την 6η Οκτωβρίου στις 00:55 αντί 23:00 την 5η Οκτωβρίου.
- Α3 970 Αθήνα - Μόσχα, Αναχώρηση από Αθήνα την 6η Οκτωβρίου στις 04:40  αντί 23:20 την 5η Οκτωβρίου.

Η Olympic Air ανακοινώνει ότι ματαιώνονται οι εξής πτήσεις:

01.OA 700/701 Αθήνα-Ρόδος-Αθήνα
02.OA 714/715 Αθήνα-Ρόδος-Αθήνα
03.OA 431/432 Αθήνα-Λάρνακα-Αθήνα
04.OA 435/436 Αθήνα-Λάρνακα-Αθήνα
05.OA 430 Λάρνακα-Αθήνα
06.OA 504/505 Αθήνα-Ηράκλειο-Αθήνα
07.OA 508/509 Αθήνα-Ηράκλειο-Αθήνα
08.OA 501 Ηράκλειο-Αθήνα
09.OA 518 Αθήνα-Ηράκλειο
10.OA 910/911 Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα
11.OA 912/913 Aθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα
12.OA 916/917 Aθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα
13.OA 901 Θεσσαλονίκη-Αθήνα
14.OA 928  Aθήνα-Θεσσαλονίκη
15.OA 532/533  Αθήνα-Xανιά-Αθήνα
16.OA 151/152  Αθήνα-Αμστερνταμ-Αθήνα
17.OA 315/316  Aθήνα-Κωνσταντινούπολη-Αθήνα
18.OA 319/320  Aθήνα-Κωνσταντινούπολη-Αθήνα
19.OA 904/905  Aθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα
20.OA 908/909  Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα
21.OA 920/921  Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα
22.OA 500/503  Αθήνα-Ηράκλειο-Αθήνα
23.OA 512/513  Αθήνα-Ηράκλειο-Αθήνα
24.OA 706/707 Αθήνα-Ρόδος-Αθήνα
25.OA 710/711 Αθήνα-Ρόδος-Αθήνα
26.OA 536/537 Αθήνα-Xανιά-Αθήνα
27.OA 381/382 Αθήνα-Βουκουρέστι-Αθήνα
28.OA 383/384 Αθήνα-Βουκουρέστι-Αθήνα
29.OA 325/326 Αθήνα-Κάιρο-Αθήνα
30.OA 570/571 Αθήνα-Μυτιλήνη-Αθήνα
31.OA 574/575 Αθήνα-Μυτιλήνη-Αθήνα
32.OA 576/577 Αθήνα-Μυτιλήνη-Αθήνα
33.OA 732/733 Αθήνα-Κως-Αθήνα
34.OA 734/735 Αθήνα-Κως-Αθήνα
35.OA 738/739 Αθήνα-Κως-Αθήνα
36.OA 750/751 Αθήνα-Σάμος-Αθήνα
37.OA 754/755 Αθήνα-Σάμος-Αθήνα
38.OA 940/941 Αθήνα-Αλεξανδρούπολη-Αθήνα
39.OA 944/945 Αθήνα-Αλεξανδρούπολη-Αθήνα
40.OA 548/549 Αθήνα-Σαντορίνη-Αθήνα
41.OA 550/551 Αθήνα-Σαντορίνη-Αθήνα
42.OA 554/555 Αθήνα-Σαντορίνη-Αθήνα
43.OA 556/557 Αθήνα-Σαντορίνη-Αθήνα
44.OA 760/761 Αθήνα-Χίος-Αθήνα
45.OA 766/767 Αθήνα-Χίος-Αθήνα
46.OA 068/069 Αθήνα-Σκιάθος-Αθήνα
47.OA 016/017 Αθήνα-Ικαρία-Αθήνα
48.OA 632/633 Αθήνα-Κεφαλονιά-Αθήνα
49.OA 602/603 Αθήνα-Κέρκυρα-Αθήνα
50.OA 606/607 Αθήνα-Κέρκυρα-Αθήνα
51.OA 954/955 Αθήνα-Καβάλα-Αθήνα
52.OA 958/959 Αθήνα-Καβάλα-Αθήνα
53.OA 770/771 Αθήνα-Λήμνος-Αθήνα
54.OA 776/777 Αθήνα-Λήμνος-Αθήνα
55.OA 652/653 Αθήνα-Μύκονος-Αθήνα
56.OA 656/657 Αθήνα-Μύκονος-Αθήνα
57.OA 800/801 Αθήνα-Ιωάννινα-Αθήνα
58.OA 804/805 Αθήνα-Ιωάννινα-Αθήνα
59.OA 808/809 Αθήνα-Ιωάννινα-Αθήνα
60.OA 098/099 Αθήνα-Κάρπαθος-Αθήνα
61.OA 054/055 Αθήνα-Κύθηρα-Αθήνα
62.OA 391/392 Αθήνα-Βελιγράδι-Αθήνα
63.OA 311/312 Αθήνα-Τίρανα-Αθήνα
64.OA 313/314 Αθήνα-Τίρανα-Αθήνα
65.OA 307/308 Αθήνα-Σόφια-Αθήνα
66.OA 309/310 Αθήνα-Σόφια-Αθήνα
67.OA 936/937 Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Θεσσαλονίκη
68.OA 880/881 Θεσσαλονίκη-Χανιά-Θεσσαλονίκη
69.OA 870/871 Θεσσαλονίκη-Ρόδος-Θεσσαλονίκη
70.OA 894/895 Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο-Θεσσαλονίκη
71.OA 042/043 Αθήνα-Μήλος-Αθήνα
72.OA 044/045 Αθήνα-Μήλος-Αθήνα
73.OA 012/013 Αθήνα-Κάλυμνος-Αθήνα
74.OA 014/015 Αθήνα-Κάλυμνος-Αθήνα
75.OA 648/649 Αθήνα-Ζάκυνθος-Αθήνα
76.OA 004/005 Αθήνα-Νάξος-Αθήνα
77.OA 638/639 Αθήνα-Κεφαλονιά-Αθήνα
78.OA 060/061 Αθήνα-Πάρος-Αθήνα
79.OA 062/063 Αθήνα-Πάρος-Αθήνα
80.OA 066/067 Αθήνα-Πάρος-Αθήνα
81.OA 030/031 Αθήνα-Λέρος-Αθήνα
82.OA 032/033 Αθήνα-Λέρος-Αθήνα
83.OA 018 Aθήνα-Αστυπάλαια
84.OA 035 Αστυπάλαια-Λέρος-Κώς-Ρόδος
85.OA 094/095 Ρόδος-Κάρπαθος- Ρόδος
86.OA 876/877 Ρόδος-Hράκλειο-Ρόδος
87.OA 090/091 Ρόδος-Κάρπαθος-Kάσος-Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος-Ρόδος
88.OA 034 Ρόδος-Kως-Λέρος-Αστυπάλαια
89.OA 019 Αστυπάλαια-Αθήνα

(Ολες οι ώρες είναι τοπικές).
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #184 στις: Οκτώβριος 16, 2011, 12:01:17 μμ »

Λονδίνο - Σίδνεϊ μόνο σε 2 ώρες!

Όταν ένας μεγιστάνας της Formula 1 ενώνει τις δυνάμεις του με μια μεγάλη αεροπορική εταιρεία, μπορούν να εκμηδενιστούν και οι μεγαλύτερες αποστάσεις.
 Ο Ολλανδός εκατομμυριούχος και συνιδιοκτήτης της ινδικής ομάδας F1 Force India, Μίσιελ Μολ, και η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους πάνω σε ένα άκρως φιλόδοξο σχέδιο που υπόσχεται να εκμηδενίσει τους χρόνους των αεροπορικών ταξιδιών έως το 2030.
Η KLM μπήκε συνέταιρος στην εταιρεία Space Expedition Curacao του 42χρονου επιχειρηματία με στόχο την ανάπτυξη ενός διαστημικού οχήματος που θα μπορεί να κάνει, ας πούμε, την απόσταση Λονδίνο - Σίδνεϊ δυο ώρες... δρόμο.
 «Η KLM στηρίζει αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα. Στόχος του είναι να κάνει τις διαστημικές πτήσεις -το μέλλον των εναέριων ταξιδιών- προσιτές με υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο, αναπτύσσοντας και προωθώντας νέες τεχνολογίες» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Πίτερ Χάρτμαν.
Το πρώτο διαστημικό όχημα, Lynx, θα παρουσιαστεί την επόμενη άνοιξη και, σύμφωνα με τον Μολ, θα φέρει επαναχρησιμοποιούμενους κινητήρες. «Θα είναι η πρώτη φορά που ένα διαστημικό σκάφος θα μπορεί να πραγματοποιεί τέσσερις πτήσεις την ημέρα και συνολικά 5.000 πτήσεις με τον ίδιο κινητήρα» εξηγεί ο Μολ, ο οποίος αποκάλυψε παράλληλα πως βρέθηκε ήδη ο πρώτος Βρετανός τουρίστας που θα συμμετάσχει στην πρώτη υποτροχιακή πτήση το 2014 πληρώνοντας εισιτήριο 70.000 ευρώ.
 «Δεν έχει σημασία πού θα πηγαίνεις. Θα χρειάζεσαι δέκα λεπτά για να φτάσεις στο Διάστημα και μισή ώρα για να επιβραδύνεις και να προσγειωθείς. Την υπόλοιπη ώρα θα ταξιδεύεις με ταχύτητα 19.000-22.000 χιλιομέτρων την ώρα. Η πτήση Λονδίνο - Τόκιο θα διαρκεί έτσι μιάμιση ώρα» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πηγή: Espressonews.gr
Καταγράφηκε

elina
Διαχειριστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3475


Ταξιδεύω... άρα ζω!


WWW
« Απάντηση #185 στις: Ιούλιος 31, 2012, 10:10:24 πμ »

Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Πτήσεων GDS (Global Distribution Systems) Ημερομηνίας 27.07.2012, 8 Ευρωπαϊκές Αεροπορικές Εταιρείες Μειώνουν και/η Ακυρώνουν Πτήσεις τους προς και από την Αθήνα, τον ερχόμενο Χειμώνα 2012/13. 

Οι Μειώσεις φθάνουν τις 59 Πτήσεις την Εβδομάδα.

Air France (AF)

Η Αρχικά Προγραμματισμένη Μείωση της Συχνότητας των Πτήσεων από 4 Καθημερινές το Χειμώνα του 2011/12, σε 3 Καθημερινές το Χειμώνα του 2012/13, τώρα Μειώνεται ακόμη Περισσότερο σε 2 την Ημέρα:

    AF1532 CDG1010 – 1425ATH 319 D
    AF2332 CDG1830 – 2245ATH 319 D

    AF2333 ATH0645 – 0915CDG 319 D
    AF1533 ATH1520 – 1750CDG 319 D

Επίσης, η AF θα Λειτουργεί 2 Πτήσεις την Εβδομάδα μεταξύ Μασσαλίας και Αθηνών (από 4 Πτήσεις την Εβδομάδα το Χειμώνα του 2011/12) και Νίκαιας-Αθηνών (από 3 Εβδομαδιαίες Πτήσεις το Καλοκαίρι του 2012).

Air Moldova

Η Εταιρεία θα Συνεχίσει τη Συνδυασμένη Πτήση (με Λάρνακα), που Λειτουργεί το Καλοκαίρι του 2012, ενώ το Χειμώνα του 2011/12 Λειτουργούσε με Δύο Απευθείας Πτήσεις (με Airbus A-320).

    9U873 KIV1840 – 2100LCA2150 – 2310ATH2355 – 0155+1KIV E90 25

Βrussels Αirlines

Η Καθημερινή Πτήση μεταξύ Βρυξελλών-Αθήνας, Ακυρώνεται για το Χειμώνα του 2012/13

KLM

Η KLM ήδη έχει Μειώσει τη Συχνότητα των Πτήσεων της από το Άμστερνταμ, σε 1 Καθημερινά για το Καλοκαίρι του 2012, και θα συνεχίσει με το ίδιο Πρόγραμμα το Χειμώνα του 2012/13:

    KL1575 AMS1155 – 1605ATH 73H D
    KL1576 ATH1700 – 1940AMS 73H D

LOT Polish Airlines

Μείωση της Συχνότητας των Πτήσεων από 5 την Εβδομάδα (Χειμώνας 2011/12) σε 3:

    LO603 WAW1100 – 1445ATH E75 2
    LO603 WAW1100 – 1445ATH E95 47

    LO604 ATH1535 – 1720WAW E75 2
    LO604 ATH1535 – 1720WAW E95 47

Lufthansa

Φρανκφούρτη-Αθήνα: Μείωση από 3 σε 2 Πτήσεις την Ημέρα:

    LH1282 FRA1310 – 1655ATH 321 246
    LH1282 FRA1315 – 1700ATH 321 x246

    LH1285 ATH0630 – 0845FRA 321 47
    LH1285 ATH0635 – 0850FRA 321 x47
    LH1279 ATH1405 – 1615FRA 321 346
    LH1279 ATH1410 – 1620FRA 321 x346

Μόναχο- Αθήνα: Μείωση από 19 σε 14 Πτήσεις την Εβδομάδα:

    LH1750 MUC0840 – 1205ATH 32S D
    LH1754 MUC1935 – 2300ATH 321 D

    LH1755 ATH0625 – 0805MUC 321 D
    LH1751 ATH1255 – 1435MUC 32S D

SWISS

Γενεύη-Αθήνα: Μείωση των Πτήσεων από 2 σε 1, την Ημέρα:

    LX1822 GVA1125 – 1505ATH 320 x67
    LX1822 GVA1125 – 1505ATH 319 67

    LX1823 ATH1545 – 1740GVA 320 x67
    LX1823 ATH1545 – 1740GVA 319 67

Ζυρίχη-Αθήνα: Μείωση από 21 σε 16 Πτήσεις την Εβδομάδα:

    LX1830 ZRH0945 – 1320ATH 321 x235
    LX1838 ZRH1255 – 1635ATH 320 x14
    LX1842 ZRH2035 – 0010+1ATH 321 D

    LX1843 ATH0630 – 0825ZRH 321 D
    LX1831 ATH1400 – 1550ZRH 321 x235
    LX1839 ATH1725 – 1915ZRH 320 x14

TAP Portugal

Ακύρωση των 3 Εβδομαδιαίων Πτήσεων που Λειτουργούσε το Χειμώνα του 2011/12.

Επίσης,

    Η DELTA Ακυρώνει την Πτήση Νέα Υόρκη (JFK) – Αθήνα
    Η Singapore Airlines Ακυρώνει την Πτήση Σιγκαπούρη-Αθήνα
    Η THAI Ακυρώνει την Πτήση Μπανγκόκ - Αθήνα

πηγή: airlineroute.net
Καταγράφηκε

Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #186 στις: Αύγουστος 15, 2012, 08:44:00 πμ »

Αεροπορικά… καλλιστεία και πρόστιμο στην VietJetAir



    Ένα μικρό show με μαγιό οργάνωσε η VietJetAir κατά τη διάρκεια της πτήσης και είχε ως αποτέλεσμα την επιβολή προστίμου 780 ευρώ από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Βιετνάμ.

«Είναι η πρώτη φορά που μια αεροπορική εταιρεία οργανώνει ένα σόου με μαγιό και χορό εν ώρα πτήσης στο Βιετνάμ», τόνισε ο Νγκουιέν Τρονγκ Θανγκ, επικεφαλής επιθεωρητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας του Βιετνάμ, προσθέτοντας πως «για το λόγο αυτό, θα έπρεπε να είχαν βγάλει άδεια πρώτα».

«Ήταν η πρώτη μας πτήση, γι’ αυτό και σκεφτήκαμε να βάλουμε διάφορα κορίτσια με μπικίνι να χορέψουν, κάνοντας έτσι τους επιβάτες μας πιο χαρούμενους», δήλωσε εκπρόσωπος της VietJetAir, θεωρώντας υπερβολική την απόφαση των αρχών.

Η επίδειξη διοργανώθηκε για τον εορτασμό της παρθενικής πτήσης της νεοσύστατης αεροπορικής εταιρείας μεταξύ της πόλης Χο Τσι Μινχ και της τουριστικής περιοχής Να Τρανγκ.

Στην επίδειξη συμμετείχαν νεαρές υποψήφιες τοπικών καλλιστείων, όπως η Μις Νγκόι Σάο, οι οποίες παρέλασαν, για μόλις τρία λεπτά, μπροστά στους ανυποψίαστους επιβάτες με τα μπικίνι τους, χορεύοντας, ταυτόχρονα, χαβανέζικους χορούς.

http://www.airnews.gr/
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #187 στις: Αύγουστος 22, 2012, 10:14:38 πμ »

Οι αφίξεις το διάστημα Ιανουάριος – Ιούλιος 2012

Ο ΣΕΤΕ έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία για τις διεθνείς τουριστικές αφίξεις για το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούλιο του 2012.

Τα στοιχεία μπορεί να τα δει κανείς στο http://www.sete.gr/files/Media/Statistika/Greece/Tourist%20Arrivals/Arrivals%20Airports/120808_JULY_2012_11(billingual%20version)_new.pdf

Η μείωση των αφίξεων το 7μηνο του 2012 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα περιορίζεται στο 3,77%.

Η θετική αυτή εξέλιξη αποδεικνύει αφενός μεν, την ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού, καθώς επίσης ότι ο στόχος των 16 εκατ. διεθνών αφίξεων για το 2012 (που σημαίνει μείωση περίπου 3% σε σχέση με το 2011) είναι εφικτός.

http://www.airnews.gr/
Καταγράφηκε

Σπύρος
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 929


« Απάντηση #188 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 01:02:02 πμ »


http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1645508
Καταγράφηκε

Σπύρος  Χαμόγελο
carmen
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2010



« Απάντηση #189 στις: Οκτώβριος 27, 2012, 10:56:22 πμ »

Aποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις καθυστερήσεις πτήσεων


Οι επιβάτες πτήσεων οι οποίες αποτελούνται από διαδοχικές διαδρομές πρέπει να αποζημιώνονται όταν λόγω καθυστέρησης σε μία πτήση, για την οποία ευθύνεται η αεροπορική εταιρία, χάνουν την επόμενη πτήση. Στην περίπτωση αυτή οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να υφίστανται τα όσα προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των επιβατών όταν ένας αερομεταφορέας αρνείται την επιβίβασή τους σε πτήση για την οποία έχουν αγοράσει εισιτήριο.


Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε επίσης ότι ένας αερομεταφορέας υποχρεούται να αποζημιώσει τους επιβάτες όταν σε αυτούς προβλήθηκε άρνηση επιβιβάσεως εξαιτίας και απεργίας στο αεροδρόμιο του προορισμού τους.


Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επισημαίνει ότι «η αποζημίωση λόγω αρνήσεως επιβιβάσεως καλύπτει όχι μόνον τις καταστάσεις υπεράριθμων κρατήσεων, αλλά και εκείνες που οφείλονται σε άλλους λόγους, ιδίως συνδεόμενους με τη λειτουργία της επιχειρήσεως του αερομεταφορέα».

πηγή:airnews.gr

Σημειωση δική μου: ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  ΤΟ OVEBOOKING οι αεροπορικές εταρείες !!!!!!!!!
Καταγράφηκε

...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα
Σελίδες: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS